quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.
Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Omar, 21jaar, NL Hagenees met Arabische naam en Punker in het Statenkwartier. Hoezo vreemd?
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
Enne waarom kon ik post 301 maken in het vorige topic !?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen he, dan wordt 8 uur al snel 9 uur.
Als TS had ik jou die rechten gegevenquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Enne waarom kon ik post 301 maken in het vorige topic !?
Liefquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als TS had ik jou die rechten gegeven
Australië dacht ik.....ergens half maart.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef Walter-Ego het volgende:
Welke race is trouwens de opener dit jaar?
Formule 1 Grands Prix 2008quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:47 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Australië dacht ik.....ergens half maart.
Gaan ze uitzenden in Pathe?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef Walter-Ego het volgende:
Hehe, F1-meet in Pathé. :p Welke race is trouwens de opener dit jaar? Ik ben benieuwd hoe de nachtraces gaan worden.
Ga het F1 nieuws (en dit topic) eens beter volgen...quote:
Waar was jij de laatste 80 posts van het laatste topicquote:
echt!!? Gatver! nog een reden om thuis voor mijn eigen schermpje te blijven zitten...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:25 schreef Atreidez het volgende:
Hmmm, ben alleen niet zo happig op Pathe Buitenhof.. Zit daar vol met muizen, laatste keer dat ik daar met een nachtfilm zat liepen ze zelfs over me schoenen heen
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:33 schreef zeemonster het volgende:
echt!!? Gatver! nog een reden om thuis voor mijn eigen schermpje te blijven zitten...
Nee, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:37 schreef winterapfel het volgende:iemand nog iets meegekregen van de opening van het strijkijzer gisterenavond??
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:34 schreef Yoni het volgende:
Owwww ships Elegy! We hadden niet verwacht dat er al meteen zo vroeg iemand van hier zou komen en zijn dus toch eerst naar de Boterwaag gegaan, omdat de Paap ook nog dood was. Waren iets na negen uur weer daar....
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:43 schreef m@x het volgende:
Sorry Elegy, volgende keer beter.....
Als je om 5 voor 9 weggaat op een koopavond, dan wilde je ze gewoon niet meetenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:53 schreef Elegy het volgende:
Ik ging om vijf voor negen weg daar
Wanneer de volgende keer?
En goedemorgen natuurlijk!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:10 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Als je om 5 voor 9 weggaat op een koopavond, dan wilde je ze gewoon niet meeten
Ik laat mijn naam veranderen in Remiquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:10 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Als je om 5 voor 9 weggaat op een koopavond, dan wilde je ze gewoon niet meeten
jij hebt volgens mij geen idee hoeveel muizen er rondlopen :pquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:33 schreef zeemonster het volgende:
[..]
echt!!? Gatver! nog een reden om thuis voor mijn eigen schermpje te blijven zitten...
Enter die zal het wel gezien hebben, die woont er :pquote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:37 schreef winterapfel het volgende:iemand nog iets meegekregen van de opening van het strijkijzer gisterenavond??
[ afbeelding ]
Ik kreeg als omwonende toegangskaarten voor het panoramaterras in mijn brievenbus, als goedmakertje voor het fluiten. Gisteravond kon ik er echter niet naartoe, ik wil er wel snel eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:37 schreef winterapfel het volgende:iemand nog iets meegekregen van de opening van het strijkijzer gisterenavond??
[ afbeelding ]
Daar wil ik ook wel eens gaan kijken... Zou dat in de toekomst mogelijk worden?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:17 schreef XL het volgende:
Ik kreeg als omwonende toegangskaarten voor het panoramaterras in mijn brievenbus, als goedmakertje voor het fluiten. Gisteravond kon ik er echter niet naartoe, ik wil er wel snel eens gaan kijken.
Vast wel. Omdat ik mijn brievenbus met vier personen deel en we een bellenpaneel hebben kregen we een stapeltje van die brieven in de bus. Ik zal eens kijken of er nog 1 rondslingert. Er staat in die brief dat het vrijkaarten zijn. Dat suggereert dat er normaal gesproken betaalde toegang is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:19 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel eens gaan kijken... Zou dat in de toekomst mogelijk worden?
Zou leuk zijn als er nog een rondslingertquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:24 schreef XL het volgende:
Vast wel. Omdat ik mijn brievenbus met vier personen deel en we een bellenpaneel hebben kregen we een stapeltje van die brieven in de bus. Ik zal eens kijken of er nog 1 rondslingert. Er staat in die brief dat het vrijkaarten zijn. Dat suggereert dat er normaal gesproken betaalde toegang is.
Op de site te lezen wel...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:44 schreef CaLeX het volgende:
is die toren eigenlijk al helemaal gevuld met kindertjes??
dan eet je heel langzaam of zat er heeeeel veel in.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:48 schreef jna het volgende:
[..]
En alweer bijna een uur uit m'n neus aan het vreten op m'n stage
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:06 schreef XL het volgende:
[..]
dan eet je heel langzaam of zat er heeeeel veel in.
Ben je al bij Ikea geweest? Als je nog wil gaan, ik heb een half dagje vrij genomenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:12 schreef Yoni het volgende:
Grrrrr tis mooi weer, ik ben vrij en ik weet niks te doen!!! In ieder geval niet iets om buiten te doen.
Nee, ben nog niet geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Ben je al bij Ikea geweest? Als je nog wil gaan, ik heb een half dagje vrij genomen
Me auto is nogal vies en staat in Scheveningen, dus je zou t kunnen combineren met t strandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:36 schreef Yoni het volgende:
Nee, ben nog niet geweestBen nog niet eens aangekleed
![]()
Maar eigenlijk vind ik dat ik echt naar buiten moet strand/bos/whatever... tis zulk mooi weer! Misschien maar even naar Blijdorp...
Kijkduin is voor bejaardenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:16 schreef Yoni het volgende:
Ik ga nooit naar ScheveningenKijkduin is dichterbij en gratis parkeren
Lekker rustigquote:
mijn auto staat er ook dus die mag ook gewassen wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Me auto is nogal vies en staat in Scheveningen, dus je zou t kunnen combineren met t strand
Lekker boeiend! Er is zee, er is strand en er is een goeie Mexicaan. What more do you needquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:46 schreef tripack het volgende:
Kijkduin heeft niet het imago van jong en levendig te hebben
Mijne staat er niet, maar mag ook gewassen wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef ook_gek het volgende:
mijn auto staat er ook dus die mag ook gewassen worden
Ik ben bijna bejaard. Nog anderhalf jaar.quote:
Goed idee!! Die van mij mag namelijk ook wel een wasje hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Misschien moeten we een wasstraat-meet houden met al die auto's die gewassen moeten worden. De mijne moet ook.
Ik heb mijn auto al bijna een jaar maar nog nooit gewassen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Goed idee!! Die van mij mag namelijk ook wel een wasje hebben.
Ik was regelmatig mijn velgen (want die zijn wit en dat ziet er dan gaaf uit)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto al bijna een jaar maar nog nooit gewassen...
Inmiddels issie van zilvergrijs naar smerig grijs/bruin verkleurd
De mijne gaat ook stilaan die kant opquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
hmm blijkbaar is er een grote vraag naar?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben bijna bejaard. Nog anderhalf jaar.
Misschien moeten we een wasstraat-meet houden met al die auto's die gewassen moeten worden. De mijne moet ook.
De Macquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:19 schreef Yoni het volgende:
In Zichtenburg zit een goede wasstraat. Met een Mac ernaastEerst met z'n allen auto's door de wasstraat gooien en stofzuigen en daarna Maccen
![]()
Mijn auto schijnt zwart te zijn, maar is nu meer donkergrijs. Incl. de velgen. Maar hij moet wel echt binnenkort ff schoon, want hij gaat de lease uit.
De Mac niet, maar DIE welquote:
Ik ga daar ook naartoe. Ik zal opletten voor een groep fotografen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:06 schreef Yoni het volgende:
Ja I know beckyWe hebben een Chinees Nieuwjaarsmeet met FOT
Er lagen geen strijkijzerkaartjes meer bij de brievenbus. Dat heeft een andere bewoner dus opgeruimd.quote:
Geen probleem dan zal ik wel betalenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:18 schreef XL het volgende:
Er lagen geen strijkijzerkaartjes meer bij de brievenbus. Dat heeft een andere bewoner dus opgeruimd.
volgens mij is het een beste clubquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:57 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga daar ook naartoe. Ik zal opletten voor een groep fotografen.
Als je er op blijft zitten maken ze vast wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:41 schreef m@x het volgende:
Mijn fiets is ook vies maar die mag zeker niet door de wasstraat
Je auto is net zo groot als een postzegel, 1 emmer water erover en hij's schoonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:36 schreef ook_gek het volgende:
mijn auto mag/kan niet door de wasstraat
Cabrio hebben is leuk maar in dit soort gevallen niet
En bedankt, nu ga ik nooit meer naar Buitenhof of Ikea...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij geen idee hoeveel muizen er rondlopen :p
moet je eens goed opletten in de Ikea, daar krioelt het er ook van
[..]
Ik ken nog een leuk verhaal over een C1000 en rattenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef soapie het volgende:
[..]
En bedankt, nu ga ik nooit meer naar Buitenhof of Ikea...![]()
*Muizen haat!!!!!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je auto is net zo groot als een postzegel, 1 emmer water erover en hij's schoon
Ik wil ook een nieuwe auto ... maar wie weet werk ik over 2 maanden ergens anders en krijg ik een leuke dikke leasebak, dus ik doe het voorlopig maar even nog nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:59 schreef zeemonster het volgende:
Mooi niet dat ik onze auto was , daar ben ik te lui voor zelfs voor de wasstraat :$ dat mag vriendlief doen. samen met de dochter des huizes die vind dat heel leuk!.
Ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe auto.
Maar goed ik wil altijd heel veel.
oh is dat zo ja. Nou kom die emmer water er dan over heen gooien en zorg dan dat hij mooi schoon isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je auto is net zo groot als een postzegel, 1 emmer water erover en hij's schoon
Ach, ik was vanavond in de Boterwaag, de Ruiter en de September. Beter dan Ikeaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:25 schreef Yoni het volgende:
'k Heb geen muis gezien bij Ikea vandaag (ja ik ben uiteindelijk toch nog geweest.. sorry m@x)
Zeg, kan je dat niet ook es bij mij komen doenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:24 schreef Yoni het volgende:
Ik zat sielug alleen thuis vanavond![]()
Maar ik heb wel mijn oude magnetron verruild voor de tron van mijn opa (al huilend.. sentimentele kut die ik ben), mooie nieuwe voorraadpotten gevuld met pasta en kattenbrokjes, oud koekblik van opa gevuld met theezakjes, grote voorraadkast leeggehaald, voorzien van een "LERBERG" kastje en opnieuw ingeruimd. Nu alleen de keukenkastjes nog effies uitmesten en dan is de keuken voorlopig ook weer netjes.
Dronkenlapjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:13 schreef ook_gek het volgende:
hoi hihih
waarom denk je datquote:
daar ben ik het helemaal mee eens. Zat vandaag nog heerlijk op het terras op de grote markt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Ach, ik was vanavond in de Boterwaag, de Ruiter en de September. Beter dan Ikea
Ziek? Kan ie dan niet gewoon wat kruiden in de duinen gaan plukken en daar een genezend kruidendrankje van brouwen ofzo?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:10 schreef m@x het volgende:
Ik heb zelfs gisteravond daar lekker op het terras gezeten. Had er vanavond eigenlijk ook moeten zitten![]()
All dressed up and nowhere to go. Had vanavond eigenlijk een date maar meneer is ziek. Eigenlijk is hij ook echt niet mijn type, veel te partij voor de dieren-achtig. Nog net geen geitenwollensokken en een zelfgebreide trui. Zwakke tiepjes die macro-chaoten
Leuk is dat als je vriendinnen niet weten wat je echt leuk vind.... Ik laat me niet meer koppelen.
Dat ie afbelt als zij klaar zit is nog veel twijfelachtiger. Last van acute geen-zin-eritus?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ziek? Kan ie dan niet gewoon wat kruiden in de duinen gaan plukken en daar een genezend kruidendrankje van brouwen ofzo?
Ahumquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:34 schreef zeemonster het volgende:
jongens zijn stomme wezens
Het gevoel bekruipt me dat je 'ons' wel heel erg over 1 kam scheert.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:37 schreef zeemonster het volgende:
Ja het is zomaar jullie zijn wel lief en meestal niet dom , alleen soms gewoon nogal stom in jullie gedrag.
welke zender???quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef XL het volgende:
Ah! Om kwart over twaalf komt er een film van de Beatles op tv
ha ha m@x ga er niet vanuit dat het dezelfde persoon is, maar ik had pasgeleden een date waarmee ik vier keer op stap ben geweest die achteraf zegt, "nou nog een keer daten zit er niet in denk ik, ik ben bij alle keren niet echt fit geweest"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:10 schreef m@x het volgende:
Ik heb zelfs gisteravond daar lekker op het terras gezeten. Had er vanavond eigenlijk ook moeten zitten![]()
All dressed up and nowhere to go. Had vanavond eigenlijk een date maar meneer is ziek. Eigenlijk is hij ook echt niet mijn type, veel te partij voor de dieren-achtig. Nog net geen geitenwollensokken en een zelfgebreide trui. Zwakke tiepjes die macro-chaoten
Leuk is dat als je vriendinnen niet weten wat je echt leuk vind.... Ik laat me niet meer koppelen.
NL2, geen reclame!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:39 schreef XL het volgende:
[..]
Het gevoel bekruipt me dat je 'ons' wel heel erg over 1 kam scheert.
Je was een "i" vergetenquote:
Thuis... gesloopt! Bank ... chillen en DVDtje in bed kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:13 schreef ook_gek het volgende:
hoi hihih
Gelukkig is ie bijna klaar, dan begint HELP, I need somebody.... HELP, not just anybody....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:48 schreef becky27 het volgende:
nu ook een wallander film op zonder reclame
Niet Zweeds, wel vergelijkbaar taaltje en een echte film aanrader: Festen! Deense film, met een verschrikkelijk goed aangrijpend verhaal. Heb het als theatervoorstelling afgelopen jaar mogen spelen, zo tof!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:58 schreef XL het volgende:
[..]
Gelukkig is ie bijna klaar, dan begint HELP, I need somebody.... HELP, not just anybody....
Een detective is de slechtste film om tegen het einde in te vallen. Wallander ken ik niet, is dat de moeite waard. Meestal trek ik dat Zweedse taaltje niet zo. Alleen Fucking Amal kan ik me voor de geest halen als goed te pruimen Zweedse film.
DIe ken ik ook inderdaad. Leuke film en Jalla Jalla is ook Zweeds denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet Zweeds, wel vergelijkbaar taaltje en een echte film aanrader: Festen! Deense film, met een verschrikkelijk goed aangrijpend verhaal. Heb het als theatervoorstelling afgelopen jaar mogen spelen, zo tof!
Wat een kut-edit... ik had net zo'n mooie minstens zo schunnige reactie op je oorspronkelijke reactie klaarquote:Op zondag 10 februari 2008 00:03 schreef Elegy het volgende:
Hoop dat het morgen weer zulk weer is, kan ik lekker in korte broek hardlopen
Jongens...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:34 schreef zeemonster het volgende:
Tsss jongens zijn stomme wezens (netjes uitgedrukt)
Die zijn soms nog veel ergerquote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jongens...Ben al lang geleden van de jongens overgestapt op mannen
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef XL het volgende:
[..]
Wat een kut-edit... ik had net zo'n mooie minstens zo schunnige reactie op je oorspronkelijke reactie klaar
Ik hou het wel bij kiwi'squote:Op zondag 10 februari 2008 00:12 schreef zeemonster het volgende:
Oh er stond eerst hij zei pruimen ... *had een gedachte over jongens en hun gedrag...
Pruimen daar krijg ik altijd zo een vieze gedachte bij ik vind die dingen echt smerigen dan bedoel ik de letterlijke pruimen die in het fruitschap liggen
.
Figuurlijk wil ik het er niet eens over hebben
quote:Op zondag 10 februari 2008 02:55 schreef Walter-Ego het volgende:
Hmmm, mannen + vrouwen: twee grapjes.
Kiwi's zijn helemaal goedquote:
Sproetjesquote:Op zondag 10 februari 2008 17:32 schreef m@x het volgende:
HoiHet was heerlijk op Kijkduin vandaag. Lekker een end gelopen en op een terrasje gezeten. De sproeten komen weer op
Ik heb je niet eens gezien!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:32 schreef m@x het volgende:
HoiHet was heerlijk op Kijkduin vandaag. Lekker een end gelopen en op een terrasje gezeten. De sproeten komen weer op
Zelf wat foto's geschotenquote:HOEK VAN HOLLAND - Eerst de vader en later een legertje politiemensen hebben zondagochtend in en rond de duinen van Hoek van Holland intensief gezocht naar een 7-jarig jongetje.
Het knaaptje, samen met zijn 35-jarige vader uit Assen op familiebezoek in De Lier, ging met pa een wandeling maken maar was ineens spoorloos. Eerst probeerde de vader zelf zijn kind te vinden maar later schakelde hij de politie in. Lopend, met auto’s en zelf de helikopter werd het gebied afgestruind en uiteindelijk vonden agenten het knulletje in ’s Gravenzande. Daar werd hij weer overgedragen aan zijn dolgelukkige vader.
tsss een hele mooie dag voorbij geslapenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:15 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft lekker in bed gelegen tot 16uur whehe
er zijn nog genoeg andere mooie dagenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:40 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
tsss een hele mooie dag voorbij geslapen
Je rijdt toch lease? Gewoon door de dealer laten doen. Leenauto meequote:Op maandag 11 februari 2008 07:50 schreef Elegy het volgende:
En we zijn weer aan het werk...
Gloeiende, wéér een koplamp stuk... Kan ik weer die lamp vervangen. Is inmiddels al de derde keer
Als ik korter dan 24 uur een andere auto nodig heb moet ik die zelf betalenquote:Op maandag 11 februari 2008 08:26 schreef XL het volgende:
[..]
Je rijdt toch lease? Gewoon door de dealer laten doen. Leenauto mee![]()
Laatste keer kreeg ik echt een dikke BMW mee
Ik heb een collega die hem wegbrengt voor ruitewisservloeistofquote:Op maandag 11 februari 2008 08:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik korter dan 24 uur een andere auto nodig heb moet ik die zelf betalenKan 'm beter in de prak rijden, kost me 150,- en dan krijg ik gewoon een andere
Nou, dat kan ik gelukkig nog zelfquote:Op maandag 11 februari 2008 08:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een collega die hem wegbrengt voor ruitewisservloeistof
Zeemonster Nightingalequote:Op maandag 11 februari 2008 08:47 schreef zeemonster het volgende:
Goedemorgen, hier is alles en iedereen weer eens ziek , behalve ik gelukkig, nou ja gelukkig... ik ben nu wel veroordeeld tot verpleegster van het huis
quote:De jongen, die zich 'Den Haag gangster' noemt![]()
Hahah ahh voorlopig ligt er een groot kadaver boven in bed en een lief klein, wit om haar neusje ,spookje met een schor stemmetje.quote:
ken het gevoelquote:
Dat is echt zielig..quote:Op maandag 11 februari 2008 08:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een collega die hem wegbrengt voor ruitewisservloeistof
Mijne is net terug van APK maar doet me mistlamp t niet.. Kan ik maar met 1 lamp seinenquote:Op maandag 11 februari 2008 07:50 schreef Elegy het volgende:
En we zijn weer aan het werk...
Gloeiende, wéér een koplamp stuk... Kan ik weer die lamp vervangen. Is inmiddels al de derde keer
Ernstigquote:
Moet er niet gewerkt worden?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:46 schreef Huppelei het volgende:
Vandaag weer voor het eerst weer in me zwembroek op het strand gelegen!
1. Overdrijven is ook een kunst. Strandweer was het nog niet....quote:Op maandag 11 februari 2008 18:46 schreef Huppelei het volgende:
Vandaag weer voor het eerst weer in me zwembroek op het strand gelegen!
Dat dus. Tsk btje op het strand liggen, terwijl andere mensen hard moeten werkenquote:
Heb het toch echt gedaan. En ik zit nog op school. Dus we waren gewoon na school gegaan. Ach ben het wel gewend die kou. We zijn ook nog in de kerstvakantie gaan skimboarden enzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
1. Overdrijven is ook een kunst. Strandweer was het nog niet....
2. Normale mensen moeten werken...
Een groot kadaver? Klinkt alsof ie al een tijdje ligt weg te rotten.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahah ahh voorlopig ligt er een groot kadaver boven in bed en een lief klein, wit om haar neusje ,spookje met een schor stemmetje.
Maar ik doe mijn best als verpleegster
Als ik m'n motorkap opendoe zie ik een zee van ruimte. Uiteraard is al die ruimte wel weer kut met parkeren, zeker zonder stuurbekrachtiging. :pquote:Op maandag 11 februari 2008 15:10 schreef 2Mini het volgende:
Leuk zo'n kleine Yaris.. handig met parkeren.. maar dan zit ook echt alle onderdelen vlak naast elkaar!
er is vast wel een "handige" Fok!er die jouw daarbij wil gaan helpen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:55 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Hier is het ook alweer werkendag...
ruitenwisser vloeistof bijvullen lukt nog net... maar ik kan echt geen nieuwe lampjes steken
Ik heb met een (vrouwelijkequote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:16 schreef Atreidez het volgende:
Valetijnsdag is een commercieele verkooptruc. Als je echt verliefd bent heb je toch geen speciale dag daarvoor nodig?
Ik vul trouwens die wisservloeistof nooit bij, ik gok dat ik m nooit leegkrijg in 1 jaar
Dat heb je redelijk zelf in de handquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef m@x het volgende:
ValentijnsdagDenk dat er dit jaar niet veel actie zal zijn.
Jij krijgt nooit iets zeker?quote:
Neequote:
Ik dacht dat je een jongen was...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:19 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee. Jawel hoor, en als ik niet tegen mijn vriend had gezegd dat ik Valentijnsdag onzin vind had ik vast wel iets gehad, nu misschien ook nog wel
Vind het alleen een beetje onzin allemaal.
Daarom is het veel leuker om in de zomervakantie kerstkaarten te versturenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:24 schreef Addict89 het volgende:
Whehe. Kaartje is wel leuk inderdaad, maar nog leuker als het volstrekt onverwacht is ipv semi verplicht op Valentijnsdag.
Ik zal mezelf een kaart sturenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat heb je redelijk zelf in de hand
Ben je nu al lam?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:45 schreef Conekiller het volgende:
@ook_gek: moet je eens Battery opzetten van Metalica en naar je ava gaan kijken
note: het effect is misschien alleen komisch na consumptie van enige alcoholische middelen
Hoe bevalt het eigenlijk in bezuidenhout? hoelang woon je er nou al?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:38 schreef becky27 het volgende:
ik heb voor het aankomende jaar alleen een weekje boarden gepland, moet nog 40 dagen opmaken
Ik spaar juist altijd mijn dagen voor het boarden. Helaas zit ik met projecten in deze supersneeuwweken, maar 4 of 5 wintersporten moet dit jaar wel lukkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:38 schreef becky27 het volgende:
ik heb voor het aankomende jaar alleen een weekje boarden gepland, moet nog 40 dagen opmaken
iddquote:
quote:
ja dat zeg ik dus fout want skiën is leukerquote:
pics or didnt happen!!quote:
vrijgezel ja of neequote:
maar jouw hartje heb ik al gewonnenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:07 schreef zeemonster het volgende:
A_A gefeliciteerd met je zusje en Ook_Gek jij bent echt erger dan erg
Hahahaha je had Groot Ego moeten heten ipv Ook Gekquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar jouw hartje heb ik al gewonnen
en ik zal u nooit meer laten gaan
maar ik ben goedquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahahaha je had Groot Ego moeten heten ipv Ook Gek.
Mijn hartje blijft bij mij die is heel moeilijk te stelen
Ga dit jaar ook mn ass maar richting Limboland slepen, alleen voor de zondag. Ben meer iemand van de 1-dag festivals en daarna heerlijk douchen en in mn eigen warme bedje slapenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:00 schreef Walter-Ego het volgende:
Mijn eerste vakantie is Pinkpop.
En ik dan?quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:43 schreef zeemonster het volgende:
Ik krijg een kadootje.. mijn vriend kan nog slechter iets stil houden dan ons dochtertje...
Eerst belt hij op en zegt: Een collega wil dat luchtje halen wat jij ook had van dior hoe heet die ook alweer? Ik: Die heet Addict.
Vriendjelief: ok ga ik hem zeggen!
De goedsul.. zo lief maar oh zo doorzichtig
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:53 schreef Elegy het volgende:
Addict is goed
Nou, er gaat wel iets goed mis daar, wacht al sinds de 7e op een pakketje dat de 8e al bij TNT in Dordrecht was en ze hebben allemaal rare statussen op de Track & Tracequote:Op donderdag 14 februari 2008 16:08 schreef ook_gek het volgende:
oke er is iets mis gegaan bij TNT. Staken ze daar of zo?
*ziet ook_gek's sprookje de papierversnipperaar in verdwijnen*quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:08 schreef ook_gek het volgende:
oke er is iets mis gegaan bij TNT. Staken ze daar of zo?
Want er is helemaal geen post binnen gekomen voor mij
he he..quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:27 schreef ook_gek het volgende:
oke mijn officiele verklaring is da ik valentijn haat en niet mee doet aan dat commercieel gebeuren
Aangezien die vrijwel altijd geld komen brengen, vind ik dat nooit erg...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef m@x het volgende:
Ik had geen valentijnskaart maar wel een brief van de belastingdienst
Dank je welquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien die vrijwel altijd geld komen brengen, vind ik dat nooit erg...
Bij deze dan een day-after-Valentijn post voor jou!
Chuck Deely! Die moet ook in de OP!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:09 schreef CaLeX het volgende:
LOL ik zag er vannochtend een staan bij die gitaar gast die sochtends bij CS zit en smiddags bij de HEMA
en ja ik moest ook ff 3 keer kijken :p
Ik wil zo'n pluche smurf!!!quote:Albert Heijn kleurt de komende weken nog blauwer dan normaal met de invasie van 29 miljoen kleine, blauwe striphelden: de Smurfen veroveren Nederland! Ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van de sympathieke striphelden van tekenaar Peyo introduceert Albert Heijn in totaal vijftien characters van het Smurfenvolkje. Bij elke vijftien euro boodschappen ontvangen klanten er eentje. Dat kan Grote Smurf zijn, Brilsmurf, Lolsmurf, Baksmurf, Smurfin, Voetbalsmurf en natuurlijk Boodschappensmurf. Uiteraard ontbreken ook Gargamel en Azraël niet, de tovenaar en kat die altijd achter het net smurfen in hun jacht op de Smurfen.
Aangezien klanten niet weten welke Smurf ze krijgen – elke Smurf is onherkenbaar verpakt – verwacht Albert Heijn dat een forse ruilhandel op gang zal komen om alle vijftien exemplaren bij elkaar te smurfen. Verder kunnen klanten via een spaarkaart sparen voor een grote, pluchen uitvoeringen van de Smurfen. Een volle kaart met bijbetaling van 3,99 geeft recht op één van de miljoen pluchen Smurfen of Smurfinnen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:27 schreef zeemonster het volgende:
Pff serieus ik haat van die jankerige mensen die bezigheden van anderen de grond in boren omdat ze het zelf niks vinden!! Wees godverdomme eens blij voor een ander!.
Sorrie moest er gewoon uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |