Als je gewone calve raises doet dan pak je die beweging toch automatisch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:18 schreef mister_popcorn het volgende:
voor de mensen die kleine / slappe kuiten hebben, een goede tip kan zijn om ook de voorkant te trainen. Gewoon zitten op bankje, je knie een hoek > 90 graden laten maken en een schijf op je tenen zetten en omhoog dat ding.
Heeft bij mij iig aardig gewerkt, en heb ineens iets dat zowaar begint te lijken op een kuit.
eerst lezen dan roepen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:46 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Als je gewone calve raises doet dan pak je die beweging toch automatisch?
Als je ver genoeg zakt in ieder geval.
Ik train ze nu +- 4 maanden serieus, heb nu al 2cm winst op de omtrek.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:18 schreef mister_popcorn het volgende:
voor de mensen die kleine / slappe kuiten hebben, een goede tip kan zijn om ook de voorkant te trainen. Gewoon zitten op bankje, je knie een hoek > 90 graden laten maken en een schijf op je tenen zetten en omhoog dat ding.
Heeft bij mij iig aardig gewerkt, en heb ineens iets dat zowaar begint te lijken op een kuit.
Mijn kuit is 37cm maar ik vind dat ik dunne benen hebquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef Baffer het volgende:
Ligt aan je lengte en bf% natuurlijk...
Een 40cm kuit kan er groot uitzien op iemand van 1.70 en 8%, terwijl een 45cm kuit eruit ziet als een tandenstoker op iemand van 1.90 en 18%.
37cm is vrij normaal voor een vrouw.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mijn kuit is 37cm maar ik vind dat ik dunne benen hebHuh
(Ik ben een meisje die juist niet aan bodybuilding doe maar soms lees ik mee)
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mijn kuit is 37cm maar ik vind dat ik dunne benen hebHuh
(Ik ben een meisje die juist niet aan bodybuilding doe maar soms lees ik mee)
quote:
Ik haal hem zo weer weg maar deze stond toevallig nog onlinequote:
jou kuiten lijken bijna even dik als je bovenbenen, meer squatten dusquote:Op zondag 18 mei 2008 15:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ah oké. Nee andere vrouwpersoon zei dat 37 dik was..
[..]
Ik haal hem zo weer weg maar deze stond toevallig nog online
Worden ze daar dunner vanquote:Op zondag 18 mei 2008 16:11 schreef Tommy_808 het volgende:
[..]
jou kuiten lijken bijna even dik als je bovenbenen, meer squatten dus
Ik heb al vanaf me geboorte 43cm kuitjes en zelfs een tandenstoker lijkt nog massieverquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef Baffer het volgende:
Ligt aan je lengte en bf% natuurlijk...
Een 40cm kuit kan er groot uitzien op iemand van 1.70 en 8%, terwijl een 45cm kuit eruit ziet als een tandenstoker op iemand van 1.90 en 18%.
Schijt je maar 2x per week? Meer eten!!!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ik weeg 63 dus dat squat ik al twee keer per week naar beneden
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Baffer bedoelt dat je minimaal 120kg moet gaan fullsquatten 2x per week![]()
Je praat poep (quote:Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf me geboorte 43cm kuitjes en zelfs een tandenstoker lijkt nog massiever
[..]
Schijt je maar 2x per week? Meer eten!!!
Wat zal jij er raar uitgezien hebben als baby, met van die kuitjes van 43cmquote:Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb al vanaf me geboorte 43cm kuitjes en zelfs een tandenstoker lijkt nog massiever
Met meer herhalingen wel, meer setjes niet. Meestel doe ik de hoofd/ME oefening met de meeste setjes varierend van 3 tot 12 setsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:29 schreef mister_popcorn het volgende:
doen meer mensen hier assistence oefeningen (oa tri extensions, face pulllies etc) met meer reps en meer setjes over het algemeen dan de grotere oefeningen? Heb altijd al de neiging gehad om het zo te doen, kan alleen niet meer zo goed bedenken waarom ik dat zo doe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |