Dat is geen snackbar, is de shoarmatent van de Mangerie, die er tegenover zit.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Oeh Sneek. Schuin tegenover de Bieb heb je een snackbar die lekkere shoarma verkopen
Correctie, 3, ik vergeet Babske.quote:
Nuon?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:44 schreef Dangel het volgende:
Je vergeet jezelf ook!
Auke gister nog gezien![]()
Enikzit nogsteeds in Leeuwardenoverwerk tot 21:00
Nee. Visser carrosseriequote:
Genoeg. Is alleen meer een gevolg van bestuurlijke tekortkomingen dan teveel verkeerquote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Alsof er uberhaupt files in leeuwarden zijn.
Misschien moet je dan eens je ogen open doen. Ik sta 's ochtends leeuwarden uit ook vrijwel nooit in een file (richting Drachten/H'veen/Harlingen), maar Leeuwarden in op dat tijdstip is een regelrechte ramp. Dat begint men zich gezien de onderzoeken naar het Drachtsterplein, Oostergo/Overijselseweg, haak om Leeuwarden, aanpassingen aan de ringweg, openingstijden bruggen e.d. ook te beseffen. Enige nadeel is dat alles binnen de ring weer op slot gegooid wordt qua doorstroming door het aanpassen van de voorrangssituaties bij rotondes.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Stel je niet zo aan man. In al die jaren dat ik in Leeuwarden woon heb ik nog nooit, maar dan ook nog nooit in de file gestaan. Dat kan je niet eens file noemen.
7.95 voor die dvd valt erg mee, schijnt dat ze binnenkort weer een nieuw seizoen op gaan nemen, dan zie ik de cameraploeg wel weer voorbij struinenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef Mof het volgende:
http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=lxwkjDsHtGATqGxDeK
Maar!
Voor de echte Liwwaders: (want dat DVD-spul kost mie oek weer sufeel ju!)
Alle afleveringen, 100% gratis:
http://www.youtube.com/results?search_query=Ijzeren+heinen&search=Search
Je hebt helemaal gelijk, een file van een paar honderd metersquote:Op maandag 28 januari 2008 23:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens je ogen open doen. Ik sta 's ochtends leeuwarden uit ook vrijwel nooit in een file (richting Drachten/H'veen/Harlingen), maar Leeuwarden in op dat tijdstip is een regelrechte ramp. Dat begint men zich gezien de onderzoeken naar het Drachtsterplein, Oostergo/Overijselseweg, haak om Leeuwarden, aanpassingen aan de ringweg, openingstijden bruggen e.d. ook te beseffen. Enige nadeel is dat alles binnen de ring weer op slot gegooid wordt qua doorstroming door het aanpassen van de voorrangssituaties bij rotondes.
Ik heb er persoonlijk weinig last van, maar economisch gezien sla je een flater als je stad onbereikbaar is (klinkt simplistisch, is het in essentie ook.)
Doe Gerben eens de groeten van Eibertquote:
Droom gerust verder.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, een file van een paar honderd meters
Heb'm er gelukkig nog niet in zien rijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben hem 'vrijwillig' een verklaring laten tekenen dat ie afstand deed van zijn rijbewijs, maar hij heeft het nu weer terug, dus iedereen opgepast
Zal ik doen. Heb m al een paar weken niet gezien btwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe Gerben eens de groeten van Eibert
Nee, zit doordeweek ook op schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zal ik doen. Heb m al een paar weken niet gezien btw
Hij word tekenaar ja. En heeft 0-urencontract. Doe jij hem degroeten dan maar. Beste kerel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, zit doordeweek ook op school
Geloof dat hij vaaf februari een half jaar komt stagelopen.
Oh?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:44 schreef Dangel het volgende:
Je vergeet jezelf ook!
Auke gister nog gezien![]()
Enikzit nogsteeds in Leeuwardenoverwerk tot 21:00
Hartje centrum. Dagelijks via het vliet richting de miro de stad uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Droom gerust verder.
Randstedeling zeker?
Je zat zo mooi naast het centrumquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef Tristessa het volgende:
Yo. Schieringen represent.
Op die route sta je inderdaad amper vast, daar rij ik zelf vanaf het cambuurstadion doorgaans ook langs. Het neemt helaas niet weg dat een hoop mensen op andere routes in de spits wel de nodige problemen ondervinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Hartje centrum. Dagelijks via het vliet richting de miro de stad uit.
waar ongeveer in schieringenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef Tristessa het volgende:
Yo. Schieringen represent.
Ben gaan samenwonen met mijn vriend in verband met gebrek aan genoeg ruimtequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zat zo mooi naast het centrumStudentenflatje tegenwoordig?
In de buurt van Marokkaanse moskee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
waar ongeveer in schieringen
TVP tevens
Lekker tochquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ben gaan samenwonen met mijn vriend in verband met gebrek aan genoeg ruimte. Tja, de locatie is wel wat minder, maar we hebben wel veel meer ruimte en dat is ook wel prettig. Oh ja, en ik heb ook geen vervelende huisgenoten meer
.
quote:
Er is een carnavalsvereniging, genaamd de Olde Bereleut. Verwacht er alleen niet teveel van.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:51 schreef Merson het volgende:
Wordt er carnaval gevierd in Leeuwarden?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ben gaan samenwonen met mijn vriend in verband met gebrek aan genoeg ruimte. Tja, de locatie is wel wat minder, maar we hebben wel veel meer ruimte en dat is ook wel prettig. Oh ja, en ik heb ook geen vervelende huisgenoten meer
.
Mooi, dan hoef ik me dus niet druk te maken dat ik er last van heb.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:05 schreef Mof het volgende:
[..]
Er is een carnavalsvereniging, genaamd de Olde Bereleut. Verwacht er alleen niet teveel van.
Wie heeft trouwens carnavalswagens nodig als je Auke hebt rondrijden?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]Bedankt!
Maar ehm, ik heb in jouw fotoboek gespiekt en ik ken jou. Ik heb bij jou op de havo gezeten in Dokkum
.
Hij's scheef!quote:
Was zondagquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij's scheef!
Wel lekker rustig trouwens
Voor op de ring, hij is niet voor niks British Racing Greenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:45 schreef Paladijn het volgende:
En waarom zit er racegaas onder je kentekenplaat Lexxx?
2 euro voor een dag parkeren, tja, dat is ook logisch dat het op de foto vol is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Socios het volgende:
Die file´s in Leeuwarden zijn echt lol, ja. Zie je ze allemaal een rijtje staan terwijl je met de trein met 100 km/u in no time de binnenstad in bent. Een oplossing zou kunnen zijn een transferium bij
station Deinum () en Goutum. Het gros moet toch in het financiële hart van Friesland zijn:
[ afbeelding ]
Alles op loopafstand van station Leeuwarden.
Dat transferium 'in' Goutum komt er al onder in Zuidlanden waar ze treinstation Werpsterhoek gaan bouwen... dat houdt iig de Drachtster forensjes van de rondweg afquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Socios het volgende:
Die file´s in Leeuwarden zijn echt lol, ja. Zie je ze allemaal een rijtje staan terwijl je met de trein met 100 km/u in no time de binnenstad in bent. Een oplossing zou kunnen zijn een transferium bij
station Deinum () en Goutum. Het gros moet toch in het financiële hart van Friesland zijn:
[ afbeelding ]
Alles op loopafstand van station Leeuwarden.
Dat is ook wel erg goedkoop, ik dacht dat het vroeger iets van een euro per uur was - en toen stond het ook al redelijk vol.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:09 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
2 euro voor een dag parkeren, tja, dat is ook logisch dat het op de foto vol is.
sneek woon jij toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Kan je nagaan, ik kan maar 1 trein in ;t uur pakken. ._.
Klote Friesland.
IJlst, naar Sneek gaan 2 treinen per uur, en ik moet net 1 station verderquote:
Hij moet leren sturenquote:Op zondag 3 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Kwam een leuk filmpje tegen op youtube![]()
Ahhh, als troost een fotootje voor je gemaakt vanaf je treinstationnetje in IJlst.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
IJlst, naar Sneek gaan 2 treinen per uur, en ik moet net 1 station verder
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:10 schreef Miam het volgende:
'IJzeren Hein' Jan Visser overleden
04 februari 2008, 12:02
HILVERSUM (ANP) - 'IJzeren Hein' Jan Visser (90), bekend uit het programma Man Bijt Hond is zondagavond overleden, zo liet de NCRV maandag weten. Jan en zijn broer Auke zamelen al jaren oud ijzer in. In Leeuwarden zijn ze een begrip en sinds Man Bijt Hond ook daarbuiten.
De laatste serie van de bejaarde IJzeren Heinen was begin januari te zien, voor de fans van de serie is een dvd gemaakt.
HILVERSUM (ANP) - 'IJzeren Hein' Jan Visser (90), bekend uit het programma Man Bijt Hond is zondagavond overleden, zo liet de NCRV maandag weten. Jan en zijn broer Auke zamelen al jaren oud ijzer in. In Leeuwarden zijn ze een begrip en sinds Man Bijt Hond ook daarbuiten.
De laatste serie van de bejaarde IJzeren Heinen was begin januari te zien, voor de fans van de serie is een dvd gemaakt.
Hoera!quote:Op zondag 3 februari 2008 17:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ahhh, als troost een fotootje voor je gemaakt vanaf je treinstationnetje in IJlst.
[ afbeelding ]
Veel plezier weer in de trein naar Leeuwarden!
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu is het inderdaad De Stad van Auke...
R.I.Pquote:Op maandag 4 februari 2008 14:10 schreef Miam het volgende:
Is een irritante oversteekplaats inderdaad, je zou de zebra kunnen proberen te gebruiken hoewel men daar ook niet echt voor stoptquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:23 schreef blaaatkipje het volgende:
Was een keer te verwachten dat daar wat zou gebeuren, vind ik als fietser het meest rotte stuk om over te steken, vooral aan het eind van de middag.
23e en 24e Racing Expo (heb perskaartenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef Paladijn het volgende:
Anyway, is er de komende tijd nog wat interesants te doen in Leeuwarden aan concerten, evenementen e.d.?
"De grote kracht achter Racing EXPO Leeuwarden: de deelname aan de beurs is voor elke ondernemer betaalbaar, Leeuwarden is filevrij te bereiken, Relatief goedkope hotelkamers in de omgeving van het WTC expo complex. Extreem goedkoop parkeren."quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
23e en 24e Racing Expo (heb perskaarten)
en morgen begint Boot Holland (kutnaam btw)
Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, het ging me meer om de manier waarop ze hun evenement aanprijzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
het FEC is ook filevrij bereikbaar in het weekend hoor. Euro hotel is niet super duur. 2 euro voor een dag parkeren is niet duur (ook al vertik ik het te betalen, ik heb mn maniertjes wel), en een tikfout kan iedereen maken
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:48 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
"Onze" stad vanochtend.
Zoiets denk ik ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, het ging me meer om de manier waarop ze hun evenement aanprijzenEn zo'n taalfout in een persbericht is gewoon slordig imho.
Toegang zal wel iets van 10 euro zijn gok ik?
In Sneek wel, 29/02 Mayhem.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is een irritante oversteekplaats inderdaad, je zou de zebra kunnen proberen te gebruiken hoewel men daar ook niet echt voor stoptIk las geloof ik op liwwadders.nl dat het om een inhaalactie ging, dan ben je ook niet helemaal lekker in je hoofd met al die zijstraatjes...
Anyway, is er de komende tijd nog wat interesants te doen in Leeuwarden aan concerten, evenementen e.d.?
Mayhem als in de black metal band - met een aantal (zelf-)moordenaars in hun midden?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Was de trein naar Heerenveen kapot dan?
ben zowel in Leewarden als Heerenveen geweest(en Grou, Akkrum en Meppel
)
Wolvega overgeslagen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
)
Nee, A, maar je kinne tsjinwurrich foar euro mei de bus. (allinnich jildig yn de wykeinen)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
)
Jup, Steenwijk ook. Keuzes maken he?quote:
Ah, dan ben je ook nog even bij mij is het dorp geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leeuwarden-Franeker-Bolsward-Makkum-Workum-Hindelopen-Sneek-Grou-Wergea-Leeuwarden
Heel kort hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, dan ben je ook nog even bij mij is het dorp geweest
140. maar dat was in een visaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je vergeet het rechte eind genaamd Geate Kritewei als je vanaf Grou komt. 150+ moet daar makkelijk mogelijk zijn
Hard rechtuit is saai imhoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je vergeet het rechte eind genaamd Geate Kritewei als je vanaf Grou komt. 150+ moet daar makkelijk mogelijk zijn
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet als er ineens een Alfa met 60 voorje neus rijdt terwijl je zlef 160 gaat
Heerlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef Marjooow het volgende:
Weekendje Friesland![]()
Morgen middag weer naar huis, 335 km rijden
Yes!quote:
Jep.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mayhem als in de black metal band - met een aantal (zelf-)moordenaars in hun midden?Een van de zangers heeft naast een moord ook zo'n oude Noorse staafkerk in de hens gestoken meen ik. Niet echt mijn muziek
ik woon daar echt zo dichtbij. voel me niet veiligquote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef Paladijn het volgende:
Gaat weer lekker...
Een man is vanmorgen doodgeschoten in het centrum van Leeuwarden. Waarschijnlijk is de nog onbekende man in een auto van broodjeszaak Turquoise meerdere malen beschoten door een passant, waarna hij op straat overleed. De politie verricht al enkele uren onderzoek op en rond de Brol.
bron: www.liwwadders.nl
Hij blijft gelukkig wel op PTA!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx stopt met STA
vaarwel STA als mod
ik kan hier nu weer useren
drukdrukdruk Werk, gamedev, tv-series/film achterstand inhalen, sleutelen aan mijn auto, weer eens spelen met mijn camera en de dagelijkse sleur, bluh. Geen tijd voor fok dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
He Liwwadders, ga eens leevn!
Metallicaquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Niet te serieus Lexxx, zanger is een vriend van me en had'm beloofd een keer foto's te maken
Voor de mensen die van Metallica houden is het een aanrader en dat zeg ik niet omdat ik een bandlid persoonlijk ken, alleen spelen ze als afsluiter van een metal-battle.
Inderdaad.quote:
www.damagedjustice.nl zo te zienquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben blij dat ik niet ga zaterdag, ik vind Metallica echt gay.
Ben zaterdag wel in Leeuwarden te vinden, maar dan in Tivoli.
Hmm, kom er net achter dat Sweeney Todd opeens in Cinema draait, en niet in Tivoli.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
"Godver, kutstokje! Stop met bewegen, ik wil je opeten!"
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
"Godver, kutstokje! Stop met bewegen, ik wil je opeten!"
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Stond net [rond kwart voor vijf] het dak van een van die nieuwbouwhuizen aan de Bonkevaart in de hens!
Wat is er met dat bord gebeurt (/gebeurd, ik weet het even niet meer)?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]Zijn leuke huisjes, alleen nogal prijzig...
[ afbeelding ]
Da's ook zuur
Daar zit nu brandblusmeuk op, huis was al verkocht blijkbaar (maar nog niet af).quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er met dat bord gebeurt (/gebeurd, ik weet het even niet meer)?
Gaan er vrijdag nog liwadders naar ;t bolwerk? =D
Vrijdag oefenen waarschijnlijk, dus helaas geen Mayhem.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er met dat bord gebeurt (/gebeurd, ik weet het even niet meer)? [afbeelding]
Gaan er vrijdag nog liwadders naar ;t bolwerk? =D
AHh ok.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zit nu brandblusmeuk op, huis was al verkocht blijkbaar (maar nog niet af).
En ik ga niet naar Mayhem
Veel te duur als je't mij vraagt, maar ik zie mezelf ook eerder in een antiek herenhuis wonen dan zo'n modern kunst-huisjequote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vrijdag oefenen waarschijnlijk, dus helaas geen Mayhem.
Inderdaad dure huizen, maar dan heb je ook wat!
Ik was vandaag nog bij 'jou' Super de Boerquote:Op maandag 25 februari 2008 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
voor de spotters;
ik ben morgen in LWD
en vrijdag sta ik om half 5 achter ;t station op m;n hoerenschoenen.
20cm stilleto's?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
voor de spotters;
ik ben morgen in LWD
en vrijdag sta ik om half 5 achter ;t station op m;n hoerenschoenen.
Ik zie jou ook al vet voor me op hoerenschoenen.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog bij 'jou' Super de Boer![]()
En vrijdag ik ook, toevallig johAlleen hebik werkschoenen aan bij gebrek aan hoerenschoenen
Nee, 12 cm maar.quote:
Ik heb al moeite met lopen op gewone schoenenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al vet voor me op hoerenschoenen.
En met een broek aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met lopen op gewone schoenen
Je ex had zeker ook de broek aan in jullie relatie?quote:
Die zijn alleen hoerig met visnetpanties erbijquote:Op maandag 25 februari 2008 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, 12 cm maar.
Ik heb wel een foto.
*gaat zoeken*
quote:
Ja....quote:Op maandag 25 februari 2008 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je ex had zeker ook de broek aan in jullie relatie?
Valt tegen hoor,, ;p met een kort rokje ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die zijn alleen hoerig met visnetpanties erbij
Knap lange dagen manquote:Op maandag 25 februari 2008 20:56 schreef Dangel het volgende:
Afsluiten en naar huis, tot Alexxxxx [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Boven de knietjes is onkuisch!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt tegen hoor,, ;p met een kort rokje ook.
Whehehequote:Op maandag 25 februari 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Nieuw snelheidsrecord Leeuwarden-Cornjum neergezet [afbeelding] Sorry collegas waar ik achter reed [afbeelding]
Soms, zolang het bij iemand past en uitdagend isquote:
Voor een deel uitkeringsgerechtigden die aan het werk moetenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef Paladijn het volgende:
70 medewerkers, wtf!
Zo'n vermoeden had ik al, maar in mijn mening zijn die mensen meer gebaat bij fatsoenlijk werk ipv. werkverschaffing. Het lijkt me redelijk geestdodend en demotiverend op deze manier... Als je deze mensen toch niet serieus aan een baan wilt helpen is het gewoon kapitaalvernietiging (in de brede zin van kapitaal, niet alleen monetair).quote:Op maandag 25 februari 2008 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor een deel uitkeringsgerechtigden die aan het werk moeten
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Boven de knietjes is onkuisch!
Maar je hebt gelijk, de rest van de aankleding maakt't verschil
Nee hoor. Die werken bij Fourstar, tegenover Visser. De repareren en sorteren kleding en fietsen en zo voor de kringloop, maar werken niet in de winkel zelf. Das weer een ander traject.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor een deel uitkeringsgerechtigden die aan het werk moeten
Dat is goed te doen inderdaad, nog een paar maandjes geduld voor het weer rokjesweer isquote:Op maandag 25 februari 2008 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
boven de knietjes is mooi, maar dan zegmaar niet hoger dan halverwege je bovenbenen. ;p
ik dacht dat jij meer een tietenman was?quote:
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik dacht dat jij meer een tietenman was?
Omdat de 1e x dat we gingen meeten je gelijk begon over je ex, je gelijk zei dat je ;t te druk had met naar haar tieten te kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?![]()
Ik kan van het volledige lichaam van een vrouw genieten.
Wheheh mja, maar das al weer 6 jaar geleden of zo ondertussen, ben ook ouder geworden he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat de 1e x dat we gingen meeten je gelijk begon over je ex, je gelijk zei dat je ;t te druk had met naar haar tieten te kijken.
(heb je ook van mijn naekte rug genoten?)
Iets met puber en single point of interest enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat de 1e x dat we gingen meeten je gelijk begon over je ex, je gelijk zei dat je ;t te druk had met naar haar tieten te kijken.
Pffft. Alsof marken helpt?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:00 schreef Paladijn het volgende:
Dat probleem speelt in elke stad van redelijke omvang met junks en studenten ja
En ze zijn hondsbrutaal... mijn vader's fiets werd al eens op klaarlichte dag achterin een busje geladen bij het winkelcentrum Camminghaburen door twee junks en de fiets van een vriend van me werd op een zonnige zomerdag voor de C&A gejat, ondanks dat ie met twee kettingen vast zat.
Beste is een afgeragde fiets van 50 euro oid te halen en die te marken met een spuitbus. Dan is't alleen hopen dat een stel dronken lui hem niet krom trappen tijdens een stapavond
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
of ben jij die vent met die dikke kop, zonnebril en korte broek die vanmiddag naast het pand stond tussen 17:15 en 17:30? [afbeelding]
Whehehe geniaalquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zag al een dude sneaky om het hoekje van de deur kijken toen ik aankwam, en toen je weg was dacht ik: Verrek! Dat was Alex volgens mij!
Nadat jij hem op slot had gedaan kwam er nog wel iemand door naar buitenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe geniaal [afbeelding] wat moest je daar joh? [afbeelding] Badkamer gekocht bij de buren? [afbeelding]
om 16:20 doe ik altijd de deur op slot. Vandaag dus 5 minuten eerder. Dat was ik inderdaad.
ik reed mooi in stijl weg, of niet soms? [afbeelding]
Ja, klopt, maar ik heb hem op slot gedaan, das mijn werk. Als iemand hem daarna weer van slot af halat is dat zijn probleem en niet dat van mijquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nadat jij hem op slot had gedaan kwam er nog wel iemand door naar buiten [ afbeelding ]
Heb je niet eens weg zien rijden [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niet met die blauwe bus in ieder geval...
Stond op Gerben te wachten [klote vakantietijden van Connexxion [ afbeelding ] ]
Ja, dat was jij wel dus!! Dat ging net goed man!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik heb hem op slot gedaan, das mijn werk. Als iemand hem daarna weer van slot af halat is dat zijn probleem en niet dat van mij [afbeelding]
Ik reed weg in die groene Rover (zie ook FoBo) met op zich best hele luide muziek.. en ik ramde bijna een Caparis busje van de weg toen ik weg reed [afbeelding]
Opbokken moest iequote:Op woensdag 27 februari 2008 18:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat was jij wel dus!! Dat ging net goed man! [ afbeelding ]
Dacht even dat hij er vol in zou klappen [ afbeelding ]
Jij had'm schuin tussen de bomen ingezet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik parkeer niet zo stomdat was mn stageslaafje
Ja, je hield hem gewoon stug in de achteruitquote:
Je gaat wel langer met gRover doen dan met de vieze Visa hoop ik :xquote:
Nou, als hij zo doorgaatquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat wel langer met gRover doen dan met de vieze Visa hoop ik :x
Been there done thatquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij had'm schuin tussen de bomen ingezet?
Ergens in mei geloof ik, zangeres was ziek dus het eerdere concert ging niet door.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer zijn ze in Romein?
EpicaTherion
Nightwish
Ik loop nu ook nog in rokjes rond hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is goed te doen inderdaad, nog een paar maandjes geduld voor het weer rokjesweer is
Oh ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh mja, maar das al weer 6 jaar geleden of zo ondertussen, ben ook ouder geworden he?
( jazeker, en dat heb ik je verteld ook nota bene)
Bedtijd, welterusten![]()
Ik niet, epica is schijt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:22 schreef Paladijn het volgende:
EpicaNightwish
Therion
Ik ga overigens waarschijnlijk wel naar Epica @ Romein :x
Dat staat je goed hoor dat littekenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ok.
(ohja, dat is waar. Vooral dat mooie litteken zeker)
Ah, vóór vrijdag ff mn CD wisselen dusquote:
Weet ik toch.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat staat je goed hoor dat litteken![]()
JA. =Dquote:[..]
Ah, vóór vrijdag ff mn CD wisselen dus
Geen idee nogquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee nogWat wil je horen?
Heb nog wle enpaar Vanessa Mae CDs onder mn stoelliggen hoor
En veel Ayreon.
Waar is de hxc?quote:
Goeie zaak toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
hey ik heb een brede smaak! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Euh?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeie zaak toch?
Of duw er wat Beach Boys in, altijd goed
Inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeie zaak toch?
Of duw er wat Beach Boys in, altijd goed
Ik heb 2 hxc cd;s, 1 van Instill en 1 van Calibanquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet in CD vorm in mn auto vrees ik...:@
tenzij je zelf CD meeneemt
Mag ik bij jou in de auto, Beatles.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb eigenlijk van alles wat in de auto: o.a. Metallica, Bush, K0rn, Therion, After Forever, Dire Straits, Led Zep, Alan Parsons Project, Beatles, Ramms+ein, Members of Mayday (oude rave ^^), Dune - forever, Carl Orff :x
jammerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 2 hxc cd;s, 1 van Instill en 1 van Caliban
die van Instill is een demo dus weinig nummers
en die van Caliban is verneukt door m;n discman () dus er zijn nog maar een paar nummers die ;t doen.
Inderdaad.quote:
neem voor de zekerhed maar wat moois mee voor als je al mijn CDs kut vindquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb ook wel Marilyn Manson, Heideroosjes (), Beatles of Summerbreeze cd met allemaal metal enzo.
op zich zijn er wel meer bands met lagharige bandledenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:02 schreef mordradead het volgende:
Is Epica niet die muziek met die bassisten met lang haar?
Oh help.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neem voor de zekerhed maar wat moois mee voor als je al mijn CDs kut vind![]()
Zelfs ik had vroeger haar tot m;n schouderbladenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfs IK had vroeger haar tot ver onder mn schouders.. en ik kan geeneens muziek maken!
Ja, de meeste muzikanten in dat genre hebben lang haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neem voor de zekerhed maar wat moois mee voor als je al mijn CDs kut vind [afbeelding]
[..]
op zich zijn er wel meer bands met lagharige bandleden [afbeelding]
is epica dan met contrabassen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef mordradead het volgende:
Maar er zijn niet veel bands met van die lui op van die grote contrabassen met lang haar
vast wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:02 schreef mordradead het volgende:
Is Epica niet die muziek met die bassisten met lang haar?
Hehe, ik stond vanavond bij het pannekoekenschip te wachten en heb afentoe toch een blik naar boven geworpen of er toevallig niet iets me tegemoet kwamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er al platen van de Achmea afgekomen?
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:42 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Hehe, ik stond vanavond bij het pannekoekenschip te wachten en heb afentoe toch een blik naar boven geworpen of er toevallig niet iets me tegemoet kwam
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
met het raam open door een waterplas rijden heeft mij ook een hoogwaterhappening bezorgd
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Oef, ben ik ff blij dat k de hele dag in Groningen zit
Geniet van het mooie weer zou ik zeggen!
Bij de Mac's in de Groninger binnenstad zit geen fontein/roderaampjessteeg op 5 meter lopen?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, even serieus.
Ik was Dinsdag met mijn vriendin in Groningen in de stad, en het viel mij op dat je daar helemaal niet mensen hebben die stoer doen met hun fiets, of stoer voor de MAC staan.
Waarom is dit zo in Leeuwarden? Niet dat ik bang voor die mensen ben ofzoMaar ik maak me er wel een beetje zorgen over namelijk.
Mijn STAD!
nee, maar gewoon als ik daar loop. Helemaal geen agressie! Helemaal niks. Het is daar zo vredig. En dan nog die turken. Sorry hoor, maar die beginnen mij nu echt mn strot uit te komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de Mac's in de Groninger binnenstad zit geen fontein/roderaampjessteeg op 5 meter lopen?
En als je de 2fast2furious mensjes bij de mcDrive bedoelt... die heb je bij elke mcDrive
Het gras is echt niet groener in Groningenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nee, maar gewoon als ik daar loop. Helemaal geen agressie! Helemaal niks. Het is daar zo vredig. En dan nog die turken. Sorry hoor, maar die beginnen mij nu echt mn strot uit te komen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
met het raam open door een waterplas rijden heeft mij ook een hoogwaterhappening bezorgd
Altijd hetzelfde volk jongelui wat voor de Mac staat..quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, even serieus.
Ik was Dinsdag met mijn vriendin in Groningen in de stad, en het viel mij op dat je daar helemaal niet mensen hebben die stoer doen met hun fiets, of stoer voor de MAC staan.
Waarom is dit zo in Leeuwarden? Niet dat ik bang voor die mensen ben ofzoMaar ik maak me er wel een beetje zorgen over namelijk.
Mijn STAD!
bwahahahah cambuur losertsquote:
zat in cafe stylequote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:59 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Wat was het gisteren gigantisch uitgestorven in de stad!
Niks gemerkt?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:34 schreef Merson het volgende:
Wat is er in t centrum aan de hand? De luchter erboven lijkt donkerder dan normaal en ik hoorde vuurwerk?
Cambuur heeft met 0 - 1 verloren.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Cambuur moest voetballen, was dat het?
Dus dat was het gejuich gisteravondquote:
Mja, ik had het alleen maar over Leeuwardenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Heb ze wel erger gezien.
Heerenveen; Crackstraat
Sneek; Kortepijpsteeg.
En ik over H;veen & Sneek.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik had het alleen maar over Leeuwarden
H'veenquote:
True, very true. :]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |