Hehe, ik stond vanavond bij het pannekoekenschip te wachten en heb afentoe toch een blik naar boven geworpen of er toevallig niet iets me tegemoet kwamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er al platen van de Achmea afgekomen?
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:42 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Hehe, ik stond vanavond bij het pannekoekenschip te wachten en heb afentoe toch een blik naar boven geworpen of er toevallig niet iets me tegemoet kwam
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
met het raam open door een waterplas rijden heeft mij ook een hoogwaterhappening bezorgd
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Oef, ben ik ff blij dat k de hele dag in Groningen zit
Geniet van het mooie weer zou ik zeggen!
Bij de Mac's in de Groninger binnenstad zit geen fontein/roderaampjessteeg op 5 meter lopen?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, even serieus.
Ik was Dinsdag met mijn vriendin in Groningen in de stad, en het viel mij op dat je daar helemaal niet mensen hebben die stoer doen met hun fiets, of stoer voor de MAC staan.
Waarom is dit zo in Leeuwarden? Niet dat ik bang voor die mensen ben ofzoMaar ik maak me er wel een beetje zorgen over namelijk.
Mijn STAD!
nee, maar gewoon als ik daar loop. Helemaal geen agressie! Helemaal niks. Het is daar zo vredig. En dan nog die turken. Sorry hoor, maar die beginnen mij nu echt mn strot uit te komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de Mac's in de Groninger binnenstad zit geen fontein/roderaampjessteeg op 5 meter lopen?
En als je de 2fast2furious mensjes bij de mcDrive bedoelt... die heb je bij elke mcDrive
Het gras is echt niet groener in Groningenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nee, maar gewoon als ik daar loop. Helemaal geen agressie! Helemaal niks. Het is daar zo vredig. En dan nog die turken. Sorry hoor, maar die beginnen mij nu echt mn strot uit te komen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
met het raam open door een waterplas rijden heeft mij ook een hoogwaterhappening bezorgd
Altijd hetzelfde volk jongelui wat voor de Mac staat..quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, even serieus.
Ik was Dinsdag met mijn vriendin in Groningen in de stad, en het viel mij op dat je daar helemaal niet mensen hebben die stoer doen met hun fiets, of stoer voor de MAC staan.
Waarom is dit zo in Leeuwarden? Niet dat ik bang voor die mensen ben ofzoMaar ik maak me er wel een beetje zorgen over namelijk.
Mijn STAD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |