Ah, dan ben je ook nog even bij mij is het dorp geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leeuwarden-Franeker-Bolsward-Makkum-Workum-Hindelopen-Sneek-Grou-Wergea-Leeuwarden
Heel kort hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, dan ben je ook nog even bij mij is het dorp geweest
140. maar dat was in een visaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je vergeet het rechte eind genaamd Geate Kritewei als je vanaf Grou komt. 150+ moet daar makkelijk mogelijk zijn
Hard rechtuit is saai imhoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je vergeet het rechte eind genaamd Geate Kritewei als je vanaf Grou komt. 150+ moet daar makkelijk mogelijk zijn
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet als er ineens een Alfa met 60 voorje neus rijdt terwijl je zlef 160 gaat
Heerlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef Marjooow het volgende:
Weekendje Friesland![]()
Morgen middag weer naar huis, 335 km rijden
Yes!quote:
Jep.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mayhem als in de black metal band - met een aantal (zelf-)moordenaars in hun midden?Een van de zangers heeft naast een moord ook zo'n oude Noorse staafkerk in de hens gestoken meen ik. Niet echt mijn muziek
ik woon daar echt zo dichtbij. voel me niet veiligquote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef Paladijn het volgende:
Gaat weer lekker...
Een man is vanmorgen doodgeschoten in het centrum van Leeuwarden. Waarschijnlijk is de nog onbekende man in een auto van broodjeszaak Turquoise meerdere malen beschoten door een passant, waarna hij op straat overleed. De politie verricht al enkele uren onderzoek op en rond de Brol.
bron: www.liwwadders.nl
Hij blijft gelukkig wel op PTA!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx stopt met STA
vaarwel STA als mod
ik kan hier nu weer useren
drukdrukdruk Werk, gamedev, tv-series/film achterstand inhalen, sleutelen aan mijn auto, weer eens spelen met mijn camera en de dagelijkse sleur, bluh. Geen tijd voor fok dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
He Liwwadders, ga eens leevn!
Metallicaquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Niet te serieus Lexxx, zanger is een vriend van me en had'm beloofd een keer foto's te maken
Voor de mensen die van Metallica houden is het een aanrader en dat zeg ik niet omdat ik een bandlid persoonlijk ken, alleen spelen ze als afsluiter van een metal-battle.
Inderdaad.quote:
www.damagedjustice.nl zo te zienquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben blij dat ik niet ga zaterdag, ik vind Metallica echt gay.
Ben zaterdag wel in Leeuwarden te vinden, maar dan in Tivoli.
Hmm, kom er net achter dat Sweeney Todd opeens in Cinema draait, en niet in Tivoli.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
"Godver, kutstokje! Stop met bewegen, ik wil je opeten!"
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
"Godver, kutstokje! Stop met bewegen, ik wil je opeten!"
quote:Op maandag 25 februari 2008 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
Stond net [rond kwart voor vijf] het dak van een van die nieuwbouwhuizen aan de Bonkevaart in de hens!
Wat is er met dat bord gebeurt (/gebeurd, ik weet het even niet meer)?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]Zijn leuke huisjes, alleen nogal prijzig...
[ afbeelding ]
Da's ook zuur
Daar zit nu brandblusmeuk op, huis was al verkocht blijkbaar (maar nog niet af).quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er met dat bord gebeurt (/gebeurd, ik weet het even niet meer)?
Gaan er vrijdag nog liwadders naar ;t bolwerk? =D
Vrijdag oefenen waarschijnlijk, dus helaas geen Mayhem.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er met dat bord gebeurt (/gebeurd, ik weet het even niet meer)? [afbeelding]
Gaan er vrijdag nog liwadders naar ;t bolwerk? =D
AHh ok.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zit nu brandblusmeuk op, huis was al verkocht blijkbaar (maar nog niet af).
En ik ga niet naar Mayhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |