Veel te duur als je't mij vraagt, maar ik zie mezelf ook eerder in een antiek herenhuis wonen dan zo'n modern kunst-huisjequote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vrijdag oefenen waarschijnlijk, dus helaas geen Mayhem.
Inderdaad dure huizen, maar dan heb je ook wat!
Ik was vandaag nog bij 'jou' Super de Boerquote:Op maandag 25 februari 2008 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
voor de spotters;
ik ben morgen in LWD
en vrijdag sta ik om half 5 achter ;t station op m;n hoerenschoenen.
20cm stilleto's?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
voor de spotters;
ik ben morgen in LWD
en vrijdag sta ik om half 5 achter ;t station op m;n hoerenschoenen.
Ik zie jou ook al vet voor me op hoerenschoenen.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog bij 'jou' Super de Boer![]()
En vrijdag ik ook, toevallig johAlleen hebik werkschoenen aan bij gebrek aan hoerenschoenen
Nee, 12 cm maar.quote:
Ik heb al moeite met lopen op gewone schoenenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al vet voor me op hoerenschoenen.
En met een broek aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met lopen op gewone schoenen
Je ex had zeker ook de broek aan in jullie relatie?quote:
Die zijn alleen hoerig met visnetpanties erbijquote:Op maandag 25 februari 2008 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, 12 cm maar.
Ik heb wel een foto.
*gaat zoeken*
quote:
Ja....quote:Op maandag 25 februari 2008 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je ex had zeker ook de broek aan in jullie relatie?
Valt tegen hoor,, ;p met een kort rokje ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die zijn alleen hoerig met visnetpanties erbij
Knap lange dagen manquote:Op maandag 25 februari 2008 20:56 schreef Dangel het volgende:
Afsluiten en naar huis, tot Alexxxxx [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Boven de knietjes is onkuisch!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt tegen hoor,, ;p met een kort rokje ook.
Whehehequote:Op maandag 25 februari 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Nieuw snelheidsrecord Leeuwarden-Cornjum neergezet [afbeelding] Sorry collegas waar ik achter reed [afbeelding]
Soms, zolang het bij iemand past en uitdagend isquote:
Voor een deel uitkeringsgerechtigden die aan het werk moetenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:42 schreef Paladijn het volgende:
70 medewerkers, wtf!
Zo'n vermoeden had ik al, maar in mijn mening zijn die mensen meer gebaat bij fatsoenlijk werk ipv. werkverschaffing. Het lijkt me redelijk geestdodend en demotiverend op deze manier... Als je deze mensen toch niet serieus aan een baan wilt helpen is het gewoon kapitaalvernietiging (in de brede zin van kapitaal, niet alleen monetair).quote:Op maandag 25 februari 2008 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor een deel uitkeringsgerechtigden die aan het werk moeten
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Boven de knietjes is onkuisch!
Maar je hebt gelijk, de rest van de aankleding maakt't verschil
Nee hoor. Die werken bij Fourstar, tegenover Visser. De repareren en sorteren kleding en fietsen en zo voor de kringloop, maar werken niet in de winkel zelf. Das weer een ander traject.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor een deel uitkeringsgerechtigden die aan het werk moeten
Dat is goed te doen inderdaad, nog een paar maandjes geduld voor het weer rokjesweer isquote:Op maandag 25 februari 2008 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
boven de knietjes is mooi, maar dan zegmaar niet hoger dan halverwege je bovenbenen. ;p
ik dacht dat jij meer een tietenman was?quote:
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik dacht dat jij meer een tietenman was?
Omdat de 1e x dat we gingen meeten je gelijk begon over je ex, je gelijk zei dat je ;t te druk had met naar haar tieten te kijken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?![]()
Ik kan van het volledige lichaam van een vrouw genieten.
Wheheh mja, maar das al weer 6 jaar geleden of zo ondertussen, ben ook ouder geworden he?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat de 1e x dat we gingen meeten je gelijk begon over je ex, je gelijk zei dat je ;t te druk had met naar haar tieten te kijken.
(heb je ook van mijn naekte rug genoten?)
Iets met puber en single point of interest enzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat de 1e x dat we gingen meeten je gelijk begon over je ex, je gelijk zei dat je ;t te druk had met naar haar tieten te kijken.
Pffft. Alsof marken helpt?quote:Op maandag 25 februari 2008 21:00 schreef Paladijn het volgende:
Dat probleem speelt in elke stad van redelijke omvang met junks en studenten ja
En ze zijn hondsbrutaal... mijn vader's fiets werd al eens op klaarlichte dag achterin een busje geladen bij het winkelcentrum Camminghaburen door twee junks en de fiets van een vriend van me werd op een zonnige zomerdag voor de C&A gejat, ondanks dat ie met twee kettingen vast zat.
Beste is een afgeragde fiets van 50 euro oid te halen en die te marken met een spuitbus. Dan is't alleen hopen dat een stel dronken lui hem niet krom trappen tijdens een stapavond
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
of ben jij die vent met die dikke kop, zonnebril en korte broek die vanmiddag naast het pand stond tussen 17:15 en 17:30? [afbeelding]
Whehehe geniaalquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zag al een dude sneaky om het hoekje van de deur kijken toen ik aankwam, en toen je weg was dacht ik: Verrek! Dat was Alex volgens mij!
Nadat jij hem op slot had gedaan kwam er nog wel iemand door naar buitenquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehe geniaal [afbeelding] wat moest je daar joh? [afbeelding] Badkamer gekocht bij de buren? [afbeelding]
om 16:20 doe ik altijd de deur op slot. Vandaag dus 5 minuten eerder. Dat was ik inderdaad.
ik reed mooi in stijl weg, of niet soms? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |