dan zou ik proberen, met de pc aan te zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan beginnen met de standaard vraag; " Wat heeft u dan gedaan?"
User: "Niks!"
Uitdagingen zitten er hier ook niet in. Er is echter wel een vacature voor een hoger functie (uitdagender), weet alleen niet of ik er op moet solliciteren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Maar daar hou ik ook wel van, niet iets wat je met 2 klikken oplost maar iets waar je misschien 1 of meerder dagen mee bezig bent.
I like that.
Uitdagingen
of:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan beginnen met de standaard vraag; " Wat heeft u dan gedaan?"
User: "Niks!"
Helaas nooit een automaat gehad, nooit in gereden, nooit aan geknutselt..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hij stottert soms, net ook weer zomaar uit het niets
voor de duiidelijkheid ik heb een automaat
Haha jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zou ik proberen, met de pc aan te zetten
het lijkt net alsof ie dan niet genoeg benzine krijgt, maar da;s het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:27 schreef saban het volgende:
[..]
Helaas nooit een automaat gehad, nooit in gereden, nooit aan geknutselt..
Waarom zou je dat niet doen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:26 schreef saban het volgende:
[..]
Uitdagingen zitten er hier ook niet in. Er is echter wel een vacature voor een hoger functie (uitdagender), weet alleen niet of ik er op moet solliciteren.
Bougies?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het lijkt net alsof ie dan niet genoeg benzine krijgt, maar da;s het niet
Zitten hier ook mensen voor vast 40 uur per week op de servicedesk. Ik doe het omdat ik het nu moet doen voor stage maar zelf zou ik dit nooit willen doen als werk, no wayquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:26 schreef saban het volgende:
[..]
Uitdagingen zitten er hier ook niet in. Er is echter wel een vacature voor een hoger functie (uitdagender), weet alleen niet of ik er op moet solliciteren.
of de klassieker:quote:
Ik zit er pas 6 maanden en nu al solliciteren om hoger op te komen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen dan?
Ik doe het als werk. Super gezellig, veel contact met docenten als studenten. Echter ik moet eerlijk toegeven, niks uitdagends aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zitten hier ook mensen voor vast 40 uur per week op de servicedesk. Ik doe het omdat ik het nu moet doen voor stage maar zelf zou ik dit nooit willen doen als werk, no way
laat je wel zien dat je door wil gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zit er pas 6 maanden en nu al solliciteren om hoger op te komen?
Niet lullig tegenover mijn collega's die al 1-2 jaar hier zitten en er ook op willen solliciteren?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laat je wel zien dat je door wil gaan
Voor het sociale vlak is het goed inderdaad maar uitdagend is het zeker nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:30 schreef saban het volgende:
[..]
Ik doe het als werk. Super gezellig, veel contact met docenten als studenten. Echter ik moet eerlijk toegeven, niks uitdagends aan.
Nee heb je, ja kan je krijgen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zit er pas 6 maanden en nu al solliciteren om hoger op te komen?
Dat moet een grap zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of de klassieker:
helpdesk: meneer zit u achter uw pc?
gebruiker: even wachten.
Helpdesk hoort wat geschuif en even later de gebruiker:
zit er achter.
helpdesk: wat ziet u?
gebruiker: Kabels
Waarom? Als je altijd met oudere collega's rekening zou moeten houden dan kan je nooit hogerop komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef saban het volgende:
[..]
Niet lullig tegenover mijn collega's die al 1-2 jaar hier zitten en er ook op willen solliciteren?
Zal hen weinig uitmaken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen?
Je toont dan de wil om door te groeien
zeg jij ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |