er is vast wel een "handige" Fok!er die jouw daarbij wil gaan helpen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:55 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Hier is het ook alweer werkendag...
ruitenwisser vloeistof bijvullen lukt nog net... maar ik kan echt geen nieuwe lampjes steken
Ik heb met een (vrouwelijkequote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:16 schreef Atreidez het volgende:
Valetijnsdag is een commercieele verkooptruc. Als je echt verliefd bent heb je toch geen speciale dag daarvoor nodig?
Ik vul trouwens die wisservloeistof nooit bij, ik gok dat ik m nooit leegkrijg in 1 jaar
Dat heb je redelijk zelf in de handquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef m@x het volgende:
ValentijnsdagDenk dat er dit jaar niet veel actie zal zijn.
Jij krijgt nooit iets zeker?quote:
Neequote:
Ik dacht dat je een jongen was...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:19 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee. Jawel hoor, en als ik niet tegen mijn vriend had gezegd dat ik Valentijnsdag onzin vind had ik vast wel iets gehad, nu misschien ook nog wel
Vind het alleen een beetje onzin allemaal.
Daarom is het veel leuker om in de zomervakantie kerstkaarten te versturenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:24 schreef Addict89 het volgende:
Whehe. Kaartje is wel leuk inderdaad, maar nog leuker als het volstrekt onverwacht is ipv semi verplicht op Valentijnsdag.
Ik zal mezelf een kaart sturenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat heb je redelijk zelf in de hand
Ben je nu al lam?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:45 schreef Conekiller het volgende:
@ook_gek: moet je eens Battery opzetten van Metalica en naar je ava gaan kijken
note: het effect is misschien alleen komisch na consumptie van enige alcoholische middelen
Hoe bevalt het eigenlijk in bezuidenhout? hoelang woon je er nou al?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:38 schreef becky27 het volgende:
ik heb voor het aankomende jaar alleen een weekje boarden gepland, moet nog 40 dagen opmaken
Ik spaar juist altijd mijn dagen voor het boarden. Helaas zit ik met projecten in deze supersneeuwweken, maar 4 of 5 wintersporten moet dit jaar wel lukkenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:38 schreef becky27 het volgende:
ik heb voor het aankomende jaar alleen een weekje boarden gepland, moet nog 40 dagen opmaken
iddquote:
quote:
ja dat zeg ik dus fout want skiën is leukerquote:
pics or didnt happen!!quote:
vrijgezel ja of neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |