quote:Op zondag 27 januari 2008 21:24 schreef Blawh het volgende:
In Groningen hebben ze ook een Febo, dat scheelt.
Dat had ik destijds bij Levchenko. In Theo Janssen heb ik echter wel vertrouwen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoor.. Past hij wel bij Groningen? Ik vraag het me af.
"Er gaat niemand weg" is waarschijnlijk Russisch voor uitverkoop ofzo...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef The_Verve het volgende:
Net in Voetbal Insite, volgens Derksen gaat Nevland toch nog naar Fulham. Nijland dacht er vanavond nog uit te komen. Fulham verhoogt telkens zijn bod een klein beetje volgens Derksen.
Jank toch niet zo zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Anders zou ik het ook niet uit willen leggen nee. Het grote Ajaks gaat niet uit van eigen kracht, maar koopt de concurrent leeg. Voor boertjes zijn ze bang tegenwoordig, kun je nagaan.
Ik hoop echt dat ze met dit kutbeleid hun eigen graf graven.
Ow, en nou moi den heh Nevland. Pff.
Omdat Ajax hem niet wou hebben knuppelquote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef ub40_bboy het volgende:
He jullie hadden Lindgren in eerste instantie ook van ajax dus niet blij doen.
Ja VoreG, je kunt wel arrogant gaan doen dat dat niet zo is, maar face it jongen, zo erg is je clubje aan het afglijden. Enne ik jank niet, want we kopen er vast een betere voor terug, waar jullie over 2 jaar weer grof geld voor gaan betalenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jank toch niet zo zeg.
Ajax zal inderdaad de spelers van Groningen kopen, omdat ze Groningen willen verzwakken dat is echt de rede.
Hij zal komen als vervanger van Maduro en opvolger voor Davids, die ook niet elke wedstrijd kan spelen.
Nou dat vraag ik me af. Lindren heeft imo toch wel wat meer kwaliteit dan Janssen. Lindgren was het hart van de ploeg!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Janssen zou wel de ideale opvolger van Lindgren zijn.
Ach, dat Ajax een scoutingniveau heeft van het niveau van een gemiddelde 4de klasser....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |