abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57239950
Geen idee. Volgens mij wel en is Grand Prixs gewoon een Nederlandse verbastering ofzo

Nouja, het maakt ook geen bal uit, nog even en dan komen de Grand(s) Prix(s) er weer aan
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:21:03 #27
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_57240705
Ik heb dit :

Coureurs
Anthony Davidson
Adrian Sutil

Chassis
BMW F1

Motor
Honda RA807E

Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_57242963
Is Kovalainen trouwens een underdog? Ik schat m toch wel erg close in met Hamilton en de Ferrari's maar Massa rept bv. met geen woord over Heiki in zijn dwang naar prestatie. Zou m toch nog vies kunnen tegenvallen als de verschillen zo klein zijn en t betreffende circuit het verschil maakt of McLaren of Ferrari het weekend dominant zou zijn
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:08:59 #29
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_57247145
eerst had ik

Heifeld
Sato
Super aguri f1 chasis
Honda RA807E motor

nu verandert naar
Heikki Kovalainen
Takuma Sato
Super Aguri F1 chasis
Honda RA807E (Super Aguri) motor

waarschijnlijk verander ik het nog wel 10 keer de komende dagen, ik kies toch net als vorig jaar precies het verkeerde
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_57247326
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef NED het volgende:
Grands Prix en Grand Prixs kan volgens mij allebei.
Vandale heeft het over Grand Prixs iig
Je hebt gelijk! Verdorie, ik dacht dat VanDale de spelling aan zou houden van de TaalUnie! En dat is de woordenlijst.org toch echt...

Ik heb nog niet bekeken wat ik kan kopen, maar ik denk erover om wel de Williams-motor te kiezen. Maar dan heb ik voor de rest van de onderdelen prut over
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 9 maart 2008 @ 10:19:29 #31
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57258477
quote:
Fifth garage for McLaren

Walking along the main straightaway of the Albert Park circuit here in Melbourne there are certain things that catch your eye, especially as you make your way past the pit garages.

Apart from the equipment present in the Super Aguri garage as previously reported, and the drivers names posted boldly above their respective pits, there is action going on a little further up pitlane as other teams are preparing for the arrival of their cars.

One such flurry of activity is taking place in the fifth slot, that, if going by last year’s championship results, should be housing the Red Bull Racing team.

However, instead it is very obvious that the McLaren team, who finished last in the 2007 championship due to losing all points for their role in the spy affair, will use this position instead, slotting in between the Toyota powered Williams team in P4 and Red Bull, now relegated to P6.

Ik blijf het een correcte beslissing vinden. Wordt echt gevaarlijk als het snelste en op 1 na meest ervaren team achter een traag en onervaren team moet staan. Klote voor P6 tot P11 maar onder normale omstandigheden hadden die teams toch nooit gewonnen van McLaren.

Tijdens kwali kabn je er van uitgaan dat McLaren nooit lager dan P10 en P11 (P5 in pitbox) komt. Ze zouden dus elke race nadeel hebben van de pitsituatie en als ze nadeel hebben dan worden ze dus in feite ook meteen gestraft voor 2009.
Calm down, please!
pi_57258527
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:19 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik blijf het een correcte beslissing vinden. Wordt echt gevaarlijk als het snelste en op 1 na meest ervaren team achter een traag en onervaren team moet staan. Klote voor P6 tot P11 maar onder normale omstandigheden hadden die teams toch nooit gewonnen van McLaren.

Tijdens kwali kabn je er van uitgaan dat McLaren nooit lager dan P10 en P11 (P5 in pitbox) komt. Ze zouden dus elke race nadeel hebben van de pitsituatie en als ze nadeel hebben dan worden ze dus in feite ook meteen gestraft voor 2009.
Totaal niet met je eens...wie zich brand moet ook op de blaren gaan zitten.
In de formule 1 vraag ik me namelijk af in hoeverre je nog over ''on-ervaren'' teams kunt spreken.
Wat mij betreft hadden ze gewoon helemaal achteraan moeten staan in de pitbox...
  zondag 9 maart 2008 @ 10:39:55 #33
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57258652
quote:
Op zondag 9 maart 2008 10:27 schreef barreman het volgende:

[..]

Totaal niet met je eens...wie zich brand moet ook op de blaren gaan zitten.
In de formule 1 vraag ik me namelijk af in hoeverre je nog over ''on-ervaren'' teams kunt spreken.
Wat mij betreft hadden ze gewoon helemaal achteraan moeten staan in de pitbox...
Ze zijn gestraft voor 2007 met een provisionele straf voor 2008 ALS er wat gevonden zou worden aan hun auto. De straf was geen punten in 2007 en de pitklassering was een resultaat daarvan (ongewenst resultaat, vindt FIA dus ook). Dit is de gulden middenweg.

Enne ...

Minder ervaren, dan.
Calm down, please!
  zondag 9 maart 2008 @ 11:00:58 #34
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57258865
knip door onoplettendheid

[ Bericht 34% gewijzigd door Googolplexian op 09-03-2008 13:06:49 ]
Calm down, please!
pi_57259027
quote:
Super Aguri set for new season

Super Aguri are all set to start the new Formula One season, even though there has been no official news on if they have resolved their financial difficulties.

The Honda-backed team were forced to miss several test sessions because of money problems, and team boss Aguri Suzuki flew to Japan last month to seek fresh investors to help secure his outfit's future.

Although there had been concerns that the team could be forced out of F1 if the matter was not sorted, confirmation of their continuance came when the team's freight began arriving in Melbourne on Sunday - with the cars due to follow in the next 24 hours.

The presence of Super Aguri's equipment in the pitlane makes it almost certain that the team will start the season – even though they have not yet tested their new car or even officially confirmed either driver.

The names of Takuma Sato and Anthony Davidson are written above their pit garages in the Melbourne pitlane, although the team could in theory change their drivers up until the eve of practice.
Bron

Nog steeds spannend wat er met SA gaat gebeuren en of ze überhaupt wel van start zullen gaan.
pi_57259837
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:00 schreef Googolplexian het volgende:
Nieuwe AMG Safety Car: CL63 (2008)

[ afbeelding ]
Die stond er al. Evenals de nieuwe medicalcar
  zondag 9 maart 2008 @ 13:06:21 #37
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_57260763
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:10 schreef NED het volgende:

[..]

Die stond er al. Evenals de nieuwe medicalcar

gewoon gemist
Calm down, please!
pi_57263461
quote:
Ecclestone dreigt GP Australië; "Dit was het dan"
Geschreven door Erik Boesten
zondag 09 maart 2008 - 11:40

Nu blijkt dat men in Australië niemand vindt die een nachtrace wil bekostigen, gaat Bernie Ecclestone ervan uit, dat aanstaand weekend in Melbourne één van de laatste Formule 1 Grand Prix van Australië wordt verreden.

Bernie Ecclestone heeft zich de laatste weken al meerder malen dreigend uitgelaten over de toekomst van de Formule 1 in Australië. Hij hamerde er steeds maar op dat de Grand Prix van Melbourne een nachtrace moet worden, om ook na 2010 zeker te kunnen zijn van deelname aan het Formule 1 wereldkampioenschap. Om zijn worden nogmaals kracht bij te zetten voert Ecclestone, een week voor de seizoenstart de druk nog meer op.

“De enige mogelijkheid om een Grand Prix voor Melbourne (of ergens anders in Australië) te behouden, is nu eenmaal een nachtrace. Alleen op deze manier kan men in Europa nog naar deze race kijken”, zo verteld hij tegen ‘Mail on Sunday’. De huidige situatie vind de Formule 1 baas verre van ideaal, ook al bestaat deze al jaren. “Het is gewoon belachelijk dat er mensen uit hun slaap worden gehouden, om een Grand Prix live te kunnen zien. Dit kan zo niet verder”.

Als enige oplossing ziet de Engelsman een nachtrace voor Australië, of het vertrek uit dit continent. En zoals hij nu de stand van zaken kan beoordelen, zal hij voor het laatste kiezen. “Ik heb gesproken met Kevin Rudd (minister-president van Australië) en hij heeft mij verteld, dat het te duur wordt om alles te veranderen in een nachtrace. Als hij dit zegt moet ik dit aannemen, dit was het dan. We zullen niet meer terugkeren in Australië”, aldus Ecclestone.

Bron: www.autosportzone.nl
Flikker toch op man, ouwe zeiknek!
Het is juist tof om wakker te blijven of om eerder op te staan om F1 te kijken.
  zondag 9 maart 2008 @ 16:44:54 #39
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_57265239
ja Australië heeft gewoon zijn charme om lekker midden in de nacht te kijken.

BTW voor de mensen die vragen waar de voorbeschouwingspost blijft die komt ook wel.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_57265372
De seizoenseindes in Australie brachten dan nog extra sfeer mee zelfs
Where facts are few, experts are many.
pi_57265426
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef Atreidez het volgende:
De seizoenseindes in Australie brachten dan nog extra sfeer mee zelfs
Die sfeer zit er hier bij elke race in hoor.
Gewoon met een paar man, tv aan, bak bier koud erbij, chips/nootjes/snacks etc

Altijd dikke pret hier. Daar hoeft het niet per se 's nachts voor te zijn.
Op 13:00 uur als de voorbeschouwing begint gaan hier de eerste biertjes altijd al open
pi_57269719
Ik zit het halve internet af te speuren naar de officiele website van de GP van Europa (Valencia), maar ik vind niets. Heeft iemand hier enig idee wat de site is?

Ik wil graag weten wanneer de kaartverkoop begint...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  zondag 9 maart 2008 @ 20:39:41 #43
34586 kepler
No bounce, no play
pi_57269885
nog maar een weekje
The line is a dot to you!
pi_57269933
Misschien hebben ze nog helemaal geen officiele site?

http://www.gpeuropa.net/2(...)rafias-de-las-obras/

Daar staan wel erg veel foto's en info, maar het ziet er neit officieel uit zegmaar
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 23:21:16 #45
18653 crew  D.
pi_57273960
tvp
  maandag 10 maart 2008 @ 00:09:40 #46
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_57275156
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:39 schreef kepler het volgende:
nog maar een weekje
correct nog 4 daagies werken maar mensen

2008 Formula 1 ING Australian Grand Prix
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_57279172
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:41 schreef NED het volgende:
Misschien hebben ze nog helemaal geen officiele site?

http://www.gpeuropa.net/2(...)rafias-de-las-obras/

Daar staan wel erg veel foto's en info, maar het ziet er neit officieel uit zegmaar
Die had ik inderdaad gezien, lijkt me inderdaad niet officieel.

Ik heb inmiddels wel de site gevonden waar de tickets voor de GP van Spanje worden verkocht, maar er staat niets over de GP van Europa op.

Ik hou 'm in de gaten...

-edit-

Gevonden: www.circuitourbanovalencia.es

Tickets gaan deze maand in de verkoop!

[ Bericht 6% gewijzigd door Harmen1984 op 10-03-2008 10:30:13 ]
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_57279599
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef NED het volgende:

[..]

Flikker toch op man, ouwe zeiknek!
Het is juist tof om wakker te blijven of om eerder op te staan om F1 te kijken.
Ecclestone doet alsof er alleen maar mensen in Europa naar de F1 kijken. Als dat zo is, zou hij alleen maar wedstrijden in Europa moeten organiseren, maar hij wil juist uitbreiden in Azië. Ik denk eerder dat Eccelstone niet zo vroeg zijn bed uit wil.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_57280174
Tja, ik snap het ook niet helemaal.
Hoeveel mensen wonen er in Australie en in die tijdzone zegmaar?
Daar zullen er nu ook een hoop zijn die F1 willen kijken en bij nagenoeg élke race vroeg hun bed uit moeten.

@Harmen: kijk, die had ik nog niet gevonden, thanks!!
pi_57280225
quote:
Super Aguri overgenomen door Brits consortium

Super Aguri is overgenomen door de Magma Group, een groep Britse investeerders. Zo heeft de Japanse renstal maandag bekendgemaakt. Het team verkeerde de afgelopen winter in hoge financiële nood, maar kan dankzij de overname komend weekend gewoon aan de start van de Grand Prix van Australië verschijnen.

Vorige week werd de overname al door de Duitse media gemeld, maar nu is het team dus officieel gered. De Magma Group, die wordt geleid door Martin Leach, voormalig directeur van Ford Europa, heeft ook al gesprekken gevoerd met Honda, de motorenleverancier en technische partner van het team. Er is besloten om de samenwerking tussen Super Aguri en Honda voort te zetten.

De overname zal naar verwachting enkele weken in beslag nemen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')