Over het woord "afschijt" kun je gewoon niet heen lezenquote:
Wat staat er?quote:
Jij bent de enige die dat hier niet kanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over het woord "afschijt" kun je gewoon niet heen lezen
Ik moest werkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
hah.... smokez geen fipo
Begrijpend lezen... een vak apartquote:
waarom niet? jezus wat kun jij goed argumenten maken zegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Over het woord "afschijt" kun je gewoon niet heen lezen
Serieus, iedereen hier zet die jongen te kakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:29 schreef saban het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat hier niet kan
je denkt dat ik het echt niet begrijp?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Begrijpend lezen... een vak apart
je zinsopbouw is soms ook niet te begrijpenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:30 schreef speciwacy het volgende:
Maak mij niet wijs dat jij echt denkt dat ik dat systematisch doe?jonge jonge....
beargumenteren bedoel je?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef speciwacy het volgende:
[..]
waarom niet? jezus wat kun jij goed argumenten maken zeg
Niet om hem te verdedigen, maar z'n zinsopbouw klopt verder wel...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zinsopbouw is soms ook niet te begrijpen![]()
![]()
feesje ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, Beller, speciway en saban, probeer het even gezellig te houden...
ke ke sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik ben maar een beetje aan het geinenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
En dat maakt het gewoon ontzettend lastig om teksten te lezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je zinsopbouw is soms ook niet te begrijpen![]()
![]()
mja, zat geen komma in de zinquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet om hem te verdedigen, maar z'n zinsopbouw klopt verder wel...
Ga je toch weer gamen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben maar een beetje aan het geinen![]()
Niks doen verveelt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
beargumenteren bedoel je?
Waarom niet? Omdat een dergelijk iets geen spelfout meer te noemen is. Een spelfout, is een verkeerde interpunctie, of een d/t fout. Maar afschijt typen waar afscheid had moeten staan. Dat is gewoon een gebrek.
Het is wel waar wat ik zeg, denk daar maar eens over naquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, iedereen hier zet die jongen te kakken
mquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:33 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben maar een beetje aan het geinen![]()
Niks doen verveelt
caps hoerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef speciwacy het volgende:
[..]
OMDAT JIJ ALTIJD TERUG VALT OP MIJN SPELLING dat is niet erg origneel meer.....sorry dat moest er even uit... ik houd nu op:P
Een advies, en dat meen ik serieus, want ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die last hebben van dyslexie.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef speciwacy het volgende:
[..]
OMDAT JIJ ALTIJD TERUG VALT OP MIJN SPELLING dat is niet erg origneel meer.....sorry dat moest er even uit... ik houd nu op:P
Jij bent gewoon eerlijk.. Die bellerron of zo.. die zit mij doelbewust mij belachelijk te maken.. en het lukt hem ook nogquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef saban het volgende:
[..]
Het is wel waar wat ik zeg, denk daar maar eens over na
blijf is hier jijquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik kom later wel weer ff kijken hoe gezellig het is..
Ik ben al wegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed, ik kom later wel weer ff kijken hoe gezellig het is..
Hij maakt je niet belachelijk. Hij corrigeert je spelfouten op een flauwe manier en jij hapt, moet je niet doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:36 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eerlijk.. Die bellerron of zo.. die zit mij doelbewust mij belachelijk te maken.. en het lukt hem ook nog
Je moet lak hebben aan het feit wat mensen tegen je zeggen, laat dingen je niet te snel aangrijpen man.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:36 schreef speciwacy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eerlijk.. Die bellerron of zo.. die zit mij doelbewust mij belachelijk te maken.. en het lukt hem ook nog
maar beller, ff serieus, hoe veel geef je nu daadwerkelijk om spel fouten in dit topic?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een advies, en dat meen ik serieus, want ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die last hebben van dyslexie.
Ga remedial teaching volgen, dat helpt echt. Dan leer je ermee om te gaan op een hele correcte wijze.
En probeer niet te snel te posten, neem de tijd voor je berichten
hmm.. is het proberen wel waard jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:36 schreef saban het volgende:
[..]
Hij maakt je niet belachelijk. Hij corrigeert je spelfouten op een flauwe manier en jij hapt, moet je niet doen
En zeer zeker weten niet op het internet doen. Als men dan ziet dat je hapt dan moet je eraan gaan gelovenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:36 schreef saban het volgende:
[..]
Hij maakt je niet belachelijk. Hij corrigeert je spelfouten op een flauwe manier en jij hapt, moet je niet doen
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar beller, ff serieus, hoe veel geef je nu daadwerkelijk om spel fouten in dit topic?
Iedereen maakt fouten. Just, let it be. Het IS en BLIJFT een FORUM. Denk je echt dat ik alles van mij controleer op spelfouten ?
Helemaal geen ene reetquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar beller, ff serieus, hoe veel geef je nu daadwerkelijk om spel fouten in dit topic?
Iedereen maakt fouten. Just, let it be. Het IS en BLIJFT een FORUM. Denk je echt dat ik alles van mij controleer op spelfouten ?
Lul, nu heb ik dat nummer van The Beatles in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
en btw, mijn post was niet alleen voor beller
is voor iedereen, mensen dit is een forum, schijt aan wat de mensen over je zeggen in dit forum. (kijk net naar smokez die zegt dat mn moeder nat is) Let it be
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
is voor iedereen, mensen dit is een forum, schijt aan wat de mensen over je zeggen in dit forum. (kijk net naar smokez die zegt dat mn moeder nat is) Let it be
When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lul, nu heb ik dat nummer van The Beatles in mijn hoofd
Hahaha ik ook van jou hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me,
speaking words of wisdom, let it be.
And in my hour of darkness she is standing right in front of me,
Let it be, let it be, let it be, let it be.
Whisper words of wisdom, let it be.
And when the broken hearted people living in the world agree,
there will be an answer, let it be.
For though they may be parted there is still a chance that they will see,
there will be an answer. let it be.
Let it be, let it be, .....
And when the night is cloudy, there is still a light, that shines on me,
shine until tomorrow, let it be.
I wake up to the sound of music, mother Mary comes to me,
Let it be, let it be, .....
zo dan
.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:44 schreef draculettetje het volgende:
zooo niet alleen pauze ook meteen naar huis gegaan en even wat boodschapjes gehaald
jullie alweer in een nieuw deel! nog wat gemist?
doe ik wel ff op de pmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
.
Doe jouw gegevens is maile over jouw internet probleem en wat je er al aan gedaan hebt ?
Hopelijk kan Crazy je er mee helpenquote:
wat lief en dat nog wel de dag na valentijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ik ook van jou he
Edit:
Het is wel een ontzettend mooi nummer![]()
Voor jou altijd hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat lief en dat nog wel de dag na valentijn
kan ookquote:
Geef ik daarnet gewoon goede tips, wordt daar weer niet op gereageerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ook
ga ik in de tussentijd backups vervangen
aaah nu maakt mijn hart een sprongetjequote:
welke tipsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geef ik daarnet gewoon goede tips, wordt daar weer niet op gereageerd
is goed,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
pm verstuurd aan crazy
Doet me goed omdat te horenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah nu maakt mijn hart een sprongetje
Dude! 1ste paginaquote:
owkee dan!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is goed,
als ik hem zie zal ik hem roepen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
Ben je heel ff weg...gooien ze gewoon een topic dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Huh, ik dacht dat het over WL's moeder ging..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
nou dat had ik ook!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
Ben je heel ff weg...gooien ze gewoon een topic dicht
En WL weet dit tot een ware kunst te verheffenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat het over WL's moeder ging..
Maja, da's GRTDOJW, gewoon collectief elkaar's moeders beledigen
Dude ik zag het!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, wtf
Geen reet te doen als je werkloos bent # 1
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Het is ook een kunstquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En WL weet dit tot een ware kunst te verheffen
da's tong die ziet hoe goed dit topic looptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, wtf
Geen reet te doen als je werkloos bent # 1
Dat moet ik toegeven ja, trouwens... iemand biertje happen??quote:
mag het ook gewoon een glas water zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat moet ik toegeven ja, trouwens... iemand biertje happen??
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag het ook gewoon een glas water zijn?
quote:
Oef dat is behoorlijk zuur ja, sterkte dan in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb vaak zat ook lekker niks te doen!
Jammere is alleen dat dit mijn eerste werk/stage plek is waar RDP niet is toegestaanDus nu zit ik via logmein wat redelijk kut is!
Zit hier een beetje op de servicedesk telefoontjes te beantwoorden en emailtjes te verwerken. En ondertussen niks te doen!
Fijn weekend jongen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat weekend vieren
Prettig weekend allemaal!
Hoeveel wil je er?quote:
fijn weekend! tot maandag!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat weekend vieren
Prettig weekend allemaal!
hmm dat hebben wij vandaag dus ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb vaak zat ook lekker niks te doen!
Jammere is alleen dat dit mijn eerste werk/stage plek is waar RDP niet is toegestaanDus nu zit ik via logmein wat redelijk kut is!
Zit hier een beetje op de servicedesk telefoontjes te beantwoorden en emailtjes te verwerken. En ondertussen niks te doen!
ik heb best wel nog wat serieus gewerktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm dat hebben wij vandaag dus ook
Het valt me alles mee hoe druk het is, bedrijf telt 6000 man.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef dat is behoorlijk zuur ja, sterkte dan in ieder geval
Ik heb gewonnen met pokeren, telt dat ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb best wel nog wat serieus gewerkt
Alleen vanochtend van 10 tot 11 was het beetje druk. Voor de rest is het lekker lui doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb best wel nog wat serieus gewerkt
vind ik wel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen met pokeren, telt dat ook?
1000 gebruikers per supporter?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het valt me alles mee hoe druk het is, bedrijf telt 6000 man.
Is nu men 2e week en vorige week was het 1 keer chaotisch toen er een file server plat lag. Voor de rest komen er ongeveer 70 calls per dag binnen, en dit handelen we met 6 man af.
Dus tot nu toe appeltje eitje
en dank je wel, ben net terug en jij noemt me alweer saaiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:12 schreef saban het volgende:
Ik ben even weg en het is een saaie boel geworden
Behalve jij danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dank je wel, ben net terug en jij noemt me alweer saai
6000? Dat is behoorlijk wat, bij welk bedrijf is dat dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het valt me alles mee hoe druk het is, bedrijf telt 6000 man.
Is nu men 2e week en vorige week was het 1 keer chaotisch toen er een file server plat lag. Voor de rest komen er ongeveer 70 calls per dag binnen, en dit handelen we met 6 man af.
Dus tot nu toe appeltje eitje
Gunstigquote:
dank jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En WL weet dit tot een ware kunst te verheffen
Nah zo zit het niet helemaal in elkaar, wij nemen alleen de telefoontjes aan. Hierachter zit een netwerk van applicatiebeheerders/netwerkbeheerders en systeembeheerders. Wij zetten de call in het systeem naar de desbetreffende gedeelte en hun handelen het verder af.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:13 schreef saban het volgende:
[..]
1000 gebruikers per supporter?
Goedkoop bedrijfje
quote:
kunt altijd proberenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
hebben jullie ook verstand van auto's?
heb je wel eerder weekendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Serieus...als er nog 1 systeem down gaat tussen nu en een uur, dan kap ik serieus met werken voor vandaag
Geen dankquote:
Ik weet dat een auto vier wielen heeft (in het algemeen) en een motor...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
hebben jullie ook verstand van auto's?
Gast, ga dan gewoon nu al naar huisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Serieus...als er nog 1 systeem down gaat tussen nu en een uur, dan kap ik serieus met werken voor vandaag
hmm jammer heb daar ook ruzie meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet dat een auto vier wielen heeft (in het algemeen) en een motor...
Nee echt totaal niet, sorry
Zo gaat het ook bij ons, precies zelfde werkwijzequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nah zo zit het niet helemaal in elkaar, wij nemen alleen de telefoontjes aan. Hierachter zit een netwerk van applicatiebeheerders/netwerkbeheerders en systeembeheerders. Wij zetten de call in het systeem naar de desbetreffende gedeelte en hun handelen het verder af.
Ik zeg er allleen mee dat er amper telefoontjes binnenkomen voor de 6000 medewerkers die hier door heel het land werken ( strukton is toch aardig groot ).
Wat is er mis?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmm jammer heb daar ook ruzie mee
Is dus hartstikke saai soms, sommige problemen kunnen we zelf, waar geen servers voor aan te pas komen, denk aan kleine print problemen of problemen met oulook/word etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef saban het volgende:
[..]
Zo gaat het ook bij ons, precies zelfde werkwijze
3 supporters + 2 stagaires voor 3500 man.
Laat me raden, overheid/school/uni?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is dus hartstikke saai soms, sommige problemen kunnen we zelf, waar geen servers voor aan te pas komen, denk aan kleine print problemen of problemen met oulook/word etc.
Kben blij als ik straks met systeembeheer/serverbeheer/netwerkbeheer mee mag lopen. Wat grotere problemen hou ik wel van. Dit is appeltje eitjes werk en niet uitdagend
Is dat niet wat weinig? 5 man (qua call center) voor 3500 medewerkers?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef saban het volgende:
[..]
Zo gaat het ook bij ons, precies zelfde werkwijze
3 supporters + 2 stagaires voor 3500 man.
hij stottert soms, net ook weer zomaar uit het nietsquote:
Op je werk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:22 schreef saban het volgende:
Omdat saban vaak geen reet te doen heeft gaat hij een facturatie systeem schrijven
ja echt fijn he die appeltje eitje storingenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is dus hartstikke saai soms, sommige problemen kunnen we zelf, waar geen servers voor aan te pas komen, denk aan kleine print problemen of problemen met oulook/word etc.
Kben blij als ik straks met systeembeheer/serverbeheer/netwerkbeheer mee mag lopen. Wat grotere problemen hou ik wel van. Dit is appeltje eitjes werk en niet uitdagend
350 personeel - 3000 studenten .. het lukt ons aardigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig? 5 man (qua call center) voor 3500 medewerkers?
En dan beginnen met de standaard vraag; " Wat heeft u dan gedaan?"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja echt fijn he die appeltje eitje storingen
hier altijd wel grote problemen in 1 keer
(door users zelf gemaakt)
Ja dat is ook zo, ben je tenminste nog een beetje productief voor je gevoelquote:
Maar daar hou ik ook wel van, niet iets wat je met 2 klikken oplost maar iets waar je misschien 1 of meerder dagen mee bezig bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja echt fijn he die appeltje eitje storingen
hier altijd wel grote problemen in 1 keer
(door users zelf gemaakt)
dan zou ik proberen, met de pc aan te zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan beginnen met de standaard vraag; " Wat heeft u dan gedaan?"
User: "Niks!"
Uitdagingen zitten er hier ook niet in. Er is echter wel een vacature voor een hoger functie (uitdagender), weet alleen niet of ik er op moet solliciteren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Maar daar hou ik ook wel van, niet iets wat je met 2 klikken oplost maar iets waar je misschien 1 of meerder dagen mee bezig bent.
I like that.
Uitdagingen
of:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan beginnen met de standaard vraag; " Wat heeft u dan gedaan?"
User: "Niks!"
Helaas nooit een automaat gehad, nooit in gereden, nooit aan geknutselt..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hij stottert soms, net ook weer zomaar uit het niets
voor de duiidelijkheid ik heb een automaat
Haha jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zou ik proberen, met de pc aan te zetten
het lijkt net alsof ie dan niet genoeg benzine krijgt, maar da;s het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:27 schreef saban het volgende:
[..]
Helaas nooit een automaat gehad, nooit in gereden, nooit aan geknutselt..
Waarom zou je dat niet doen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:26 schreef saban het volgende:
[..]
Uitdagingen zitten er hier ook niet in. Er is echter wel een vacature voor een hoger functie (uitdagender), weet alleen niet of ik er op moet solliciteren.
Bougies?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het lijkt net alsof ie dan niet genoeg benzine krijgt, maar da;s het niet
Zitten hier ook mensen voor vast 40 uur per week op de servicedesk. Ik doe het omdat ik het nu moet doen voor stage maar zelf zou ik dit nooit willen doen als werk, no wayquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:26 schreef saban het volgende:
[..]
Uitdagingen zitten er hier ook niet in. Er is echter wel een vacature voor een hoger functie (uitdagender), weet alleen niet of ik er op moet solliciteren.
of de klassieker:quote:
Ik zit er pas 6 maanden en nu al solliciteren om hoger op te komen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen dan?
Ik doe het als werk. Super gezellig, veel contact met docenten als studenten. Echter ik moet eerlijk toegeven, niks uitdagends aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zitten hier ook mensen voor vast 40 uur per week op de servicedesk. Ik doe het omdat ik het nu moet doen voor stage maar zelf zou ik dit nooit willen doen als werk, no way
laat je wel zien dat je door wil gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zit er pas 6 maanden en nu al solliciteren om hoger op te komen?
Niet lullig tegenover mijn collega's die al 1-2 jaar hier zitten en er ook op willen solliciteren?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laat je wel zien dat je door wil gaan
Voor het sociale vlak is het goed inderdaad maar uitdagend is het zeker nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:30 schreef saban het volgende:
[..]
Ik doe het als werk. Super gezellig, veel contact met docenten als studenten. Echter ik moet eerlijk toegeven, niks uitdagends aan.
Nee heb je, ja kan je krijgen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zit er pas 6 maanden en nu al solliciteren om hoger op te komen?
Dat moet een grap zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of de klassieker:
helpdesk: meneer zit u achter uw pc?
gebruiker: even wachten.
Helpdesk hoort wat geschuif en even later de gebruiker:
zit er achter.
helpdesk: wat ziet u?
gebruiker: Kabels
Waarom? Als je altijd met oudere collega's rekening zou moeten houden dan kan je nooit hogerop komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef saban het volgende:
[..]
Niet lullig tegenover mijn collega's die al 1-2 jaar hier zitten en er ook op willen solliciteren?
Zal hen weinig uitmaken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen?
Je toont dan de wil om door te groeien
zeg jij ...quote:
tjah, het was gezelligquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:35 schreef speciwacy het volgende:
Gaaaap... ben weer wakker en terug.. nog iets gebeurt?
Je leidinggevenden doel ik dan op hequote:
Heb je serieus zoiets meegemaakt?quote:
Oef dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef sandertjuh het volgende:
Ach nog 2,5 uur en het is weeeeeeeeeeekend
1,5 uurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef sandertjuh het volgende:
Ach nog 2,5 uur en het is weeeeeeeeeeekend
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je serieus zoiets meegemaakt?
Les? Nu nog?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:38 schreef no1uknow het volgende:
geen reet te doen in de les..
Weet ik. Hij zou dat helemaal niet willen, hij vind mij hier prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je leidinggevenden doel ik dan op he
Haha geniaalquote:
Sorry, nog 10 minutenquote:
Apart, mijn leidingevende stimuleren mij juist ontzettend om door te groeienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:39 schreef saban het volgende:
[..]
Weet ik. Hij zou dat helemaal niet willen, hij vind mij hier prima.
Zo komt namelijk mijn functie vrij en is er alweer een vacature.
Mijn drinken! Hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
Klant: "Een van mijn vrienden heeft me een ImageWriter printer en een toetsenbord gegeven. Hij zei dat hij me alle kabels erbij had gegeven maar ik weet niet hoe die bevestigd moeten worden. Heb ik iets gemist?"
Helpdesk: "Nou, een computer zou helpen."
Klant: "Dus het toetsenbord is geen tekstverwerker?"
Helpdesk: "Nee, het is alleen een toetsenbord."
Klant: "Dus ik moet een computer kopen?"
Helpdesk: "Jawel."
Klant: "Denk je dat ik ook een monitor nodig heb?"
*proest* WTF hahahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
Klant: "Een van mijn vrienden heeft me een ImageWriter printer en een toetsenbord gegeven. Hij zei dat hij me alle kabels erbij had gegeven maar ik weet niet hoe die bevestigd moeten worden. Heb ik iets gemist?"
Helpdesk: "Nou, een computer zou helpen."
Klant: "Dus het toetsenbord is geen tekstverwerker?"
Helpdesk: "Nee, het is alleen een toetsenbord."
Klant: "Dus ik moet een computer kopen?"
Helpdesk: "Jawel."
Klant: "Denk je dat ik ook een monitor nodig heb?"
Wat dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
wat kunnen vrouwen toch gemeen zijn zeg![]()
maja bijna weekend.
zucht nog 2.5 uur
16.15quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele stopt met werken voor vandaag
Fijn m'n tijd volmaken tot kwart voor vijf op GRTDOJW
maar eerst ga ik roken
ach verwijten van zon heks hier op het werkquote:
Hahaha groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele stopt met werken voor vandaag
Fijn m'n tijd volmaken tot kwart voor vijf op GRTDOJW
maar eerst ga ik roken
Hmm dat is nooit echt leukquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach verwijten van zon heks hier op het werk
Ga je vandaag nou wel is op tijd slapen dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
Helpdesk: "Wat voor computer heeft u?"
Klant: "Een witte."
Vaak genoeg krijg ik een mail met daarin dat de computer niet opstart.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:46 schreef draculettetje het volgende:
zijn er echt serieus zulke flauwe / domme mensen die bellen?
daar zou ik dan wel echt naar van wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef sandertjuh het volgende:
Dat komt echt wel is voor dat er zulke gebruikers zijn inderdaad!
idd , soms denk je van $%#&$&$^#^$^#^^$^$quote:
Geen woorden voorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
Een medewerker in een computerwinkel verkocht op een ochtend een pc aan een vrouw die duidelijk nog nooit een pc had aangeraakt. De vrouw belt na een paar uur op:
Klant: "Hallo... ik heb een probleem, m'n cd-rom speler werkt niet."
Medewerker: "Ah, omschrijf 'werkt niet' eens."
Klant: "Nou, ik heb er een cd ingestopt, maar nu zegt ie als ik het icoontje dubbelklik dat er geen cd inzit."
Medewerker: "Doet ie dat met alle cd's?"
Klant: "Ehm, dat weet ik niet, want hij wilt er niet meer uit."
Medewerker: "Hmm, misschien zit de cd er scheef in, als hij echt niet meer open gaat, kunt u het best met het bijgeleverde staafje de cd-rom handmatig open doen. Er zit in de doos van uw computer een klein zakje, met een metalen 'prikkertje'.
Klant: "Even zoeken." (rammel rammel, tijdje later) "Ja! Hebbes, en nu?"
Medewerker: "Stop dat prikkertje in het kleine gaatje dat onder het laatje van uw cd-rom speler zit."
Klant: "Onder? .. hij zit er boven."
Medewerker: "Huh? Het zal wel goed zijn."
Klant: "Hij wil niet!"
Medewerker: "Probeer het zometeen nog een keer. Als het ECHT niet wil, kom dan maar langs, dan kijken we er even naar."
Het lukte haar dus niet. Een uurtje later staat de vrouw in de winkel. Met heel veel moeite wordt de lade van de cd-speler opengewrikt. Tot verbazing van het personeel valt de CD er aan de ONDERKANT van het laatje uit. De vrouw wordt erbij geroepen en gevraagd hoe die cd nou onder het laatje kan zitten.
Klant: "Moet de pc dan niet andersom staan?"
Mevrouw had de PC ondersteboven op haar bureau gezetâ
Top film! Heb hem op dvdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , soms denk je van $%#&$&$^#^$^#^^$^$
maar goed................... nog 2,5 uur , net zoals daarnet , zucht...........
heeft iemand no country for old men al gezien ? denk dat ik die vanavond ff ga kijken
nee want dan had ik al moeten slapen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga je vandaag nou wel is op tijd slapen dan?
dit is dus een broodje aap, want de lade kan niet dichtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
Een medewerker in een computerwinkel verkocht op een ochtend een pc aan een vrouw die duidelijk nog nooit een pc had aangeraakt. De vrouw belt na een paar uur op:
Klant: "Hallo... ik heb een probleem, m'n cd-rom speler werkt niet."
Medewerker: "Ah, omschrijf 'werkt niet' eens."
Klant: "Nou, ik heb er een cd ingestopt, maar nu zegt ie als ik het icoontje dubbelklik dat er geen cd inzit."
Medewerker: "Doet ie dat met alle cd's?"
Klant: "Ehm, dat weet ik niet, want hij wilt er niet meer uit."
Medewerker: "Hmm, misschien zit de cd er scheef in, als hij echt niet meer open gaat, kunt u het best met het bijgeleverde staafje de cd-rom handmatig open doen. Er zit in de doos van uw computer een klein zakje, met een metalen 'prikkertje'.
Klant: "Even zoeken." (rammel rammel, tijdje later) "Ja! Hebbes, en nu?"
Medewerker: "Stop dat prikkertje in het kleine gaatje dat onder het laatje van uw cd-rom speler zit."
Klant: "Onder? .. hij zit er boven."
Medewerker: "Huh? Het zal wel goed zijn."
Klant: "Hij wil niet!"
Medewerker: "Probeer het zometeen nog een keer. Als het ECHT niet wil, kom dan maar langs, dan kijken we er even naar."
Het lukte haar dus niet. Een uurtje later staat de vrouw in de winkel. Met heel veel moeite wordt de lade van de cd-speler opengewrikt. Tot verbazing van het personeel valt de CD er aan de ONDERKANT van het laatje uit. De vrouw wordt erbij geroepen en gevraagd hoe die cd nou onder het laatje kan zitten.
Klant: "Moet de pc dan niet andersom staan?"
Mevrouw had de PC ondersteboven op haar bureau gezetâ
mooi , heb ik vanavond wat te doen dusquote:
Doe dan tenminste rustig aan, en maak het vanavond niet te laatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee want dan had ik al moeten slapen....
meer om de rust zit ik nu op bed, been goed omhoog, boink vanmorgen was echt niet goed
das wel erg ouderwets hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
en een leuke van de pc zelf:
Error 101: No keyboard. Press F1 to continue.
ik ben al verstandig naar boven verhuisd, en denk idd dat het niet laat zal worden, hij moet werken morgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe dan tenminste rustig aan, en maak het vanavond niet te laat
Haha, nah ik hoop in ieder geval dat je vanavond een goede nachtrust zal gaan hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben al verstandig naar boven verhuisd, en denk idd dat het niet laat zal worden, hij moet werken morgen
of hij moet in z'n kop halen dat het gister valentijnsdag was.....
ik hoop beidequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha, nah ik hoop in ieder geval dat je vanavond een goede nachtrust zal gaan hebben
als hij denkt iets goed te moeten maken vast welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha, nah ik hoop in ieder geval dat je vanavond een goede nachtrust zal gaan hebben
Hahaha uitgeput en welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als hij denkt iets goed te moeten maken vast wel
tuurlijk jij bent weer vrij!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
Fijn weekend mensen, en misschien tot vanavond![]()
Welterusten alvastquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:02 schreef draculettetje het volgende:
mn ogen zijn wel moe trouwens kan zijn dus dat ik gewoon weer eens in slaap ga vallen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
Nog een paar dan:
Helpdesk: "Wat gebeurt er als u de computer aanzet?"
Klant: "Het scherm blijft gewoon zwart."
Helpdesk: "Zit de stkker er wel in?"
Klant: "Ik heb mijn computer vorige week laten repareren, en ze hebben hem zo gemaakt dat hij nu geen stroomkabel meer nodig heeft."
Helpdesk: "Heeft u een laptop?"
Klant: "Nee, maar ze hebben me nooit de stroomkabel teruggegeven, dus ik ga er van uit dat het niet nodig is."
Helpdesk: "Wilt u terug gaan naar degene die uw computer gerepareerd heeft en uw stroomkabel terugvragen? Ze zijn gewoon vergeten u de stroomkabel mee te geven."
Helpdesk: "Wat voor computer heeft u?"
Klant: "Een witte."
Klant: "Is het goed als ik mijn Mac in een afwasteiltje was als ik de stroom eraf haal?"
Klant: "Ik heb een paar uur geleden deze computer gekocht, maar hij doet het niet."
Verkoper: "Eens even kijken..."
De computer werkt naar behoren. De klant is echter niet overtuigd.
Klant: "Hoe zette je hem aan?"
Verkoper: "Gewoon met de aan- en uitknop."
Klant: "Je hebt vast een andere knop ingedrukt, want ik weet zeker dat hij niet werkt."
De klant drukt een paar maal op de reset-knop om zijn gelijk aan te tonen.
Klant: "Zie je wel?"
Verkoper: "Dat is de reset-knop, meneer. Dit is de aan- en uitknop."
Klant: "Is dat een knop? Ik dacht dat het versiering was."
Een man belt met de mededeling dat hij de cd-rom drive van zijn computer niet kan vinden.
Helpdesk: "Kunt u mij uw computer even beschrijven?"
Klant: "Ik heb mijn toetsenbord, mijn scherm, en die grote bak."
Helpdesk: "Dat is dus de computer. kunt u die beschrijven?"
Klant: "Ik zie twee knopjes met een groen lichtje..."
Helpdesk: "Dat is dus de aan/uit-knop."
Klant: "Dan een klein gleufje met een knopje..."
Helpdesk: "Dat is dus de floppy-drive."
Klant: "En daaronder zit alleen de bekerhouder."
WHAHAHAHHA GENIAALquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
Klant: "Ik kan niet printen."
Helpdesk: "Bent u de enige die uw printer gebruikt, of is hij aangesloten op een netwerk?"
Klant: "Ja, hij is aangesloten op het netwerk hier, maar dat kan het probleem niet zijn. Het netwerk ligt plat dus er is niemand anders die op dit moment probeert te printen."
Goede poging maar die is oudquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
Klant " Ik zit nu achter de computer "
Helpdesk " klikt u nu eens op start "
Klant " Start? ik zie alleen maar kabels"
prettig weekendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
Fijn weekend mensen, en misschien tot vanavond![]()
Da's erg slechtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
Helpdesk: "Wat staat er nu op uw monitor?"
Klant: "Een pluche knuffelbeestje dat mijn vriendje voor me gekocht heeft in de supermarkt."
Die hebben we hier ook weleens gehad ja.. .quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Helpdesk: "Helpdesk, hoe kan ik je helpden?"
Klant: "Ik wil een klacht indienen."
Helpdesk: "Wat is het probleem?"
Klant: "Ik heb jullie er nog om gevraagd om geen pornografie op mijn Internet te programmeren. Ik wil dat jullie het onmiddellijk verwijderen."
hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:15 schreef Crazy-M het volgende:
Helpdesk: "Wat staat er nu op uw monitor?"
Klant: "Een pluche knuffelbeestje dat mijn vriendje voor me gekocht heeft in de supermarkt."
zijn dit grappen of zijn die mensen echt zo dom...?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
Helpdesk: "Helpdesk, hoe kan ik je helpden?"
Klant: "Ik wil een klacht indienen."
Helpdesk: "Wat is het probleem?"
Klant: "Ik heb jullie er nog om gevraagd om geen pornografie op mijn Internet te programmeren. Ik wil dat jullie het onmiddellijk verwijderen."
Jaja hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:21 schreef Crazy-M het volgende:
Klant: "Ik kan geen e-mail versturen."
Helpdesk: "Vertel me wat u doet om het te versturen?"
Klant: "Ik schrijf het op een stukje papier, doe het in de gleuf van de computer en druk op 'verzenden'."
haha, die is gisteren ook langsgekomen ergens...alleen dan een baas en z'n werknemers... 1 werknemer wilt een reis naar warm land ... 2e wilt ook zoiets en de baas... 'allemaal leuk en aardig, als ze voor de lunch maar weer terug zijn'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
wensen
Een Belg een Nederlander en een Duitser zitten op een eiland. De Duitser vind een fles met een geest erin. Die geest zegt: "Jullie mogen allen drie een wens doen." "Is goed" zegt de Duitser dan.
Dan wil ik terug naar Duitsland lekker bier drinken. Poef en weg is de Duitser. Dan zegt de Nederlander, ik wil dan terug naar Nederland om lekker achter de wijfjes aan te zitten. Pumfff en weg is de Nederlander.
Zo zegt de geest tegen de Belg. En wat wil jij. Uhhhh Ik voel me zo alleen , ik wil mijn vrienden terug.
haha..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
haha, die is gisteren ook langsgekomen ergens...alleen dan een baas en z'n werknemers... 1 werknemer wilt een reis naar warm land ... 2e wilt ook zoiets en de baas... 'allemaal leuk en aardig, als ze voor de lunch maar weer terug zijn'
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha..
DAMN! ik mis nootjes en bier!
hmmmmm.................quote:
aaargh honger!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmmmm.................![]()
en ik heb grill worst vd markt hier in de ijskast liggen![]()
![]()
ja vertel mij wat hahaha... kutzooi, dat redt ik nooit tot 17:30quote:
waar ga je kijken? of heb je er al uitgezocht?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:40 schreef sandertjuh het volgende:
wieee morgen kijken voor men eigen autotje![]()
![]()
kloptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:38 schreef draculettetje het volgende:
die text kan je gewoon toch neit zo snel getypt hebben.....
neequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:49 schreef draculettetje het volgende:
nog niet klaar crazy????
Heb er 1tje op het oog waar ik morgen ga kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
waar ga je kijken? of heb je er al uitgezocht?
dan hoop ik dat het wat voor je is......quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:51 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb er 1tje op het oog waar ik morgen ga kijken.
Is een peugeot 106 uit 1992. Wel een luxe variant met elektrische raampjes etc etc.
Wel een leuk autotje voor me, voor stageverkeer![]()
Auto kost 1500 euro's, wat net tegen men budget aanzit.
Auto is APK gekeurd tot 2 februari 2009 en heeft net 89.000 km op de teller staan. Erg gunstig allemaal.
uit 92????quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het wat voor je is......
Volgens mij is hij van oma geweest en heeft een dochter de auto daarna overgenomen. We zien het morgen als ik ga kijken en een proefritje ga maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uit 92????
en dan maar 89000 km gelopen ???
Ja ik zit net te kijken, volgens mij heeft iemand een teller vervangen ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uit 92????
en dan maar 89000 km gelopen ???
ja vervelend nix doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
Nog 1 uur... gaarmodus is hier ook actief..
Jaaaa maar als iedereen wat te doen zou hebben, hadden wij niet zo'n topicquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vervelend nix doenkan je beter wat te doen hebben
inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik zit net te kijken, volgens mij heeft iemand een teller vervangen ofzo
nee daar zit wat in. ik moet maar gewoon wat meer koffie drinkenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jaaaa maar als iedereen wat te doen zou hebben, hadden wij niet zo'n topic
Goed plan, ik loop in ieder geval ff om een dubbele espresso te vangenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee daar zit wat in. ik moet maar gewoon wat meer koffie drinken
De opel astra van mijn mams heeft ook pas 89.000 km op de teller. Auto is 10 jaar oud dus zo heel gek is het niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik zit net te kijken, volgens mij heeft iemand een teller vervangen ofzo
Hoeveel, wat voor seat? wat voor prijs? Etc etcquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:58 schreef draculettetje het volgende:
ik ben trouwens verdorie mn seat ook nog niet kwijt, alleen net wat boven het budget van sandertjuh
stuur je wel ff een pmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hoeveel, wat voor seat? wat voor prijs? Etc etc
Kan altijd dingen overwegen!
6000 per jaar dusquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De opel astra van mijn mams heeft ook pas 89.000 km op de teller. Auto is 10 jaar oud dus zo heel gek is het niet.
maargoed ik doe er nog geen oordeel over zolang ik er niet in heb gezeten, heb gekeken en heb gereden
jah, MIJquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
Jullie gaan echt TE SNEL!
Ik mocht zomaar genieten van vriend vanaf gisteravond tot net!
Nog wat gemist?
Shoking! Jij hoort aan het werk te zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, MIJ
ben bijna de gehele dag aanwezig geweest
Zou je de pm nog een keer kunne versturen als je dat nog niet had gedaan? Bij mij was het nog niet geconfigureerd kwam ik net achterquote:
hellow!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
Nog wat gemist?
PM me je nummer maarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:06 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand mij om 17:20 wakker bellen, dat ga ik ff liggen
je hebt heel wat bij te lezen van crazy-m zn grappenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:07 schreef lynda het volgende:
Nog wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |