Het stuk waar je langsloopt van de Harmonie naar het stadskantoor/de Oldehove.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:17 schreef Merson het volgende:
Waar is die laatste foto?
Ah, dat valt reuze mee. In vrijwel iedere stad wordt er gevochten tijdens het uitgaan, en dat is in Leeuwarden niet anders. Maar het is niet kenmerkend voor de stad. Zelf merk ik er vrijwel nooit iets van, terwijl ik toch regelmatig ga stappen in de binnenstad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:37 schreef Buschetta het volgende:
Leeuwarden ....
Waar een nachtje stappen ritueel eindigt met een matpartij..
echte dwazen daaro.
Ik heb zo'n 8 jaar geleden gestudeerd in Leeuwardenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ah, dat valt reuze mee. In vrijwel iedere stad wordt er gevochten tijdens het uitgaan, en dat is in Leeuwarden niet anders. Maar het is niet kenmerkend voor de stad. Zelf merk ik er vrijwel nooit iets van, terwijl ik toch regelmatig ga stappen in de binnenstad.
Verkapt check-mij-stoer-in-het-buitenland-wonenpost.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef Buschetta het volgende:
Hier in Tsjechie
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Verkapt check-mij-stoer-in-het-buitenland-wonenpost.
Ik hoop dat die knipoog aangeeft dat je het sarcastisch bedoelt, want gelukkig zijn er maar een zeer klein aantal Friezen die de provincie onafhankelijk willen zien. Idioten zijn het.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:59 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ik gaf alleen aan dat de stad waar ik woon 4x groter is met 100x minder aggresievelingen.
Daarnaast pretenderen de meeste Friezen dat ze ook in het buitenland wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |