Je rijdt toch lease? Gewoon door de dealer laten doen. Leenauto meequote:Op maandag 11 februari 2008 07:50 schreef Elegy het volgende:
En we zijn weer aan het werk...
Gloeiende, wéér een koplamp stuk... Kan ik weer die lamp vervangen. Is inmiddels al de derde keer
Als ik korter dan 24 uur een andere auto nodig heb moet ik die zelf betalenquote:Op maandag 11 februari 2008 08:26 schreef XL het volgende:
[..]
Je rijdt toch lease? Gewoon door de dealer laten doen. Leenauto mee![]()
Laatste keer kreeg ik echt een dikke BMW mee
Ik heb een collega die hem wegbrengt voor ruitewisservloeistofquote:Op maandag 11 februari 2008 08:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik korter dan 24 uur een andere auto nodig heb moet ik die zelf betalenKan 'm beter in de prak rijden, kost me 150,- en dan krijg ik gewoon een andere
Nou, dat kan ik gelukkig nog zelfquote:Op maandag 11 februari 2008 08:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een collega die hem wegbrengt voor ruitewisservloeistof
Zeemonster Nightingalequote:Op maandag 11 februari 2008 08:47 schreef zeemonster het volgende:
Goedemorgen, hier is alles en iedereen weer eens ziek , behalve ik gelukkig, nou ja gelukkig... ik ben nu wel veroordeeld tot verpleegster van het huis
quote:De jongen, die zich 'Den Haag gangster' noemt![]()
Hahah ahh voorlopig ligt er een groot kadaver boven in bed en een lief klein, wit om haar neusje ,spookje met een schor stemmetje.quote:
ken het gevoelquote:
Dat is echt zielig..quote:Op maandag 11 februari 2008 08:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een collega die hem wegbrengt voor ruitewisservloeistof
Mijne is net terug van APK maar doet me mistlamp t niet.. Kan ik maar met 1 lamp seinenquote:Op maandag 11 februari 2008 07:50 schreef Elegy het volgende:
En we zijn weer aan het werk...
Gloeiende, wéér een koplamp stuk... Kan ik weer die lamp vervangen. Is inmiddels al de derde keer
Ernstigquote:
Moet er niet gewerkt worden?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:46 schreef Huppelei het volgende:
Vandaag weer voor het eerst weer in me zwembroek op het strand gelegen!
1. Overdrijven is ook een kunst. Strandweer was het nog niet....quote:Op maandag 11 februari 2008 18:46 schreef Huppelei het volgende:
Vandaag weer voor het eerst weer in me zwembroek op het strand gelegen!
Dat dus. Tsk btje op het strand liggen, terwijl andere mensen hard moeten werkenquote:
Heb het toch echt gedaan. En ik zit nog op school. Dus we waren gewoon na school gegaan. Ach ben het wel gewend die kou. We zijn ook nog in de kerstvakantie gaan skimboarden enzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 20:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
1. Overdrijven is ook een kunst. Strandweer was het nog niet....
2. Normale mensen moeten werken...
Een groot kadaver? Klinkt alsof ie al een tijdje ligt weg te rotten.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahah ahh voorlopig ligt er een groot kadaver boven in bed en een lief klein, wit om haar neusje ,spookje met een schor stemmetje.
Maar ik doe mijn best als verpleegster
Als ik m'n motorkap opendoe zie ik een zee van ruimte. Uiteraard is al die ruimte wel weer kut met parkeren, zeker zonder stuurbekrachtiging. :pquote:Op maandag 11 februari 2008 15:10 schreef 2Mini het volgende:
Leuk zo'n kleine Yaris.. handig met parkeren.. maar dan zit ook echt alle onderdelen vlak naast elkaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |