Wil ik ook!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:59 schreef nietzman het volgende:
Thuis1
Dat heb ik ook gedaan. Sterker nog, om het half uur / 3 kwartier naar buiten, voor een korte pauzequote:
Dat is minder. Woon zelf in een dorp, dus vanmiddag lekker buiten zittenquote:Op maandag 11 februari 2008 13:32 schreef nietzman het volgende:
Ik heb heerlijk de deur open,, maar op het balkon van de buren staat men te timmeren en te zagen en te fluiten en te en dergelijke.
.
Met zonder jas!?quote:Op maandag 11 februari 2008 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zonder jas gefietst.
En Tom groeit langzaam weer aan elkaar.(vinger enzulks), wat ik iets goeds vind.
Het zonnetje is heeeerlijk idd.quote:
zowaar een redelijk productieve dagquote:Op maandag 11 februari 2008 09:01 schreef Grulez het volgende:
mogguh.
Normaal behoor ik tot de categorie uitslapersquote:Op maandag 11 februari 2008 10:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Alleen vandaag?!
Dit om te voorkomen dat ik het weer aanbied.
Met zonder jas, ja.quote:Op maandag 11 februari 2008 14:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wil ik ook!.
[..]
Dat heb ik ook gedaan. Sterker nog, om het half uur / 3 kwartier naar buiten, voor een korte pauze.
[..]
Dat is minder. Woon zelf in een dorp, dus vanmiddag lekker buiten zitten.
[..]
Met zonder jas!?Heerlijk. Pas op dat je niet ziek wordt hè!.
En wat was er met Tom dan?!
[..]
Het zonnetje is heeeerlijk idd.
Welgeteld nul in het centrumquote:Op maandag 11 februari 2008 15:34 schreef freecell het volgende:
Terrasje klinkt goed![]()
Maar ik was net even in de stad en er waren nog niet echt veel terrasjes open hoor
Toen zatik stinkjaloers in Duitslandquote:Op maandag 11 februari 2008 16:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Doet me denken aan mijn eerste Groningse minimeet.
Kom maar hier, hier is ie nog.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:01 schreef Bob. het volgende:
Zo. Eerste college dag zit er weer op.![]()
En waar is dat zonnetje heen, ik wil buiten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |