Ik distantieer mij volledig van uw denkwijze.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het idee - o.a. door bovenstaande conversatie - dat dit topic wordt bevolkt door niet al te snuggere users. Heb ik het goed?
Daar kan ik in komen.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:25 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik distantieer mij volledig van uw denkwijze.
Het ontwikkelen van lichamelijk vitaliteit staat compleet los van geestelijke ontwikkeling.
Was een bakdeadlift hahahaha. Probeer me foto's te uploaden maar schiet niet erg opquote:Op maandag 5 mei 2008 10:58 schreef DjMark het volgende:
370kg deadlift??
helemaal vanaf de grond ook?
respect man!!
Verder erg goede prestaties zo te lezen!
Ff checkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:28 schreef Videopac het volgende:
Mwa, 300-400 euro? (ex. overhemden en stropdassen). Ik denk over een maatpak; dat kost ook niet zoveel meer tegenwoordig.
Alles prima..druk druk drukquote:Alles goed verder??
You're not exaclty the sharpest tool in the box yourself, "big" guy.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het idee - o.a. door bovenstaande conversatie - dat dit topic wordt bevolkt door niet al te snuggere users. Heb ik het goed?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/197786/6quote:Op maandag 5 mei 2008 20:25 schreef ConQuestador het volgende:
Erg netjes ivo, maar schiet nu maar eens op met die foto's
@Bert: op MF ook een BB topic? hmmm nog niet gezien, heb je linkje ?
Probeer je nou intelligent over te komen door Engels te schrijven?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 06:49 schreef Baffer het volgende:
[..]
You're not exaclty the sharpest tool in the box yourself, "big" guy.
Netjes ivo.
Ervan uitgaan dat mensen die aan krachtsport doen niet al te intelligent zijn.... Zo simpel en achterhaald.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Netjes Ivo!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:11 schreef ivosnivo het volgende:
http://ivosnivo.hyves.nl/(...)Nederland_2008/Ai1i/
Me foto's hoop dat ze te bekijken zijn, heb geen zin ze nog een x te uploaden.
Is het ook, dus ik eergisteren met volle moed 270kg proberen te deadliften. En mezelf verrot gescholden omdat het 100kg lichter is, maar toch wou ie nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Netjes Ivo!!
Alleen toen ik 370 deadlift las dacht ik echt vanalleen bleek het een cardeadlift te zijn, nogsteeds dikke klasse maar ik vond 370 al wel erg veel worden
![]()
![]()
![]()
Ik dacht al, toen ik nog actief bezig was was jij bezig met 220 of 230kg, dus nu al 370 liften vond ik ook absurd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is het ook, dus ik eergisteren met volle moed 270kg proberen te deadliften. En mezelf verrot gescholden omdat het 100kg lichter is, maar toch wou ie niet
Haha easy there beauretard, als je de confrontatie aangaat met deze keyboardjockey heb je het nakijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Probeer je nou intelligent over te komen door Engels te schrijven?
Je bent gek dat je zo kort na de wedstrijd een max attempt gaat doen op DL.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is het ook, dus ik eergisteren met volle moed 270kg proberen te deadliften. En mezelf verrot gescholden omdat het 100kg lichter is, maar toch wou ie niet
Ja me onderrug vond me op dat moment ook niet zo lief. Maarja ik wil zo graag he hahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:40 schreef Baffer het volgende:
[..]
Je bent gek dat je zo kort na de wedstrijd een max attempt gaat doen op DL.
Ho ho, vrolijke vriend. Ik zeg niets over krachtsporters in het algemeen. Dat ben ik zelf ook, dus waarom zou ik die groep in twijfel trekken? Ik had het over de personen in dit topic. Geen provocatie verder, gewoon iets wat ik me afvroeg. Mag dat? Dank u.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat mensen die aan krachtsport doen niet al te intelligent zijn.... Zo simpel en achterhaald.
Waarom zou jij zelf dan wel slim moeten zijn? Ik durf zelfs te beweren dat alle mensen waar ik samen mee sport stuk voor stuk niet onderdoen voor jou.
Sounds like quite the whining little bitch to me.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:20 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ho ho, vrolijke vriend. Ik zeg niets over krachtsporters in het algemeen. Dat ben ik zelf ook, dus waarom zou ik die groep in twijfel trekken? Ik had het over de personen in dit topic. Geen provocatie verder, gewoon iets wat ik me afvroeg. Mag dat? Dank u.
En die tweede opmerking van je..., daar zal ik maar niet op ingaan.
Wil je a.u.b. 'like' en 'quite' van plaats verwisselen met elkaar? Dan klopt de zin pas en kan ik 'm serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:35 schreef Baffer het volgende:
Sounds like quite the whining little bitch to me.
Eh, neen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:01 schreef Baffer het volgende:
Haha die zin klopt gewoon hoor.
Epic self ownage van jouw kant.
Bewijs het.quote:
Ik heb meer ontopic posts in deze thread dan jij.quote:Jij terug naar ONZ of je moeder, en hier weer ontopic.
Dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Inclusief jezelf want:quote:
Niet dus, ik quote jezelf:quote:Nee, er staat heel duidelijk 4 duizend euro hoor!
quote:En dat pak is echt 4000 ruggen vriend.
Inderdaad, maar in elke groep mensen blijf je niet al te snuggere mensen houdenquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:13 schreef Beauregard het volgende:
Het blijft de gemoederen bezig houden he, dat pak.
Nee, geen einde discussie. Je zegt ruggen, ruggen is duizend. Zoals "1 rug" 1000 euro betekend, 4000 ruggen is dus 4000 x 1000 = 4.000.000.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef Sander170 het volgende:
Maar ik zei 4 duizend en daar blijft het nu bij einde discussie!
Het lichaam er niet voor hebben is natuurlijk onzin. Voordat ik met deze sport begon woog ik zo'n 70kg (bij 1.93m) en na een tijd trainen woog ik op mijn top 109kg. Jij met 2.02m lang kan dus zeker 110-120kg wegen als je echt goed volhoudt en de wil hebt!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Nee, geen einde discussie. Je zegt ruggen, ruggen is duizend. Zoals "1 rug" 1000 euro betekend, 4000 ruggen is dus 4000 x 1000 = 4.000.000.
Toch nog een beetje ontopic blijven. Ik ben ook aan bodybuilden, tenminste... massa krijgen. Ben 2.02 meter, en weeg rond de 84 kilo. Omdat ik een beetje van de 'lange-lat' idee afwil, ben ik sinds afgelopen december aan het sporten. Het gaat goed maar heb er te weinig discipline voor om echt door te zetten, hoewel ik er ook niet echt het lichaam voor heb. Ik ga drie keer in de week, maar het goed eten wil er op onregelmatige dagen weleens bij inschieten.
Idd... je kunt zat bereiken, hoe ecto je ook bent.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het lichaam er niet voor hebben is natuurlijk onzin. Voordat ik met deze sport begon woog ik zo'n 70kg (bij 1.93m) en na een tijd trainen woog ik op mijn top 109kg. Jij met 2.02m lang kan dus zeker 110-120kg wegen als je echt goed volhoudt en de wil hebt!
Een stuk minder. Heb mijn schema aangepast op mijn 'beperking' en dus gaat het aardig!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:10 schreef Videopac het volgende:
- Mc. Gilles: heeft nog steeds wat motivatieproblemen?
Nee hoor lees de eerste orginele post dan maar eens goed!quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef EasyDakota het volgende:
[..]
Nee, geen einde discussie. Je zegt ruggen, ruggen is duizend. Zoals "1 rug" 1000 euro betekend, 4000 ruggen is dus 4000 x 1000 = 4.000.000.
Toch nog een beetje ontopic blijven. Ik ben ook aan bodybuilden, tenminste... massa krijgen. Ben 2.02 meter, en weeg rond de 84 kilo. Omdat ik een beetje van de 'lange-lat' idee afwil, ben ik sinds afgelopen december aan het sporten. Het gaat goed maar heb er te weinig discipline voor om echt door te zetten, hoewel ik er ook niet echt het lichaam voor heb. Ik ga drie keer in de week, maar het goed eten wil er op onregelmatige dagen weleens bij inschieten.
Ben je nou echt zo dom of wat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 03:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee hoor lees de eerste orginele post dan maar eens goed!
Duizend is en blijft duizend alleen is Huub uit de Gouden Kooi,
zijn maatpak ¤ 4.000 euro.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben best slim maar maak ook fouten net zoals jij McGilles!
Maar ik zei 4 duizend en daar blijft het nu bij einde discussie!
Voor de rest het domme volk heb je overal vooral hier op Fok!
Idd, en je moet er in geloven. Als je de gedachte in je hoofd hebt dat je nooit groot zult worden, zul je het niet worden ook.quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het lichaam er niet voor hebben is natuurlijk onzin. Voordat ik met deze sport begon woog ik zo'n 70kg (bij 1.93m) en na een tijd trainen woog ik op mijn top 109kg. Jij met 2.02m lang kan dus zeker 110-120kg wegen als je echt goed volhoudt en de wil hebt!
Ja en die wil heb ik dus nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |