abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57497634
Dat zijn er zat
pi_57498199
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 13:10 schreef HPoi het volgende:
Ferrari suspects ECU to blame for Aus woes
Defending champions looking to find answers
19/03/08 08:57

With Ferrari-McLaren relations at an all time low, paddock gossip is inevitably doing the rounds that Ferrari is now unhappier than ever about tackling this season and beyond with the new McLaren-developed control electronics.

Following the investigation back at Maranello this week into Ferrari's two failed race engines in Australia, speculation suggests that the Italian team has found that the design of the team's V8 power plant itself was not responsible for the problems.

It is similarly being reported that Ferrari thinks the fuel pressure problem that stranded Kimi Raikkonen down the Melbourne grid last Saturday is also related to the McLaren ECU."This kind of thing can happen when you are working with one procedure that you do not know so well. Now we know that there is a conflict we can make sure it does not happen again," a team spokesman told GP Week.

Team boss Stefano Domenicali, meanwhile, also suggested that Ferrari's Albert Park dramas could be related to the new ECU, which is developed jointly by Woking based McLaren Electronic Systems and Microsoft, and awarded the tender to equip all F1 cars until 2010 by the FIA.

Domenicali said of the system: "We must still discover it in full."

BRON: http://en.f1-live.com/f1/(...)l/080319085743.shtml
Wordt tijd dat ze die ECU's elke race random gaan verdelen onder de teams. Dat deden ze in het verleden ook met de popoff-valves in de CART series. Soms had je inderdaad pech dat je een slecht exemplaar kreeg, maar de volgende race had je weer een andere.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_57498281
Ach, andere sites melden iets heel anders:
quote:
Analyse Ferrari-motoren bekend

De Ferrari-motoren die Kimi Raikkonen en Felipe Massa zondag in de steek lieten, zijn geanalyseerd in Maranello. De V8 van de Scuderia kampte met een benzinevoeding probleem. Dat lokte een defect uit aan de opvangventielen van elke motor.

De warme temperaturen in Melbourne speelden een rol. Het probleem met de benzine was deels te wijten aan de hoge temperaturen. Die zullen ook dit weekend van de partij zijn. “We vertrouwen erop dat dit een eenmalige gebeurtenis was”, zegt een woordvoerder van Ferrari aan autosport.com.

Die ontkende dat de defecten niets te maken hebben met koelingsproblemen of met de controle van de kwaliteit. ok is er geen verband met de standaard ECU. “De nieuwe eenheden zorgen er wel voor dat we nieuwe methodes moeten leren om de motor te laten opereren, maar de problemen hebben hier niets mee te maken.”

Omdat de motor niet meer ontwikkeld mag worden door de motorenbevriezing, kan Ferrari enkel de ligging verbeteren. De betrouwbaarheidsproblemen kostten Ferrari dure punten, al panikeert men nog niet na één race: ook vorig jaar was de Scuderia lange tijd op achtervolgen aangewezen en veroverde in extremis nog de wereldtitel.

“We moeten in Maleisië starten met een nieuw kampioenschap. Het kampioenschap is lang, we weten dat elk punt zeer belangrijk is maar we weten ook dat er elke race veel kan gebeuren”, zegt Massa.

In Maleisië zullen de F2008’s uitgerust zijn met een nieuwe motor. Kimi Raikkonen heeft vertrouwen voor de race in Sepang, want de wagen is zonder de betrouwbaarheidsproblemen wel snel gebleken.

“Het gebrek aan betrouwbaarheid is echt wel een probleem voor me”, geeft de regerend wereldkampioen toe. In de kwalificatie van Australië kwam de Fin ook al in de problemen met een benzineprobleem. Daardoor startte hij als 15de. “Ik maak me geen zorgen over de competitiviteit van de wagen.”

Raikkonen pakte na de diskwalificatie van Rubens Barrichello nog één punt. Op het einde van het seizoen misschien eentje van goudwaarde.
bron: www.f1media.be
pi_57499538
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:45 schreef NED het volgende:
Ach, andere sites melden iets heel anders:
[..]

Blijkbaar hebben de Ferrari problemen wel te maken met de ECU, maar is het niet de schuld van McLaren.
quote:
Domenicali: 'ECU is de oorzaak, maar McLaren Electronic Systems treft geen blaam.'
Uit Ferrari's technische analyse blijkt dat door de hoge temperatuur op Albert Park de ECU's van de auto's van Raikkonen en Massa oververhit raakten.

Vermoedelijk heeft Ferrari niettemin ten gunste van de optimale aërodynamische set-up van de auto wwwonvoldoende maatregelen getroffen om de koeling van de elektronische motordozen optimaal te regelen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_57499859
Amateurs! Dus, a.s. weekend, mocht het weer erg heet worden, dan zit bij Ferrari de ECU aan de buitenkant?
Where facts are few, experts are many.
pi_57499916
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:56 schreef Atreidez het volgende:
Amateurs! Dus, a.s. weekend, mocht het weer erg heet worden, dan zit bij Ferrari de ECU aan de buitenkant?
In de drinkfles.
pi_57500133
Even een crosspostje
quote:
Lammers ' te min" voor Verstappen
door Jos Verstappen
AMSTERDAM - Doordat ik afgelopen weekeinde in Zuid-Italië bij een kartwedstrijd aanwezig was, heb ik maar met een schuin oog naar de Formule 1-race in Melbourne kunnen kijken. Jammer, want er gebeurde van alles. Ik weet echter alleen dat Hamilton gewonnen heeft en ik zag ook nog het tankincident met Barrichello, maar daar hield het ook mee op.

Het was overigens een fout van de lollypopman, die Barrichello liet wegrijden terwijl de tankman nog niet klaar was. Die werd ondersteboven gereden en of Barrichello daardoor afgeleid was, weet ik niet, maar het was natuurlijk een slechte actie van hem om door het rode licht in de pitsstraat te rijden. Gewoon stom en dat mag je van zo’n geroutineerde coureur toch niet verwachten. Aan de andere kant kun je ook zeggen dat racen nog altijd mensenwerk is en daar horen menselijke fouten bij.

Aanstaande zondag ga ik zeker kijken naar de Grand Prix van Maleisië. Ik heb mijn geld erop gezet dat Kimi Räikkönen zijn wereldtitel gaat prolongeren. Ik blijf daar nog steeds bij. In Australië stelde hij net als Ferrari teleur, maar van één race kun je niets zeggen. Ferrari heeft wel de snelheid, maar heel blijven hun wagens nog niet. Dat hebben ze bij McLaren dan beter voor elkaar. Maar geloof me, Ferrari slaat echt wel terug. Dat kan zo maar al komend weekeinde in Sepang zijn.

Bovendien heb ik gehoord dat er daar van de week al ’s middags buitjes zijn gevallen en iedereen weet dat regen altijd voor verrassende momenten in de Formule 1 zorgt. Ik weet er alles van. Tussen twee en drie uur ’s middags kan de regen er met bakken uit de hemel vallen. Dat heb ik in 2001 meegemaakt toen de éne na de andere coureur van de baan schoot door zo’n tropische stortbui. Nu de rijders het zonder elektronische hulpmiddelen moeten stellen, kan dat de Grand Prix nog wel eens heel spectaculair maken. En spektakel willen ze toch in de Formule 1?

Niet zeuren dus, al zijn er coureurs bij die vrezen dat regenraces zonder tractiecontrole gevaarlijker gaan worden, omdat de wielen dan veel meer doorslaan op een kletsnatte baan. Ze zouden dan passagier in hun eigen wagen worden. Ik zeg daarop dat ze zich dan maar moeten aanpassen aan de omstandigheden en voorzichtiger met het gaspedaal omgaan. Dat moesten de coureurs ook toen er nog geen tractiecontrole bestond. En het is nog altijd zo dat de coureur zelf moet beslissen om binnen te komen als hij denkt dat het te riskant gaat worden op zo’n spekgladde baan. Maar als iemand denkt dat het voor hem te tricky is, dan stap ik graag voor hem in, hoor!

Dat gaat zeker over een week of drie gebeuren als ik met het team Van Merksteijn Motorsport aan de 1000 km-race van Barcelona meedoe. We komen daar met onze Porsche RS Spyder goed voorbereid aan de start en ik sta te popelen om aan het seizoen te beginnen. Uit verschillende hoeken verneem ik dat er dan wordt uitgekeken naar mijn confrontatie met Jan Lammers, die ook aan die Le Mans Series deelneemt. Maar ik dénk niet eens aan hem als ik daar naartoe ga. In een sportmagazine heeft hij me zwart proberen te maken in een terugblik op onze A1GP-periode. Ik sta daarboven. Het typeert de persoon Lammers. Hij is klein en klein gebleven. Het is nog altijd zo dat de kijkcijfers vele malen hoger waren toen ik nog voor Team Nederland uitkwam, dan de kijkcijfers in dit seizoen. Als hij zo begaan is met zijn A1-team, waarom reed hij dan afgelopen weekeinde in Amerika? Maar meer wil ik er eigenlijk niet over zeggen. Ik trek me niets van Jan aan. Hij is mij te min.
http://www.telesport.nl/c(...)tappen__.html?p=10,1
Where facts are few, experts are many.
pi_57500215
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef Atreidez het volgende:
Even een crosspostje
[..]

http://www.telesport.nl/c(...)tappen__.html?p=10,1
Verstappen die ergens zijn geld op zet ...

Zal wel niet veel meer zijn dan een dubbeltje dan ... die gier. Ben benieuwd wanneer we eindelijk helemaal NIETS meer van 'm horen. Verwaande kwast.
Calm down, please!
pi_57500550
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 19:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Geen Schumi, Geen Todt en geen Brawn.


oeioeioei
Todt wordt dan weer genoemd als opvolger van Mosley...
pi_57500688
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:33 schreef wimderon het volgende:

[..]

Todt wordt dan weer genoemd als opvolger van Mosley...

Ik heb zo het vermoeden dat het echt slecht gaat binnendeurs bij Ferrari. Ik denk ook dat veel ervan te wijten is aan Luca Cordero Montezemolo. We horen er niet meer veel over maar vorig jaar was het nog dikke stakingen in de fabriek en leuzen als "We have a dream in our hearts – to see Cordero driving a tractor.”

Sinds dien: Spionage, weg Brawn, weg Todt, weg Shumi, slechtste seizoensstart in 16 jaar.

Motivatie is wegjes, lijkt wel.
Calm down, please!
  donderdag 20 maart 2008 @ 14:57:49 #161
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57500997
Dat dacht iedereen vorig jaar ook. En hoe kwam Ferrari terug.. Nee, ik zie het allemaal wel goedkomen bij Ferrari. Het is alleen wel zaak om volgend jaar Vettel naast Raikkonen te krijgen.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57501250
Nounou, Ferrari zet 1 dramatische race neer en is in 1 klap helemaal niks meer en een ongeorganiseerd zooitje?? Doordat Ferrari een paar Italianen heeft ingezet betekent niet dat daardoor de motor ineens stuk gaat.

Olav Mol beinvloed jullie teveel. Olav maakt het zelfs zo dat doordat er Italianen in het management zitten pitstops op een chaotische Italiaanse wijze verlopen, dat geloof je zelf toch niet?

Ferrari slaat dit seizoen terug. Ik hoop alleen dat die 9 punten achterstand die Kimi nu heeft op HAM gauw ingelopen worden. Anders heeft race 1 Kimi en Ferrari de wereldtitel gekost.
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:15:11 #163
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57501297
Maar Hamilton gaat ook nog wel uitvallen hoor. Daar twijfel ik niet aan.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57501992
Fijn pasen allemaal Gaan jullie nog eieren zoeken. Mark Webber weet ze iig te vinden

Where facts are few, experts are many.
pi_57502048
die mark weet ze zeker wel te vinden. daar wil ik ook ff zoeke
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_57502314
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef Atreidez het volgende:
Fijn pasen allemaal Gaan jullie nog eieren zoeken. Mark Webber weet ze iig te vinden

[ afbeelding ]
GOEDENdag! Ik heb ze gevonden hoor!
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:16:22 #167
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57502528
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef Atreidez het volgende:
Fijn pasen allemaal Gaan jullie nog eieren zoeken. Mark Webber weet ze iig te vinden

[ afbeelding ]
Haha, deze foto heb ik vroeger nog als poster laten hangen in me slaapkamer.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57503546
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef Atreidez het volgende:
Fijn pasen allemaal Gaan jullie nog eieren zoeken. Mark Webber weet ze iig te vinden

[ afbeelding ]
Ook al is mijn verjaardag vlak na Pasen, deze wil ik dan nog wel.
pi_57504575
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 14:57 schreef Bernard0s het volgende:
Dat dacht iedereen vorig jaar ook. En hoe kwam Ferrari terug..
Nou ... niet Het werd wel gevierd of ze WC waren maar door alles op 1 auto te gooien en weer terug te vallen in de strategie van 1 goede en 1 slechte auto (plus de fouten van een ander en de spionage zaak) kampioen worden is natuurlijk niet "terug komen".

En het is niet 1 slechte race ... het is 1 slechte race waarin 0 van de 6 Ferrari motoren de finish haalden.
Of denk jij dat Honda volgende race het ook super gaat doen ineens?
Calm down, please!
pi_57504972
quote:
F1 UK coverage returns to the BBC

Formula One television coverage in the UK will return next year to the BBC following 12 seasons with ITV, the Formula One Administration announced today.

The BBC lost its rights to Formula One after the 1996 season, and it was since covered by ITV, with Martin Brundle serving as commentator for the past 12 years, alongside former BBC commentator Murray Walker and later ITV commentator James Allen.

F1 supremo Bernie Ecclestone has now concluded a five-year deal that will see Formula One return to BBC Sports, which will also have exclusive rights to radio, mobile and internet broadcasting.

"I am delighted to conclude this new deal with the BBC," Ecclestone commented. "It is an exciting time in Formula One and the BBC has some innovative new ideas to consolidate and expand our UK fan base."

Dominic Coles, BBC Sport Director of Sport Rights, added: "The biggest motorsporting event in the world is returning home after 12 years.

"We were delighted when Bernie Ecclestone approached us about the return of F1 to the BBC. F1 is a crown jewel of sports broadcasting, so to bring the rights back to their traditional home from 2009 is tremendously exciting.

"Fans will be able to enjoy uninterrupted, state of the art and innovative coverage from BBC Sport, across all of our TV, radio and new media platforms, for the first time since 1996."
Bron

En nu maar hopen dat het op BBC1 of 2 komt.
pi_57505217
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 18:27 schreef ElmarO het volgende:
En nu maar hopen dat het op BBC1 of 2 komt.
bbc heeft een hoop digitale zenders, meer als publieke zelfs. Door het geld wat er mee gemoeid is zal denk ik "BBC Prime - The BBC's general entertainment channel which is available across Europe, Middle east and Africa" de target worden. Maarja, het is voor mij alleen leuk als Brundle mee gaat Heb er wel vertrouwen in, tis toch nu de Olav Mol van de F1 in Engeland en een hoop andere Engels sprekende landen. Er is ook over gepost op eind vorige pagina
Where facts are few, experts are many.
pi_57505323
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 18:44 schreef Atreidez het volgende:

[..]

bbc heeft een hoop digitale zenders, meer als publieke zelfs. Door het geld wat er mee gemoeid is zal denk ik "BBC Prime - The BBC's general entertainment channel which is available across Europe, Middle east and Africa" de target worden. Maarja, het is voor mij alleen leuk als Brundle mee gaat Heb er wel vertrouwen in, tis toch nu de Olav Mol van de F1 in Engeland en een hoop andere Engels sprekende landen. Er is ook over gepost op eind vorige pagina
Niet eens gezien. Weet dat ze inderdaad een hoop zenders hebben. Daarom hoop ik ook dat het op BBC1 of 2 komt en anders World. Die drie heb ik tenminste.
pi_57506322
Volgens AS wil Ferrari volgend jaar Alonso halen. Massa zou dit jaar nog gebleven zijn op aandringen van Todt, maar die is nu dus weg. Massa zou dan eventueel naar Toyota of Toro Rosso gaan.
pi_57506434
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:34 schreef wimderon het volgende:
Volgens AS wil Ferrari volgend jaar Alonso halen. Massa zou dit jaar nog gebleven zijn op aandringen van Todt, maar die is nu dus weg. Massa zou dan eventueel naar Toyota of Toro Rosso gaan.
Andere sites melden Vettel voor Massa.
pi_57506648
Als Raikonen zulke fouten blijft maken misschien wel Alonso / Vettel in 2009
Where facts are few, experts are many.
pi_57507466
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:39 schreef HPoi het volgende:

[..]

Andere sites melden Vettel voor Massa.
AS is over het algemeen wel betrouwbaar, vooral als het over Alonso gaat. Al blijven het voorlopig geruchten. Vooral Di Montezemolo zou gecharmeerd zijn van Alonso, maar bij Vettel druipt het talent er ook vanaf natuurlijk.
pi_57507528
Ik hoop dat Alonso nooit bij Ferrari terecht komt en dat dit jaar één groot fiasco voor hem word
pi_57507543
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef Atreidez het volgende:
Fijn pasen allemaal Gaan jullie nog eieren zoeken. Mark Webber weet ze iig te vinden

[ afbeelding ]
Vrolijk pasen! Mijn eieren zijn inmiddels blauw!

*fapfapfap
pi_57507995
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:25 schreef NED het volgende:

[..]

Vrolijk pasen! Mijn eieren zijn inmiddels blauw!

*fapfapfap
Pakketjes binnen?
Calm down, please!
pi_57508270
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:22 schreef wimderon het volgende:

[..]

AS is over het algemeen wel betrouwbaar, vooral als het over Alonso gaat. Al blijven het voorlopig geruchten. Vooral Di Montezemolo zou gecharmeerd zijn van Alonso, maar bij Vettel druipt het talent er ook vanaf natuurlijk.
Het gerucht van Vettel naar Ferrari is er absoluut. Maar de verklaring is dan weer iets vaags over een deal met de motoren.

Persoonlijk was ik altijd in de veronderstelling dat Vettel een BMW protege was die bij STR is geparkeerd.
Dat was iig wel het geval en BMW zou ook echt het verstand van het achtereind van een varken hebben als dat nu niet meer het geval zou zijn, want dan hebben ze een supertalent laten lopen. Dat verklaart dan ook denk ik waarom Vettel niet gepromoveerd is naar het hoofdteam van Red Bull.

In ieder geval het is pure speculatie maar met die redenatie gaat ie dus nooit naar Ferrari.
pi_57510734
88mph
pi_57512302
Komiek Heb m toevallig in me manager genomen nu .. ipv Fisi. Mooie foto's op GPUpdate trouwens, 115 in totaal
Where facts are few, experts are many.
pi_57512615
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:45 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Pakketjes binnen?
Nope, nog niet.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik de brievenbus vandaag nog niet heb leeggemaakt en dat ik de hele dag niet thuis ben geweest.

Kan dus goed zijn dat ze hier aan de deur zijn geweest en dat ze morgen opnieuw komen.
En dan ben ik ook niet thuis

Dat zal dan wel zaterdag worden. Wanneer heb je ze op de bus gedaan?
pi_57512673
Ow wacht ff, als ze morgen voor de tweede keer aan de deur komen en ik ben er niet dan liggen ze pas de eerst volgende werkdag op het postkantoor.

En dat is dinsdag.

En dan ben ik ook de hele dag weg.
pi_57512807
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 22:41 schreef MaximusF1 het volgende:
[ afbeelding ]
Olderandfasterandgrumpier

Jeetje, wat kijkt ie nors
pi_57512921
quote:
Bourdais: "Inhalen in de F1 is onmogelijk"

De voorbije jaren was hij de kampioen van de Champcar. De Fransman maakte de overstap naar de formule 1. Hij is dan ook de man bij uitstek om de verschillen tussen de Champcar en formule 1 te herkennen. Bourdais heeft er alvast ééntje opgemerkt: het inhalen.

"Inhalen is onmogelijk," aldus Bourdais. "Ik kon tijdens de ganse race niemand inhalen. Ik ben bijna als laatste gestart, maar ik kon enkel afwachten. Het kwam over alsof ik een endurance-race aan het rijden was."

bron: www.f1journaal.be
Ja, Bourdais, hier mogen we wél gewoon blocken itt bij de Champcar
  vrijdag 21 maart 2008 @ 00:58:03 #187
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57513416
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 22:41 schreef MaximusF1 het volgende:
[ afbeelding ]
GODVERDOMME YESSS


DAT is hoe Barrichello gezien hoort te worden!!!! Good for you Barri!

En NED ... Woensdag om 15:00 het postkantoor verlaten
Calm down, please!
pi_57519891
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef Atreidez het volgende:
Fijn pasen allemaal Gaan jullie nog eieren zoeken. Mark Webber weet ze iig te vinden

[ afbeelding ]
, Webber moet dit seizoen echter wel even laten zien dat ie opa coulthart achter zich houdt anders is het over met zijn f1-carrière denk ik.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:26:33 #189
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57522903
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:56 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Het gerucht van Vettel naar Ferrari is er absoluut. Maar de verklaring is dan weer iets vaags over een deal met de motoren.

Persoonlijk was ik altijd in de veronderstelling dat Vettel een BMW protege was die bij STR is geparkeerd.
Dat was iig wel het geval en BMW zou ook echt het verstand van het achtereind van een varken hebben als dat nu niet meer het geval zou zijn, want dan hebben ze een supertalent laten lopen. Dat verklaart dan ook denk ik waarom Vettel niet gepromoveerd is naar het hoofdteam van Red Bull.

In ieder geval het is pure speculatie maar met die redenatie gaat ie dus nooit naar Ferrari.
Volgens mij zat Vettel al in het RB opleidingsprogramma voordat hij met de F.BMW in aanraking kwam.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_57523026
over vettel:

sebastian Vettel neemt in 2009 de plek van Felipe Massa bij het team van Ferrari in. Dat meldt het Italiaanse magazine Autosprint. Volgens het blad is Ferrari al langere tijd geïnteresseerd in de Duitser, maar diens vorige werkgever BMW Sauber weigerde over een eventuele transfer te onderhandelen.

Nu rijdt Vettel voor Scuderia Toro Rosso en heeft Ferrari een geheim wapen ingezet: Michael Schumacher. De twee ontmoetten elkaar bij de Race of Champions eind vorig jaar en daar zouden de eerste contacten gelegd zijn. Ferrari ziet in Vettel de ideale teamgenoot van Kimi Raikkonen en is bereid het tot en met 2010 doorlopende contract van Massa te ontbinden.

Autosprint ziet twee redenen waarom de positie van Massa bij Ferrari in gevaar is. Ten eerste is Jean Todt, een groot fan van de Braziliaan, gisteren afgetreden als algemeen directeur van Ferrari. En ten tweede wordt Nicolas Todt, zoon van Jean en zaakwaarnemer van Massa, genoemd als mogelijke koper van Scuderia Toro Rosso, zodat hij zijn cliënt bij dat team kan stallen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 17:28:13 #191
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57523826
Hmm....

Autosprint is nu niet direct betrouwbaar volgens mij......

Zou wel een goede stap zijn voor Vettel. Ik denk alleen dat de verwachtingen te hoog zijn voor zo een jonge gozer.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 19:25:21 #192
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57525913
quote:
Hamilton snapped kissing mysterious blonde in Malaysian paddock

McLaren driver Lewis Hamilton was snapped in the Malaysian paddock while he was kissing a mysterious blonde. According to reports in the paddock, the mystery girl is Sonia Irvine, the sister of former F1 racer Eddie Irvine.
Calm down, please!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 19:39:37 #193
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_57526196
Alonso zal in ieder geval niet naar Ferrari gaan. Dat heeft hij verscheide malen gezegd. Nu maar zien wat dat waard is natuurlijk, maar voorlopig ziet het er niet naar uit dat hij voor de rode brigade gaat rijden.

Vettel, tja, ik weet niet wat ik er van moet denken. Hij lijkt me een beetje overschat. Eerst maar eens zien wat hij dit seizoen gaat klaarspelen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:10:50 #194
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_57526876
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 19:25 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat meen je niet

trouwens voor de mensen die geen ITV hebben geluk volgend jaar. De F1 rechten verhuizen weer terug naar de BBC
quote:
Formula One television coverage in the UK will return next year to the BBC following 12 seasons with ITV, the Formula One Administration announced today.

The BBC lost its rights to Formula One after the 1996 season, and it was since covered by ITV, with Martin Brundle serving as commentator for the past 12 years, alongside former BBC commentator Murray Walker and later ITV commentator James Allen.

F1 supremo Bernie Ecclestone has now concluded a five-year deal that will see Formula One return to BBC Sports, which will also have exclusive rights to radio, mobile and internet broadcasting.

"I am delighted to conclude this new deal with the BBC," Ecclestone commented. "It is an exciting time in Formula One and the BBC has some innovative new ideas to consolidate and expand our UK fan base."
bron
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_57529527
Woohoo BBC coverage


Sonia Irvine is wel een paar jaartjes ouder dan een jonge twintiger denk ik

Edit:
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=541114&in_page_id=1773


Wat een bullshit weer hahaha
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:10:25 #196
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57529580
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef Vitalogy het volgende:
Woohoo BBC coverage


Sonia Irvine is wel een paar jaartjes ouder dan een jonge twintiger denk ik
jij let ook op ellebogen?

inderdaad!
Calm down, please!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:29:22 #197
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_57531357
Wat een oud lijk

Je zou toch denken dat hij beter kan krijgen...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_57533164
Het is dan ook een bullshit verhaal sanger
pi_57533431
[offtopic]
Hey Googol, bedankt!!!!
ps: je hebt een PM
[/offtopic]

OT: mooi man
Ik heb de wekker al weer staan, maar dat is niet echt nieuws bedenk ik me net
pi_57537499
Heidfeld en Alonso dienen klacht in wegens blokken.

http://f1.gpupdate.net/nl(...)t-in-wegens-blokken/

McLaren-coureurs op het matje geroepen bij stewards.

http://f1.gpupdate.net/nl(...)roepen-bij-stewards/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')