Ze controleren daar al jaren, alleen niet echt vaak en doorgaans met een lasergun... dus dan pakken ze je alleen als je echt hard rijdt (80+ oid). Het was volgens de bekeuring om 20:38 op een zondagavond, dus druk was het nou ook weer niet echtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
Staan ze daar nu ook al? Ik heb daar vele malen tegen de 80 gereden, hoewel ik weet dat het max 50 is daar. Maar ja met het verkeer meegaan he
* Paladijn wijst naar zijn homepagequote:
Ben zaterdagpostbode. Werk deze vakantie ook wel doordeweek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:00 schreef Paladijn het volgende:
Wat voor buitenwerk doe je trouwens Peterselieman?
Is niet alleen van mij... en is meer het doel dat er de meest lompe en slechte tuning&styling op staatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:08 schreef justmattie het volgende:
Paladijn, die eerste foto van je site is mooi.. de rest![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Het is dat je het zegt over dat leedvermaak, verder volg ik de mening van justmattie, eerst foto was hoopgevend, maar de rest leek het net of je zelf ook zo'n tjoening-stakker bent
dat dacht ik dus ook jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:17 schreef Zug-Chef het volgende:
Het is dat je het zegt over dat leedvermaak, verder volg ik de mening van justmattie, eerst foto was hoopgevend, maar de rest leek het net of je zelf ook zo'n tjoening-stakker bent
Grapjas.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ieder zn ding hoor, maar de beste auto is een auto in de prak
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ieder zn ding hoor, maar de beste auto is een politieauto in de prak
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Ieder zn ding hoor, maar de beste auto is een auto in de prak
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |