quote:Op maandag 4 februari 2008 14:10 schreef Miam het volgende:
'IJzeren Hein' Jan Visser overleden
04 februari 2008, 12:02
HILVERSUM (ANP) - 'IJzeren Hein' Jan Visser (90), bekend uit het programma Man Bijt Hond is zondagavond overleden, zo liet de NCRV maandag weten. Jan en zijn broer Auke zamelen al jaren oud ijzer in. In Leeuwarden zijn ze een begrip en sinds Man Bijt Hond ook daarbuiten.
De laatste serie van de bejaarde IJzeren Heinen was begin januari te zien, voor de fans van de serie is een dvd gemaakt.
Hoera!quote:Op zondag 3 februari 2008 17:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ahhh, als troost een fotootje voor je gemaakt vanaf je treinstationnetje in IJlst.
[ afbeelding ]
Veel plezier weer in de trein naar Leeuwarden!
quote:Op maandag 4 februari 2008 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu is het inderdaad De Stad van Auke...
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:10 schreef Miam het volgende:
HILVERSUM (ANP) - 'IJzeren Hein' Jan Visser (90), bekend uit het programma Man Bijt Hond is zondagavond overleden, zo liet de NCRV maandag weten. Jan en zijn broer Auke zamelen al jaren oud ijzer in. In Leeuwarden zijn ze een begrip en sinds Man Bijt Hond ook daarbuiten.
De laatste serie van de bejaarde IJzeren Heinen was begin januari te zien, voor de fans van de serie is een dvd gemaakt.
R.I.Pquote:Op maandag 4 februari 2008 14:10 schreef Miam het volgende:
Is een irritante oversteekplaats inderdaad, je zou de zebra kunnen proberen te gebruiken hoewel men daar ook niet echt voor stoptquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:23 schreef blaaatkipje het volgende:
Was een keer te verwachten dat daar wat zou gebeuren, vind ik als fietser het meest rotte stuk om over te steken, vooral aan het eind van de middag.
23e en 24e Racing Expo (heb perskaartenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef Paladijn het volgende:
Anyway, is er de komende tijd nog wat interesants te doen in Leeuwarden aan concerten, evenementen e.d.?
"De grote kracht achter Racing EXPO Leeuwarden: de deelname aan de beurs is voor elke ondernemer betaalbaar, Leeuwarden is filevrij te bereiken, Relatief goedkope hotelkamers in de omgeving van het WTC expo complex. Extreem goedkoop parkeren."quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
23e en 24e Racing Expo (heb perskaarten)
en morgen begint Boot Holland (kutnaam btw)
Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, het ging me meer om de manier waarop ze hun evenement aanprijzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
het FEC is ook filevrij bereikbaar in het weekend hoor. Euro hotel is niet super duur. 2 euro voor een dag parkeren is niet duur (ook al vertik ik het te betalen, ik heb mn maniertjes wel), en een tikfout kan iedereen maken
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:48 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
"Onze" stad vanochtend.
Zoiets denk ik ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, het ging me meer om de manier waarop ze hun evenement aanprijzenEn zo'n taalfout in een persbericht is gewoon slordig imho.
Toegang zal wel iets van 10 euro zijn gok ik?
In Sneek wel, 29/02 Mayhem.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is een irritante oversteekplaats inderdaad, je zou de zebra kunnen proberen te gebruiken hoewel men daar ook niet echt voor stoptIk las geloof ik op liwwadders.nl dat het om een inhaalactie ging, dan ben je ook niet helemaal lekker in je hoofd met al die zijstraatjes...
Anyway, is er de komende tijd nog wat interesants te doen in Leeuwarden aan concerten, evenementen e.d.?
Mayhem als in de black metal band - met een aantal (zelf-)moordenaars in hun midden?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Was de trein naar Heerenveen kapot dan?
ben zowel in Leewarden als Heerenveen geweest(en Grou, Akkrum en Meppel
)
Wolvega overgeslagen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
)
Nee, A, maar je kinne tsjinwurrich foar euro mei de bus. (allinnich jildig yn de wykeinen)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
)
Jup, Steenwijk ook. Keuzes maken he?quote:
Ah, dan ben je ook nog even bij mij is het dorp geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Leeuwarden-Franeker-Bolsward-Makkum-Workum-Hindelopen-Sneek-Grou-Wergea-Leeuwarden
Heel kort hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, dan ben je ook nog even bij mij is het dorp geweest
140. maar dat was in een visaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je vergeet het rechte eind genaamd Geate Kritewei als je vanaf Grou komt. 150+ moet daar makkelijk mogelijk zijn
Hard rechtuit is saai imhoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Je vergeet het rechte eind genaamd Geate Kritewei als je vanaf Grou komt. 150+ moet daar makkelijk mogelijk zijn
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet als er ineens een Alfa met 60 voorje neus rijdt terwijl je zlef 160 gaat
Heerlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef Marjooow het volgende:
Weekendje Friesland![]()
Morgen middag weer naar huis, 335 km rijden
Yes!quote:
Jep.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mayhem als in de black metal band - met een aantal (zelf-)moordenaars in hun midden?Een van de zangers heeft naast een moord ook zo'n oude Noorse staafkerk in de hens gestoken meen ik. Niet echt mijn muziek
ik woon daar echt zo dichtbij. voel me niet veiligquote:Op maandag 11 februari 2008 11:10 schreef Paladijn het volgende:
Gaat weer lekker...
Een man is vanmorgen doodgeschoten in het centrum van Leeuwarden. Waarschijnlijk is de nog onbekende man in een auto van broodjeszaak Turquoise meerdere malen beschoten door een passant, waarna hij op straat overleed. De politie verricht al enkele uren onderzoek op en rond de Brol.
bron: www.liwwadders.nl
Hij blijft gelukkig wel op PTA!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx stopt met STA
vaarwel STA als mod
ik kan hier nu weer useren
drukdrukdruk Werk, gamedev, tv-series/film achterstand inhalen, sleutelen aan mijn auto, weer eens spelen met mijn camera en de dagelijkse sleur, bluh. Geen tijd voor fok dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
He Liwwadders, ga eens leevn!
Metallicaquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:48 schreef Paladijn het volgende:
Niet te serieus Lexxx, zanger is een vriend van me en had'm beloofd een keer foto's te maken
Voor de mensen die van Metallica houden is het een aanrader en dat zeg ik niet omdat ik een bandlid persoonlijk ken, alleen spelen ze als afsluiter van een metal-battle.
Inderdaad.quote:
www.damagedjustice.nl zo te zienquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben blij dat ik niet ga zaterdag, ik vind Metallica echt gay.
Ben zaterdag wel in Leeuwarden te vinden, maar dan in Tivoli.
Hmm, kom er net achter dat Sweeney Todd opeens in Cinema draait, en niet in Tivoli.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
"Godver, kutstokje! Stop met bewegen, ik wil je opeten!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |