quote:
Oef dat is behoorlijk zuur ja, sterkte dan in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb vaak zat ook lekker niks te doen!
Jammere is alleen dat dit mijn eerste werk/stage plek is waar RDP niet is toegestaanDus nu zit ik via logmein wat redelijk kut is!
Zit hier een beetje op de servicedesk telefoontjes te beantwoorden en emailtjes te verwerken. En ondertussen niks te doen!
Fijn weekend jongen!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat weekend vieren
Prettig weekend allemaal!
Hoeveel wil je er?quote:
fijn weekend! tot maandag!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat weekend vieren
Prettig weekend allemaal!
hmm dat hebben wij vandaag dus ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:08 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb vaak zat ook lekker niks te doen!
Jammere is alleen dat dit mijn eerste werk/stage plek is waar RDP niet is toegestaanDus nu zit ik via logmein wat redelijk kut is!
Zit hier een beetje op de servicedesk telefoontjes te beantwoorden en emailtjes te verwerken. En ondertussen niks te doen!
ik heb best wel nog wat serieus gewerktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm dat hebben wij vandaag dus ook
Het valt me alles mee hoe druk het is, bedrijf telt 6000 man.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oef dat is behoorlijk zuur ja, sterkte dan in ieder geval
Ik heb gewonnen met pokeren, telt dat ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb best wel nog wat serieus gewerkt
Alleen vanochtend van 10 tot 11 was het beetje druk. Voor de rest is het lekker lui doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb best wel nog wat serieus gewerkt
vind ik wel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen met pokeren, telt dat ook?
1000 gebruikers per supporter?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het valt me alles mee hoe druk het is, bedrijf telt 6000 man.
Is nu men 2e week en vorige week was het 1 keer chaotisch toen er een file server plat lag. Voor de rest komen er ongeveer 70 calls per dag binnen, en dit handelen we met 6 man af.
Dus tot nu toe appeltje eitje
en dank je wel, ben net terug en jij noemt me alweer saaiquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:12 schreef saban het volgende:
Ik ben even weg en het is een saaie boel geworden
Behalve jij danquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dank je wel, ben net terug en jij noemt me alweer saai
6000? Dat is behoorlijk wat, bij welk bedrijf is dat dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het valt me alles mee hoe druk het is, bedrijf telt 6000 man.
Is nu men 2e week en vorige week was het 1 keer chaotisch toen er een file server plat lag. Voor de rest komen er ongeveer 70 calls per dag binnen, en dit handelen we met 6 man af.
Dus tot nu toe appeltje eitje
Gunstigquote:
dank jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En WL weet dit tot een ware kunst te verheffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |