SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de Oldehove over de vrouwenpoortsbrug richting Harlingen fietsen/rijden... je kan 'haar' niet missenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:34 schreef Merson het volgende:
Waar staat die koe? Us Mem?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jahaaaaaaaaa.. ik had ff niet door hoe dat moest uit een vorig topic, maar commentaar is genoteerd!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
leer quotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vanaf de Oldehove over de vrouwenpoortsbrug richting Harlingen fietsen/rijden... je kan 'haar' niet missenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klik.
Tis anders niet een kleine koe hoor... en de rotonde waar ze op staat ook niet (oew.. sssht, ik heb niet rotonde gezegd!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef Merson het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Daar ja?!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die kan je héél goed missen dus. Ben ik afgelopen weken regelmatig overheen gekomen met de auto en fiets.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bij die rotonde die je in de 3 kunt nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef Merson het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! Daar ja?!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die kan je héél goed missen dus. Ben ik afgelopen weken regelmatig overheen gekomen met de auto en fiets.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In de 4e met een luchtmachtbusje ook hoor! van horen zeggen dan he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
bij die rotonde die je in de 3 kunt nemenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vast ook wel met een gewone auto danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In de 4e met een luchtmachtbusje ook hoor! van horen zeggen dan he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet goed voor je versnellingsbak en bovendien... niet leuk. Gewoon lekker in de twee en met het gaspedaal spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
vast ook wel met een gewone auto danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Met aso rijden kom je jezelf idd nog wel eens tegenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef justmattie het volgende:
tuurlijk in zn 2.. ik rij niet aso, want dat gaat toch een x verkeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb ik x die rotonde in de 3 gedaan thats itom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kl*te regen. Moet donderdag weer werken en bij dat buitenwerk komt regen niet van pas.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef Paladijn het volgende:
Volgens Piet valt er morgenavond 10mm en donderdag 13mm regenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarschijnlijk dit weekend wel weer mooi weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop