SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de Oldehove over de vrouwenpoortsbrug richting Harlingen fietsen/rijden... je kan 'haar' niet missenquote:
jahaaaaaaaaa.. ik had ff niet door hoe dat moest uit een vorig topic, maar commentaar is genoteerd!quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vanaf de Oldehove over de vrouwenpoortsbrug richting Harlingen fietsen/rijden... je kan 'haar' niet missen
klik.
Tis anders niet een kleine koe hoor... en de rotonde waar ze op staat ook niet (oew.. sssht, ik heb niet rotonde gezegd!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef Merson het volgende:
[..]! Daar ja?!
!
Die kan je héél goed missen dus. Ben ik afgelopen weken regelmatig overheen gekomen met de auto en fiets.
bij die rotonde die je in de 3 kunt nemenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:49 schreef Merson het volgende:
[..]! Daar ja?!
!
Die kan je héél goed missen dus. Ben ik afgelopen weken regelmatig overheen gekomen met de auto en fiets.
In de 4e met een luchtmachtbusje ook hoor! van horen zeggen dan he?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
bij die rotonde die je in de 3 kunt nemen![]()
vast ook wel met een gewone auto danquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
In de 4e met een luchtmachtbusje ook hoor! van horen zeggen dan he?
Niet goed voor je versnellingsbak en bovendien... niet leuk. Gewoon lekker in de twee en met het gaspedaal spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
vast ook wel met een gewone auto dan![]()
Met aso rijden kom je jezelf idd nog wel eens tegenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:33 schreef justmattie het volgende:
tuurlijk in zn 2.. ik rij niet aso, want dat gaat toch een x verkeerd
heb ik x die rotonde in de 3 gedaan thats it
Kl*te regen. Moet donderdag weer werken en bij dat buitenwerk komt regen niet van pas.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:03 schreef Paladijn het volgende:
Volgens Piet valt er morgenavond 10mm en donderdag 13mm regen
Waarschijnlijk dit weekend wel weer mooi weer
Ze controleren daar al jaren, alleen niet echt vaak en doorgaans met een lasergun... dus dan pakken ze je alleen als je echt hard rijdt (80+ oid). Het was volgens de bekeuring om 20:38 op een zondagavond, dus druk was het nou ook weer niet echtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Staan ze daar nu ook al? Ik heb daar vele malen tegen de 80 gereden, hoewel ik weet dat het max 50 is daar. Maar ja met het verkeer meegaan he
* Paladijn wijst naar zijn homepagequote:
Ben zaterdagpostbode. Werk deze vakantie ook wel doordeweek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
Wat voor buitenwerk doe je trouwens Peterselieman?
Is niet alleen van mij... en is meer het doel dat er de meest lompe en slechte tuning&styling op staatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:08 schreef justmattie het volgende:
Paladijn, die eerste foto van je site is mooi.. de rest![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Het is dat je het zegt over dat leedvermaak, verder volg ik de mening van justmattie, eerst foto was hoopgevend, maar de rest leek het net of je zelf ook zo'n tjoening-stakker bent
dat dacht ik dus ook jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Het is dat je het zegt over dat leedvermaak, verder volg ik de mening van justmattie, eerst foto was hoopgevend, maar de rest leek het net of je zelf ook zo'n tjoening-stakker bent
Grapjas.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ieder zn ding hoor, maar de beste auto is een auto in de prak
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ieder zn ding hoor, maar de beste auto is een politieauto in de prak
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ieder zn ding hoor, maar de beste auto is een auto in de prak
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |