Is een irritante oversteekplaats inderdaad, je zou de zebra kunnen proberen te gebruiken hoewel men daar ook niet echt voor stoptquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:23 schreef blaaatkipje het volgende:
Was een keer te verwachten dat daar wat zou gebeuren, vind ik als fietser het meest rotte stuk om over te steken, vooral aan het eind van de middag.
23e en 24e Racing Expo (heb perskaartenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef Paladijn het volgende:
Anyway, is er de komende tijd nog wat interesants te doen in Leeuwarden aan concerten, evenementen e.d.?
"De grote kracht achter Racing EXPO Leeuwarden: de deelname aan de beurs is voor elke ondernemer betaalbaar, Leeuwarden is filevrij te bereiken, Relatief goedkope hotelkamers in de omgeving van het WTC expo complex. Extreem goedkoop parkeren."quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
23e en 24e Racing Expo (heb perskaarten)
en morgen begint Boot Holland (kutnaam btw)
Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, het ging me meer om de manier waarop ze hun evenement aanprijzenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
het FEC is ook filevrij bereikbaar in het weekend hoor. Euro hotel is niet super duur. 2 euro voor een dag parkeren is niet duur (ook al vertik ik het te betalen, ik heb mn maniertjes wel), en een tikfout kan iedereen maken
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:48 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
"Onze" stad vanochtend.
Zoiets denk ik ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten, het ging me meer om de manier waarop ze hun evenement aanprijzenEn zo'n taalfout in een persbericht is gewoon slordig imho.
Toegang zal wel iets van 10 euro zijn gok ik?
In Sneek wel, 29/02 Mayhem.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is een irritante oversteekplaats inderdaad, je zou de zebra kunnen proberen te gebruiken hoewel men daar ook niet echt voor stoptIk las geloof ik op liwwadders.nl dat het om een inhaalactie ging, dan ben je ook niet helemaal lekker in je hoofd met al die zijstraatjes...
Anyway, is er de komende tijd nog wat interesants te doen in Leeuwarden aan concerten, evenementen e.d.?
Mayhem als in de black metal band - met een aantal (zelf-)moordenaars in hun midden?quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Was de trein naar Heerenveen kapot dan?
ben zowel in Leewarden als Heerenveen geweest(en Grou, Akkrum en Meppel
)
Wolvega overgeslagen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
)
Nee, A, maar je kinne tsjinwurrich foar euro mei de bus. (allinnich jildig yn de wykeinen)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |