Ik distantieer mij volledig van uw denkwijze.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het idee - o.a. door bovenstaande conversatie - dat dit topic wordt bevolkt door niet al te snuggere users. Heb ik het goed?
Daar kan ik in komen.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:25 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik distantieer mij volledig van uw denkwijze.
Het ontwikkelen van lichamelijk vitaliteit staat compleet los van geestelijke ontwikkeling.
Was een bakdeadlift hahahaha. Probeer me foto's te uploaden maar schiet niet erg opquote:Op maandag 5 mei 2008 10:58 schreef DjMark het volgende:
370kg deadlift??
helemaal vanaf de grond ook?
respect man!!
Verder erg goede prestaties zo te lezen!
Ff checkenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:28 schreef Videopac het volgende:
Mwa, 300-400 euro? (ex. overhemden en stropdassen). Ik denk over een maatpak; dat kost ook niet zoveel meer tegenwoordig.
Alles prima..druk druk drukquote:Alles goed verder??
You're not exaclty the sharpest tool in the box yourself, "big" guy.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb het idee - o.a. door bovenstaande conversatie - dat dit topic wordt bevolkt door niet al te snuggere users. Heb ik het goed?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/197786/6quote:Op maandag 5 mei 2008 20:25 schreef ConQuestador het volgende:
Erg netjes ivo, maar schiet nu maar eens op met die foto's
@Bert: op MF ook een BB topic? hmmm nog niet gezien, heb je linkje ?
Probeer je nou intelligent over te komen door Engels te schrijven?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 06:49 schreef Baffer het volgende:
[..]
You're not exaclty the sharpest tool in the box yourself, "big" guy.
Netjes ivo.
Ervan uitgaan dat mensen die aan krachtsport doen niet al te intelligent zijn.... Zo simpel en achterhaald.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef Beauregard het volgende:
Netjes Ivo!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:11 schreef ivosnivo het volgende:
http://ivosnivo.hyves.nl/(...)Nederland_2008/Ai1i/
Me foto's hoop dat ze te bekijken zijn, heb geen zin ze nog een x te uploaden.
Is het ook, dus ik eergisteren met volle moed 270kg proberen te deadliften. En mezelf verrot gescholden omdat het 100kg lichter is, maar toch wou ie nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Netjes Ivo!!
Alleen toen ik 370 deadlift las dacht ik echt vanalleen bleek het een cardeadlift te zijn, nogsteeds dikke klasse maar ik vond 370 al wel erg veel worden
![]()
![]()
![]()
Ik dacht al, toen ik nog actief bezig was was jij bezig met 220 of 230kg, dus nu al 370 liften vond ik ook absurd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is het ook, dus ik eergisteren met volle moed 270kg proberen te deadliften. En mezelf verrot gescholden omdat het 100kg lichter is, maar toch wou ie niet
Haha easy there beauretard, als je de confrontatie aangaat met deze keyboardjockey heb je het nakijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Probeer je nou intelligent over te komen door Engels te schrijven?
Je bent gek dat je zo kort na de wedstrijd een max attempt gaat doen op DL.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:27 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Is het ook, dus ik eergisteren met volle moed 270kg proberen te deadliften. En mezelf verrot gescholden omdat het 100kg lichter is, maar toch wou ie niet
Ja me onderrug vond me op dat moment ook niet zo lief. Maarja ik wil zo graag he hahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:40 schreef Baffer het volgende:
[..]
Je bent gek dat je zo kort na de wedstrijd een max attempt gaat doen op DL.
Ho ho, vrolijke vriend. Ik zeg niets over krachtsporters in het algemeen. Dat ben ik zelf ook, dus waarom zou ik die groep in twijfel trekken? Ik had het over de personen in dit topic. Geen provocatie verder, gewoon iets wat ik me afvroeg. Mag dat? Dank u.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:22 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ervan uitgaan dat mensen die aan krachtsport doen niet al te intelligent zijn.... Zo simpel en achterhaald.
Waarom zou jij zelf dan wel slim moeten zijn? Ik durf zelfs te beweren dat alle mensen waar ik samen mee sport stuk voor stuk niet onderdoen voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |