abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56563265
Beste toeloop net bij de brug bij de Tuinen daar. Er stonden twee auto's en wat brandweer, politie en ambulances.
pi_56563677
Daar kom ik zo ook langs
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 februari 2008 @ 16:23:49 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56563848
schijnt een aanrijding met beknelling te zijn volgens de P2000
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56583707
Was een keer te verwachten dat daar wat zou gebeuren, vind ik als fietser het meest rotte stuk om over te steken, vooral aan het eind van de middag.
How rude!
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:34:15 #80
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_56583926
Er zijn hier nog veel meer ambulances!

Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_56583997
Toen ik er langs kwam, rond 17.00 was er niks [meer] aan de hand
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_56586959
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:23 schreef blaaatkipje het volgende:
Was een keer te verwachten dat daar wat zou gebeuren, vind ik als fietser het meest rotte stuk om over te steken, vooral aan het eind van de middag.
Is een irritante oversteekplaats inderdaad, je zou de zebra kunnen proberen te gebruiken hoewel men daar ook niet echt voor stopt Ik las geloof ik op liwwadders.nl dat het om een inhaalactie ging, dan ben je ook niet helemaal lekker in je hoofd met al die zijstraatjes...

Anyway, is er de komende tijd nog wat interesants te doen in Leeuwarden aan concerten, evenementen e.d.?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_56586995
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef Paladijn het volgende:

Anyway, is er de komende tijd nog wat interesants te doen in Leeuwarden aan concerten, evenementen e.d.?
23e en 24e Racing Expo (heb perskaarten )
en morgen begint Boot Holland (kutnaam btw)
pi_56587358
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

23e en 24e Racing Expo (heb perskaarten )
en morgen begint Boot Holland (kutnaam btw)
"De grote kracht achter Racing EXPO Leeuwarden: de deelname aan de beurs is voor elke ondernemer betaalbaar, Leeuwarden is filevrij te bereiken, Relatief goedkope hotelkamers in de omgeving van het WTC expo complex. Extreem goedkoop parkeren." "voor de show bekent gemaakt."
Klinkt goed dat persbericht... Misschien kom ik ook wel even kijken met de camera.

Boot 'Holland' trekt me niet zo. Eigenlijk moet het gewoon weer lekker weer worden, 15+ graden ofzo
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_56587425
het FEC is ook filevrij bereikbaar in het weekend hoor. Euro hotel is niet super duur. 2 euro voor een dag parkeren is niet duur (ook al vertik ik het te betalen, ik heb mn maniertjes wel), en een tikfout kan iedereen maken
pi_56587491

"Onze" stad vanochtend.
pi_56587617
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
het FEC is ook filevrij bereikbaar in het weekend hoor. Euro hotel is niet super duur. 2 euro voor een dag parkeren is niet duur (ook al vertik ik het te betalen, ik heb mn maniertjes wel), en een tikfout kan iedereen maken
Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, het ging me meer om de manier waarop ze hun evenement aanprijzen En zo'n taalfout in een persbericht is gewoon slordig imho.

Toegang zal wel iets van 10 euro zijn gok ik?
pi_56587641
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:48 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
"Onze" stad vanochtend.

Het was dat ik vanmorgen geen camera meehad... had op een aantal plekken langs de Waldwei echt zoiets van 'nice kodak moment' met de zonsopkomst.
pi_56587668
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:54 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, het ging me meer om de manier waarop ze hun evenement aanprijzen En zo'n taalfout in een persbericht is gewoon slordig imho.

Toegang zal wel iets van 10 euro zijn gok ik?
Zoiets denk ik ja.

En ik verdedig het evenement graag hoor
pi_56603096
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Is een irritante oversteekplaats inderdaad, je zou de zebra kunnen proberen te gebruiken hoewel men daar ook niet echt voor stopt Ik las geloof ik op liwwadders.nl dat het om een inhaalactie ging, dan ben je ook niet helemaal lekker in je hoofd met al die zijstraatjes...

In Sneek wel, 29/02 Mayhem.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_56621378
Filmpje van de LC van de uitvaart van Jan Visser op de weaze http://wm1.streamzilla.jet-stream.nl/ndcvbk/20080208janvisser.wmv
pi_56621401
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

In Sneek wel, 29/02 Mayhem.
Mayhem als in de black metal band - met een aantal (zelf-)moordenaars in hun midden? Een van de zangers heeft naast een moord ook zo'n oude Noorse staafkerk in de hens gestoken meen ik. Niet echt mijn muziek
pi_56624044
vanavond theatersport in wolweze
Verder totaal niet op de hoogte wat er komende maand is te beleven in Leeuwarden, kalmte voor de storm hoop ik
How rude!
pi_56626818
Nouuuu Leeuwarden was vandaag weer total chaos..
heb maar snel de bus gepakt naar Heerenveen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_56627577
Was de trein naar Heerenveen kapot dan?

ben zowel in Leewarden als Heerenveen geweest (en Grou, Akkrum en Meppel )
pi_56627650
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:

Leeuwarden-Franeker-Bolsward-Makkum-Workum-Hindelopen-Sneek-Grou-Wergea-Leeuwarden
Maar wtf moest je in Meppel? Die past niet echt in dat lijstje
pi_56627780
quote:

Wolvega overgeslagen?
Ja, dat is een pseudoniem.
pi_56627882
quote:

Nee, A, maar je kinne tsjinwurrich foar euro mei de bus. (allinnich jildig yn de wykeinen)
Ik bin ek yn Grou en Akkrum west.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_56627900
En ik seag noch in Swarte Piet btw!
pi_56627915
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:34 schreef Mof het volgende:

[..]

Wolvega overgeslagen?
Jup, Steenwijk ook. Keuzes maken he?

Ik was Rogat, De Wijk en Beetgum nog vergeten in het lijstje btw

En fotos maken natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: