Ergens in mei geloof ik, zangeres was ziek dus het eerdere concert ging niet door.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer zijn ze in Romein?
EpicaTherion
Nightwish
Ik loop nu ook nog in rokjes rond hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is goed te doen inderdaad, nog een paar maandjes geduld voor het weer rokjesweer is
Oh ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh mja, maar das al weer 6 jaar geleden of zo ondertussen, ben ook ouder geworden he?
( jazeker, en dat heb ik je verteld ook nota bene)
Bedtijd, welterusten![]()
Ik niet, epica is schijt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:22 schreef Paladijn het volgende:
EpicaNightwish
Therion
Ik ga overigens waarschijnlijk wel naar Epica @ Romein :x
Dat staat je goed hoor dat littekenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ok.
(ohja, dat is waar. Vooral dat mooie litteken zeker)
Ah, vóór vrijdag ff mn CD wisselen dusquote:
Weet ik toch.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat staat je goed hoor dat litteken![]()
JA. =Dquote:[..]
Ah, vóór vrijdag ff mn CD wisselen dus
Geen idee nogquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee nogWat wil je horen?
Heb nog wle enpaar Vanessa Mae CDs onder mn stoelliggen hoor
En veel Ayreon.
Waar is de hxc?quote:
Goeie zaak toch?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
hey ik heb een brede smaak! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Euh?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeie zaak toch?
Of duw er wat Beach Boys in, altijd goed
Inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeie zaak toch?
Of duw er wat Beach Boys in, altijd goed
Ik heb 2 hxc cd;s, 1 van Instill en 1 van Calibanquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet in CD vorm in mn auto vrees ik...:@
tenzij je zelf CD meeneemt
Mag ik bij jou in de auto, Beatles.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb eigenlijk van alles wat in de auto: o.a. Metallica, Bush, K0rn, Therion, After Forever, Dire Straits, Led Zep, Alan Parsons Project, Beatles, Ramms+ein, Members of Mayday (oude rave ^^), Dune - forever, Carl Orff :x
jammerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb 2 hxc cd;s, 1 van Instill en 1 van Caliban
die van Instill is een demo dus weinig nummers
en die van Caliban is verneukt door m;n discman () dus er zijn nog maar een paar nummers die ;t doen.
Inderdaad.quote:
neem voor de zekerhed maar wat moois mee voor als je al mijn CDs kut vindquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb ook wel Marilyn Manson, Heideroosjes (), Beatles of Summerbreeze cd met allemaal metal enzo.
op zich zijn er wel meer bands met lagharige bandledenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:02 schreef mordradead het volgende:
Is Epica niet die muziek met die bassisten met lang haar?
Oh help.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neem voor de zekerhed maar wat moois mee voor als je al mijn CDs kut vind![]()
Zelfs ik had vroeger haar tot m;n schouderbladenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfs IK had vroeger haar tot ver onder mn schouders.. en ik kan geeneens muziek maken!
Ja, de meeste muzikanten in dat genre hebben lang haarquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neem voor de zekerhed maar wat moois mee voor als je al mijn CDs kut vind [afbeelding]
[..]
op zich zijn er wel meer bands met lagharige bandleden [afbeelding]
is epica dan met contrabassen?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef mordradead het volgende:
Maar er zijn niet veel bands met van die lui op van die grote contrabassen met lang haar
vast wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:02 schreef mordradead het volgende:
Is Epica niet die muziek met die bassisten met lang haar?
Hehe, ik stond vanavond bij het pannekoekenschip te wachten en heb afentoe toch een blik naar boven geworpen of er toevallig niet iets me tegemoet kwamquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Zijn er al platen van de Achmea afgekomen?
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:42 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Hehe, ik stond vanavond bij het pannekoekenschip te wachten en heb afentoe toch een blik naar boven geworpen of er toevallig niet iets me tegemoet kwam
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
met het raam open door een waterplas rijden heeft mij ook een hoogwaterhappening bezorgd
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Oef, ben ik ff blij dat k de hele dag in Groningen zit
Geniet van het mooie weer zou ik zeggen!
Bij de Mac's in de Groninger binnenstad zit geen fontein/roderaampjessteeg op 5 meter lopen?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, even serieus.
Ik was Dinsdag met mijn vriendin in Groningen in de stad, en het viel mij op dat je daar helemaal niet mensen hebben die stoer doen met hun fiets, of stoer voor de MAC staan.
Waarom is dit zo in Leeuwarden? Niet dat ik bang voor die mensen ben ofzoMaar ik maak me er wel een beetje zorgen over namelijk.
Mijn STAD!
nee, maar gewoon als ik daar loop. Helemaal geen agressie! Helemaal niks. Het is daar zo vredig. En dan nog die turken. Sorry hoor, maar die beginnen mij nu echt mn strot uit te komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bij de Mac's in de Groninger binnenstad zit geen fontein/roderaampjessteeg op 5 meter lopen?
En als je de 2fast2furious mensjes bij de mcDrive bedoelt... die heb je bij elke mcDrive
Het gras is echt niet groener in Groningenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nee, maar gewoon als ik daar loop. Helemaal geen agressie! Helemaal niks. Het is daar zo vredig. En dan nog die turken. Sorry hoor, maar die beginnen mij nu echt mn strot uit te komen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
met het raam open door een waterplas rijden heeft mij ook een hoogwaterhappening bezorgd
Altijd hetzelfde volk jongelui wat voor de Mac staat..quote:Op maandag 3 maart 2008 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, even serieus.
Ik was Dinsdag met mijn vriendin in Groningen in de stad, en het viel mij op dat je daar helemaal niet mensen hebben die stoer doen met hun fiets, of stoer voor de MAC staan.
Waarom is dit zo in Leeuwarden? Niet dat ik bang voor die mensen ben ofzoMaar ik maak me er wel een beetje zorgen over namelijk.
Mijn STAD!
bwahahahah cambuur losertsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |