drukdrukdruk Werk, gamedev, tv-series/film achterstand inhalen, sleutelen aan mijn auto, weer eens spelen met mijn camera en de dagelijkse sleur, bluh. Geen tijd voor fok dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
He Liwwadders, ga eens leevn!
Metallicaquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Niet te serieus Lexxx, zanger is een vriend van me en had'm beloofd een keer foto's te maken
Voor de mensen die van Metallica houden is het een aanrader en dat zeg ik niet omdat ik een bandlid persoonlijk ken, alleen spelen ze als afsluiter van een metal-battle.
Inderdaad.quote:
www.damagedjustice.nl zo te zienquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben blij dat ik niet ga zaterdag, ik vind Metallica echt gay.
Ben zaterdag wel in Leeuwarden te vinden, maar dan in Tivoli.
Hmm, kom er net achter dat Sweeney Todd opeens in Cinema draait, en niet in Tivoli.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
"Godver, kutstokje! Stop met bewegen, ik wil je opeten!"
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
"Godver, kutstokje! Stop met bewegen, ik wil je opeten!"
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Stond net [rond kwart voor vijf] het dak van een van die nieuwbouwhuizen aan de Bonkevaart in de hens!
Wat is er met dat bord gebeurt (/gebeurd, ik weet het even niet meer)?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]Zijn leuke huisjes, alleen nogal prijzig...
[ afbeelding ]
Da's ook zuur
Daar zit nu brandblusmeuk op, huis was al verkocht blijkbaar (maar nog niet af).quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er met dat bord gebeurt (/gebeurd, ik weet het even niet meer)?
Gaan er vrijdag nog liwadders naar ;t bolwerk? =D
Vrijdag oefenen waarschijnlijk, dus helaas geen Mayhem.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er met dat bord gebeurt (/gebeurd, ik weet het even niet meer)? [afbeelding]
Gaan er vrijdag nog liwadders naar ;t bolwerk? =D
AHh ok.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zit nu brandblusmeuk op, huis was al verkocht blijkbaar (maar nog niet af).
En ik ga niet naar Mayhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |