quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Dangel het volgende:
hey tof RZ en Loudgirl er bij in de OP
Ja, ik werk het nog wel eens bijquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Dangel het volgende:
maar mijn kutkloontje nogsteeds nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, ik werk het nog wel eens bij
Niet zeuren. Die heeft er heel lang ingestaanquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
maar mijn kutkloontje nogsteeds niet
Mwah ik was er al een uur uit. Stage he, dan krijg je datquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:07 schreef Dangel het volgende:
vroeg G.
Die allereerste he, die trein. Wiesdaquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, ik werk het nog wel eens bij
gemierbier666 of zoquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die allereerste he, die trein. Wiesda
gimibier ofzo toch? Geen idee waar die is geblevenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die allereerste he, die trein. Wiesda
Spiegelbeeld?quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij heb ik sjans.
Ik zou wel gek zijn om met mezelf te flirten.quote:
Aanpakken die lui. Durven ze wel 11 tegen 1. En ik maar denken dat Groningen vrij rustig was wat dat betreft.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:58 schreef MaxMark het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)delen_Groninger.html
Schavuiten, dat zijn het
quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:58 schreef MaxMark het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)delen_Groninger.html
Schavuiten, dat zijn het
GMTA.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu durf ik al helemaal niet meer alleen door het Noorderplantsoen te fietsen 's avonds.
quote:Ongelofelijk wat een tuig. Met scherp schieten ljkt me zeer gewenst.
Als ik middenin zo'n groep terecht kwam had ik ook wel om me heen geschopt en geslagen hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:32 schreef freecell het volgende:
Als ik dat bericht zo lees heeft hij ook niet echt rustig gereageerd.
Ik geloof niet dat ik bang word van het NP
Ik ook wel ja, dus dit komt als geroepen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:58 schreef ChipsZak. het volgende:Yay DaD
Ik kon wel goed nieuws gebruiken.
Gut, dan heb ik heel wat aan m'n ouders uit te leggen.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iiiik heeeeeeeeb mijnnnnnnnnnn bachelor, ik heb mijn bachelor, ik heb mijn bachelor!.
Yay yay yay! Een 8 op het, I must admit, ietwat afgebroddelde laatste werkstuk! Met als commentaar nog dat ik goed kan schrijven, inclusief uitroepteken..
Zo van; Wie zijn die mafkezen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gut, dan heb ik heel wat aan m'n ouders uit te leggen..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iiiik heeeeeeeeb mijnnnnnnnnnn bachelor, ik heb mijn bachelor, ik heb mijn bachelor!.
Yay yay yay! Een 8 op het, I must admit, ietwat afgebroddelde laatste werkstuk! Met als commentaar nog dat ik goed kan schrijven, inclusief uitroepteken..
Ja, ik snap dat er niet ineens zomaar een aardbeitje uit de grond komt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:50 schreef Dangel het volgende:
nee, ze groeien er vlak boven
aardbeien uit eigen tuin
aardbeien uit oma's tuin![]()
![]()
Je lurkte terug!quote:
Dat is met de meeste planten toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat er niet ineens zomaar een aardbeitje uit de grond komt.Maar de plįnt wel.
Maar daar doelde ik wel op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dat is met de meeste planten toch?
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:21 schreef Dangel het volgende:
Zo eng is het nu ook weer niet. Er wordt gewoon iets positiefs over je gezegd en je mag tekenen. That's it.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk teigan! Ik vind m'n bachelordiplomauitreiking ook nu al eng, want zulke goede cijfers staan er nou ook weer niet op m'n lijst..
Gefeliciteerdquote:Ik sta nog compleet verbaasd, want net voor m'n college belde de rayonmanager dat hij de beslissing had gemaakt dat ik per 1 april aan de slag mag in Groningen (had ik hier nog verteld dat ik had gebeld?)..
Je moet ze ook niet geven wat ze willen. Als jij agressief wordt, hebben zij een reden om je wat te doen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik denk dat ik ook vriendelijk zou blijven, veels te bang dat ik iets verkeerds zeg en dat straks mn kop eraf ligt.
Stelt die uitreiking bij jullie wat voor dan? Ik stond in 5 min weer buiten... laat staan dat ik zenuwachtig was. Al boeien mn cijfers me sowieso niet, alsof iemand daar ooit nog naar vraagtquote:Op woensdag 27 februari 2008 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk teigan! Ik vind m'n bachelordiplomauitreiking ook nu al eng, want zulke goede cijfers staan er nou ook weer niet op m'n lijst..
Ik sta nog compleet verbaasd, want net voor m'n college belde de rayonmanager dat hij de beslissing had gemaakt dat ik per 1 april aan de slag mag in Groningen (had ik hier nog verteld dat ik had gebeld?)..
Geen idee of 't iets voorstelt. Dat is ook het enge eraan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Stelt die uitreiking bij jullie wat voor dan? Ik stond in 5 min weer buiten... laat staan dat ik zenuwachtig was. Al boeien mn cijfers me sowieso niet, alsof iemand daar ooit nog naar vraagt
mja idem hierquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:41 schreef nietzman het volgende:
Fuckin' hell, zo te zien wil de Belastingdienst de zorgtoeslag van vorig jaar terug ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |