Nee, zit doordeweek ook op schoolquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zal ik doen. Heb m al een paar weken niet gezien btw
Hij word tekenaar ja. En heeft 0-urencontract. Doe jij hem degroeten dan maar. Beste kerel.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, zit doordeweek ook op school
Geloof dat hij vaaf februari een half jaar komt stagelopen.
Oh?quote:Op maandag 28 januari 2008 18:44 schreef Dangel het volgende:
Je vergeet jezelf ook!
Auke gister nog gezien![]()
Enikzit nogsteeds in Leeuwardenoverwerk tot 21:00
Hartje centrum. Dagelijks via het vliet richting de miro de stad uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Droom gerust verder.
Randstedeling zeker?
Je zat zo mooi naast het centrumquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef Tristessa het volgende:
Yo. Schieringen represent.
Op die route sta je inderdaad amper vast, daar rij ik zelf vanaf het cambuurstadion doorgaans ook langs. Het neemt helaas niet weg dat een hoop mensen op andere routes in de spits wel de nodige problemen ondervinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:22 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Hartje centrum. Dagelijks via het vliet richting de miro de stad uit.
waar ongeveer in schieringenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:24 schreef Tristessa het volgende:
Yo. Schieringen represent.
Ben gaan samenwonen met mijn vriend in verband met gebrek aan genoeg ruimtequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zat zo mooi naast het centrumStudentenflatje tegenwoordig?
In de buurt van Marokkaanse moskee.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
waar ongeveer in schieringen
TVP tevens
Lekker tochquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ben gaan samenwonen met mijn vriend in verband met gebrek aan genoeg ruimte. Tja, de locatie is wel wat minder, maar we hebben wel veel meer ruimte en dat is ook wel prettig. Oh ja, en ik heb ook geen vervelende huisgenoten meer
.
quote:
Er is een carnavalsvereniging, genaamd de Olde Bereleut. Verwacht er alleen niet teveel van.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:51 schreef Merson het volgende:
Wordt er carnaval gevierd in Leeuwarden?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ben gaan samenwonen met mijn vriend in verband met gebrek aan genoeg ruimte. Tja, de locatie is wel wat minder, maar we hebben wel veel meer ruimte en dat is ook wel prettig. Oh ja, en ik heb ook geen vervelende huisgenoten meer
.
Mooi, dan hoef ik me dus niet druk te maken dat ik er last van heb.quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:05 schreef Mof het volgende:
[..]
Er is een carnavalsvereniging, genaamd de Olde Bereleut. Verwacht er alleen niet teveel van.
Wie heeft trouwens carnavalswagens nodig als je Auke hebt rondrijden?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]Bedankt!
Maar ehm, ik heb in jouw fotoboek gespiekt en ik ken jou. Ik heb bij jou op de havo gezeten in Dokkum
.
Hij's scheef!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |