Ja, klopt, maar ik heb hem op slot gedaan, das mijn werk. Als iemand hem daarna weer van slot af halat is dat zijn probleem en niet dat van mijquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nadat jij hem op slot had gedaan kwam er nog wel iemand door naar buiten [ afbeelding ]
Heb je niet eens weg zien rijden [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niet met die blauwe bus in ieder geval...
Stond op Gerben te wachten [klote vakantietijden van Connexxion [ afbeelding ] ]

Ja, dat was jij wel dus!! Dat ging net goed man!quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik heb hem op slot gedaan, das mijn werk. Als iemand hem daarna weer van slot af halat is dat zijn probleem en niet dat van mij [afbeelding]
Ik reed weg in die groene Rover (zie ook FoBo) met op zich best hele luide muziek.. en ik ramde bijna een Caparis busje van de weg toen ik weg reed [afbeelding]

Opbokken moest iequote:Op woensdag 27 februari 2008 18:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat was jij wel dus!! Dat ging net goed man! [ afbeelding ]
Dacht even dat hij er vol in zou klappen [ afbeelding ]

Jij had'm schuin tussen de bomen ingezet?quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik parkeer niet zo stomdat was mn stageslaafje

Ja, je hield hem gewoon stug in de achteruitquote:

Je gaat wel langer met gRover doen dan met de vieze Visa hoop ik :xquote:

Nou, als hij zo doorgaatquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat wel langer met gRover doen dan met de vieze Visa hoop ik :x

Been there done thatquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij had'm schuin tussen de bomen ingezet?
 Nee, met de kont richting de deur, dan hoef je wat miner ver te lopen met laden/lossen. Maar geod stageloper heeft nog maar een week zn rijbewijs, het is hem vergeven.
 Nee, met de kont richting de deur, dan hoef je wat miner ver te lopen met laden/lossen. Maar geod stageloper heeft nog maar een week zn rijbewijs, het is hem vergeven. ff laten zweten
 ff laten zweten  

Vloeken dat ie deed
 Vloeken dat ie deed  

die keek niet bepaald vrolijk
 die keek niet bepaald vrolijk  

Nightwish
 Nightwish 

Ergens in mei geloof ik, zangeres was ziek dus het eerdere concert ging niet door.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer zijn ze in Romein?
EpicaTherion
Nightwish

Ik loop nu ook nog in rokjes rond hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is goed te doen inderdaad, nog een paar maandjes geduld voor het weer rokjesweer is

Oh ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh mja, maar das al weer 6 jaar geleden of zo ondertussen, ben ook ouder geworden he?
( jazeker, en dat heb ik je verteld ook nota bene)
Bedtijd, welterusten

)
)

Ik niet, epica is schijt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:22 schreef Paladijn het volgende:
EpicaNightwish
Therion
Ik ga overigens waarschijnlijk wel naar Epica @ Romein :x

Dat staat je goed hoor dat littekenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh ok.
(ohja, dat is waar. Vooral dat mooie litteken zeker)

Ah, vóór vrijdag ff mn CD wisselen dusquote:

Weet ik toch.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat staat je goed hoor dat litteken

JA. =Dquote:[..]
Ah, vóór vrijdag ff mn CD wisselen dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |