quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee nogWat wil je horen?
Heb nog wle enpaar Vanessa Mae CDs onder mn stoelliggen hoor
En veel Ayreon.
Waar is de hxc?quote:
Goeie zaak toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
hey ik heb een brede smaak! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Euh?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeie zaak toch?
Of duw er wat Beach Boys in, altijd goed
Inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeie zaak toch?
Of duw er wat Beach Boys in, altijd goed
Ik heb 2 hxc cd;s, 1 van Instill en 1 van Calibanquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet in CD vorm in mn auto vrees ik...:@
tenzij je zelf CD meeneemt
Mag ik bij jou in de auto, Beatles.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb eigenlijk van alles wat in de auto: o.a. Metallica, Bush, K0rn, Therion, After Forever, Dire Straits, Led Zep, Alan Parsons Project, Beatles, Ramms+ein, Members of Mayday (oude rave ^^), Dune - forever, Carl Orff :x
jammerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 2 hxc cd;s, 1 van Instill en 1 van Caliban
die van Instill is een demo dus weinig nummers
en die van Caliban is verneukt door m;n discman () dus er zijn nog maar een paar nummers die ;t doen.
Inderdaad.quote:
neem voor de zekerhed maar wat moois mee voor als je al mijn CDs kut vindquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb ook wel Marilyn Manson, Heideroosjes (), Beatles of Summerbreeze cd met allemaal metal enzo.
op zich zijn er wel meer bands met lagharige bandledenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:02 schreef mordradead het volgende:
Is Epica niet die muziek met die bassisten met lang haar?
Oh help.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neem voor de zekerhed maar wat moois mee voor als je al mijn CDs kut vind![]()
Zelfs ik had vroeger haar tot m;n schouderbladenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfs IK had vroeger haar tot ver onder mn schouders.. en ik kan geeneens muziek maken!
Ja, de meeste muzikanten in dat genre hebben lang haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neem voor de zekerhed maar wat moois mee voor als je al mijn CDs kut vind [afbeelding]
[..]
op zich zijn er wel meer bands met lagharige bandleden [afbeelding]
is epica dan met contrabassen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef mordradead het volgende:
Maar er zijn niet veel bands met van die lui op van die grote contrabassen met lang haar
vast wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:02 schreef mordradead het volgende:
Is Epica niet die muziek met die bassisten met lang haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |