Ik probeer er aan te denken, misschien kun je zelf ook de link van me post ergens bookmarken?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie en dat is redelijk in de buurt, als je mij even de locatie via een PM wilt sturen is er een redelijke kans dat ik daar even een kijkje ga nemen.
Nee want ik heb geen blokjuzzzquote:
basiq fit = KUTquote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef Joey_AFCA het volgende:
Ik woon in Hoofddorp, en niet bezit in een rijbewijs.
De sportschool gaat pas over 6 weken open, dus vandaar ook de vraag of mensen die sporten in andere filialen er meer over weten.
pushups..... alleen kan je daarmee nooit zwaarder dan je eigen lichaamsgewichtquote:Op maandag 28 april 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
Zijn er ook oefeningen zonder gewichten voor je 'tieten' die je traint met bijv. chest press en bankdrukken
...en zelf dan nog maar een gedeelte van je eigen gewicht... misschien dat iemand bovenop je wil zitten?quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:37 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
pushups..... alleen kan je daarmee nooit zwaarder dan je eigen lichaamsgewicht
Ok dat klinkt goed. En een half uur daarna aan de complexe carbs ofzo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:51 schreef ConQuestador het volgende:
Ik mix altijd dextrose door mijn post-workout. Dextrose is zeer snelle koolhydraten wat tevens voor een insulinepiek zorgt zodat de eiwitten extra snel opgenomen worden.
3 kwartier later wordt indd. aangeraden, maar dat doe ik dus lang niet altijdquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:09 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Ok dat klinkt goed. En een half uur daarna aan de complexe carbs ofzo?
Die post hier nooit meerquote:
Hoeveel geld geef je normaliter uit aan je pakken?quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:39 schreef Videopac het volgende:
Goed, na het afgelopen jaar uit 3 broeken gescheurd te zijn en veel andere broeken niet meer te passen, ben ik vandaag op zoek gegaan naar nieuwe (nette) broeken. In winkel 1 paste geen enkele broek. In winkel 2 slechts 2, waarvan 1 vermaakt moet worden. En ik moet ook nog een nieuw pak.
Mijn vraag is dus: waar kopen de BB-ers hun broeken?
Mwa, 300-400 euro? (ex. overhemden en stropdassen). Ik denk over een maatpak; dat kost ook niet zoveel meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef Frautie het volgende:
[..]
Hoeveel geld geef je normaliter uit aan je pakken?
Gouden Kooi...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Sander170 het volgende:
Maatpak van Huub uit de Gouden Kooi:
¤ 4.000 euro !!!!
Voor z'n trouwdag...
maarja, daar is ook heel wat stof voor nodig natuurlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Sander170 het volgende:
¤ 4.000 euro !!!!
Voor z'n trouwdag...
dus dat pak is 4000000 euro sander170??quote:Op zondag 4 mei 2008 00:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Geen realiteit maar geld is geld!
En dat pak is echt 4000 ruggen vriend.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:47 schreef Sander170 het volgende:
¤ 4.000 euro !!!!
Voor z'n trouwdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |