Ben je al bij Ikea geweest? Als je nog wil gaan, ik heb een half dagje vrij genomenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:12 schreef Yoni het volgende:
Grrrrr tis mooi weer, ik ben vrij en ik weet niks te doen!!! In ieder geval niet iets om buiten te doen.
Nee, ben nog niet geweestquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:24 schreef m@x het volgende:
[..]
Ben je al bij Ikea geweest? Als je nog wil gaan, ik heb een half dagje vrij genomen
Me auto is nogal vies en staat in Scheveningen, dus je zou t kunnen combineren met t strandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:36 schreef Yoni het volgende:
Nee, ben nog niet geweestBen nog niet eens aangekleed
![]()
Maar eigenlijk vind ik dat ik echt naar buiten moet strand/bos/whatever... tis zulk mooi weer! Misschien maar even naar Blijdorp...
Kijkduin is voor bejaardenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:16 schreef Yoni het volgende:
Ik ga nooit naar ScheveningenKijkduin is dichterbij en gratis parkeren
Lekker rustigquote:
mijn auto staat er ook dus die mag ook gewassen wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Me auto is nogal vies en staat in Scheveningen, dus je zou t kunnen combineren met t strand
Lekker boeiend! Er is zee, er is strand en er is een goeie Mexicaan. What more do you needquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:46 schreef tripack het volgende:
Kijkduin heeft niet het imago van jong en levendig te hebben
Mijne staat er niet, maar mag ook gewassen wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef ook_gek het volgende:
mijn auto staat er ook dus die mag ook gewassen worden
Ik ben bijna bejaard. Nog anderhalf jaar.quote:
Goed idee!! Die van mij mag namelijk ook wel een wasje hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Misschien moeten we een wasstraat-meet houden met al die auto's die gewassen moeten worden. De mijne moet ook.
Ik heb mijn auto al bijna een jaar maar nog nooit gewassen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Goed idee!! Die van mij mag namelijk ook wel een wasje hebben.
Ik was regelmatig mijn velgen (want die zijn wit en dat ziet er dan gaaf uit)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb mijn auto al bijna een jaar maar nog nooit gewassen...
Inmiddels issie van zilvergrijs naar smerig grijs/bruin verkleurd
De mijne gaat ook stilaan die kant opquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
hmm blijkbaar is er een grote vraag naar?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben bijna bejaard. Nog anderhalf jaar.
Misschien moeten we een wasstraat-meet houden met al die auto's die gewassen moeten worden. De mijne moet ook.
De Macquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:19 schreef Yoni het volgende:
In Zichtenburg zit een goede wasstraat. Met een Mac ernaastEerst met z'n allen auto's door de wasstraat gooien en stofzuigen en daarna Maccen
![]()
Mijn auto schijnt zwart te zijn, maar is nu meer donkergrijs. Incl. de velgen. Maar hij moet wel echt binnenkort ff schoon, want hij gaat de lease uit.
De Mac niet, maar DIE welquote:
Ik ga daar ook naartoe. Ik zal opletten voor een groep fotografen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:06 schreef Yoni het volgende:
Ja I know beckyWe hebben een Chinees Nieuwjaarsmeet met FOT
Er lagen geen strijkijzerkaartjes meer bij de brievenbus. Dat heeft een andere bewoner dus opgeruimd.quote:
Geen probleem dan zal ik wel betalenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:18 schreef XL het volgende:
Er lagen geen strijkijzerkaartjes meer bij de brievenbus. Dat heeft een andere bewoner dus opgeruimd.
volgens mij is het een beste clubquote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:57 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga daar ook naartoe. Ik zal opletten voor een groep fotografen.
Als je er op blijft zitten maken ze vast wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:41 schreef m@x het volgende:
Mijn fiets is ook vies maar die mag zeker niet door de wasstraat
Je auto is net zo groot als een postzegel, 1 emmer water erover en hij's schoonquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:36 schreef ook_gek het volgende:
mijn auto mag/kan niet door de wasstraat
Cabrio hebben is leuk maar in dit soort gevallen niet
En bedankt, nu ga ik nooit meer naar Buitenhof of Ikea...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
jij hebt volgens mij geen idee hoeveel muizen er rondlopen :p
moet je eens goed opletten in de Ikea, daar krioelt het er ook van
[..]
Ik ken nog een leuk verhaal over een C1000 en rattenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:15 schreef soapie het volgende:
[..]
En bedankt, nu ga ik nooit meer naar Buitenhof of Ikea...![]()
*Muizen haat!!!!!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je auto is net zo groot als een postzegel, 1 emmer water erover en hij's schoon
Ik wil ook een nieuwe auto ... maar wie weet werk ik over 2 maanden ergens anders en krijg ik een leuke dikke leasebak, dus ik doe het voorlopig maar even nog nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:59 schreef zeemonster het volgende:
Mooi niet dat ik onze auto was , daar ben ik te lui voor zelfs voor de wasstraat :$ dat mag vriendlief doen. samen met de dochter des huizes die vind dat heel leuk!.
Ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe auto.
Maar goed ik wil altijd heel veel.
oh is dat zo ja. Nou kom die emmer water er dan over heen gooien en zorg dan dat hij mooi schoon isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je auto is net zo groot als een postzegel, 1 emmer water erover en hij's schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |