abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58548931
Mmm.... ja ik heb wel vertrouwen in me trainer, maar dat komt misschien omdat ik er geen verstand van heb Wat zijn compound movements?
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_58549821
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:48 schreef EasyDakota het volgende:
Mmm.... ja ik heb wel vertrouwen in me trainer, maar dat komt misschien omdat ik er geen verstand van heb Wat zijn compound movements?
Compound movements zijn oefeningen waarbij je meerdere spiergroepen tegelijkertijd aanspreekt.
pi_58549995
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:37 schreef McGilles het volgende:

[..]

Compound movements zijn oefeningen waarbij je meerdere spiergroepen tegelijkertijd aanspreekt.
Heb je daar een voorbeeld van? En dan bedoel ik niet de technische naam, want die kennis heb ik niet. Misschien met plaatje ofzo? Kan ik vergelijken met de oefeningen welke ik nu doe.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_58550056
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef EasyDakota het volgende:

[..]

Heb je daar een voorbeeld van? En dan bedoel ik niet de technische naam, want die kennis heb ik niet. Misschien met plaatje ofzo? Kan ik vergelijken met de oefeningen welke ik nu doe.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBFullSquat.html
pi_58550319
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 19:05 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Ik probeer mij nu mentaal voor te bereiden op mijn eerste echte cut. Ik denk niet dat ik het vol ga houden alleen. Het potje efedra stackers ligt ook klaar, alleen heb ik geen zin om als een gedrogeerde kanarie rond te lopen.

Misschien moet ik gewoon een halve cut proberen door 3x per week wat cardio er bij te plakken ofzo.
Niets half doen, als je het doet doe het dan goed zeg ik altijd maar. Zou die efedra gewoon even links laten liggen. Probeer eerst je voeding eens aan te pakken en doe er wat cardio naast. Ik ben van mening dat je zo al een heel eind kunt komen.
pi_58550575
pi_58551717
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:16 schreef EasyDakota het volgende:

[..]

Mooie site, thnx! Even een paar voorbeelden uit mijn schema geven dan maar?

http://www.exrx.net/Weigh(...)/DBLateralRaise.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/ASTriDip.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBLyingTriExt.html
http://www.exrx.net/WeightExercises/WristFlexors/CBWristCurl.html
http://www.exrx.net/Weigh(...)al/BBBenchPress.html
http://www.exrx.net/Weigh(...)nal/CBSeatedFly.html (maar meer naar boven toe op het eind, richting me voorhoofd, maar dat plaatje kan ik neit vinden)

Zomaar even wat voorbeelden...
Ik weet je totale schema natuurlijk niet, maar dit zijn toch wel wat isolatie oefeningen. Probeer iets meer compounds te pakken, squatten, deadliften, bankdrukken, bent-over-row, etc. Isolatieoefeningetjes aan het eind van de training.
pi_58552061
Wat mcgilles zegt.
pi_58552190
Volgende week vrijdag krijgt mijn gym een totaal nieuwe inrichting, alles, dus ook dumbells, stangen, gewichten, apparaten etc worden vervangen!

Hopelijk komen er een paar fijne dingen om mee te werken!
pi_58552481
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:56 schreef McGilles het volgende:

[..]

Een stuk minder. Heb mijn schema aangepast op mijn 'beperking' en dus gaat het aardig!
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef EasyDakota het volgende:

[..]

Ja en die wil heb ik dus niet
Dan moet je ook niet zeuren als het resultaat wat tegenvalt.
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:19 schreef Semargofni het volgende:
Komende tijd ga ik me maar wat op pull ups focussen, de squats voor het bovenlichaam. 5x p/w should do the trick.
Ik ben daar zo slecht in... kan ze met moeite met 25kg weight-assisted
Iemand tips hoe ik dit kan verbeteren??
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 08:35 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb ook wel problemen met broeken. In de zomer probeer ik zoveel mogelijk korte broeken aan te hebben of trainingsbroeken. Maar de meeste spijkerbroeken die ik heb kan ik aantrekken zonder me knopen los te hoeven maken Maar ik geef dan ook niet meer dan 50 euro uit voor een broek.
Korte broeken / traininsbroeken zijn voor mijn werk (IT Manager; ben nog niet zo lang geleden gestopt met stropdassen) (nog) niet geaccepteerd. Als iemand nog een goedbetaalde baan weet waarbij dat wel kan, houd ik me aanbevolen.
(en nog respect voor je sterkste man van Noord Nederland optreden)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_58552516
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:33 schreef McGilles het volgende:
Volgende week vrijdag krijgt mijn gym een totaal nieuwe inrichting, alles, dus ook dumbells, stangen, gewichten, apparaten etc worden vervangen!

Goede zaak!
Bij ons hebben we sinds kort 2 Squat rekken!
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:03:29 #212
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_58552839
quote:

Met een beetje pech verneuken ze je hele gym. Dat had vikind1012 ook, squatrek weg en een smithmachine met steekgewichten er voor terug.
pi_58553371
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:03 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Met een beetje pech verneuken ze je hele gym. Dat had vikind1012 ook, squatrek weg en een smithmachine met steekgewichten er voor terug.
Dat zou goed kut zijn ja, net als ze de 'zware' dumbells weghalen. Laten we hopen dat het een vooruitgang zal worden
pi_58553447
Even iets rechtzetten hoor. Ik squat inmiddels 3*84. 1*88 zou moeten gaan, 1*90 lukte laatst net niet. Maar toen had ik spierpijn
pi_58553963
ben blij dat je dit toch even recht hebt gezet, no look.
pi_58555663
quote:

Dat kan goed of slecht uitpakken. Ik hoop voor jou dat ze er geen commerciele ladies gym van gaan maken
pi_58557823
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 15:29 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Dat kan goed of slecht uitpakken. Ik hoop voor jou dat ze er geen commerciele ladies gym van gaan maken
Dan ben ik, evenals mensen die er al 25 jaar trainen, weg
pi_58560620
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:55 schreef Baffer het volgende:
ben blij dat je dit toch even recht hebt gezet, no look.
alles om de waarheid de wereld in te helpen, 'kaffer'

Vandaag rows gedaan met 40 kg dumbells en biceps gepompt. Morgen gaat er een pr sneuvelen bij het onderdeel kniebuigen.
  donderdag 8 mei 2008 @ 20:55:26 #219
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_58561373

Even een geil plaatje, enjoy :p
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:42:03 #220
153812 Frautie
Frautilicious
pi_58562235
quote:
- Frautie: druk, druk, druk (UFC 2009??)
Ik ben ah cutten en train gestaag door, maar UFC werk zit er ff niet in.

Ik krijg over 22 dagen de sleutel voor mijn nieuwe huis, ik ga samenwonen
Voor de rest ben ik ook nog zo gek om voor iemand zijn bruiloft te regelen én ik ben qua werk ook nog keidruk met vanalles en nog wat.

Had ik al gezegd dat ik druk ben

En de hoofdreden dat ik amper nog post is omdat ik de sfeer hier nou niet echt top vind. D'r zitten een paar goede gasten tussen, maar ook een paar anderen

Ik wou dat er een ignore functie was voor een paar users. Als in dat ik hun hele posts niet meer kan lezen.
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_58564072
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:25 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dan ben ik, evenals mensen die er al 25 jaar trainen, weg
Zo inderdaad. Jammer genoeg zijn er nog maar weining 'echte' gyms te vinden.
pi_58567768
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 08:13 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom of wat?

Iedereen ziet toch gewoon dat je ruggen zei, dat is een FEIT. Kan je wel proberen te zeggen dat het niet zo is maar dat heeft geen nut, want het is een FEIT.

Je had ONGELIJK en nu is de discussie over. Back ontopic!
Ik ben niet dom, vrij normaal eigenlijk vind ik zelf!

FEIT IS dat ik het over vier duizend euro had ja,
ja jij lult er lekker makkelijk overheen,
ik had mezelf toch al heel duidelijk verbeterd / meerdere keren zelfs hoor.

FEIT is dat ik GELIJK had en nog steeds want ik win deze DISCUSSIE KLAAR.
pi_58567786
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 08:35 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dan moet jij je hier wel ongelofelijk thuis voelen lijkt me.
[..]

Idd, en je moet er in geloven. Als je de gedachte in je hoofd hebt dat je nooit groot zult worden, zul je het niet worden ook.

Ik heb ook wel problemen met broeken. In de zomer probeer ik zoveel mogelijk korte broeken aan te hebben of trainingsbroeken. Maar de meeste spijkerbroeken die ik heb kan ik aantrekken zonder me knopen los te hoeven maken Maar ik geef dan ook niet meer dan 50 euro uit voor een broek.
Oh niet meer maar ook niet minder dan jij hoor.
pi_58568636
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:39 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Discussieren met iemand die te dom is om iets te snappen, altijd leuk! Inderdaad discussie klaar, ik weet genoeg...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:49:07 #225
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_58571176
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef Videopac het volgende:
Korte broeken / traininsbroeken zijn voor mijn werk (IT Manager; ben nog niet zo lang geleden gestopt met stropdassen) (nog) niet geaccepteerd. Als iemand nog een goedbetaalde baan weet waarbij dat wel kan, houd ik me aanbevolen.
Dan heb je de verkeerde baas, zowel bij mijn huidige werk (www.traffic4u.nl) als bij mijn vorige werk (www.chipsoft.nl) kon het de baas geen ruk schelen wat je aandeed naar je werk. Tis zelfs zo dat ik nu tussen de teenslippertjes en korte broeken rondloop.

(oja, ik ben programmeur, dus zelfde branche)
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:43:20 #226
140141 ivosnivo
pi_58572377
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:47 schreef Videopac het volgende:

[..]

[..]

Dan moet je ook niet zeuren als het resultaat wat tegenvalt.
[..]

Ik ben daar zo slecht in... kan ze met moeite met 25kg weight-assisted
Iemand tips hoe ik dit kan verbeteren??
[..]

Ik heb me 3delige beveiligingskostuum van schiphol omgeruilt voor een korte broek en een hempie en werk nu in een gym
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:39 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Hahaha mensen die zeggen dat ze een discussie winnen
pi_58572759
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef ivosnivo het volgende:

Ik heb me 3delige beveiligingskostuum van schiphol omgeruilt voor een korte broek en een hempie en werk nu in een gym

Leg uit, werken in de gym?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:56:58 #228
153812 Frautie
Frautilicious
pi_58574986
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:49 schreef ConQuestador het volgende:
Dan heb je de verkeerde baas, zowel bij mijn huidige werk (www.traffic4u.nl) als bij mijn vorige werk (www.chipsoft.nl) kon het de baas geen ruk schelen wat je aandeed naar je werk. Tis zelfs zo dat ik nu tussen de teenslippertjes en korte broeken rondloop.

(oja, ik ben programmeur, dus zelfde branche)
Ehm...het verschil kan ook zitten in de de functies die jullie bekleden.

9 van de 10 keer mag 't managment 't goede voorbeeld geven.

Of loopt het managment bij jou ook gewoon in een korte broek etc rond?
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:31:34 #229
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_58575611
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:56 schreef Frautie het volgende:
Of loopt het managment bij jou ook gewoon in een korte broek etc rond?
zolang ze niet naar een klant toe hoeven wel ja
pi_58576131
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 08:00 schreef McGilles het volgende:

[..]

Discussieren met iemand die te dom is om iets te snappen, altijd leuk! Inderdaad discussie klaar, ik weet genoeg...
Mooi ik ben slimmer dan jij, dan weet ik ook genoeg.
pi_58576168
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:43 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

[..]

Hahaha mensen die zeggen dat ze een discussie winnen
Ik win toch de meeste discussie's ja ja.
pi_58576599
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 14:56 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Mooi ik ben slimmer dan jij, dan weet ik ook genoeg.
Zo grappig! Leer eerst maar even het verschil tussen een feit en een mening en daarna praten we verder!

Als 10 mensen jou vertellen dat Nederland grenst aan België, ga je dan ook proberen je gelijk te halen dat dat niet zo is?
pi_58577067
Nieuwe PR vandaag stelt voor menig een niet veel voor maar vond het van mezelf toch een redelijke prestatie

Dips 6xbw+20kg
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:40:39 #234
140141 ivosnivo
pi_58578323
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:59 schreef McGilles het volgende:

[..]

Leg uit, werken in de gym?
Woon al tijdje in Groningen. En leek me wel relaxed, lekker trainen onder werktijd. Gevangenis was ook nog een optie. Maar dat leek me niet zo leuk om met criminelen te werken. Dus nu werk ik 4 dagen per week in de sportschool. En sta af en toe is aan de deur, of bij een feest
pi_58587910
nieuw PR vandaag, 180 kg pinsquat met een centimeter of 40 aan 'movement'. Beperkte ROM dus, maar toch zeker geen lockout.

Morgen fatsoenlijk trainen en dan gaat er een PR fullsquat aan.
pi_58588959
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef McGilles het volgende:

[..]

Zo grappig! Leer eerst maar even het verschil tussen een feit en een mening en daarna praten we verder!

Als 10 mensen jou vertellen dat Nederland grenst aan België, ga je dan ook proberen je gelijk te halen dat dat niet zo is?
Nee want dat is zo.

Dat is een FEIT.

Maar geef jij me dan gelijk wanneer het mijn mening is!
pi_58590055
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 02:17 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee want dat is zo.

Dat is een FEIT.

Maar geef jij me dan gelijk wanneer het mijn mening is!
Ik kan je wel voor de 4e keer gaan quoten als je wilt maar dan dringt het denk ik nogsteeds niet door bij jou.

Als ik nou precies herhaal wat jij hebt gezegd, en dat is:
quote:
En dat pak is echt 4000 ruggen vriend.
Dit zijn jouw woorden, ik heb daar niks aan verzonnen. Ontkennen kan niet want je hebt het zelf gezegd en het is een quote dus daar verander je niks aan.

Ik kan zo slecht tegen mensen die 100% ongelijk hebben en te dom zijn om te snappen dat dat zo is en er nog tegen in gaan ook. Sander, geef gewoon toe en back ontopic.

En als je nogsteeds ertegen in gaat wens ik je veel succes morgen met je uitvoering bij de Jostiband.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 11:18:24 #238
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_58591231
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:40 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Woon al tijdje in Groningen. En leek me wel relaxed, lekker trainen onder werktijd. Gevangenis was ook nog een optie. Maar dat leek me niet zo leuk om met criminelen te werken. Dus nu werk ik 4 dagen per week in de sportschool. En sta af en toe is aan de deur, of bij een feest
bij welke sportschool werk je ivo ?
pi_58591295
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 08:46 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik kan je wel voor de 4e keer gaan quoten als je wilt maar dan dringt het denk ik nogsteeds niet door bij jou.

Als ik nou precies herhaal wat jij hebt gezegd, en dat is:
[..]

Dit zijn jouw woorden, ik heb daar niks aan verzonnen. Ontkennen kan niet want je hebt het zelf gezegd en het is een quote dus daar verander je niks aan.

Ik kan zo slecht tegen mensen die 100% ongelijk hebben en te dom zijn om te snappen dat dat zo is en er nog tegen in gaan ook. Sander, geef gewoon toe en back ontopic.

En als je nogsteeds ertegen in gaat wens ik je veel succes morgen met je uitvoering bij de Jostiband.
Hey ik had me fout al toegegeven dus ik snap niet helemaal wat jij wilt bereiken.

Ik zei later dat het dus ¤ 4.000,00 euro is EN NU HEB IK GELIJK WANT IK GEEF ME FOUT TOE.

Niet zeuren en niks mis me de Jostiband weet jij ook wel schat.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 13:05:07 #240
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_58592761
goddamn, dit is een bb topic, niet een "zeur 2 weken lang door over een pak van een of andere vetso" topic.

Zonet even naar de aldi geweest om in te slaan: 10 pakjes kipfilet, 10 bakken kwark, 20 blikken tonijn, en nog wat spul. Vraagt die kassiere of ik er een BTW bon bij wil.... LOL
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:10:10 #241
140141 ivosnivo
pi_58596042
laten we nergens meer op reageren wat er uit sander170 komt
pi_58596366
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:10 schreef ivosnivo het volgende:
laten we nergens meer op reageren wat er uit sander170 komt
Mee eens!

Vanmorgen nog even in de gym geweest, 8x120 bankdrukken ging weer als vanouds, zeer makkelijk

Wat weeg jij ondertussen Ivo? Al richting de 130kg? Let je voor de rest nog op je gewicht?
pi_58598860
Godverdorie

Sinds vorige week dinsdag niet meer gweest!

Veel te druk.. morgenvroeg ga ik!
Signature
pi_58599973
Ik ga morgenvroeg ook maar ff snel pompen, want de gym is dicht maandag.

150 full front.
pi_58602255
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:12 schreef Baffer het volgende:

150 full front.
Squatten, toch wel weer leuk
Ik hou het bij niet te zwaar deadliften en legcurl voor benen
pi_58603405
Niks waar je quads flink bij belast?

Jij had idd een knieblessure he?
pi_58605010
Laten we wel op mij reageren Sander170 anders kom je er nooit uit!

Maar goed geniet van het lekkere weer oke...
  zondag 11 mei 2008 @ 08:53:55 #248
140141 ivosnivo
pi_58605628
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mee eens!

Vanmorgen nog even in de gym geweest, 8x120 bankdrukken ging weer als vanouds, zeer makkelijk

Wat weeg jij ondertussen Ivo? Al richting de 130kg? Let je voor de rest nog op je gewicht?
122kg En houd me niet meer zo bezig met aankomen, aangezien me trainriem een gaatje wijder moest
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:12 schreef Baffer het volgende:

150 full front.
Netjes hoor, daar zit ik nog niet op. Ben er zo slecht in he, maar doe hem nu elke x aan het einde van me beentraining.
pi_58606887
Morgen week 5 van het Madcows 5x5 intermediate version. Kijken of ik een paar nieuwe PR's kan zetten
pi_58608453
Zo met dit warme weer moet ik toch aardig wat kracht inleveren. Hebben jullie daar ook last van?
pi_58608835
Ja ik train minder met dit weer bah.
pi_58610233
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:26 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Zo met dit warme weer moet ik toch aardig wat kracht inleveren. Hebben jullie daar ook last van?
Ik train sochtends om 08:45u, geen last van het weer
pi_58620929
Handig als er airco in je sportschool aanwezig is.
  maandag 12 mei 2008 @ 08:46:50 #254
140141 ivosnivo
pi_58622121
Ik train ook het liefst zo vroeg mogelijk (thuis). Dan is het nog een beetje uit te houden, en heb ik het maar gehad.
pi_58623124
Merk er zelf niet zo heel veel van eigenlijk. Ik ga meestal rond een uur of twaalf, zometeen ook weer.
pi_58660192
Ben een paar kg afgevallen met dit warme weer Op zich goed, aangezien ik wel het ene PR na het andere zet. Maar iets meer eten kan geen kwaad.
pi_58662926
Ben niet afgevallen alleen het aankomen gaat wat minder snel met dit weer. Door warm weer heb ik minder honger dan normaal daarbij komt nog de nodige extra cardio aan het zwembad.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:02:46 #258
37248 BertV
Klei indiaan
pi_58664466
hardlopen is met dit weer niet fijn.
Ik heb liever nog met regen of sneeuw in de winter.

Onze sportschool heeft geen airco omdat de eigenaar z'n geld liever in zijn huis steekt.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_58664628
^^haha en geef hem eens ongelijk

Ach ja het gaat langzaam alweer wat afkoelen. Van mij mag dit weer nog wel een paar maanden duren.
pi_58670078
Ik kon effe geen fitness-topic vinden dus post ik het hier maar, jullie zijn ook ooit klein begonnen. Maar goed, mijn vraag: Ik wil thuis een beetje beginnen met dumbells/halters. Wat raden jullie aan. Gewoon langs Perry voor een setje bijv? Laat het horen!

Bvd
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:36:18 #261
101852 kokos
mividaloca
pi_58673078
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 13:05 schreef ConQuestador het volgende:
goddamn, dit is een bb topic, niet een "zeur 2 weken lang door over een pak van een of andere vetso" topic.

Zonet even naar de aldi geweest om in te slaan: 10 pakjes kipfilet, 10 bakken kwark, 20 blikken tonijn, en nog wat spul. Vraagt die kassiere of ik er een BTW bon bij wil.... LOL
Viva los Vatos Locos
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:44:13 #262
140141 ivosnivo
pi_58673267
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 12:37 schreef JeffreyXL het volgende:
Ben niet afgevallen alleen het aankomen gaat wat minder snel met dit weer. Door warm weer heb ik minder honger dan normaal daarbij komt nog de nodige extra cardio aan het zwembad.
Ik ben van de week naar een zwembad hier in de buurt geweest met duikplank. Dat was echt vet lache, snoeihard op dat dit springen en dan het halve zwembad over duiken
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:02 schreef BertV het volgende:
hardlopen is met dit weer niet fijn.
Ik heb liever nog met regen of sneeuw in de winter.

Onze sportschool heeft geen airco omdat de eigenaar z'n geld liever in zijn huis steekt.
Waarom ga je dan ook hardlopen met dit weer?
pi_58675317
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 19:12 schreef Noodlez het volgende:
Ik kon effe geen fitness-topic vinden dus post ik het hier maar, jullie zijn ook ooit klein begonnen. Maar goed, mijn vraag: Ik wil thuis een beetje beginnen met dumbells/halters. Wat raden jullie aan. Gewoon langs Perry voor een setje bijv? Laat het horen!

Bvd
Een beetje deftige set kost toch al snel wat knaken. Ik zou het gewoon eens proberen in een sportschool. Weet niet of je nog student bent maar vaak word er dan ectra korting gegeven en je hebt gelijk alle spullen die je nodig hebt om goed van start te gaan.

Wil je dit niet dan kun je al veel met je eigen lichaamgewicht doen, verder kun je ook eens online rondkijken naar leuke aanbiedingen. Kijk anders hier eens: http://www.fitness-seller.nl/
pi_58675354
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:44 schreef ivosnivo het volgende:

Ik ben van de week naar een zwembad hier in de buurt geweest met duikplank. Dat was echt vet lache, snoeihard op dat dit springen en dan het halve zwembad over duiken
Haha nice, enige jammere is dat er van die kerels met hun bjorn borg tot bijna onder hun oksels opgetrokken rondlopen alsof ze het zwembad uitgevonden hebben.
pi_58677123
Pech of geluk het zal voorlopig wel warmer gaan worden de komende maand!
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:33:44 #266
140141 ivosnivo
pi_58678109
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 23:20 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Haha nice, enige jammere is dat er van die kerels met hun bjorn borg tot bijna onder hun oksels opgetrokken rondlopen alsof ze het zwembad uitgevonden hebben.
Zulke mensen zie ik al bijna niet meer door me ingebouwde debielenfilter.
  donderdag 15 mei 2008 @ 08:53:30 #267
37248 BertV
Klei indiaan
pi_58678315
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:44 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Waarom ga je dan ook hardlopen met dit weer?
Conditie, algemene gezondheid, vetpercentage makkelijk laag houden.

Beetje basisconditie vind ik wel belangrijk.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:03:11 #268
140141 ivosnivo
pi_58679534
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:53 schreef BertV het volgende:

[..]

Conditie, algemene gezondheid, vetpercentage makkelijk laag houden.

Beetje basisconditie vind ik wel belangrijk.
Oke maar dan hoef je toch niet perse te gaan hardlopen? Ik zwem regelmatig met dit weer dat is stukkie makkelijker vol te houden met deze temperaturen.
pi_58679576
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:33 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Zulke mensen zie ik al bijna niet meer door me ingebouwde debielenfilter.
haha waar heb je die gehaald want die heb ik ook nodig
pi_58723957
voor de mensen die kleine / slappe kuiten hebben, een goede tip kan zijn om ook de voorkant te trainen. Gewoon zitten op bankje, je knie een hoek > 90 graden laten maken en een schijf op je tenen zetten en omhoog dat ding.

Heeft bij mij iig aardig gewerkt, en heb ineens iets dat zowaar begint te lijken op een kuit.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_58727001
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:18 schreef mister_popcorn het volgende:
voor de mensen die kleine / slappe kuiten hebben, een goede tip kan zijn om ook de voorkant te trainen. Gewoon zitten op bankje, je knie een hoek > 90 graden laten maken en een schijf op je tenen zetten en omhoog dat ding.

Heeft bij mij iig aardig gewerkt, en heb ineens iets dat zowaar begint te lijken op een kuit.
Als je gewone calve raises doet dan pak je die beweging toch automatisch?

Als je ver genoeg zakt in ieder geval.
pi_58727424
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 15:46 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:

[..]

Als je gewone calve raises doet dan pak je die beweging toch automatisch?

Als je ver genoeg zakt in ieder geval.
eerst lezen dan roepen!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_58729929
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:18 schreef mister_popcorn het volgende:

Ik train ze nu +- 4 maanden serieus, heb nu al 2cm winst op de omtrek. voornamelijk standing calve raises 4-10 reps, veel sets.
pi_58730961
Wat is een ferme kuit? Hoeveel cm praat je dan over?
pi_58731056
Ligt aan je lengte en bf% natuurlijk...

Een 40cm kuit kan er groot uitzien op iemand van 1.70 en 8%, terwijl een 45cm kuit eruit ziet als een tandenstoker op iemand van 1.90 en 18%.
pi_58731591
Maar op een biceps van 45 centimeter, bij wijze van... Hoort een kuit groter te zijn?
pi_58732771
Ik vind van wel.
pi_58738626
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 16:10 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

eerst lezen dan roepen!
pi_58740936
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef Baffer het volgende:

Een 40cm kuit kan er groot uitzien op iemand van 1.70 en 8%, terwijl een 45cm kuit eruit ziet als een tandenstoker op iemand van 1.90 en 18%.
Mijn kuit is 37cm maar ik vind dat ik dunne benen heb Huh
(Ik ben een meisje die juist niet aan bodybuilding doe maar soms lees ik mee )
pi_58741661
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

37cm is vrij normaal voor een vrouw.
pi_58743187
quote:
Op zondag 18 mei 2008 12:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik heb een kuiten van 36cm ( ), ik doe wekelijks 2x 2x (per been dus) 3x20x pistols (bij 70kg BW) en fiets elke dag 20km aan een razend tempo
Only when close to death, you really feel alive
pi_58743290
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:32 schreef Baffer het volgende:

[..]

37cm is vrij normaal voor een vrouw.

Ah oké. Nee andere vrouwpersoon zei dat 37 dik was..
quote:
Ik haal hem zo weer weg maar deze stond toevallig nog online
pi_58744372
quote:
Op zondag 18 mei 2008 15:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ah oké. Nee andere vrouwpersoon zei dat 37 dik was..
[..]

Ik haal hem zo weer weg maar deze stond toevallig nog online
jou kuiten lijken bijna even dik als je bovenbenen, meer squatten dus
Only when close to death, you really feel alive
pi_58744943
quote:
Op zondag 18 mei 2008 16:11 schreef Tommy_808 het volgende:

[..]

jou kuiten lijken bijna even dik als je bovenbenen, meer squatten dus
Worden ze daar dunner van ?
pi_58747334
Nee je bovenbenen worden dikker.
pi_58749101
Ik ben een meisje kom op
pi_58751183
Nou en?

Meisjes met mooi gespierde benen zijn sexy.
pi_58751204
Ik heb gespierde benen Alleen ze zijn nog steeds mooi, dat kan
pi_58751224
+ ik doe al squats ;d
pi_58751853
quote:
Op zondag 18 mei 2008 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
+ ik doe al squats ;d
Baffer bedoelt dat je minimaal 120kg moet gaan fullsquatten 2x per week
pi_58752101
Nou ik weeg 63 dus dat squat ik al twee keer per week naar beneden
pi_58754531
Zo bijna alweer een bodybuilding-topic vol.
  maandag 19 mei 2008 @ 10:36:23 #293
140141 ivosnivo
pi_58757538
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:47 schreef Baffer het volgende:

Ik heb al vanaf me geboorte 43cm kuitjes en zelfs een tandenstoker lijkt nog massiever
quote:
Op zondag 18 mei 2008 23:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ik weeg 63 dus dat squat ik al twee keer per week naar beneden
Schijt je maar 2x per week? Meer eten!!!
pi_58758988
quote:
Op zondag 18 mei 2008 22:51 schreef McGilles het volgende:

[..]

Baffer bedoelt dat je minimaal 120kg moet gaan fullsquatten 2x per week
nee.
pi_58759443
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik heb al vanaf me geboorte 43cm kuitjes en zelfs een tandenstoker lijkt nog massiever
[..]

Schijt je maar 2x per week? Meer eten!!!
Je praat poep ( )
  FOK!fotograaf dinsdag 20 mei 2008 @ 03:16:33 #296
159915 -Menn0-
MNO
pi_58773993
tvp
,,/
  dinsdag 20 mei 2008 @ 07:43:54 #297
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_58774394
quote:
Op maandag 19 mei 2008 10:36 schreef ivosnivo het volgende:
Wat zal jij er raar uitgezien hebben als baby, met van die kuitjes van 43cm
pi_58777122
Gisteren begonnen met Bill Starr's 5x5 schema.
Eens kijken hoe dat bevalt.
De eerste training ging soepel, maar dat moet ook natuurlijk
pi_58782057
doen meer mensen hier assistence oefeningen (oa tri extensions, face pulllies etc) met meer reps en meer setjes over het algemeen dan de grotere oefeningen? Heb altijd al de neiging gehad om het zo te doen, kan alleen niet meer zo goed bedenken waarom ik dat zo doe...
pi_58791381
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:29 schreef mister_popcorn het volgende:
doen meer mensen hier assistence oefeningen (oa tri extensions, face pulllies etc) met meer reps en meer setjes over het algemeen dan de grotere oefeningen? Heb altijd al de neiging gehad om het zo te doen, kan alleen niet meer zo goed bedenken waarom ik dat zo doe...
Met meer herhalingen wel, meer setjes niet. Meestel doe ik de hoofd/ME oefening met de meeste setjes varierend van 3 tot 12 sets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')