Nah zo zit het niet helemaal in elkaar, wij nemen alleen de telefoontjes aan. Hierachter zit een netwerk van applicatiebeheerders/netwerkbeheerders en systeembeheerders. Wij zetten de call in het systeem naar de desbetreffende gedeelte en hun handelen het verder af.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:13 schreef saban het volgende:
[..]
1000 gebruikers per supporter?
Goedkoop bedrijfje
quote:
kunt altijd proberenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
hebben jullie ook verstand van auto's?
heb je wel eerder weekendquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Serieus...als er nog 1 systeem down gaat tussen nu en een uur, dan kap ik serieus met werken voor vandaag
Geen dankquote:
Ik weet dat een auto vier wielen heeft (in het algemeen) en een motor...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
hebben jullie ook verstand van auto's?
Gast, ga dan gewoon nu al naar huisquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
Serieus...als er nog 1 systeem down gaat tussen nu en een uur, dan kap ik serieus met werken voor vandaag
hmm jammer heb daar ook ruzie meequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet dat een auto vier wielen heeft (in het algemeen) en een motor...
Nee echt totaal niet, sorry
Zo gaat het ook bij ons, precies zelfde werkwijzequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:16 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nah zo zit het niet helemaal in elkaar, wij nemen alleen de telefoontjes aan. Hierachter zit een netwerk van applicatiebeheerders/netwerkbeheerders en systeembeheerders. Wij zetten de call in het systeem naar de desbetreffende gedeelte en hun handelen het verder af.
Ik zeg er allleen mee dat er amper telefoontjes binnenkomen voor de 6000 medewerkers die hier door heel het land werken ( strukton is toch aardig groot ).
Wat is er mis?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmm jammer heb daar ook ruzie mee
Is dus hartstikke saai soms, sommige problemen kunnen we zelf, waar geen servers voor aan te pas komen, denk aan kleine print problemen of problemen met oulook/word etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef saban het volgende:
[..]
Zo gaat het ook bij ons, precies zelfde werkwijze
3 supporters + 2 stagaires voor 3500 man.
Laat me raden, overheid/school/uni?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is dus hartstikke saai soms, sommige problemen kunnen we zelf, waar geen servers voor aan te pas komen, denk aan kleine print problemen of problemen met oulook/word etc.
Kben blij als ik straks met systeembeheer/serverbeheer/netwerkbeheer mee mag lopen. Wat grotere problemen hou ik wel van. Dit is appeltje eitjes werk en niet uitdagend
Is dat niet wat weinig? 5 man (qua call center) voor 3500 medewerkers?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef saban het volgende:
[..]
Zo gaat het ook bij ons, precies zelfde werkwijze
3 supporters + 2 stagaires voor 3500 man.
hij stottert soms, net ook weer zomaar uit het nietsquote:
Op je werk?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:22 schreef saban het volgende:
Omdat saban vaak geen reet te doen heeft gaat hij een facturatie systeem schrijven
ja echt fijn he die appeltje eitje storingenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is dus hartstikke saai soms, sommige problemen kunnen we zelf, waar geen servers voor aan te pas komen, denk aan kleine print problemen of problemen met oulook/word etc.
Kben blij als ik straks met systeembeheer/serverbeheer/netwerkbeheer mee mag lopen. Wat grotere problemen hou ik wel van. Dit is appeltje eitjes werk en niet uitdagend
350 personeel - 3000 studenten .. het lukt ons aardigquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig? 5 man (qua call center) voor 3500 medewerkers?
En dan beginnen met de standaard vraag; " Wat heeft u dan gedaan?"quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja echt fijn he die appeltje eitje storingen
hier altijd wel grote problemen in 1 keer
(door users zelf gemaakt)
Ja dat is ook zo, ben je tenminste nog een beetje productief voor je gevoelquote:
Maar daar hou ik ook wel van, niet iets wat je met 2 klikken oplost maar iets waar je misschien 1 of meerder dagen mee bezig bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja echt fijn he die appeltje eitje storingen
hier altijd wel grote problemen in 1 keer
(door users zelf gemaakt)
dan zou ik proberen, met de pc aan te zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan beginnen met de standaard vraag; " Wat heeft u dan gedaan?"
User: "Niks!"
Uitdagingen zitten er hier ook niet in. Er is echter wel een vacature voor een hoger functie (uitdagender), weet alleen niet of ik er op moet solliciteren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Maar daar hou ik ook wel van, niet iets wat je met 2 klikken oplost maar iets waar je misschien 1 of meerder dagen mee bezig bent.
I like that.
Uitdagingen
of:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan beginnen met de standaard vraag; " Wat heeft u dan gedaan?"
User: "Niks!"
Helaas nooit een automaat gehad, nooit in gereden, nooit aan geknutselt..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hij stottert soms, net ook weer zomaar uit het niets
voor de duiidelijkheid ik heb een automaat
Haha jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan zou ik proberen, met de pc aan te zetten
het lijkt net alsof ie dan niet genoeg benzine krijgt, maar da;s het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:27 schreef saban het volgende:
[..]
Helaas nooit een automaat gehad, nooit in gereden, nooit aan geknutselt..
Waarom zou je dat niet doen dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:26 schreef saban het volgende:
[..]
Uitdagingen zitten er hier ook niet in. Er is echter wel een vacature voor een hoger functie (uitdagender), weet alleen niet of ik er op moet solliciteren.
Bougies?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het lijkt net alsof ie dan niet genoeg benzine krijgt, maar da;s het niet
Zitten hier ook mensen voor vast 40 uur per week op de servicedesk. Ik doe het omdat ik het nu moet doen voor stage maar zelf zou ik dit nooit willen doen als werk, no wayquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:26 schreef saban het volgende:
[..]
Uitdagingen zitten er hier ook niet in. Er is echter wel een vacature voor een hoger functie (uitdagender), weet alleen niet of ik er op moet solliciteren.
of de klassieker:quote:
Ik zit er pas 6 maanden en nu al solliciteren om hoger op te komen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen dan?
Ik doe het als werk. Super gezellig, veel contact met docenten als studenten. Echter ik moet eerlijk toegeven, niks uitdagends aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zitten hier ook mensen voor vast 40 uur per week op de servicedesk. Ik doe het omdat ik het nu moet doen voor stage maar zelf zou ik dit nooit willen doen als werk, no way
laat je wel zien dat je door wil gaanquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zit er pas 6 maanden en nu al solliciteren om hoger op te komen?
Niet lullig tegenover mijn collega's die al 1-2 jaar hier zitten en er ook op willen solliciteren?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
laat je wel zien dat je door wil gaan
Voor het sociale vlak is het goed inderdaad maar uitdagend is het zeker nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:30 schreef saban het volgende:
[..]
Ik doe het als werk. Super gezellig, veel contact met docenten als studenten. Echter ik moet eerlijk toegeven, niks uitdagends aan.
Nee heb je, ja kan je krijgen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef saban het volgende:
[..]
Ik zit er pas 6 maanden en nu al solliciteren om hoger op te komen?
Dat moet een grap zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of de klassieker:
helpdesk: meneer zit u achter uw pc?
gebruiker: even wachten.
Helpdesk hoort wat geschuif en even later de gebruiker:
zit er achter.
helpdesk: wat ziet u?
gebruiker: Kabels
Waarom? Als je altijd met oudere collega's rekening zou moeten houden dan kan je nooit hogerop komenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef saban het volgende:
[..]
Niet lullig tegenover mijn collega's die al 1-2 jaar hier zitten en er ook op willen solliciteren?
Zal hen weinig uitmaken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kan je krijgen?
Je toont dan de wil om door te groeien
zeg jij ...quote:
tjah, het was gezelligquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:35 schreef speciwacy het volgende:
Gaaaap... ben weer wakker en terug.. nog iets gebeurt?
Je leidinggevenden doel ik dan op hequote:
Heb je serieus zoiets meegemaakt?quote:
Oef dat duurt nog evenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef sandertjuh het volgende:
Ach nog 2,5 uur en het is weeeeeeeeeeekend
1,5 uurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef sandertjuh het volgende:
Ach nog 2,5 uur en het is weeeeeeeeeeekend
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb je serieus zoiets meegemaakt?
Les? Nu nog?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:38 schreef no1uknow het volgende:
geen reet te doen in de les..
Weet ik. Hij zou dat helemaal niet willen, hij vind mij hier prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je leidinggevenden doel ik dan op he
Haha geniaalquote:
Sorry, nog 10 minutenquote:
Apart, mijn leidingevende stimuleren mij juist ontzettend om door te groeienquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:39 schreef saban het volgende:
[..]
Weet ik. Hij zou dat helemaal niet willen, hij vind mij hier prima.
Zo komt namelijk mijn functie vrij en is er alweer een vacature.
Mijn drinken! Hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
Klant: "Een van mijn vrienden heeft me een ImageWriter printer en een toetsenbord gegeven. Hij zei dat hij me alle kabels erbij had gegeven maar ik weet niet hoe die bevestigd moeten worden. Heb ik iets gemist?"
Helpdesk: "Nou, een computer zou helpen."
Klant: "Dus het toetsenbord is geen tekstverwerker?"
Helpdesk: "Nee, het is alleen een toetsenbord."
Klant: "Dus ik moet een computer kopen?"
Helpdesk: "Jawel."
Klant: "Denk je dat ik ook een monitor nodig heb?"
*proest* WTF hahahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
Klant: "Een van mijn vrienden heeft me een ImageWriter printer en een toetsenbord gegeven. Hij zei dat hij me alle kabels erbij had gegeven maar ik weet niet hoe die bevestigd moeten worden. Heb ik iets gemist?"
Helpdesk: "Nou, een computer zou helpen."
Klant: "Dus het toetsenbord is geen tekstverwerker?"
Helpdesk: "Nee, het is alleen een toetsenbord."
Klant: "Dus ik moet een computer kopen?"
Helpdesk: "Jawel."
Klant: "Denk je dat ik ook een monitor nodig heb?"
Wat dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
wat kunnen vrouwen toch gemeen zijn zeg![]()
maja bijna weekend.
zucht nog 2.5 uur
16.15quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele stopt met werken voor vandaag
Fijn m'n tijd volmaken tot kwart voor vijf op GRTDOJW
maar eerst ga ik roken
ach verwijten van zon heks hier op het werkquote:
Hahaha groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
* Sgele stopt met werken voor vandaag
Fijn m'n tijd volmaken tot kwart voor vijf op GRTDOJW
maar eerst ga ik roken
Hmm dat is nooit echt leukquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach verwijten van zon heks hier op het werk
Ga je vandaag nou wel is op tijd slapen dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
Helpdesk: "Wat voor computer heeft u?"
Klant: "Een witte."
Vaak genoeg krijg ik een mail met daarin dat de computer niet opstart.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:46 schreef draculettetje het volgende:
zijn er echt serieus zulke flauwe / domme mensen die bellen?
daar zou ik dan wel echt naar van wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef sandertjuh het volgende:
Dat komt echt wel is voor dat er zulke gebruikers zijn inderdaad!
idd , soms denk je van $%#&$&$^#^$^#^^$^$quote:
Geen woorden voorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
Een medewerker in een computerwinkel verkocht op een ochtend een pc aan een vrouw die duidelijk nog nooit een pc had aangeraakt. De vrouw belt na een paar uur op:
Klant: "Hallo... ik heb een probleem, m'n cd-rom speler werkt niet."
Medewerker: "Ah, omschrijf 'werkt niet' eens."
Klant: "Nou, ik heb er een cd ingestopt, maar nu zegt ie als ik het icoontje dubbelklik dat er geen cd inzit."
Medewerker: "Doet ie dat met alle cd's?"
Klant: "Ehm, dat weet ik niet, want hij wilt er niet meer uit."
Medewerker: "Hmm, misschien zit de cd er scheef in, als hij echt niet meer open gaat, kunt u het best met het bijgeleverde staafje de cd-rom handmatig open doen. Er zit in de doos van uw computer een klein zakje, met een metalen 'prikkertje'.
Klant: "Even zoeken." (rammel rammel, tijdje later) "Ja! Hebbes, en nu?"
Medewerker: "Stop dat prikkertje in het kleine gaatje dat onder het laatje van uw cd-rom speler zit."
Klant: "Onder? .. hij zit er boven."
Medewerker: "Huh? Het zal wel goed zijn."
Klant: "Hij wil niet!"
Medewerker: "Probeer het zometeen nog een keer. Als het ECHT niet wil, kom dan maar langs, dan kijken we er even naar."
Het lukte haar dus niet. Een uurtje later staat de vrouw in de winkel. Met heel veel moeite wordt de lade van de cd-speler opengewrikt. Tot verbazing van het personeel valt de CD er aan de ONDERKANT van het laatje uit. De vrouw wordt erbij geroepen en gevraagd hoe die cd nou onder het laatje kan zitten.
Klant: "Moet de pc dan niet andersom staan?"
Mevrouw had de PC ondersteboven op haar bureau gezetâ
Top film! Heb hem op dvdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd , soms denk je van $%#&$&$^#^$^#^^$^$
maar goed................... nog 2,5 uur , net zoals daarnet , zucht...........
heeft iemand no country for old men al gezien ? denk dat ik die vanavond ff ga kijken
nee want dan had ik al moeten slapen....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga je vandaag nou wel is op tijd slapen dan?
dit is dus een broodje aap, want de lade kan niet dichtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
Een medewerker in een computerwinkel verkocht op een ochtend een pc aan een vrouw die duidelijk nog nooit een pc had aangeraakt. De vrouw belt na een paar uur op:
Klant: "Hallo... ik heb een probleem, m'n cd-rom speler werkt niet."
Medewerker: "Ah, omschrijf 'werkt niet' eens."
Klant: "Nou, ik heb er een cd ingestopt, maar nu zegt ie als ik het icoontje dubbelklik dat er geen cd inzit."
Medewerker: "Doet ie dat met alle cd's?"
Klant: "Ehm, dat weet ik niet, want hij wilt er niet meer uit."
Medewerker: "Hmm, misschien zit de cd er scheef in, als hij echt niet meer open gaat, kunt u het best met het bijgeleverde staafje de cd-rom handmatig open doen. Er zit in de doos van uw computer een klein zakje, met een metalen 'prikkertje'.
Klant: "Even zoeken." (rammel rammel, tijdje later) "Ja! Hebbes, en nu?"
Medewerker: "Stop dat prikkertje in het kleine gaatje dat onder het laatje van uw cd-rom speler zit."
Klant: "Onder? .. hij zit er boven."
Medewerker: "Huh? Het zal wel goed zijn."
Klant: "Hij wil niet!"
Medewerker: "Probeer het zometeen nog een keer. Als het ECHT niet wil, kom dan maar langs, dan kijken we er even naar."
Het lukte haar dus niet. Een uurtje later staat de vrouw in de winkel. Met heel veel moeite wordt de lade van de cd-speler opengewrikt. Tot verbazing van het personeel valt de CD er aan de ONDERKANT van het laatje uit. De vrouw wordt erbij geroepen en gevraagd hoe die cd nou onder het laatje kan zitten.
Klant: "Moet de pc dan niet andersom staan?"
Mevrouw had de PC ondersteboven op haar bureau gezetâ
mooi , heb ik vanavond wat te doen dusquote:
Doe dan tenminste rustig aan, en maak het vanavond niet te laatquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee want dan had ik al moeten slapen....
meer om de rust zit ik nu op bed, been goed omhoog, boink vanmorgen was echt niet goed
das wel erg ouderwets hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
en een leuke van de pc zelf:
Error 101: No keyboard. Press F1 to continue.
ik ben al verstandig naar boven verhuisd, en denk idd dat het niet laat zal worden, hij moet werken morgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe dan tenminste rustig aan, en maak het vanavond niet te laat
Haha, nah ik hoop in ieder geval dat je vanavond een goede nachtrust zal gaan hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben al verstandig naar boven verhuisd, en denk idd dat het niet laat zal worden, hij moet werken morgen
of hij moet in z'n kop halen dat het gister valentijnsdag was.....
ik hoop beidequote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha, nah ik hoop in ieder geval dat je vanavond een goede nachtrust zal gaan hebben
als hij denkt iets goed te moeten maken vast welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha, nah ik hoop in ieder geval dat je vanavond een goede nachtrust zal gaan hebben
Hahaha uitgeput en welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als hij denkt iets goed te moeten maken vast wel
tuurlijk jij bent weer vrij!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
Fijn weekend mensen, en misschien tot vanavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |