Ah, van welke studievereniging ben jij? Het begon oorspronkelijk als KIC-Gala.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:52 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Gala, 20 maart Hanze Groningen.
Entree 25 euro
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:26 schreef nietzman het volgende:
Dit topic is nu nog net zo leeg als m'n tere zielige zieltje.
quote:+18 Films Gratis
Gratis complete films in echt alle categorieen. Downloaden via 1 sms.
www.HeteDownloads.com
Google-Ads.quote:Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.com
Geen Studievereniging, maar las een afiche op het Zernike..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, van welke studievereniging ben jij? Het begon oorspronkelijk als KIC-Gala.
Enne, wel tof dat de vrouwen de mannen moeten vragen.
* JH87 is niet van de partij.
Ik zet Born To Run eens op.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp.
is al weer bijna overgewaait.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:50 schreef Bob. het volgende:
Net op het moment dat ik afspreek om zo naar de stad te gaan begint het te onweren. Karma!
En hoi!
Vind ik dat leuk, denk je? Wil je zaterdag Neutral Milk Hotel voor me meenemen?quote:
Ja, dat zou zomaar kunnen,quote:
Kijk! Je komt er wel!quote:Wil je zaterdag Neutral Milk Hotel voor me meenemen?.
Geen idee. Heb nog niets gemerktquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:37 schreef maok het volgende:
- edit dubbel-, hoor ik daar trouwens onweer?
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Vlieft..
En ja, ik maak foto's van mezelf in pashokjes, en ik was te beroerd om m'n panty uit te trekken..
Nou, ik wel! Echt vlak achter elkaar, en een heel korte, maar hevige hagelbui.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee. Heb nog niets gemerkt
Ach ja, als jij meegaat naar Bruce, mag daar best iets tegenover staan. So I'll give it a try.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat zou zomaar kunnen,.
[..]
Kijk! Je komt er wel!
Waarschijnlijk was ik toen net met iemand aan het ouwehoerenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik wel! Echt vlak achter elkaar, en een heel korte, maar hevige hagelbui.
Holland, 1945quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:15 schreef JH87 het volgende:
Zeg, DO2, heb jij toevallig ook Last.fm ofzo?
Ik werd er zojuist nl. ineens aan herinnert dat het echt een schande is dat ik nog steeds niet naar Neutral Milk Hotel heb geluisterd.
Soort van muziekprofiel; dat houdt bij welke muziek je luistert op je pc/iPod, etc. Kun je mooi vergelijken met andere mensen en 't ding geeft je ook veel tips over muziek die je nog niet kent maar waarschijnlijk wel op prijs zou stellen. Begon als een leuk web 2.0 dingetje maar is echt immens populair geworden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Uhm, ik geloof niet dat ik dat heb, JH. Ik heb zelfs geen flauw benul wat het is.
Ah, ja. Misschien toch eens naar kijken, dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:18 schreef JH87 het volgende:
Soort van muziekprofiel; dat houdt bij welke muziek je luistert op je pc/iPod, etc. Kun je mooi vergelijken met andere mensen en 't ding geeft je ook veel tips over muziek die je nog niet kent maar waarschijnlijk wel op prijs zou stellen. Begon als een leuk web 2.0 dingetje maar is echt immens populair geworden.
Zie sig.![]()
Ja, in jouw geval wel, ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan lijkt het me het gemakkelijkste als je gewoon even een lijstje met je cd's post.
Oh en Last.fm is overratedquote:Taste-o-meter
Your musical compatibility rating with Jop1987 is:
Low
You share a few artists in common, including The Arcade Fire, The Kooks, Arctic Monkeys, Eels, and Okkervil River.
We hebben nog een paar goede gemeen, maar damn je luistert er ook wel bagger muziek bij zegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef JH87 het volgende:
Och jee. Die paar artiesten die we gemeen hebben zijn dan wel weer erg, erg tof.
Die is helemaal niet zo origineel. Kun je gewoon ergens een linkje vandaan halen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:37 schreef nietzman het volgende:
En ik wil ook een badge dat ik al naar 20.000 nummertjes heb geluisterd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |