Het stuk waar je langsloopt van de Harmonie naar het stadskantoor/de Oldehove.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:17 schreef Merson het volgende:
Waar is die laatste foto?
Ah, dat valt reuze mee. In vrijwel iedere stad wordt er gevochten tijdens het uitgaan, en dat is in Leeuwarden niet anders. Maar het is niet kenmerkend voor de stad. Zelf merk ik er vrijwel nooit iets van, terwijl ik toch regelmatig ga stappen in de binnenstad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:37 schreef Buschetta het volgende:
Leeuwarden ....
Waar een nachtje stappen ritueel eindigt met een matpartij..
echte dwazen daaro.
Ik heb zo'n 8 jaar geleden gestudeerd in Leeuwardenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:14 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ah, dat valt reuze mee. In vrijwel iedere stad wordt er gevochten tijdens het uitgaan, en dat is in Leeuwarden niet anders. Maar het is niet kenmerkend voor de stad. Zelf merk ik er vrijwel nooit iets van, terwijl ik toch regelmatig ga stappen in de binnenstad.
Verkapt check-mij-stoer-in-het-buitenland-wonenpost.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:21 schreef Buschetta het volgende:
Hier in Tsjechie
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Verkapt check-mij-stoer-in-het-buitenland-wonenpost.
Ik hoop dat die knipoog aangeeft dat je het sarcastisch bedoelt, want gelukkig zijn er maar een zeer klein aantal Friezen die de provincie onafhankelijk willen zien. Idioten zijn het.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:59 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ik gaf alleen aan dat de stad waar ik woon 4x groter is met 100x minder aggresievelingen.
Daarnaast pretenderen de meeste Friezen dat ze ook in het buitenland wonen
Jep, zoiets is het. Heet Pro HHo dus. Doe 2 jaar MBO/HBO niveau en daarna instromen in het tweede jaar van de Hogere Hotelschoolquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:21 schreef mordradead het volgende:
Is dat zo'n opleiding dat je eerst dat MBO doet en daarna meteen doorgaat naar HBO? Ik geloof 1 jaar MBOIk ken iig wel iemand die zoiets doet
EN DIE HIJSKRAAN DAN!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:36 schreef Socios het volgende:
Gisterochtend mistte het in Leeuwarden en hong de mist lange tijd rond de Achmea-toren.
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:36 schreef Socios het volgende:
Gisterochtend mistte het in Leeuwarden en hong de mist lange tijd rond de Achmea-toren.
[ afbeelding ]
Hey, toevallig, ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mooie foto
Ik zat op dat moment in het zonovergoten Duitsland
HE! Ik zit ook op ;t FCquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:40 schreef Snien het volgende:
Nee, Friesland college/ CHN
Doe een vooropleiding van de Hotelschool
Ik moet voortaan refreshen voor ik replyquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:22 schreef Erunst het volgende:
Huh, mis ik iets ofso? alle straatlantarens zijn uit![]()
Alsof er op die fietsen van 5 euro (werkend) licht zit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:33 schreef Paladijn het volgende:
Je zou verwachten dat mensen dat wel aandoen als er geen straatverlichting is
Ja!quote:
ik woon in de Sintjacobstraat, hier gaan dan meestal van die grote rode lampen aan als het donker begint te worden, maar die gingen pas aan na rond een uur of 9...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:33 schreef Paladijn het volgende:
Ligt de stroom er weer af in een gedeelte van Leeuwarden? Alle straatverlichting is uit...
En natuurlijk weer een lading suicidale hoeren op hun fietsje zonder licht... je zou verwachten dat mensen dat wel aandoen als er geen straatverlichting is
quote:
Gezelligquote:
quote:
't is druk in de lucht iddquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Paladijn het volgende:
Is er iets aan de hand trouwens, dit is al de tweede keer in korte tijd dat ik een F16 met afterburner voorbij hoor raggen
Woon vlak bij de ierse pubquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ierse pub en Coltrane zijn goed te doen
Welke hockey verening niet die bij heechterp in de buurt hequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:05 schreef Edwinuss het volgende:
Gister personeels feest gehad in het gebouw van een hockey vereniging.
Prachtig om mensen op een andere manier te zien dan dat je ze had verwacht.
top avond.
ik ga ook!!!11quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:13 schreef mordradead het volgende:
Vanavond nog mensen naar Cambuur? Ik ga wel weer
Zondagavond kun je ook wel in de Dikke van Dale ofzo gaan zitten, lekker tsjil
jawel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:02 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Welke hockey verening niet die bij heechterp in de buurt he?
na 2 uur zijn er alleen maar dronken mensen daar, geen zak aan dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:36 schreef justmattie het volgende:
waarom zou je niet in de doelesteeg gaan zitten, altijd gezellig daar
hehequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
jawel!
was wel lachen, iedereen lam als een motherfucker. iedereen zoende met iedereen en er zelfs 2 keer iemand betrapt op sex in zoon hokje
volgende week woensdag maarquote:
dat heb je om 11 uur savonds ook wel hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
na 2 uur zijn er alleen maar dronken mensen daar, geen zak aan dus.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
dat heb je om 11 uur savonds ook wel hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |