Oke, bedankt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:31 schreef maok het volgende:
Ben nog niet buiten geweest dus ik weet niet hoe warm het is, je krijgt het normaal wel warm als je skeelert maar als je even ergens gaat uitrusten wil je ook niet onderkoelt raken. Ik zou voor zoiets gaan wat je normaal aan doet als je naar buiten gaat maar dan zonder winterjas en met een trui.
Wat er gebeurt als je valt zonder bescherming kun je beter aan Teigan vragenMaar serieus, ik ga zelf nooit zonder bescherming, al is het maar voor het idee.
De schade zonder bescherming blijft meestal beperkt tot wat schaafwonden als je valt. Heb je dat er voor over?
Zegt me nu niet zo veelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:15 schreef Bob. het volgende:
Oh my, valentijnsdag banners.
in totaal 2, maar er staat er nu eentje in de tuin, die stoelen moeten toch weg en ik heb liever dat ze een stoel mee nemen dan een leuke bloempot oid.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:17 schreef Alexxxxx het volgende:
hoeveel van die stoelen heb je?
k heb zin in kippensoep
Kom langs op je skates, de koffie chocomel of cola staat klaar.quote:Op zondag 10 februari 2008 10:21 schreef teigan het volgende:
Morgen!
Ik heb zin om zo een pokke eind te gaan skaten...
Die zijn niet fel. Die zijn gewoon kutquote:Op zondag 10 februari 2008 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is net een Fries als ie dronken is?
Van Groningenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:39 schreef teigan het volgende:
Zo, weer 50 kilometer op de teller...
Alexxxxx, hoever is het naar jou toe? Is misschien van dezomer wel een keer leuk..
* Jo0Lz overhandigd koffie aan liefhebbers en slaapkoppen.quote:
Behoor vandaag niet tot een van beide categorieënquote:Op maandag 11 februari 2008 09:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz overhandigd koffie aan liefhebbers en slaapkoppen.
Alleen vandaag?!quote:Op maandag 11 februari 2008 09:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Behoor vandaag niet tot een van beide categorieën
Ah dat is het! Ik had al het gevoel dat de leuke meisjes studenten in aantal gestegen waren.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:16 schreef Bob. het volgende:
Bwe. Begin van nieuwe periode. En ik had besloten mijn best te gaan doen, wat betekend dat ik naar mijn college's moet. Ik heb er nu al geen zin meer in.
Maar toch: Goedemorgen mensen!
Woehquote:Op maandag 11 februari 2008 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen! Wij gaan straks saampjes op m'n nichtje passen..
* Jo0Lz jaloers is.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:06 schreef freecell het volgende:
Ik zit op het balkon
In de luwte en in de zon, héérlijk hier! Beetje vitamine D op doen!
De zn zal nog niet sterk genoeg zijn om me te verbranden toch?ik verbrand altijd zo snel, maar ga me echt nog niet insmeren in februari
Wil ik ook!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:59 schreef nietzman het volgende:
Thuis1
Dat heb ik ook gedaan. Sterker nog, om het half uur / 3 kwartier naar buiten, voor een korte pauzequote:
Dat is minder. Woon zelf in een dorp, dus vanmiddag lekker buiten zittenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:32 schreef nietzman het volgende:
Ik heb heerlijk de deur open,, maar op het balkon van de buren staat men te timmeren en te zagen en te fluiten en te en dergelijke.
.
Met zonder jas!?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zonder jas gefietst.
En Tom groeit langzaam weer aan elkaar.(vinger enzulks), wat ik iets goeds vind.
Het zonnetje is heeeerlijk idd.quote:
zowaar een redelijk productieve dagquote:Op maandag 11 februari 2008 09:01 schreef Grulez het volgende:
mogguh.
Normaal behoor ik tot de categorie uitslapersquote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Alleen vandaag?!
Dit om te voorkomen dat ik het weer aanbied.
Met zonder jas, ja.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wil ik ook!.
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Sterker nog, om het half uur / 3 kwartier naar buiten, voor een korte pauze.
[..]
Dat is minder. Woon zelf in een dorp, dus vanmiddag lekker buiten zitten.
[..]
Met zonder jas!?Heerlijk. Pas op dat je niet ziek wordt hè!.
En wat was er met Tom dan?!
[..]
Het zonnetje is heeeerlijk idd.
Welgeteld nul in het centrumquote:Op maandag 11 februari 2008 15:34 schreef freecell het volgende:
Terrasje klinkt goed![]()
Maar ik was net even in de stad en er waren nog niet echt veel terrasjes open hoor
Toen zatik stinkjaloers in Duitslandquote:Op maandag 11 februari 2008 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Doet me denken aan mijn eerste Groningse minimeet.
Kom maar hier, hier is ie nog.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:01 schreef Bob. het volgende:
Zo. Eerste college dag zit er weer op.![]()
En waar is dat zonnetje heen, ik wil buiten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |