Dat is geen snackbar, is de shoarmatent van de Mangerie, die er tegenover zit.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Oeh Sneek. Schuin tegenover de Bieb heb je een snackbar die lekkere shoarma verkopen
Correctie, 3, ik vergeet Babske.quote:
Nuon?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:44 schreef Dangel het volgende:
Je vergeet jezelf ook!
Auke gister nog gezien![]()
Enikzit nogsteeds in Leeuwardenoverwerk tot 21:00
Nee. Visser carrosseriequote:
Genoeg. Is alleen meer een gevolg van bestuurlijke tekortkomingen dan teveel verkeerquote:Op maandag 28 januari 2008 22:21 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Alsof er uberhaupt files in leeuwarden zijn.
Misschien moet je dan eens je ogen open doen. Ik sta 's ochtends leeuwarden uit ook vrijwel nooit in een file (richting Drachten/H'veen/Harlingen), maar Leeuwarden in op dat tijdstip is een regelrechte ramp. Dat begint men zich gezien de onderzoeken naar het Drachtsterplein, Oostergo/Overijselseweg, haak om Leeuwarden, aanpassingen aan de ringweg, openingstijden bruggen e.d. ook te beseffen. Enige nadeel is dat alles binnen de ring weer op slot gegooid wordt qua doorstroming door het aanpassen van de voorrangssituaties bij rotondes.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Stel je niet zo aan man. In al die jaren dat ik in Leeuwarden woon heb ik nog nooit, maar dan ook nog nooit in de file gestaan. Dat kan je niet eens file noemen.
7.95 voor die dvd valt erg mee, schijnt dat ze binnenkort weer een nieuw seizoen op gaan nemen, dan zie ik de cameraploeg wel weer voorbij struinenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:09 schreef Mof het volgende:
http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=lxwkjDsHtGATqGxDeK
Maar!
Voor de echte Liwwaders: (want dat DVD-spul kost mie oek weer sufeel ju!)
Alle afleveringen, 100% gratis:
http://www.youtube.com/results?search_query=Ijzeren+heinen&search=Search
Je hebt helemaal gelijk, een file van een paar honderd metersquote:Op maandag 28 januari 2008 23:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens je ogen open doen. Ik sta 's ochtends leeuwarden uit ook vrijwel nooit in een file (richting Drachten/H'veen/Harlingen), maar Leeuwarden in op dat tijdstip is een regelrechte ramp. Dat begint men zich gezien de onderzoeken naar het Drachtsterplein, Oostergo/Overijselseweg, haak om Leeuwarden, aanpassingen aan de ringweg, openingstijden bruggen e.d. ook te beseffen. Enige nadeel is dat alles binnen de ring weer op slot gegooid wordt qua doorstroming door het aanpassen van de voorrangssituaties bij rotondes.
Ik heb er persoonlijk weinig last van, maar economisch gezien sla je een flater als je stad onbereikbaar is (klinkt simplistisch, is het in essentie ook.)
Doe Gerben eens de groeten van Eibertquote:
Droom gerust verder.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, een file van een paar honderd meters
Heb'm er gelukkig nog niet in zien rijdenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben hem 'vrijwillig' een verklaring laten tekenen dat ie afstand deed van zijn rijbewijs, maar hij heeft het nu weer terug, dus iedereen opgepast
Zal ik doen. Heb m al een paar weken niet gezien btwquote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe Gerben eens de groeten van Eibert
Nee, zit doordeweek ook op schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zal ik doen. Heb m al een paar weken niet gezien btw
Hij word tekenaar ja. En heeft 0-urencontract. Doe jij hem degroeten dan maar. Beste kerel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, zit doordeweek ook op school
Geloof dat hij vaaf februari een half jaar komt stagelopen.
Oh?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:44 schreef Dangel het volgende:
Je vergeet jezelf ook!
Auke gister nog gezien![]()
Enikzit nogsteeds in Leeuwardenoverwerk tot 21:00
Hartje centrum. Dagelijks via het vliet richting de miro de stad uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Droom gerust verder.
Randstedeling zeker?
Je zat zo mooi naast het centrumquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef Tristessa het volgende:
Yo. Schieringen represent.
Op die route sta je inderdaad amper vast, daar rij ik zelf vanaf het cambuurstadion doorgaans ook langs. Het neemt helaas niet weg dat een hoop mensen op andere routes in de spits wel de nodige problemen ondervinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Hartje centrum. Dagelijks via het vliet richting de miro de stad uit.
waar ongeveer in schieringenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef Tristessa het volgende:
Yo. Schieringen represent.
Ben gaan samenwonen met mijn vriend in verband met gebrek aan genoeg ruimtequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zat zo mooi naast het centrumStudentenflatje tegenwoordig?
In de buurt van Marokkaanse moskee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
waar ongeveer in schieringen
TVP tevens
Lekker tochquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ben gaan samenwonen met mijn vriend in verband met gebrek aan genoeg ruimte. Tja, de locatie is wel wat minder, maar we hebben wel veel meer ruimte en dat is ook wel prettig. Oh ja, en ik heb ook geen vervelende huisgenoten meer
.
quote:
Er is een carnavalsvereniging, genaamd de Olde Bereleut. Verwacht er alleen niet teveel van.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:51 schreef Merson het volgende:
Wordt er carnaval gevierd in Leeuwarden?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ben gaan samenwonen met mijn vriend in verband met gebrek aan genoeg ruimte. Tja, de locatie is wel wat minder, maar we hebben wel veel meer ruimte en dat is ook wel prettig. Oh ja, en ik heb ook geen vervelende huisgenoten meer
.
Mooi, dan hoef ik me dus niet druk te maken dat ik er last van heb.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:05 schreef Mof het volgende:
[..]
Er is een carnavalsvereniging, genaamd de Olde Bereleut. Verwacht er alleen niet teveel van.
Wie heeft trouwens carnavalswagens nodig als je Auke hebt rondrijden?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]Bedankt!
Maar ehm, ik heb in jouw fotoboek gespiekt en ik ken jou. Ik heb bij jou op de havo gezeten in Dokkum
.
Hij's scheef!quote:
Was zondagquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij's scheef!
Wel lekker rustig trouwens
Voor op de ring, hij is niet voor niks British Racing Greenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:45 schreef Paladijn het volgende:
En waarom zit er racegaas onder je kentekenplaat Lexxx?
2 euro voor een dag parkeren, tja, dat is ook logisch dat het op de foto vol is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Socios het volgende:
Die file´s in Leeuwarden zijn echt lol, ja. Zie je ze allemaal een rijtje staan terwijl je met de trein met 100 km/u in no time de binnenstad in bent. Een oplossing zou kunnen zijn een transferium bij
station Deinum () en Goutum. Het gros moet toch in het financiële hart van Friesland zijn:
[ afbeelding ]
Alles op loopafstand van station Leeuwarden.
Dat transferium 'in' Goutum komt er al onder in Zuidlanden waar ze treinstation Werpsterhoek gaan bouwen... dat houdt iig de Drachtster forensjes van de rondweg afquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Socios het volgende:
Die file´s in Leeuwarden zijn echt lol, ja. Zie je ze allemaal een rijtje staan terwijl je met de trein met 100 km/u in no time de binnenstad in bent. Een oplossing zou kunnen zijn een transferium bij
station Deinum () en Goutum. Het gros moet toch in het financiële hart van Friesland zijn:
[ afbeelding ]
Alles op loopafstand van station Leeuwarden.
Dat is ook wel erg goedkoop, ik dacht dat het vroeger iets van een euro per uur was - en toen stond het ook al redelijk vol.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:09 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
2 euro voor een dag parkeren, tja, dat is ook logisch dat het op de foto vol is.
sneek woon jij toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
Kan je nagaan, ik kan maar 1 trein in ;t uur pakken. ._.
Klote Friesland.
IJlst, naar Sneek gaan 2 treinen per uur, en ik moet net 1 station verderquote:
Hij moet leren sturenquote:Op zondag 3 februari 2008 17:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Kwam een leuk filmpje tegen op youtube![]()
Ahhh, als troost een fotootje voor je gemaakt vanaf je treinstationnetje in IJlst.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:30 schreef DevilsWhore het volgende:
IJlst, naar Sneek gaan 2 treinen per uur, en ik moet net 1 station verder
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:10 schreef Miam het volgende:
'IJzeren Hein' Jan Visser overleden
04 februari 2008, 12:02
HILVERSUM (ANP) - 'IJzeren Hein' Jan Visser (90), bekend uit het programma Man Bijt Hond is zondagavond overleden, zo liet de NCRV maandag weten. Jan en zijn broer Auke zamelen al jaren oud ijzer in. In Leeuwarden zijn ze een begrip en sinds Man Bijt Hond ook daarbuiten.
De laatste serie van de bejaarde IJzeren Heinen was begin januari te zien, voor de fans van de serie is een dvd gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |