Wanneer?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:20 schreef blaaatkipje het volgende:
feestje met dj en 1 of andere coverband genaamd 'melrose', muntjes 1 euro!
Dat komt van de school vandaan die de voorganger was van AdH. Comenius is een fusieschool. Het Lienward was de naam van de oude HAVO van Leeuwarden. Begn jaren '90 (1994?) is COmenius ontstaan. iig een paar jaar voor ik er op kwam. Mn zus heeft nog op Het Lienward gezeten. Mn broer zat op de LTS, nu COrnelis Troost onderbouw of bovenbouw, weet niet welke. Inieder geval die met de meest criminele reputatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 17:55 schreef mordradead het volgende:
Lienward was de naam van de kantine op Comenius ADH... nu weet ik waar het vandaan komt
Gisteren ben ik niet meer op stap geweest hoewel het in NOA (naar horen zeggen) gisteren wel gezellig was ja, nog mensen die woensdag zijn geweest?
daar was ik dus ook al niet door m'n eigen stomme schuld![]()
18 januariquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:37 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wanneer?Anders wordt 't alsnog 'n beetje lastig... hehe
Waar en wanneer is dat precies? Melrose was best tof bij introductie in Enschede ooit eens.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:20 schreef blaaatkipje het volgende:
feestje met dj en 1 of andere coverband genaamd 'melrose', muntjes 1 euro!
Inderdaad wat een kut school is dat hequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat komt van de school vandaan die de voorganger was van AdH. Comenius is een fusieschool. Het Lienward was de naam van de oude HAVO van Leeuwarden. Begn jaren '90 (1994?) is COmenius ontstaan. iig een paar jaar voor ik er op kwam. Mn zus heeft nog op Het Lienward gezeten. Mn broer zat op de LTS, nu COrnelis Troost onderbouw of bovenbouw, weet niet welke. Inieder geval die met de meest criminele reputatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |