Voor jou altijd hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat lief en dat nog wel de dag na valentijn
kan ookquote:
Geef ik daarnet gewoon goede tips, wordt daar weer niet op gereageerdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ook
ga ik in de tussentijd backups vervangen
aaah nu maakt mijn hart een sprongetjequote:
welke tipsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geef ik daarnet gewoon goede tips, wordt daar weer niet op gereageerd
is goed,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
pm verstuurd aan crazy
Doet me goed omdat te horenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaah nu maakt mijn hart een sprongetje
Dude! 1ste paginaquote:
owkee dan!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is goed,
als ik hem zie zal ik hem roepen
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
Ben je heel ff weg...gooien ze gewoon een topic dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Huh, ik dacht dat het over WL's moeder ging..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:39 schreef Crazy-M het volgende:
en btw, mijn post was niet alleen voor beller
is voor iedereen, mensen dit is een forum, schijt aan wat de mensen over je zeggen in dit forum. (kijk net naar smokez die zegt dat mn moeder nat is) Let it be
nou dat had ik ook!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:54 schreef Sgele het volgende:
Ben je heel ff weg...gooien ze gewoon een topic dicht
En WL weet dit tot een ware kunst te verheffenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat het over WL's moeder ging..
Maja, da's GRTDOJW, gewoon collectief elkaar's moeders beledigen
Dude ik zag het!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, wtf
Geen reet te doen als je werkloos bent # 1
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Het is ook een kunstquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En WL weet dit tot een ware kunst te verheffen
da's tong die ziet hoe goed dit topic looptquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, wtf
Geen reet te doen als je werkloos bent # 1
Dat moet ik toegeven ja, trouwens... iemand biertje happen??quote:
mag het ook gewoon een glas water zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat moet ik toegeven ja, trouwens... iemand biertje happen??
Ja natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag het ook gewoon een glas water zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |