Inderdaad. De Daily Mail heb ik nou niet echt hoog zitten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:09 schreef Vitalogy het volgende:
Het is dan ook een bullshit verhaal sanger
Op een testdag naar Spa gaan, zoals vorig jaar.quote:maar ja...wat doe je eraan.
Waar bij La Source? Uitkomen (tribune) of echt in de hoek?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:28 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook een nieuwtje. Ook dit jaar ga ik weer naar de F1 toe.[yay]. Voor het eerst naar Spa. Kaartjes voor La Source bemachtigd....lijkt me wel een mooie plek op zich..
Tis wel ongelooflijk knetterteringduur, maar ja...wat doe je eraan.
Hamilton en Heikki ieder 5 grid-plaatsen bestraft. BMW Sauber naar plek 4 & 5quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:33 schreef HPoi het volgende:
Heidfeld en Alonso dienen klacht in wegens blokken.
http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-in-wegens-blokken/
McLaren-coureurs op het matje geroepen bij stewards.
http://f1.gpupdate.net/nl(...)roepen-bij-stewards/
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:26 schreef NED het volgende:
[offtopic]
Hey Googol, bedankt!!!!
ps: je hebt een PM
[/offtopic]
We gaan met 7 man een heel weekend, zoals elk jaar. Dan is het die paar honderd euro wel waard voor mij. Je zit met je vrienden op de camping en in duitsland zat je dan op een camping met 10 of 20.000 mafketels, die tot diep in de nacht feestvieren. Dat is toch wel een andere sfeer dan ergens een dagje testen kijken. Een testdag vind ik nog wel leuk hoor, maar zonder race is het niet echt tof.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:24 schreef NED het volgende:
Op een testdag naar Spa gaan, zoals vorig jaar.
Op een tribune in elk geval, want we hebben Goud Tribune kaarten. Zal zo es zoeken waar ik zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:28 schreef sanger het volgende:
Waar bij La Source? Uitkomen (tribune) of echt in de hoek?
Nee ik bedoel aan de buitenkant bij het woordje 'la source'quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:41 schreef NED het volgende:
Dat zal waarschijnlijk wel die nieuwe tribune zijn denk ik.
Dat was wel een leuk huisje inderdaadquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:34 schreef Atreidez het volgende:
Er worden voor de race ook een hoop tijdelijke tribunes gebouwd, mogelijk ook rond la Source. Er waren daar iig geen permanente tribunes toen ik er was (bij t woordje La Source). Er staat wel een leuk chaletje met uitzicht op de baan
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:48 schreef WEST het volgende:
die tribunne met dak daar wil je niet zitten als er 22 auto's voorbij komen. Zelfs ik had met 1 cq 2 auto's al erg veel last van en dat wil wat zeggen.
WEST kan hem uitzettenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:49 schreef NED het volgende:
Daar moet je idd eik wel oorbescherming in ja, want het galmde daar behoorlijk
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:49 schreef NED het volgende:
Daar moet je idd eik wel oorbescherming in ja, want het galmde daar behoorlijk
Het verschil zat m in de overkappingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Oordopjes zal je bij La Source niet echt nodig hebben. Ze remmen een behoorlijk stuk voor de bocht, en beginnen pas weer te gassen na de bocht. Dus 't zal geen snoei hard geluid zijn. Heb zelf in 2005 in de Rivage gezeten (wat nu dus schijnbaar Bruxelles heet) Daar staat de overdekte tribune ook redelijk dicht op de bocht zelf, maar zoveel last heb ik niet gehad van de herrie, had oordopjes voor de zekerheid bij me, maar niet gebruikt gehad
Denk dat die ook verandert is nadat ze vorig jaar 't pitcomplex hebben vernieuwd, en de busstop (weer eens) hebben herlegd en krapper gemaakt. En Pouchon en Fagnes zijn trouwens ook hernoemd.quote:Op zondag 23 maart 2008 00:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die naamswijziging was mij ook al opgevallen, reden bekend?
quote:
Duitsland, Frankrijk, Silverstone niet nee. De rest liever welquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:09 schreef Atreidez het volgende:
Voor meer als de helft van de races heb je toch geen operator nodig?
Hetzelfde als een reisbureuaquote:
Ik heb wellicht interesse daarvoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef sanger het volgende:
Zijn er trouwens mensen die interesse hebben in met een groep FOK!kers een GP te bezoeken?
Ben zelf vorig jaar met Ticket+Travel gegaan. Of ze goedkoop zijn ten opzichte van anderen weet ik niet, maar het is me wel goed bevallen. Zou in ieder geval zo weer met ze gaan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:07 schreef sanger het volgende:
Weet iemand nog een goede en goedkope F1-reizen operator?
Heb wel interesse. Al zal dat waarschijnlijk niet dit jaar worden. Wil dit jaar ook een weekje richting New York en dat kost ook aardig wat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef sanger het volgende:
Zijn er trouwens mensen die interesse hebben in met een groep FOK!kers een GP te bezoeken?
En het is zo ongeveer gegarandeerd dat je goed weer hebt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:54 schreef Atreidez het volgende:
We kunnen nu alvast beginnen met plannen en sparen om naar de GP van Maleisie ofzo te gaanWat je meer betaald aan je ticket krijg je terug op de toegangsprijs..
Alleen die 12 uur in het vliegtuigquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:54 schreef Atreidez het volgende:
We kunnen nu alvast beginnen met plannen en sparen om naar de GP van Maleisie ofzo te gaanWat je meer betaald aan je ticket krijg je terug op de toegangsprijs..
ach daar heb ik niet zo moeite mee ondanks een lengte van 2 meterquote:
Lekkere zinquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:54 schreef nils7 het volgende:
ik ga naar de gp van istanbul nog meer mensen, of geweest om te vertellen wat goede spots zijn?
Taalpuristquote:
Volgens mij is de boodschap gewoon duidelijk, of niet?quote:
Ik heb niks zinnigs te zeggen, dus ik reageer hier nietquote:Overigens als je verder niks bij te dragen hebt, graag dan geen reacties achter laten!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:42 schreef NED het volgende:
[..]
Ik heb niks zinnigs te zeggen, dus ik reageer hier niet
Maakte toch niet uit of t zinnig is of niet.. Dat heeft ie helemaal niet gezegd, dat t ook zinnig moest zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:42 schreef NED het volgende:
voor jou maken we een uitzondering :pquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:42 schreef NED het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |