ElmarO | vrijdag 7 maart 2008 @ 16:17 |
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | Alle Openingspost van de Grand Prix van 2008 tot nu toe: Nog geen verreden Grands Prix F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule 1 Race Report - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - F1 Freaks (under construction) Onze boyz: - Albers - Doornbos - Van der Garde Official F1 Sites: - Formula1 - FIA - Live Timing Teams: - McLaren - Renault - Ferrari - Honda - BMW Sauber - Toyota - RedBull Racing - Williams - Scuderia Toro Rosso - Force India - Super Aguri F1 Sporting Regulations [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 Testschema ![]() ![]() ![]() Ferrari 1. Kimi Räikkönen 2. Felipe Massa BMW Sauber 3. Nick Heidfeld 4. Robert Kubica Renault 5. Fernando Alonso 6. Nelson Piquet Williams 7. Nico Rosberg 8. Kazuki Nakajima Red Bull Racing 9. David Coulthard 10. Mark Webber Toyota 11. Jarno Trulli 12. Timo Glock Scuderia Toro Rosso 14. Sebastien Bourdais 15. Sebastian Vettel Honda 16. Jenson Button 17. Rubens Barrichello Super Aguri 18. Takuma Sato* 19. Anthony Davidson* Force India 20. Adrian Sutil 21. Giancarlo Fisichella McLaren Mercedes 22. Lewis Hamilton 23. Heikki Kovalainen * Nog niet bevestigd De voorlopige kalender met 18 races. quote: ![]() Fok!Sport F1manager De OP is hier te vinden [ Bericht 0% gewijzigd door ElmarO op 08-03-2008 10:56:54 ] | |
ElmarO | vrijdag 7 maart 2008 @ 16:18 |
Heb de subleague opnieuw aangemaakt. Naam is #SPT en het wachtwoord is Formule1. ![]() | |
Atreidez | vrijdag 7 maart 2008 @ 16:27 |
Oe, ik zal me ff aanmelden ![]() | |
Kleffe_Dop | vrijdag 7 maart 2008 @ 16:33 |
Wat zijn jullie team keuzes geworden? ![]() | |
ElmarO | vrijdag 7 maart 2008 @ 17:32 |
quote:Bron | |
NED | vrijdag 7 maart 2008 @ 17:53 |
Wat is dat met die #SPT subleague als ik vragen mag? ![]() | |
ElmarO | vrijdag 7 maart 2008 @ 17:56 |
quote:Da's voor de Fok! F1 Manager. ![]() | |
NED | vrijdag 7 maart 2008 @ 18:04 |
quote:Coureur1 Giancarlo Fisichella Coureur2 Sebastian Vettel Chassis Force India Motor Toyota RVX-07 Veel meer zit er niet in denk ik. Mij persoonlijk lijkt dit een redelijk begin, maargoed, Ik verlies altijd met dit spelletje. ![]() Ik maak altijd op verkeerde momenten cruciale foute transfers. Zoals bv vorig jaar nog, ik dacht Trulli en Webber gaan doorgaans goed op Monaco, dus vlak voor de race koop ik die maar. En dan vallen ze allebei uit. Als ik niks had veranderd had ik 4x zoveel punten gehad ![]() ![]() Nouja, we zien het wel wat het dit jaar brengt. Nog 1 weekje wachten ![]() | |
NED | vrijdag 7 maart 2008 @ 18:05 |
quote:Ja dat snap ik, maar wat moet ik ermee? Is dat een aparte sub-iets voor de mensen in dit topic of wat? ![]() | |
NED | vrijdag 7 maart 2008 @ 18:17 |
quote:Die mochten ze bij mij zo op de stoep zetten ![]() | |
Ared | vrijdag 7 maart 2008 @ 18:28 |
bij voorkeur zonder zwaailichten, maar met heb ik ook helemaal geen problemen mee. ![]() | |
Kleffe_Dop | vrijdag 7 maart 2008 @ 18:39 |
quote:Ik ook en dan geef ik het halverwege het seizoen maar op. ![]() Waarom is het Williams chassis trouwens zo belachelijk duur? ![]() Ok... ze hebben een goede winter gehad, maar op papier zijn BMW en Renault toch nog altijd de best of the rest. * had gehoopt op een Williams chassis-tje ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 7 maart 2008 @ 19:19 |
Offtopic (en tvp): vond wat filmbeelden van een test met de nieuwe Superleage Formula: http://www.vimeo.com/761135/ | |
sasquatsch | vrijdag 7 maart 2008 @ 19:40 |
quote:Aangemeld met het volgende team: Coureurs Chassis Motor | |
NED | vrijdag 7 maart 2008 @ 19:42 |
Is dat een V12 die ik hoor? ![]() =edit= Goed opgelet NED, het staat er notabene PAL onder ![]() ![]() | |
ElmarO | vrijdag 7 maart 2008 @ 20:34 |
quote:Yup. ![]() quote:De Toyota-motor van Williams is goedkoper. ![]() Ik heb op het moment: Coureurs Chassis Motor Al kan dit altijd nog veranderen aan de hand van de vrije trainingen. | |
Ared | vrijdag 7 maart 2008 @ 20:45 |
wow, als wij dit soort plaatjes ook bij de F1 mogen verwachten...![]() | |
NED | vrijdag 7 maart 2008 @ 21:11 |
Die zullen er zeker wel komen denk ik. Er zijn vast een paar ( ![]() ![]() | |
Atreidez | zaterdag 8 maart 2008 @ 00:37 |
Ik heb same as ElmarO ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 8 maart 2008 @ 08:15 |
tvp ![]() | |
Sally | zaterdag 8 maart 2008 @ 10:35 |
meeleesdinges! En als spellingchecker mag ik vast even dit opmerken: ![]() Nog geen verreden Grand Prix' -> Grands Prix is het meervoud van Grand Prix Bron ![]() | |
ElmarO | zaterdag 8 maart 2008 @ 11:03 |
quote:Aangepast. En dan te bedenken dat ik het Witte boekje hier nog heb staan en het dan nog fout schrijven. ![]() quote:Bron [ Bericht 0% gewijzigd door ElmarO op 08-03-2008 11:43:25 ] | |
NED | zaterdag 8 maart 2008 @ 11:05 |
Grands Prix en Grand Prixs kan volgens mij allebei. Vandale heeft het over Grand Prixs iig ![]() | |
NED | zaterdag 8 maart 2008 @ 11:07 |
Ik denk overigens dat de voorkeurspelling ook gewoon Grand Prixs is en neit Grands Prix ![]() | |
Atreidez | zaterdag 8 maart 2008 @ 11:33 |
Heb altijd geleerd dat Prix zowel enkel als meervoud is, dus in beide gevallen t zelfde. Of is dat alleen maar als je Frans schrijft? ![]() | |
NED | zaterdag 8 maart 2008 @ 11:34 |
Geen idee. Volgens mij wel en is Grand Prixs gewoon een Nederlandse verbastering ofzo ![]() ![]() ![]() | |
Automatic_Rock | zaterdag 8 maart 2008 @ 12:21 |
Ik heb dit : Coureurs Anthony Davidson Adrian Sutil Chassis BMW F1 Motor Honda RA807E ![]() | |
Atreidez | zaterdag 8 maart 2008 @ 14:07 |
Is Kovalainen trouwens een underdog? Ik schat m toch wel erg close in met Hamilton en de Ferrari's maar Massa rept bv. met geen woord over Heiki in zijn dwang naar prestatie. Zou m toch nog vies kunnen tegenvallen als de verschillen zo klein zijn en t betreffende circuit het verschil maakt of McLaren of Ferrari het weekend dominant zou zijn ![]() | |
hmmmz | zaterdag 8 maart 2008 @ 18:08 |
eerst had ik Heifeld Sato Super aguri f1 chasis Honda RA807E motor nu verandert naar Heikki Kovalainen Takuma Sato Super Aguri F1 chasis Honda RA807E (Super Aguri) motor waarschijnlijk verander ik het nog wel 10 keer de komende dagen, ik kies toch net als vorig jaar precies het verkeerde ![]() | |
Sally | zaterdag 8 maart 2008 @ 18:16 |
quote:Je hebt gelijk! Verdorie, ik dacht dat VanDale de spelling aan zou houden van de TaalUnie! En dat is de woordenlijst.org toch echt... Ik heb nog niet bekeken wat ik kan kopen, maar ik denk erover om wel de Williams-motor te kiezen. Maar dan heb ik voor de rest van de onderdelen prut over ![]() ![]() | |
Googolplexian | zondag 9 maart 2008 @ 10:19 |
quote: Ik blijf het een correcte beslissing vinden. Wordt echt gevaarlijk als het snelste en op 1 na meest ervaren team achter een traag en onervaren team moet staan. Klote voor P6 tot P11 maar onder normale omstandigheden hadden die teams toch nooit gewonnen van McLaren. Tijdens kwali kabn je er van uitgaan dat McLaren nooit lager dan P10 en P11 (P5 in pitbox) komt. Ze zouden dus elke race nadeel hebben van de pitsituatie en als ze nadeel hebben dan worden ze dus in feite ook meteen gestraft voor 2009. | |
barreman | zondag 9 maart 2008 @ 10:27 |
quote:Totaal niet met je eens...wie zich brand moet ook op de blaren gaan zitten. In de formule 1 vraag ik me namelijk af in hoeverre je nog over ''on-ervaren'' teams kunt spreken. Wat mij betreft hadden ze gewoon helemaal achteraan moeten staan in de pitbox... | |
Googolplexian | zondag 9 maart 2008 @ 10:39 |
quote:Ze zijn gestraft voor 2007 met een provisionele straf voor 2008 ALS er wat gevonden zou worden aan hun auto. De straf was geen punten in 2007 en de pitklassering was een resultaat daarvan (ongewenst resultaat, vindt FIA dus ook). Dit is de gulden middenweg. Enne ... ![]() Minder ervaren, dan. | |
Googolplexian | zondag 9 maart 2008 @ 11:00 |
knip door onoplettendheid [ Bericht 34% gewijzigd door Googolplexian op 09-03-2008 13:06:49 ] | |
ElmarO | zondag 9 maart 2008 @ 11:13 |
quote:Bron Nog steeds spannend wat er met SA gaat gebeuren en of ze überhaupt wel van start zullen gaan. ![]() | |
NED | zondag 9 maart 2008 @ 12:10 |
quote:Die stond er al. Evenals de nieuwe medicalcar ![]() | |
Googolplexian | zondag 9 maart 2008 @ 13:06 |
quote: ![]() ![]() | |
NED | zondag 9 maart 2008 @ 15:15 |
quote:Flikker toch op man, ouwe zeiknek! ![]() Het is juist tof om wakker te blijven of om eerder op te staan om F1 te kijken. ![]() | |
WEST | zondag 9 maart 2008 @ 16:44 |
ja Australië heeft gewoon zijn charme om lekker midden in de nacht te kijken. ![]() BTW voor de mensen die vragen waar de voorbeschouwingspost blijft die komt ook wel. ![]() | |
Atreidez | zondag 9 maart 2008 @ 16:51 |
De seizoenseindes in Australie brachten dan nog extra sfeer mee zelfs ![]() | |
NED | zondag 9 maart 2008 @ 16:54 |
quote:Die sfeer zit er hier bij elke race in hoor. Gewoon met een paar man, tv aan, bak bier koud erbij, chips/nootjes/snacks etc Altijd dikke pret hier. Daar hoeft het niet per se 's nachts voor te zijn. Op 13:00 uur als de voorbeschouwing begint gaan hier de eerste biertjes altijd al open ![]() | |
Harmen1984 | zondag 9 maart 2008 @ 20:32 |
Ik zit het halve internet af te speuren naar de officiele website van de GP van Europa (Valencia), maar ik vind niets. Heeft iemand hier enig idee wat de site is? Ik wil graag weten wanneer de kaartverkoop begint... ![]() | |
kepler | zondag 9 maart 2008 @ 20:39 |
nog maar een weekje ![]() ![]() | |
NED | zondag 9 maart 2008 @ 20:41 |
Misschien hebben ze nog helemaal geen officiele site? ![]() http://www.gpeuropa.net/2(...)rafias-de-las-obras/ Daar staan wel erg veel foto's en info, maar het ziet er neit officieel uit zegmaar ![]() | |
D. | zondag 9 maart 2008 @ 23:21 |
tvp | |
WEST | maandag 10 maart 2008 @ 00:09 |
quote:correct nog 4 daagies werken ![]() 2008 Formula 1 ING Australian Grand Prix | |
Harmen1984 | maandag 10 maart 2008 @ 09:58 |
quote:Die had ik inderdaad gezien, lijkt me inderdaad niet officieel. Ik hou 'm in de gaten... -edit- Gevonden: www.circuitourbanovalencia.es Tickets gaan deze maand in de verkoop! [ Bericht 6% gewijzigd door Harmen1984 op 10-03-2008 10:30:13 ] | |
sasquatsch | maandag 10 maart 2008 @ 10:26 |
quote:Ecclestone doet alsof er alleen maar mensen in Europa naar de F1 kijken. Als dat zo is, zou hij alleen maar wedstrijden in Europa moeten organiseren, maar hij wil juist uitbreiden in Azië. Ik denk eerder dat Eccelstone niet zo vroeg zijn bed uit wil. ![]() | |
NED | maandag 10 maart 2008 @ 10:57 |
Tja, ik snap het ook niet helemaal. Hoeveel mensen wonen er in Australie en in die tijdzone zegmaar? Daar zullen er nu ook een hoop zijn die F1 willen kijken en bij nagenoeg élke race vroeg hun bed uit moeten. @Harmen: kijk, die had ik nog niet gevonden, thanks!! ![]() | |
sasquatsch | maandag 10 maart 2008 @ 11:00 |
quote: | |
NED | maandag 10 maart 2008 @ 11:02 |
Ik las zojuist dat Ferrari al een schaalmodel van de auto voor 2009 in de windtunnel heeft staan. Die zijn er lekker op tijd bij dan zeg ![]() | |
Atreidez | maandag 10 maart 2008 @ 11:14 |
quote:Hij is toch gewoon op t circuit te vinden, dus dan zit ie op lokale tijd ![]() | |
sasquatsch | maandag 10 maart 2008 @ 11:39 |
quote:Hij schijnt niet naar Australië te gaan, dus moet hij vroeg zijn bed uit. | |
Atreidez | maandag 10 maart 2008 @ 12:08 |
Als ie er niet heen gaat, zou ie dan niet gewoon de herhaling kijken ![]() | |
ElmarO | maandag 10 maart 2008 @ 17:48 |
En Super Aguri is overgenomen. quote:Bron | |
Bastard | dinsdag 11 maart 2008 @ 08:20 |
quote:Zo die safety car is dik zeg!! ![]() | |
sanger | dinsdag 11 maart 2008 @ 08:32 |
quote:Las het ook al. Doen ze omdat de regelgeving toch wel behoorlijk gaat veranderen zeggen ze. Wel goed idee. Meteen hun 2008 bevindingen projecteren op de nieuwe bolide ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door sanger op 11-03-2008 08:42:48 ] | |
appelsientje | dinsdag 11 maart 2008 @ 08:55 |
Pff nou na lang denken.. heb ik toch mijn team samengesteld... ben benieuwd dit jaar ![]() | |
NED | dinsdag 11 maart 2008 @ 10:04 |
Fisico hoopt op punten meteen de eerste race. We zullen zien, ik denk dat het te hoog gegrepen is, maar je weet maar nooit. Die SA en die Honda's zouden ze best eens achter zich kunnen laten en met een paar uitvallers, who knows ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 11 maart 2008 @ 10:33 |
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat Forca India sneller is dan Honda..... Of is dat valse hoop van mijn kant?? | |
NED | dinsdag 11 maart 2008 @ 10:42 |
Ik hoop het ![]() | |
Ared | dinsdag 11 maart 2008 @ 11:47 |
Honda zegt na de privé Jerez test mee te kunnen strijden met BMW, Williams, Renault en Red Bull. Ik denk dat ze heel blij mogen zijn als ze Aguri en Force India voor blijven en eventueel de strijd met de Toro Rosso's aan kunnen. | |
NED | dinsdag 11 maart 2008 @ 11:48 |
En ze moeten kennelijk nog een crashtest ondergaan lees ik net ![]() quote:Nou, ik ben benieuwd ![]() | |
ElmarO | dinsdag 11 maart 2008 @ 12:07 |
quote:De Aguri's moeten ze toch wel voor kunnen blijven. Die rijden met een RA107B. En die wagen was nou ook niet echt veel bijzonders. ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 11 maart 2008 @ 12:11 |
quote:Ja, ik ben wel Honda-fan maar dat geloof ik ook niet hoor. Denk dat ze met STR en Toyota zullen strijden. Ik verwacht ze wel sneller dan SA en Force India ![]() | |
appelsientje | dinsdag 11 maart 2008 @ 12:13 |
quote:Zou mooi zijn als ze mee kunnen strijden.. ach met Ron moet het toch wel de goede kant op zijn gegaan? | |
LeXX | dinsdag 11 maart 2008 @ 12:20 |
Goh, had ik hier nog niet gepost? Bij deze dan (schaamteloze TVP) ![]() | |
Ared | dinsdag 11 maart 2008 @ 13:01 |
quote:Ron? Zit die nu ook al bij Honda? Er komt ook maar geen eind he, aan dat spionageschandaal. Bedoel je Ross? | |
LeXX | dinsdag 11 maart 2008 @ 17:29 |
quote: | |
sanger | dinsdag 11 maart 2008 @ 22:06 |
quote:Ik verwacht alleen met STR. Toyota zou weleens voor een kleine verassing kunnen gaan zorgen. Trulli is vele malen optimistischer dan jaren daarvoor EN ze hebben een hele snelle tijd in Barcelona gereden. | |
4-elements | dinsdag 11 maart 2008 @ 22:12 |
quote:Wat een gezever zeg. Een beetje coureur houdt zijn wagen op de baan, ook zonder elektronische speeltjes. Zo niet, dan horen ze niet in de F1 thuis. En als ze zo snel van de baan schieten, is dat misschien een teken dat ze wat minder risico moeten nemen. Het zal even wennen zijn, maar vroeger ging het ook prima zonder die elektronische zooi. | |
kepler | dinsdag 11 maart 2008 @ 22:17 |
quote:ow ik ben het er wel mee eens hoor ![]() Een foutje is sneller gemaakt, zeker in de race waar coureurs sneller de concentratie zullen verliezen. Met TC werd dat redelijk opgevangen, maar nu wordt het keihard afgestraft ![]() ![]() | |
dery1990 | dinsdag 11 maart 2008 @ 22:42 |
Echte mannen: http://www.youtube.com/v/xHhWD095uj0 Jammer dat ik in die tijd nog niet zo heel erg erbij was ![]() | |
LeXX | dinsdag 11 maart 2008 @ 23:00 |
quote:[nostalgiemodus] Fantastisch met dat deuntje net na de finish. Wat een finish, en wat een tijd was dat toen! ![]() ![]() [/nostalgiemodus] | |
voyeur | woensdag 12 maart 2008 @ 00:14 |
quote:Ik snap het punt sowieso niet. Van de baan schieten is op de meeste circuits helemaal niet zo'n probleem meer. Grote uitloop gebieden maken het vrij pijnloos. Als je wegglijdt door gebrek aan tractie heb je nog wel grip op de auto dus kun je die best uit de naarste zones houden. Het is juist als er iets afbreekt of je plots je downforce kwijtraakt dat je zo compleet zoek raakt en met 250 de vangrail kan raken. Dat risico is feitelljk iets kleiner geworden doordat er een grote kans is dat je daarvoor al gaat schuiven. | |
appelsientje | woensdag 12 maart 2008 @ 08:41 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
sasquatsch | woensdag 12 maart 2008 @ 09:54 |
quote:Ik herinner me nog een race waarbij 5 (!) coureurs zo achter elkaar reden om de overwinning. (Jarama 1981). Heerlijke tijden waren dat. Ja, zou oud ben ik al ![]() | |
NED | woensdag 12 maart 2008 @ 12:15 |
quote:En ergens vind ik dat jammer. Ik bedoel niet dat ik het tof vind om te zien hoe iemand zich finaal te pletter rijdt, maar van échte helden zoals vroeger is allang geen sprake meer in de F1. Vroeger stapte alle coureurs elke race weer met gevaar voor eigen leven in de auto. Tegenwoordig is het allemaal zo veilig dat het gewoon een baan is geworden lijkt het wel. Vandaag de dag loop je onderhand meer gevaar op serieus letsel als je even naar de bakker fietst om verse broodjes te halen ![]() Nee, echte helden zijn het helaas al lang niet meer. Maar dat maakt het nog altijd niet minder tof. F1 is nog altijd erg gaaf om te kijken ![]() ![]() | |
Automatic_Rock | woensdag 12 maart 2008 @ 12:24 |
quote:Dat is Braziliaanse televisie. Voor Senna hadden ze een speciaal lied gemaakt ![]() Ze hebben trouwens nog steeds allerlei geluidseffecten als Brazilië wint. Of het F1 of volleybal is maakt ze niks uit ![]() | |
Googolplexian | woensdag 12 maart 2008 @ 12:29 |
quote:http://www.youtube.com/watch?v=K__B0l6YHss | |
sanger | woensdag 12 maart 2008 @ 12:34 |
NED | woensdag 12 maart 2008 @ 12:36 |
Hoe doe je dat sanger? Kunnen alleen moderators zo een embedded ding op fok posten of wat? ![]() | |
Googolplexian | woensdag 12 maart 2008 @ 12:45 |
Renault's revolutionaire "spoiler":![]() quote:See Also : Impovement on last day of practice for Fernando Alonso ![]() | |
LeXX | woensdag 12 maart 2008 @ 13:04 |
quote:Het deuntje kende ik wel, kwam er pas later achter dat deze bij iedere overwinning van Ayrton gebruikt werd. Hij is ook verwerkt in een tributeCD voor hem. Die maar weer eens opzetten ![]() | |
NED | woensdag 12 maart 2008 @ 13:05 |
Dat zou toch een W-vleugel worden? Schiet mij maar lek, maar ik zie er geen W in ![]() | |
sanger | woensdag 12 maart 2008 @ 13:13 |
quote:Alleen als je in de juiste rechtengroep zit indd ![]() | |
NED | woensdag 12 maart 2008 @ 13:14 |
Zet mij daar eens in ![]() | |
sanger | woensdag 12 maart 2008 @ 13:18 |
Renault hoopt 4 tienden te vinden met die nieuwe vleugel..... Als hij dezelfde neerwaardse druk levert kan dat best denk ik. Stuk minder luchtweerstand dan de oude vleugel. Ik zie er ook nog geen W in, maar we hebben het middendeel nog niet gezienb ![]() | |
sanger | woensdag 12 maart 2008 @ 13:19 |
quote:Die rechten heb ik nou weer net niet ![]() Overigens is het volgens mij pas vanaf SA"s ofzo. | |
Atreidez | woensdag 12 maart 2008 @ 13:44 |
quote:Deze ? ![]() ![]() http://formula-1.updatesp(...)run-W-Wing/view.html ![]() | |
NED | woensdag 12 maart 2008 @ 15:01 |
![]() | |
Googolplexian | woensdag 12 maart 2008 @ 15:08 |
quote: | |
eentwee | woensdag 12 maart 2008 @ 15:15 |
De achterkant van de voorvleugel heeft een beetje een W-vorm, vanuit de coureur gezien. | |
NED | woensdag 12 maart 2008 @ 15:19 |
Volgens mij ging het destijds over de achtervleugel ±" | |
Googolplexian | woensdag 12 maart 2008 @ 15:48 |
F1 Manager (en ik denk dat ik wel ga scoren): Sutil Kovaleinen Aguri Aguri Eerste keer dat men een McLaren coureur kon kopen in het begin? | |
MaximusF1 | woensdag 12 maart 2008 @ 16:07 |
Benieuwd hoe de Force India's er uit zullen zien. Het zilveren gedeelte op de sidepods is nu van dat Vodafone rood met Fly Kingfisher op (foto), net als de achtervleugel (foto). Een Photoshop van het vorige design met de nieuwe sidepod... ![]() | |
Kleffe_Dop | woensdag 12 maart 2008 @ 16:44 |
![]() Bij Honda is het allemaal erg milieubewust groen. | |
sanger | woensdag 12 maart 2008 @ 16:54 |
quote:Vorig jaar toch ook? | |
sanger | woensdag 12 maart 2008 @ 16:59 |
quote:Same here: Fisichella Davidson Red Bull Toyota | |
ElmarO | woensdag 12 maart 2008 @ 17:19 |
quote:Yup, Hamilton was zelfs ¤1 miljoen goedkoper dan Kovalainen. En in 2005 kon je vrij makkelijk een McLaren-chassis kopen. Heb nu voorlopig: Webber Sato RBR-chassis Honda V8 Maar dat kan na de vrije trainingen zo weer anders zijn. ![]() | |
ElmarO | woensdag 12 maart 2008 @ 17:43 |
quote:Bron | |
alwaysleft | donderdag 13 maart 2008 @ 16:18 |
Opvallend nieuwtje op F1today.nl: Speculaties in Melbourne rondom snelheid BMW Sauber In de paddock van Melbourne zijn de eerste speculaties en geruchten op gang gekomen. Veel geluiden die te horen zijn gaan over de snelheid van BMW Sauber. Volgens enkele bronnen heeft BMW Sauber verstoppertje gespeeld en de concurrentie voor de gek gehouden. Verschillende journalisten voor Duitse en Oostenrijkse vakbladen weten te melden dat de F1.08 van BMW Sauber dit jaar een bedreiging kan vormen voor de teams van Ferrari en McLaren in de strijd om de wereldtitels. Heidfeld en Kubica waren tijdens de wintertests nauwelijks voorin de tijdenlijsten te vinden bij rivalen Ferrari en McLaren. Tijdens de laatste privétest in Valencia gaf BMW Sauber in de persberichten enkele rondetijden. Deze rondetijden zouden volgens ingewijden niet de snelste tijden zijn geweest. Auto Motor und Sport meldt dat de kwalificatie simulaties tijdens deze test in Valencia rondetijden opleverden die sneller waren dan de snelste tijd van Heikki Kovalainen. Kovalainen reed eind januari een 1:11.000 als snelste tijd bij de gezamenlijke test. Willy Rampf reageerde kort op de berichtgeving dat het team verstoppertje zou hebben gespeeld: "Ik wil hier niet op reageren. Laten we wachten op dit weekend en het zal vanzelf duidelijk worden." Zou toch wat zijn als dit verhaal blijkt te kloppen, het lijkt mij gewoon dat Ferrari ver voor zal liggen op McLaren en BMW ![]() | |
Atreidez | donderdag 13 maart 2008 @ 16:44 |
quote:Je hoopt dat ze ver voor liggen bedoel je? Als het je zo lijkt, wil ik wel weten waarom ![]() | |
warpozio | donderdag 13 maart 2008 @ 16:46 |
quote:Ik wil meer!! ![]() | |
sanger | donderdag 13 maart 2008 @ 17:37 |
Feel the Noise from sf thebeautifulrace on Vimeo. | |
Googolplexian | donderdag 13 maart 2008 @ 18:57 |
quote:Iemand een foto hiervan? | |
ElmarO | donderdag 13 maart 2008 @ 19:08 |
quote: ![]() | |
Atreidez | donderdag 13 maart 2008 @ 19:21 |
En een foto van de shoot met Kiss staat in t melbourne topic ![]() | |
sasquatsch | donderdag 13 maart 2008 @ 21:14 |
quote:Zowel van Renault als BMW wordt gezegd dat ze verstoppertje spelen. Ik moet het nog zien. Verder denk ik dat McLaren een fractie voor ligt op Ferrari, gebaseerd op de gecombineerde testtijden. Daarachter volgen Williams, Red Bull, Renault, Toro Rosso en BMW. De Aziatische auto's zijn de langzaamsten van het stel. | |
sooty | donderdag 13 maart 2008 @ 21:53 |
Ik ben er klaar voor. ![]() Ben benieuwd of dat kastje met motormanagement-electronica voor problemen gaat zorgen. Dat kastje wordt geleverd door een dochtermaatschappij van McLaren. (...) Ik voorzie nu al een wijzende vinger van andere teams. | |
NED | donderdag 13 maart 2008 @ 22:40 |
quote:Ik las iig al vandaag dat de McLarens verbazend snel weg waren vanaf de lijn zegmaar. Stukken sneller als de rest. En reken maar dat er met die vinger gewezen gaat worden ![]() | |
NED | donderdag 13 maart 2008 @ 22:46 |
quote: ![]() | |
Kleffe_Dop | vrijdag 14 maart 2008 @ 10:27 |
Kimi trapt kont. Maar waarom zou je in godsnaam zoiets afzichtelijks op je arm laten zetten. | |
Atreidez | vrijdag 14 maart 2008 @ 10:30 |
quote:Ik denk dat Kimi sommige acties van jou ook als afzichtelijk kan ervaren. Er is iig geen probleem met identificeren bij een megacrash ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 14 maart 2008 @ 10:47 |
quote:Rode pak met Kimi erop zal ook een weggevertje zijn. | |
sanger | vrijdag 14 maart 2008 @ 10:49 |
McLaren lijkt sneller over een ronde. Ferrari weer sneller in de long runs. | |
Kleffe_Dop | vrijdag 14 maart 2008 @ 10:52 |
quote:Good luck beating that! ![]() | |
warpozio | vrijdag 14 maart 2008 @ 12:49 |
![]() Kiss & Raikonen, wel kleine foto | |
HPoi | vrijdag 14 maart 2008 @ 13:36 |
Zo even aangemeld voor de F1Manager. ![]() | |
HPoi | zaterdag 15 maart 2008 @ 12:14 |
Ferrari bevestigt brandstofprobleem 15 maart 2008 Na afloop van de kwalificatie waren er alleen bezorgde gezichten te zien in de Ferrari-pitbox van regerend wereldkampioen Kimi Raikkonen. De Ferrari-coureur viel tijdens de kwalificatie met een brandstofprobleem stil bij de ingang van de pits. De monteurs duwden de wagen van Raikkonen terug naar de pitbox, wat niet is toegestaan in de Formule 1, en niet veel later kwam er dan ook een bericht van de wedstrijdleiding dat de kwalificatie voor Raikkonen voorbij was. "Kimi viel stil op het circuit, ook de pitstraat maakt deel uit van het circuit", legt Ferrari-manager Luca Baldiserri uit. "We moeten nu gaan kijken waar het fout is gegaan. Kimi had een brandstofprobleem, dat we op hadden kunnen lossen als hij de pits had gehaald." "Kimi rest nu niets anders dan te doen wat Felipe Massa vorig jaar heeft gedaan", besloot Baldiserri. Vorig jaar werd Massa zesde in Melbourne, na vanaf de laatste startplek te zijn vertrokken. Ook Massa had problemen in de kwalificatie. BRON: http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-brandstofprobleem/ | |
NED | zaterdag 15 maart 2008 @ 16:11 |
quote:Nou, dan hoop ik maar voor hen dat ze er dalijk heelhuids vanaf komen! ![]() ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 15 maart 2008 @ 16:20 |
quote:Blijkt BMW toch sneller te gaan dan ze in de testen en de eerste vrije trainingen hebben laten zien. | |
HPoi | zaterdag 15 maart 2008 @ 17:23 |
Vettel awaits Ferrari call-up A rumoured role as third driver 15/03/08 08:25 Sebastian Vettel is so highly rated by Ferrari that the German youngster might get a chance to race for the famous Italian team this year. The German magazine Sport Bild reveals that, due to Toro Rosso's engine deal with Ferrari, the Maranello-based team may have 20-year-old Vettel's name at the top of their list as potential reserve driver at Grand Prix. Should Kimi Raikkonen or Felipe Massa need replacing at a Grand Prix in 2008, then, the situation would have the curious knock-on effect of requiring STR to also fall back on a reserve driver to substitute for the highly rated rookie. Sport Bild also claims that BMW Sauber still has a contractual option on Vettel to bring him back into the Hinwil based team in 2010. Vettel starts the Australian Grand Prix from ninth position on the grid. BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080315082516.shtml | |
WEST | zondag 16 maart 2008 @ 14:01 |
http://rapidshare.com/files/98012647/f1invulschema2008.xls handige invulschema werkt perfect | |
NED | maandag 17 maart 2008 @ 00:48 |
Geen nieuwtje ofzo, maar eerder iets wat ik me net bedacht. Ik heb volgens mij gister helemaal geen dingen gezien van G-krachten, snelheid, toeren etc, die overlay zegmaar!? Ik heb dan wel de hele nacht doorgetrokken met veel te veel bier en alles, maar volgens mij heb ik die dingen echt niet gezien of vergis ik me nu heel erg? ![]() Iemand die ze wel gezien heeft? ![]() | |
NED | maandag 17 maart 2008 @ 00:50 |
![]() Okay, het is dan van een spel, maar dat ding links zegmaar. Heeft iemand die gezien gister? ![]() | |
Atreidez | maandag 17 maart 2008 @ 00:56 |
Nee, is me niet opgevallen. Zoiezo weinig onboard achter elkaar gezien volgens mij ![]() | |
WEST | maandag 17 maart 2008 @ 06:33 |
quote:2 keer gezien ![]() | |
Automatic_Rock | maandag 17 maart 2008 @ 07:23 |
quote:Dat ding links heb ik wel gezien ja ![]() Alleen dat ding van de G-krachten volgens mij niet... | |
NED | maandag 17 maart 2008 @ 09:52 |
Okay, dan lag het ws aan de hoeveelheid bier die ik tot me genomen had ![]() ![]() | |
NED | maandag 17 maart 2008 @ 09:54 |
![]() ![]() | |
HPoi | maandag 17 maart 2008 @ 10:13 |
quote:Same here. | |
HPoi | maandag 17 maart 2008 @ 16:28 |
Reports say Ferrari to debut radical nose Possible appearance next month 17/03/08 13:00 Ferrari could debut a radical solution at the front of its F2008 single seater at the Bahrain Grand Prix next month, reports say. It was rumoured in the recent pre-season period that the upcoming innovation was effectively an opening in the upper front of the car's nose; approximately where the Bridgestone 'B' logo is currently located. "Its function is probably to use the central part of the front wing in a better way," Red Bull Technical Ddirector Geoff Willis speculated. The Spanish newspaper Diario AS suggests that the new Ferrari nose will be debuted in Bahrain, the third stop on the 2008 calendar, or possibly at the following race at Barcelona. BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080317130053.shtml | |
Bernard0s | dinsdag 18 maart 2008 @ 11:51 |
Voor de komende GP in Maleisie wordt er veel regen verwacht. Beterrr! | |
HPoi | dinsdag 18 maart 2008 @ 11:53 |
quote:Yup, zeker zonder TC!! | |
LeXX | dinsdag 18 maart 2008 @ 14:47 |
quote:Dus weer een slechte race voor Ferrari dus (iig Massa) ![]() | |
HPoi | dinsdag 18 maart 2008 @ 15:41 |
Australian GP - Fastest laps*: 1. Heikki Kovalainen – McLaren Mercedes – 1:27.418 – Lap 43 2. Lewis Hamilton – McLaren Mercedes – 1:27.452 – Lap 39 3. Nick Heidfeld - BMW Sauber – 1:27.739 – Lap 41 4. Kimi Räikkönen - Ferrari – 1:27.903 – Lap 20 5. Nico Rosberg – Williams Toyota – 1:28.090 – Lap 41 6. Felipe Massa - Ferrari – 1:28.175 – Lap 23 7. Fernando Alonso - Renault – 1:28.603 – Lap 58 8. Rubens Barrichello - Honda – 1:28.736 – Lap 44 9. Robert Kubica - BMW Sauber – 1:28.753 – Lap 15 10. Jarno Trulli - Toyota – 1:29.310 – Lap 18 11. David Coulthard - Red Bull Renault – 1:29.502 – Lap 21 12. Sébastien Bourdais – Toro Rosso Ferrari – 1:29.534 – Lap 22 13. Timo Glock - Toyota – 1:29.558 – Lap 23 14. Kazuki Nakajima – Williams Toyota – 1:29.639 – Lap 50 15. Takuma Sato - Super Aguri Honda – 1:30.892 – Lap 24 16. Nelsinho Piquet - Renault – 1:31.384 – Lap 20 17. Adrian Sutil - Force India Ferrari – 1:32.021 – Lap 8 * Mark Webber, Jenson Button, Giancarlo Fisichella, Anthony Davidson and Sebastian Vettel were not able to complete a single lap. BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080318123749.shtml | |
HPoi | dinsdag 18 maart 2008 @ 16:25 |
Ferrari eens met striktere regels m.b.t. 'engine mapping' (17/3/2008) De in 2008 geïntroduceerde standaard Electronic Control Unit (ECU) bleek nog niet het gewenste effect te hebben. Het lukte de Formule 1 teams een soort van launch control na te bootsen door gebruik te maken van verschillende 'engine mappings', instellingen die betrekking hebben op de motor. De launch control is nou net wat de FIA poogde te verbannen met de standaardisatie van een deel van de elektronica. De verantwoordelijke voor de Ferrari krachtbronnen, Gilles Simon, is dan ook blij met de door de FIA opgelegde regel die stelt dat de engine mapping de eerste anderhalve minuut na de start niet veranderd mag worden. Dat zou genoeg zijn om de teams ervan te weerhouden een speciale mapping te gebruiken bij de start. Met een instelling van de motor die puur is gericht op de acceleratie in een rechte lijn, is het namelijk lastig een hele ronde af te leggen. Simon: "Een mapping speciaal voor de start, levert een compleet onbestuurbare auto op na die start. Deze maatregel dwingt ons om verstandig om te gaan met de instellingen van de motor." BRON: http://www.verstappen.nl/nieuws/6855.html | |
Atreidez | dinsdag 18 maart 2008 @ 16:38 |
Alonso: "Geduld kan een keer opraken" 18 maart 2008 Fernando Alonso heeft verklaard dat hij niet eeuwig geduld op kan brengen bij Renault. Hij beseft dat er nog een lange weg te gaan is voor hij weer vooraan mee kan strijden, maar de auto moet dit jaar nog wel verbeteren, omdat zijn geduld anders opraakt. "Ik heb wel geduld, maar veel? Nee, dat niet", zei Alonso in een interview met de Spaanse radiozender SER. "Vorig jaar lag ik de laatste paar races van het jaar vierde, achter de Ferrari's en Lewis Hamilton en in Australië eindigde ik weer als vierde. Voorlopig bevind ik me dus in dezelfde positie als vorig jaar. Het is een lang jaar, dat weet ik, maar mijn moreel zal natuurlijk wel stijgen wanneer we goede resultaten behalen. Wanneer we echter stagneren of slechter worden, dan zal mijn geduld opraken." "Het enige wat we kunnen doen is hard werken en het team voor honderd procent motiveren. We hebben nog niet alles gegeven en er is zeker potentie om te verbeteren", vervolgde de Spanjaard in het gesprek. "We komen nu nog acht tienden te kort op de topteams en in de race is dit zelfs een seconde, maar we zijn nog maar twee maanden met deze auto bezig en we weten wat we moeten verbeteren. Het gaat vooral om de aërodynamica en de remmen." http://f1.gpupdate.net/nl(...)an-een-keer-opraken/ ![]() Nog ff een vraag trouwens, aangezien ik t niet ergens terug kan vinden. Als je uitvalt mag je motor en versnellingsbak wisselen zonder penalty, maar bv. in Australie zijn Raikonen en Bourdais wel geclasseerd en kregen punten. Mogen ze dan ook gewoon wisselen zonder straf? edit: Lees net dat t idd ongestraft kan in dat geval, en zoiezo zou de eerste motorwissel dit jaar toch zonder straf zijn ![]() | |
HPoi | dinsdag 18 maart 2008 @ 16:40 |
quote:De motorwissel zal Ferrari geen strafplaatsen op de grid kosten, omdat beide rijders de finishvlag niet zagen in Melbourne. Bovendien wordt de eerste motorwissel sinds dit seizoen sowieso niet bestraft, tenzij deze in het laatste raceweekend plaatsvindt. BRON: http://f1.gpupdate.net/nl(...)ari-duo-in-maleisie/ | |
HPoi | dinsdag 18 maart 2008 @ 16:42 |
Alonso begint nu al te jammeren!! ![]() | |
Atreidez | dinsdag 18 maart 2008 @ 16:45 |
quote:Ja idd, die las ik net ![]() | |
ElmarO | dinsdag 18 maart 2008 @ 17:33 |
quote:Bron | |
Googolplexian | dinsdag 18 maart 2008 @ 19:59 |
quote: Geen Schumi, Geen Todt en geen Brawn. oeioeioei | |
HPoi | woensdag 19 maart 2008 @ 13:10 |
Ferrari suspects ECU to blame for Aus woes Defending champions looking to find answers 19/03/08 08:57 With Ferrari-McLaren relations at an all time low, paddock gossip is inevitably doing the rounds that Ferrari is now unhappier than ever about tackling this season and beyond with the new McLaren-developed control electronics. Following the investigation back at Maranello this week into Ferrari's two failed race engines in Australia, speculation suggests that the Italian team has found that the design of the team's V8 power plant itself was not responsible for the problems. It is similarly being reported that Ferrari thinks the fuel pressure problem that stranded Kimi Raikkonen down the Melbourne grid last Saturday is also related to the McLaren ECU."This kind of thing can happen when you are working with one procedure that you do not know so well. Now we know that there is a conflict we can make sure it does not happen again," a team spokesman told GP Week. Team boss Stefano Domenicali, meanwhile, also suggested that Ferrari's Albert Park dramas could be related to the new ECU, which is developed jointly by Woking based McLaren Electronic Systems and Microsoft, and awarded the tender to equip all F1 cars until 2010 by the FIA. Domenicali said of the system: "We must still discover it in full." BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080319085743.shtml | |
Atreidez | donderdag 20 maart 2008 @ 10:32 |
BBC win Formula One rights from ITV 20 March 2008 Formula 1 will return to the BBC as the BBC has regained the British television rights to formula One from rivals ITV. BBC has signed a five-year deal with Bernie Ecclestone's FOM. It means Formula 1 will be back to public broadcaster BBC after 12 years of F1 at ITV. Formula 1 boss Bernie Ecclestone was excited about the deal with BBC: "The BBC has some innovative ideas to consolidate and expand our UK fan base. It's not that we are unhappy with ITV but I think maybe they will have their hands full with other things and maybe the BBC can service us a bit better. I think they will be able to service us an awful lot better, a little bit more time. "I think it will be good, a fresh face. I'm not complaining about ITV, I'm not saying they did a bad job or anything like that. But with all the other things they are loaded up with - and who knows they will get some more stuff - maybe it will be a bit more difficult to spend as much time on us. I think the BBC will do that." The BBC gained world wide respect with its Formula 1 coverage thanks to its legendary commentator Murray Walker. http://f1.gpupdate.net/en(...)one-rights-from-itv/ Ik hoop dat Brundle ze baan kan houden en uiteindelijk net zo legendary wordt als Murray ![]() | |
sanger | donderdag 20 maart 2008 @ 10:41 |
Goed nieuws imo. Volgens mij kunnen we in NL alle BBC's ontvangen. | |
NED | donderdag 20 maart 2008 @ 10:49 |
Geen idee, ik heb alleen BBC1 en BBC2. Zijn er nog meer? ![]() | |
NED | donderdag 20 maart 2008 @ 10:54 |
quote:Whehehe ![]() ![]() ![]() | |
Atreidez | donderdag 20 maart 2008 @ 12:12 |
quote: ![]() BBC World The BBC's commercial international 24-hour news and information channel. BBC America Bringing award-winning television to the United States. BBC Prime The BBC's general entertainment channel which is available across Europe, Middle east and Africa. BBC Canada Featuring award-winning comedies, gritty dramas and lifestyle shows. BBC Kids (Canada) Showcasing the best children’s programming from the UK and Canada for ages 0 - 12 and BBCK, an exclusive block for Canadian teens. BBC Food The channel is dedicated to food, showcasing the very best culinary programmes from across the globe. BBC Entertainment BBC Entertainment is the brand new entertainment channel, showcasing the best of British comedy and drama. Animal Planet Featuring wildlife programmes, action-adventure, compelling real-life dramas and human and animal encounters. People+Arts For viewers in Latin America and the Iberian Peninsula, People+Arts features real-life drama, human stories and thrillers. UKTV Australia Australia's general entertainment channel dedicated to the best of British television. BBC Knowledge BBC Knowledge showcases award winning non-fictional and documentary programming from the BBC and other independent production houses. BBC Lifestyle BBC Lifestyle provides a viewer’s guide to getting the most out of life, serving up six programming strands and offering a truly international window on the world. BBC TV Channels in the UK* BBC1 BBC2 BBC3 BBC4 CBBC CBeebies BBC News 24 BBC Parliament *Public Services funded by the licence fee | |
NED | donderdag 20 maart 2008 @ 12:16 |
Dat zijn er zat ![]() | |
sasquatsch | donderdag 20 maart 2008 @ 12:40 |
quote:Wordt tijd dat ze die ECU's elke race random gaan verdelen onder de teams. Dat deden ze in het verleden ook met de popoff-valves in de CART series. Soms had je inderdaad pech dat je een slecht exemplaar kreeg, maar de volgende race had je weer een andere. | |
NED | donderdag 20 maart 2008 @ 12:45 |
Ach, andere sites melden iets heel anders:quote: ![]() | |
sasquatsch | donderdag 20 maart 2008 @ 13:41 |
quote:Blijkbaar hebben de Ferrari problemen wel te maken met de ECU, maar is het niet de schuld van McLaren. quote: | |
Atreidez | donderdag 20 maart 2008 @ 13:56 |
Amateurs! Dus, a.s. weekend, mocht het weer erg heet worden, dan zit bij Ferrari de ECU aan de buitenkant? ![]() | |
HPoi | donderdag 20 maart 2008 @ 13:58 |
quote:In de drinkfles. ![]() | |
Atreidez | donderdag 20 maart 2008 @ 14:09 |
Even een crosspostje ![]() quote:http://www.telesport.nl/c(...)tappen__.html?p=10,1 | |
Googolplexian | donderdag 20 maart 2008 @ 14:14 |
quote:Verstappen die ergens zijn geld op zet ... Zal wel niet veel meer zijn dan een dubbeltje dan ... die gier. Ben benieuwd wanneer we eindelijk helemaal NIETS meer van 'm horen. Verwaande kwast. | |
wimderon | donderdag 20 maart 2008 @ 14:33 |
quote:Todt wordt dan weer genoemd als opvolger van Mosley... | |
Googolplexian | donderdag 20 maart 2008 @ 14:40 |
quote: Ik heb zo het vermoeden dat het echt slecht gaat binnendeurs bij Ferrari. Ik denk ook dat veel ervan te wijten is aan Luca Cordero Montezemolo. We horen er niet meer veel over maar vorig jaar was het nog dikke stakingen in de fabriek en leuzen als "We have a dream in our hearts – to see Cordero driving a tractor.” Sinds dien: Spionage, weg Brawn, weg Todt, weg Shumi, slechtste seizoensstart in 16 jaar. Motivatie is wegjes, lijkt wel. | |
Bernard0s | donderdag 20 maart 2008 @ 14:57 |
Dat dacht iedereen vorig jaar ook. En hoe kwam Ferrari terug.. Nee, ik zie het allemaal wel goedkomen bij Ferrari. Het is alleen wel zaak om volgend jaar Vettel naast Raikkonen te krijgen. | |
HPoi | donderdag 20 maart 2008 @ 15:13 |
Nounou, Ferrari zet 1 dramatische race neer en is in 1 klap helemaal niks meer en een ongeorganiseerd zooitje?? Doordat Ferrari een paar Italianen heeft ingezet betekent niet dat daardoor de motor ineens stuk gaat. Olav Mol beinvloed jullie teveel. Olav maakt het zelfs zo dat doordat er Italianen in het management zitten pitstops op een chaotische Italiaanse wijze verlopen, dat geloof je zelf toch niet? Ferrari slaat dit seizoen terug. Ik hoop alleen dat die 9 punten achterstand die Kimi nu heeft op HAM gauw ingelopen worden. Anders heeft race 1 Kimi en Ferrari de wereldtitel gekost. | |
Bernard0s | donderdag 20 maart 2008 @ 15:15 |
Maar Hamilton gaat ook nog wel uitvallen hoor. Daar twijfel ik niet aan. | |
Atreidez | donderdag 20 maart 2008 @ 15:47 |
Fijn pasen allemaal ![]() ![]() ![]() | |
TheClown1 | donderdag 20 maart 2008 @ 15:49 |
die mark weet ze zeker wel te vinden. daar wil ik ook ff zoeke | |
HPoi | donderdag 20 maart 2008 @ 16:05 |
quote:GOEDENdag! Ik heb ze gevonden hoor! ![]() | |
Bernard0s | donderdag 20 maart 2008 @ 16:16 |
quote:Haha, deze foto heb ik vroeger nog als poster laten hangen in me slaapkamer. ![]() | |
ElmarO | donderdag 20 maart 2008 @ 17:09 |
quote:Ook al is mijn verjaardag vlak na Pasen, deze wil ik dan nog wel. ![]() | |
Googolplexian | donderdag 20 maart 2008 @ 18:02 |
quote:Nou ... niet ![]() En het is niet 1 slechte race ... het is 1 slechte race waarin 0 van de 6 Ferrari motoren de finish haalden. Of denk jij dat Honda volgende race het ook super gaat doen ineens? | |
ElmarO | donderdag 20 maart 2008 @ 18:27 |
quote:Bron En nu maar hopen dat het op BBC1 of 2 komt. ![]() | |
Atreidez | donderdag 20 maart 2008 @ 18:44 |
quote:bbc heeft een hoop digitale zenders, meer als publieke zelfs. Door het geld wat er mee gemoeid is zal denk ik "BBC Prime - The BBC's general entertainment channel which is available across Europe, Middle east and Africa" de target worden. Maarja, het is voor mij alleen leuk als Brundle mee gaat ![]() ![]() | |
ElmarO | donderdag 20 maart 2008 @ 18:50 |
quote:Niet eens gezien. ![]() ![]() | |
wimderon | donderdag 20 maart 2008 @ 19:34 |
Volgens AS wil Ferrari volgend jaar Alonso halen. Massa zou dit jaar nog gebleven zijn op aandringen van Todt, maar die is nu dus weg. Massa zou dan eventueel naar Toyota of Toro Rosso gaan. | |
HPoi | donderdag 20 maart 2008 @ 19:39 |
quote:Andere sites melden Vettel voor Massa. | |
Atreidez | donderdag 20 maart 2008 @ 19:48 |
Als Raikonen zulke fouten blijft maken misschien wel Alonso / Vettel in 2009 ![]() | |
wimderon | donderdag 20 maart 2008 @ 20:22 |
quote:AS is over het algemeen wel betrouwbaar, vooral als het over Alonso gaat. Al blijven het voorlopig geruchten. Vooral Di Montezemolo zou gecharmeerd zijn van Alonso, maar bij Vettel druipt het talent er ook vanaf natuurlijk. | |
NED | donderdag 20 maart 2008 @ 20:24 |
Ik hoop dat Alonso nooit bij Ferrari terecht komt en dat dit jaar één groot fiasco voor hem word ![]() | |
NED | donderdag 20 maart 2008 @ 20:25 |
quote:Vrolijk pasen! Mijn eieren zijn inmiddels blauw! *fapfapfap ![]() ![]() ![]() | |
Googolplexian | donderdag 20 maart 2008 @ 20:45 |
quote:Pakketjes binnen? | |
Vitalogy | donderdag 20 maart 2008 @ 20:56 |
quote:Het gerucht van Vettel naar Ferrari is er absoluut. Maar de verklaring is dan weer iets vaags over een deal met de motoren. Persoonlijk was ik altijd in de veronderstelling dat Vettel een BMW protege was die bij STR is geparkeerd. Dat was iig wel het geval en BMW zou ook echt het verstand van het achtereind van een varken hebben als dat nu niet meer het geval zou zijn, want dan hebben ze een supertalent laten lopen. Dat verklaart dan ook denk ik waarom Vettel niet gepromoveerd is naar het hoofdteam van Red Bull. In ieder geval het is pure speculatie maar met die redenatie gaat ie dus nooit naar Ferrari. | |
MaximusF1 | donderdag 20 maart 2008 @ 22:41 |
![]() | |
Atreidez | donderdag 20 maart 2008 @ 23:49 |
Komiek ![]() ![]() | |
NED | vrijdag 21 maart 2008 @ 00:06 |
quote:Nope, nog niet. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de brievenbus vandaag nog niet heb leeggemaakt en dat ik de hele dag niet thuis ben geweest. Kan dus goed zijn dat ze hier aan de deur zijn geweest en dat ze morgen opnieuw komen. En dan ben ik ook niet thuis ![]() Dat zal dan wel zaterdag worden. Wanneer heb je ze op de bus gedaan? ![]() | |
NED | vrijdag 21 maart 2008 @ 00:09 |
Ow wacht ff, als ze morgen voor de tweede keer aan de deur komen en ik ben er niet dan liggen ze pas de eerst volgende werkdag op het postkantoor. En dat is dinsdag. En dan ben ik ook de hele dag weg. | |
NED | vrijdag 21 maart 2008 @ 00:16 |
quote:Olderandfasterandgrumpier ![]() Jeetje, wat kijkt ie nors ![]() | |
NED | vrijdag 21 maart 2008 @ 00:22 |
quote:Ja, Bourdais, hier mogen we wél gewoon blocken itt bij de Champcar ![]() ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 21 maart 2008 @ 00:58 |
quote:GODVERDOMME YESSS DAT is hoe Barrichello gezien hoort te worden!!!! Good for you Barri! ![]() En NED ... Woensdag om 15:00 het postkantoor verlaten | |
MIster911 | vrijdag 21 maart 2008 @ 13:49 |
quote: ![]() | |
sanger | vrijdag 21 maart 2008 @ 16:26 |
quote:Volgens mij zat Vettel al in het RB opleidingsprogramma voordat hij met de F.BMW in aanraking kwam. | |
LeChiffre04 | vrijdag 21 maart 2008 @ 16:35 |
over vettel: sebastian Vettel neemt in 2009 de plek van Felipe Massa bij het team van Ferrari in. Dat meldt het Italiaanse magazine Autosprint. Volgens het blad is Ferrari al langere tijd geïnteresseerd in de Duitser, maar diens vorige werkgever BMW Sauber weigerde over een eventuele transfer te onderhandelen. Nu rijdt Vettel voor Scuderia Toro Rosso en heeft Ferrari een geheim wapen ingezet: Michael Schumacher. De twee ontmoetten elkaar bij de Race of Champions eind vorig jaar en daar zouden de eerste contacten gelegd zijn. Ferrari ziet in Vettel de ideale teamgenoot van Kimi Raikkonen en is bereid het tot en met 2010 doorlopende contract van Massa te ontbinden. Autosprint ziet twee redenen waarom de positie van Massa bij Ferrari in gevaar is. Ten eerste is Jean Todt, een groot fan van de Braziliaan, gisteren afgetreden als algemeen directeur van Ferrari. En ten tweede wordt Nicolas Todt, zoon van Jean en zaakwaarnemer van Massa, genoemd als mogelijke koper van Scuderia Toro Rosso, zodat hij zijn cliënt bij dat team kan stallen. | |
sanger | vrijdag 21 maart 2008 @ 17:28 |
Hmm.... Autosprint is nu niet direct betrouwbaar volgens mij...... Zou wel een goede stap zijn voor Vettel. Ik denk alleen dat de verwachtingen te hoog zijn voor zo een jonge gozer. | |
Googolplexian | vrijdag 21 maart 2008 @ 19:25 |
quote: ![]() | |
4-elements | vrijdag 21 maart 2008 @ 19:39 |
Alonso zal in ieder geval niet naar Ferrari gaan. Dat heeft hij verscheide malen gezegd. Nu maar zien wat dat waard is natuurlijk, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat hij voor de rode brigade gaat rijden. Vettel, tja, ik weet niet wat ik er van moet denken. Hij lijkt me een beetje overschat. Eerst maar eens zien wat hij dit seizoen gaat klaarspelen. | |
WEST | vrijdag 21 maart 2008 @ 20:10 |
quote:Dat meen je niet ![]() trouwens voor de mensen die geen ITV hebben geluk volgend jaar. De F1 rechten verhuizen weer terug naar de BBC quote:bron | |
Vitalogy | vrijdag 21 maart 2008 @ 22:07 |
Woohoo BBC coverage Sonia Irvine is wel een paar jaartjes ouder dan een jonge twintiger denk ik ![]() Edit: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=541114&in_page_id=1773 Wat een bullshit weer hahaha | |
Googolplexian | vrijdag 21 maart 2008 @ 22:10 |
quote:jij let ook op ellebogen? ![]() inderdaad! | |
sanger | vrijdag 21 maart 2008 @ 23:29 |
Wat een oud lijk ![]() Je zou toch denken dat hij beter kan krijgen... | |
Vitalogy | zaterdag 22 maart 2008 @ 01:09 |
Het is dan ook een bullshit verhaal sanger | |
NED | zaterdag 22 maart 2008 @ 01:26 |
[offtopic] Hey Googol, bedankt!!!! ps: je hebt een PM [/offtopic] OT: mooi man ![]() Ik heb de wekker al weer staan, maar dat is niet echt nieuws bedenk ik me net ![]() | |
HPoi | zaterdag 22 maart 2008 @ 12:33 |
Heidfeld en Alonso dienen klacht in wegens blokken. http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-in-wegens-blokken/ McLaren-coureurs op het matje geroepen bij stewards. http://f1.gpupdate.net/nl(...)roepen-bij-stewards/ | |
ElmarO | zaterdag 22 maart 2008 @ 12:42 |
quote:Inderdaad. De Daily Mail heb ik nou niet echt hoog zitten. ![]() | |
Kreator | zaterdag 22 maart 2008 @ 14:28 |
Ik heb ook een nieuwtje. Ook dit jaar ga ik weer naar de F1 toe. ![]() Tis wel ongelooflijk knetterteringduur, maar ja...wat doe je eraan. | |
NED | zaterdag 22 maart 2008 @ 15:24 |
quote:Op een testdag naar Spa gaan, zoals vorig jaar. 2 tientjes entree en we konden overal zitten en lopen. Geen idee wat jij voor je kaartje betaald heb, maar wij hebben toen voor 2 tientjes op de allerduurste plekken gezeten en overal rondgelopen en ook nog eens veel vaker een auto langs zien komen aangezien ze zowel de hele ochtend als de hele middag reden ![]() | |
sanger | zaterdag 22 maart 2008 @ 16:28 |
quote:Waar bij La Source? Uitkomen (tribune) of echt in de hoek? | |
Googolplexian | zaterdag 22 maart 2008 @ 16:33 |
quote:Hamilton en Heikki ieder 5 grid-plaatsen bestraft. BMW Sauber naar plek 4 & 5 | |
Googolplexian | zaterdag 22 maart 2008 @ 16:35 |
quote: ![]() | |
Kreator | zaterdag 22 maart 2008 @ 17:07 |
quote:We gaan met 7 man een heel weekend, zoals elk jaar. Dan is het die paar honderd euro wel waard voor mij. Je zit met je vrienden op de camping en in duitsland zat je dan op een camping met 10 of 20.000 mafketels, die tot diep in de nacht feestvieren. Dat is toch wel een andere sfeer dan ergens een dagje testen kijken. Een testdag vind ik nog wel leuk hoor, maar zonder race is het niet echt tof. quote:Op een tribune in elk geval, want we hebben Goud Tribune kaarten. Zal zo es zoeken waar ik zit. | |
Kreator | zaterdag 22 maart 2008 @ 17:10 |
Kan zo niet vinden welke vd 2, maar tis ieg de tribune helemaal onderaan op dit plaatje... vind het zelf wel een mooie plek.![]() | |
NED | zaterdag 22 maart 2008 @ 17:41 |
Dat zal waarschijnlijk wel die nieuwe tribune zijn denk ik. Die waren ze vorig jaar nog aan het bouwen. Die rooie bedoel ik dus ![]() | |
Kreator | zaterdag 22 maart 2008 @ 18:05 |
quote:Nee ik bedoel aan de buitenkant bij het woordje 'la source' | |
NED | zaterdag 22 maart 2008 @ 18:19 |
Ow okay. Nou, veel plezier alvast en vergeet je plu niet zou ik zeggen ![]() | |
Atreidez | zaterdag 22 maart 2008 @ 19:34 |
Er worden voor de race ook een hoop tijdelijke tribunes gebouwd, mogelijk ook rond la Source. Er waren daar iig geen permanente tribunes toen ik er was (bij t woordje La Source). Er staat wel een leuk chaletje met uitzicht op de baan ![]() | |
NED | zaterdag 22 maart 2008 @ 19:47 |
Dat was idd een leuk huisje ja. Ik zou er best willen wonen ![]() | |
WEST | zaterdag 22 maart 2008 @ 19:48 |
die tribunne met dak daar wil je niet zitten als er 22 auto's voorbij komen. Zelfs ik had met 1 cq 2 auto's al erg veel last van en dat wil wat zeggen. ![]() | |
NED | zaterdag 22 maart 2008 @ 19:49 |
Daar moet je idd eik wel oorbescherming in ja, want het galmde daar behoorlijk ![]() | |
sanger | zaterdag 22 maart 2008 @ 20:08 |
quote:Dat was wel een leuk huisje inderdaad ![]() | |
sanger | zaterdag 22 maart 2008 @ 20:09 |
quote: ![]() Vooral Atreidez en mijn broertje hadden er last van ![]() quote:WEST kan hem uitzetten ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 22 maart 2008 @ 20:10 |
quote: ![]() | |
Kreator | zaterdag 22 maart 2008 @ 21:15 |
Och ik zat op een overdekte tribune op de Nurburgring en het deed wel zeer aan de oren, vooral de herstart want die was recht voor m'n stoeltje, maar op zich...zo hard is het nou ook weer niet... Oordopjes heb ik altijd wel bij me trouwens, zelden in. Zonde van je luisterplezier. | |
Sinister-D- | zaterdag 22 maart 2008 @ 21:54 |
Oordopjes zal je bij La Source niet echt nodig hebben. Ze remmen een behoorlijk stuk voor de bocht, en beginnen pas weer te gassen na de bocht. Dus 't zal geen snoei hard geluid zijn. Heb zelf in 2005 in de Rivage gezeten (wat nu dus schijnbaar Bruxelles heet ![]() ![]() | |
Hertog_Martin | zaterdag 22 maart 2008 @ 21:59 |
Nog 10 uur ![]() Ow verkeerde topic, sorry | |
Atreidez | zondag 23 maart 2008 @ 00:40 |
quote:Het verschil zat m in de overkapping ![]() | |
Sinister-D- | zondag 23 maart 2008 @ 12:36 |
quote:Denk dat die ook verandert is nadat ze vorig jaar 't pitcomplex hebben vernieuwd, en de busstop (weer eens) hebben herlegd en krapper gemaakt. En Pouchon en Fagnes zijn trouwens ook hernoemd. | |
Giem | dinsdag 25 maart 2008 @ 02:13 |
Hoe staat het met de manager punten? | |
WEST | dinsdag 25 maart 2008 @ 06:34 |
quote: ![]() | |
NED | dinsdag 25 maart 2008 @ 16:20 |
Hey Googol, VANG!!!!!!! ![]() ![]() Ik heb je er nog een biertje bij gedaan voor de moeite zegmaar ![]() | |
D. | dinsdag 25 maart 2008 @ 17:25 |
quote: | |
Giem | dinsdag 25 maart 2008 @ 23:52 |
quote:Over de F1-punten | |
Bastard | woensdag 26 maart 2008 @ 08:18 |
quote: ![]() | |
sanger | woensdag 26 maart 2008 @ 11:07 |
Weet iemand nog een goede en goedkope F1-reizen operator? | |
Atreidez | woensdag 26 maart 2008 @ 11:09 |
Voor meer als de helft van de races heb je toch geen operator nodig? | |
NED | woensdag 26 maart 2008 @ 11:29 |
Wat doet zo een operator eik? ![]() | |
sanger | woensdag 26 maart 2008 @ 11:33 |
quote:Duitsland, Frankrijk, Silverstone niet nee. De rest liever wel ![]() Zat te kijken voor Barca, maar dan kom je toch nog op een ¤ 800,= | |
sanger | woensdag 26 maart 2008 @ 11:34 |
quote:Hetzelfde als een reisbureua ![]() | |
sanger | woensdag 26 maart 2008 @ 11:34 |
Zijn er trouwens mensen die interesse hebben in met een groep FOK!kers een GP te bezoeken? | |
NED | woensdag 26 maart 2008 @ 12:22 |
In principe wel, maar mijn huidige financiele situatie laat nogal wat te wensen over. Volgend jaar wellicht ![]() | |
HPoi | woensdag 26 maart 2008 @ 12:25 |
quote:Ik heb wellicht interesse daarvoor. ![]() | |
Atreidez | woensdag 26 maart 2008 @ 12:54 |
We kunnen nu alvast beginnen met plannen en sparen om naar de GP van Maleisie ofzo te gaan ![]() | |
ElmarO | woensdag 26 maart 2008 @ 17:41 |
quote:Ben zelf vorig jaar met Ticket+Travel gegaan. Of ze goedkoop zijn ten opzichte van anderen weet ik niet, maar het is me wel goed bevallen. Zou in ieder geval zo weer met ze gaan. ![]() quote:Heb wel interesse. Al zal dat waarschijnlijk niet dit jaar worden. Wil dit jaar ook een weekje richting New York en dat kost ook aardig wat. quote:En het is zo ongeveer gegarandeerd dat je goed weer hebt. ![]() | |
sanger | woensdag 26 maart 2008 @ 20:14 |
Hoeft natuurlijk niet per se dit jaar, al ga ik denk ik wel nog. Volgend jaar kan natuurlijk ook prima. Kan dan ook een wat verdere GP zijn indd. | |
sanger | woensdag 26 maart 2008 @ 20:14 |
quote:Alleen die 12 uur in het vliegtuig ![]() | |
WEST | woensdag 26 maart 2008 @ 20:28 |
quote:ach daar heb ik niet zo moeite mee ondanks een lengte van 2 meter ![]() | |
nils7 | donderdag 27 maart 2008 @ 10:54 |
ik ga naar de gp van istanbul nog meer mensen, of geweest om te vertellen wat goede spots zijn? | |
Automatic_Rock | donderdag 27 maart 2008 @ 11:56 |
quote:Lekkere zin ![]() | |
sanger | donderdag 27 maart 2008 @ 12:20 |
quote:Taalpurist | |
nils7 | donderdag 27 maart 2008 @ 15:39 |
quote:Volgens mij is de boodschap gewoon duidelijk, of niet? En als je je zo genegen voelt pas 'm dan lekker aan als "mod" zijnde! Overigens als je verder niks bij te dragen hebt, graag dan geen reacties achter laten! | |
NED | donderdag 27 maart 2008 @ 15:42 |
quote:Ik heb niks zinnigs te zeggen, dus ik reageer hier niet ![]() | |
HPoi | donderdag 27 maart 2008 @ 15:49 |
quote: | |
Atreidez | donderdag 27 maart 2008 @ 16:07 |
quote:Maakte toch niet uit of t zinnig is of niet.. Dat heeft ie helemaal niet gezegd, dat t ook zinnig moest zijn ![]() | |
sanger | donderdag 27 maart 2008 @ 16:28 |
quote:voor jou maken we een uitzondering :p | |
Kreator | donderdag 27 maart 2008 @ 16:32 |
quote:Veel goedkoper ga je het niet krijgen denk ik... | |
Harmen1984 | donderdag 27 maart 2008 @ 16:33 |
Ik ga op 1 april aan de telefoon hangen voor kaartjes voor de GP van Europa. Vanaf 195 euro. Vlucht komt daar nog bij, ik slaap bij familie ![]() | |
Kreator | donderdag 27 maart 2008 @ 16:39 |
quote:...maar dan sta je wel ergens op een veldje aan de binnenkant van een fullspeed bocht. ![]() | |
NED | donderdag 27 maart 2008 @ 16:39 |
![]() | |
HPoi | donderdag 27 maart 2008 @ 16:46 |
Er is duidelijk geen nieuws...... ![]() | |
Harmen1984 | donderdag 27 maart 2008 @ 16:56 |
quote:Nope ![]() | |
sanger | donderdag 27 maart 2008 @ 19:05 |
Je kunt kaartjes nu al bestellen overigens ![]() Wat betaal jij voor een vlucht dan? | |
sanger | donderdag 27 maart 2008 @ 19:06 |
quote:Mooi inhaalpunt? Op dat rechte stukje na een middelsnelle bocht? | |
Harmen1984 | donderdag 27 maart 2008 @ 19:41 |
quote:Die bocht naar rechts aan het einde bedoelde ik, die kun je hopelijk wel zien vanaf die tribunes. | |
sanger | vrijdag 28 maart 2008 @ 08:55 |
quote:Gezien de opstelling geef ik je weinig kans ![]() Vaak kun je de mooie punten op basis van de prijs al bepalen. Jij hebt de goedkoopste plaats, dus minst mooie plaats waarschijnlijk. | |
Atreidez | vrijdag 28 maart 2008 @ 10:25 |
Neemt niet weg dat iemand altijd nog een Kubicaatje kan maken recht voor je neus.. das een kwestie van geluk ![]() | |
sanger | vrijdag 28 maart 2008 @ 10:30 |
quote:En dat heet dan meestal toch een ongeluk ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 28 maart 2008 @ 18:50 |
quote: | |
Googolplexian | vrijdag 28 maart 2008 @ 20:49 |
quote: | |
PogueMahone | zaterdag 29 maart 2008 @ 14:34 |
quote:Omstreden man, zowel wat betreft F1 als zijn oorlogsverleden | |
Drasss | zaterdag 29 maart 2008 @ 15:51 |
Gasten vraagje, Ik heb een kaartje voor de vrijdag ochtend/middag training voor de Grandprix in Hochenheim. Is het nog steeds zo dat je na de trainingen ergens nog toegang hebt om wat foto's te maken? Cq nog andere dingen die je kan bekijken. Alvast bedankt | |
rubbereend | zaterdag 29 maart 2008 @ 23:50 |
Balestre ![]() | |
_Administr8or_ | zondag 30 maart 2008 @ 17:41 |
En nu even wat apart F1 nieuws over de voorzitter van de FIA :quote:http://frontpage.fok.nl/nieuws/89918 http://www.newsoftheworld.co.uk/3003_nazi_orgy.shtml Mosley ![]() | |
NED | zondag 30 maart 2008 @ 17:56 |
Die Mosley toch ![]() | |
NED | zondag 30 maart 2008 @ 17:57 |
![]() | |
Kleffe_Dop | zondag 30 maart 2008 @ 18:27 |
Hoe genant wil je het hebben... | |
rubbereend | zondag 30 maart 2008 @ 18:32 |
![]() ![]() | |
Bruce117 | zondag 30 maart 2008 @ 20:26 |
Volgens mij wil ik dit helemaal niet zien | |
sooty | zondag 30 maart 2008 @ 21:37 |
quote:Toedeledoki Max. ![]() | |
zaans_boefje | zondag 30 maart 2008 @ 22:33 |
hij heeft tussendoor toch wel een pitstopje gemaakt om rubber te verwisselen? het was zonder ongelukken, de slang was er op tijd uit. Tijdens de vrije training heeft hij het naar "eigen hand" gedaan. Zelfs dit rondje ging in teamverband? Personeel Hochenheim krijgt training vooraf (training on the "job") ![]() ![]() ![]() | |
LeXX | zondag 30 maart 2008 @ 22:36 |
quote: ![]() ![]() Wanneer is dit gebeurd? In zijn jongere jaren, of recent? Zou er nog een officieel statement worden gegeven door hem of de FIA? Ik ben benieuwd.... | |
HPoi | zondag 30 maart 2008 @ 22:41 |
quote: ![]() ![]() | |
WEST | zondag 30 maart 2008 @ 22:45 |
Mosley ![]() | |
Googolplexian | maandag 31 maart 2008 @ 08:55 |
en de bewuste video: HIER | |
sanger | maandag 31 maart 2008 @ 09:00 |
Van Ecclestone had ik eht nogw el verwacht, maar Mosley ![]() | |
Googolplexian | maandag 31 maart 2008 @ 09:02 |
quote:Deel 2 is voor de mensen met een wat sterkere maag ... Bernie, Flavio en Mosley hitting it together ![]() ![]() | |
Atreidez | maandag 31 maart 2008 @ 09:02 |
Ah, vandaar dat Todt zo'n haast had om zich beschikbaar te maken ![]() | |
Automatic_Rock | maandag 31 maart 2008 @ 14:02 |
quote:En alweer verwijdert ![]() | |
TheClown1 | maandag 31 maart 2008 @ 14:58 |
ik weet niet of ik zoiets wil zien maar je blijft nieuwsgierig | |
Googolplexian | maandag 31 maart 2008 @ 15:31 |
Voorspelling hoe dit af gaat lopen: Max dokt NOTW stilletjes een paar miljoen als NOTW toegeeft dat het een foutieve reportage was en haar excuus publiekelijk aanbiedt (welke reputatie hebben ze als tabloid nou te verliezen?). Max gered, NOTW een poeplap rijker, de wereld staart weer de andere kant op en Max kan verder met z'n 'Allo 'allo praktijken. ![]() Zo werkt het als je geld hebt. Gelukkig geeft Bernie al aan dat Max wel tot zulke dingen in staat is ... al zij het om andere redenen: quote: ![]() | |
NED | dinsdag 1 april 2008 @ 11:33 |
Ik denk het niet. Mij lijkt dat ie gaat aftreden (en dat Jean Todt hem op gaat volgen ![]() | |
Ared | dinsdag 1 april 2008 @ 14:23 |
wat hebben die Britten toch met verkleed gaan als nazi's? Kwam de kroonprins een paar jaar geleden ook al niet aanzetten met een Nazi-uniform op een verkleedpartijtje? En dan ook nog Mosley, met de reputatie van z'n vader... ![]() En dan nog het gore lef hebben om zo verontwaardigd te zijn over de racistische Spaanse fans. Je zegt "FOEI!" maar je denkt er achter aan: "dat hoor je alleen binnenkamers met vijf hoeren en een videocamera er bij te doen..." Kan me niet voorstellen dat 'ie dit politiek gezien overleeft. Hypocriet ventje ![]() | |
Ared | dinsdag 1 april 2008 @ 14:27 |
quote:dat had gekund, als de video niet al openbaar was geweest... | |
Kleffe_Dop | dinsdag 1 april 2008 @ 23:43 |
quote:Die is weg hoor ![]() Als het echt waar is overleeft 'ie het nooit (en terecht). | |
sanger | woensdag 2 april 2008 @ 09:20 |
Mosley heeft bekend in een brief aan FAI aangesloten organisaties. | |
Ared | woensdag 2 april 2008 @ 09:34 |
nou ja, bekend...quote:Blijkbaar ziet 'ie nog niet in dat 'ie gewoon slachtoffer van z'n eigen stupiditeit en perversiteit is, maar denkt 'ie dat het allemaal een complot tegen hem is. Maar zelfs als blijkt dat de hoeren, de camera en/of het "geheime onderzoek" betaald zijn met Ron Dennis' creditcard, dan nog is 't z'n eigen stomme schuld. | |
sanger | woensdag 2 april 2008 @ 09:39 |
quote:Indd. Maar aan de andere kant mag hij van mij doen in zijn slaapkamer wat hij wilt. Als ik mijn vrouw knevel, blinddoek en vastbndt om haar vervolgens met knuppels en dildo's te bewerken hoeft dat ook niet in de openbaarheid wmb. Of ik moet er een goed bod voor krijgen ![]() | |
Kleffe_Dop | woensdag 2 april 2008 @ 09:53 |
quote:Zolang het binnen de 4 muren van zijn kamer blijft moet Mosley hetzelf weten. Maar dat is hier al een gepasseerd station, de hele wereld heeft het gezien. En het gaat niet zomaar om een Paris-Hilton-achtige sex-tape, dit is behoorlijk weirde en verwerpelijke shit zeker gezien zijn familie geschiedenis. Mosley kan zich niet normaal meer vertonen op de startgrid van een Formule 1 race, of welke tak van autosport dan ook. De FIA is onlangs een anti-racisme campagne gestart, ik zie Mosley daar al staan op een persconferentie... ![]() Hij was ook wel erg naïef als hij dacht zoiets ongezien te kunnen doen met al die cameraatjes en sextapes tegenwoordig. ![]() | |
Ared | woensdag 2 april 2008 @ 09:55 |
Tuurlijk. Ik zit ook trouwens niet te wachten op beelden van een bejaarde Brit die het doet met 5 prostituees. Maar hij moet niet zeggen dat hij of zijn familie het slachtoffer zijn van een gemene aanval, als hij toch echt zelf die dingen gedaan heeft. En als het inderdaad om een nazi-rollenspel gaat (heb de film zelf niet gezien, weet niet of dat er ook duidelijk in wordt) dan denk ik dat z'n positie onhoudbaar is. | |
sanger | woensdag 2 april 2008 @ 10:10 |
quote:Ik heb hem ook niet gezien ![]() ![]() | |
NED | woensdag 2 april 2008 @ 10:38 |
Ik heb hem wel gezien. Ik geil op overjarige verlepte ouwe geile mannetjes ![]() | |
sanger | woensdag 2 april 2008 @ 10:44 |
quote:Je hebt zeker een hoop spiegels in huis ![]() | |
NED | woensdag 2 april 2008 @ 10:46 |
quote:Hey, ik ben nog niet verlept en overjarig!!! ![]() Valt het op dat ik geil weg gelaten heb? ![]() | |
jorienvdherik | woensdag 2 april 2008 @ 14:50 |
Ik ben ook weer op de hoogte, had niks gezien van australie en maleisie, dus heb ik vannacht de race van austalie gekeken + alles van rtl 7 en vanochtend kwalifcatie + race van maleisie gekeken + alles van rtl 7 komend weekend zeker volgen | |
Bernard0s | woensdag 2 april 2008 @ 17:30 |
Ik ben van mening dat Max Mosley nu moet gaan opstappen. Hij heeft zichzelf enorm belachelijk gemaakt, hij zal nooit meer serieus GENOMEN worden. Het is nu tijd voor de avontuurlijke jonge en confessionele nieuwe leider van de FIA die niet gaat voor besparingen. | |
Googolplexian | woensdag 2 april 2008 @ 17:51 |
Nou ... gooi Todt daar neer zodat de Ferrari International Assistance de komende 10-20 jaar weer Ferrari kan voortrekken ![]() |