Niks voor venomsnake en erg kinderachtig. Alsof je een wedstrijd door een scheidsrechter verliest.quote:
Verliezen nee, gelijkspelen ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks voor venomsnake en erg kinderachtig. Alsof je een wedstrijd door een scheidsrechter verliest.
Hou es op te zuigen Jaap, je hebt de wedstrijd niet eens gezien.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks voor venomsnake en erg kinderachtig. Alsof je een wedstrijd door een scheidsrechter verliest.
Wil je ophouden met dat getroll de hele tijd? We weten nu wel dat jij er anders over denkt dan de meesten.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Kinderachtig Paul. Erg kinderachtigquote:Op zondag 3 februari 2008 16:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hou es op te zuigen Jaap, je hebt de wedstrijd niet eens gezien.
Was niets aan de hand, niet eens geel! Verder floot hij DRA MA TiSCH..
En dan ook nog eens smerig lachen de hele tijd, het is gewoon een lamlul.
Bossen bedankt!
Moet je geen krachttermen gebruiken? Iemand dood wensen ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wil je ophouden met dat getroll de hele tijd? We weten nu wel dat jij er anders over denkt dan de meesten.
Bedankt voor je mening en terug naar je hok.
Er is er hier maar één kinderachtig en dat ben jij. Beetje oordelen op het commentaar van een verslaggever op de radioquote:
Nee, ben jij niet eens waard.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je geen krachttermen gebruiken? Iemand dood wensen ofzo?
quote:***OETBAL************************* 1/2
**** Groningen houdt stand met 10 man
**Het duel FC Groningen-Roda JC heeft
geen winnaar opgeleverd.Groningen,dat
een uur lang met 10 man speelde,hield
de Limburgers in de Euroborg op 1-1.
De recente leegloop (Silva,Lindgren en
Nevland vertrokken) leek Groningen er
niet van te weerhouden naar de vierde
plaats op te rukken.Al na een kwartier
toonde Powel zich een aanwinst met een
beheerst schot in de verre hoek.De
Groningse dadendrang werd daarna echter
in de kiem gesmoord door arbiter Bossen
die Meerdink ten onrechte rood gaf.Van
een overtreding was zelfs geen sprake.
In een attractieve tweede helft kreeg
Roda kans na kans.Groningen had daarbij
het geluk dat alleen Oper scherp was.
Dat waren de drie uitblinkers idd, Ik zie De Roover geen basisplaats krijgen nu Hiariej zo geweldig speelt.. Holla alsof ie nooit is weggeweest. En Berg gaat een topspits worden!! Jammer dat die kans van hem er net niet invloog.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:45 schreef Ungeheuer het volgende:
Hiariej, Holla en Berg waren fantastisch. Erg, erg jammer dat die sjap van Bossen zo'n absurde rode kaart trok en daarmee van de wedstrijd geen wedstrijd maakte.
Het was een gelijkspelquote:Op zondag 3 februari 2008 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ken die jongens bij Teletekst, die kunnen nog geen voetbal van een rugbybal onderSCHeiden![]()
precies. in het Ajax-feyenoord topic liep hij vandaag ook de hele tijd te kloten. het succes stijgt naar z'n hoofd.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:56 schreef S-Two het volgende:
O, en trouwens, reageer toch niet op SCH joh, triest mannetje dat het is.
Van Hulten niet gezien vanmiddag? Dit is zulke gemakkelijke kletspraat en daarom reageer ik er ook zo op. Ik kan me de frustratie wel voorstellen maar jeemig het gebeurt in de 30e minuut, dan heb je nog een uur om die Limbo's in te maken en je voorsprong vast te houden, dat is gewoon niet gelukt. So be it.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:56 schreef S-Two het volgende:
Volgens Ten Napel was het een terechte rode kaart, volgens de mensen hier dus niet. Heb het zelf niet gezien, maar helaas moeten we leven met het Nederlandse arbiterkorps dat totaal waardeloos is.
Omdat ik zei dat Groningen zo goed speelde in de Arena vanmiddag inderdaad. Sue mequote:Op zondag 3 februari 2008 16:59 schreef BigFire het volgende:
[..]
precies. in het Ajax-feyenoord topic liep hij vandaag ook de hele tijd te kloten. het succes stijgt naar z'n hoofd.
Is mijn mening ook. Gewoon negeren die sjap. Is de lol voor hem er snel vanaf lijkt me.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:56 schreef S-Two het volgende:
O, en trouwens, reageer toch niet op SCH joh, triest mannetje dat het is.
Daar moet ik je dan wel weer in gelijk geven jaquote:Op zondag 3 februari 2008 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Hulten niet gezien vanmiddag? Dit is zulke gemakkelijke kletspraat en daarom reageer ik er ook zo op. Ik kan me de frustratie wel voorstellen maar jeemig het gebeurt in de 30e minuut, dan heb je nog een uur om die Limbo's in te maken en je voorsprong vast te houden, dat is gewoon niet gelukt. So be it.
En mijn vriend venomsnake lokt het ook wel een beetje uit met die TT
Raar dat Ten Napel het een rode kaart vond. Ik vond het absoluut geen rode kaart, wel een overtreding en met een lul als Bossen aan het roer was ik niet verbaasd geweest als hij een gele kaart had getrokken. Maar een rode kaart?! Zeker niet!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:56 schreef S-Two het volgende:
Volgens Ten Napel was het een terechte rode kaart, volgens de mensen hier dus niet. Heb het zelf niet gezien, maar helaas moeten we leven met het Nederlandse arbiterkorps dat totaal waardeloos is.
Dat dachten we ook na FCG-PSV. Eigenlijk dachten we dat al een aantal jaren geleden na FCG-FCT. Die man laat hier iedere keer de wedstrijd helemaal ontsporen. Jammer dat ze dat niet zien in Zeist. Maar ja, wat zien ze wel?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:53 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Enige voordeel wat ik zie is dat ie de komende tijd niet meer in de Euroborg te zien is.
Ongelooflijk inderdaad. Wat speelde hij slecht zeg. Totaal onnodig balverlies steeds en over die kans van hem zal ik het maar niet hebben.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:20 schreef clauwheee het volgende:
O en Fledderus op de bank AUB! Die gast ziet kans echt alles te verneuken:D
Wegereef was ziek. Is eergisteren al bekend gemaakt...quote:Op zondag 3 februari 2008 17:36 schreef Thomas87 het volgende:
Trouwens, voor de wedstrijd had ik gelezen dat Wegereef zou fluiten. Vanwaar de switch naar Bossen?
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:31 schreef detulp050 het volgende:
Hamas, Hamas, Bossen en SCH aan het lachgas
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:38 schreef HeatWave het volgende:
Niet alleen die debiele rode kaart maar Roda moest en zou winnen. Vrije trap was gewoon genomen maar ging er niet in, dus moest ie over, dan gaat ie er hopelijk wel in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |