Veel te duur als je't mij vraagt, maar ik zie mezelf ook eerder in een antiek herenhuis wonen dan zo'n modern kunst-huisjequote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vrijdag oefenen waarschijnlijk, dus helaas geen Mayhem.
Inderdaad dure huizen, maar dan heb je ook wat!
Ik was vandaag nog bij 'jou' Super de Boerquote:Op maandag 25 februari 2008 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
voor de spotters;
ik ben morgen in LWD
en vrijdag sta ik om half 5 achter ;t station op m;n hoerenschoenen.
20cm stilleto's?quote:Op maandag 25 februari 2008 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
voor de spotters;
ik ben morgen in LWD
en vrijdag sta ik om half 5 achter ;t station op m;n hoerenschoenen.
Ik zie jou ook al vet voor me op hoerenschoenen.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog bij 'jou' Super de Boer![]()
En vrijdag ik ook, toevallig johAlleen hebik werkschoenen aan bij gebrek aan hoerenschoenen
Nee, 12 cm maar.quote:
Ik heb al moeite met lopen op gewone schoenenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al vet voor me op hoerenschoenen.
En met een broek aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:25 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met lopen op gewone schoenen
Je ex had zeker ook de broek aan in jullie relatie?quote:
Die zijn alleen hoerig met visnetpanties erbijquote:Op maandag 25 februari 2008 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, 12 cm maar.
Ik heb wel een foto.
*gaat zoeken*
quote:
Ja....quote:Op maandag 25 februari 2008 20:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je ex had zeker ook de broek aan in jullie relatie?
Valt tegen hoor,, ;p met een kort rokje ook.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die zijn alleen hoerig met visnetpanties erbij
Knap lange dagen manquote:Op maandag 25 februari 2008 20:56 schreef Dangel het volgende:
Afsluiten en naar huis, tot Alexxxxx [afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Boven de knietjes is onkuisch!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt tegen hoor,, ;p met een kort rokje ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |