quote:Op zondag 27 januari 2008 21:24 schreef Blawh het volgende:
In Groningen hebben ze ook een Febo, dat scheelt.
Dat had ik destijds bij Levchenko. In Theo Janssen heb ik echter wel vertrouwen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoor.. Past hij wel bij Groningen? Ik vraag het me af.
"Er gaat niemand weg" is waarschijnlijk Russisch voor uitverkoop ofzo...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef The_Verve het volgende:
Net in Voetbal Insite, volgens Derksen gaat Nevland toch nog naar Fulham. Nijland dacht er vanavond nog uit te komen. Fulham verhoogt telkens zijn bod een klein beetje volgens Derksen.
Jank toch niet zo zeg.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef clauwheee het volgende:
Anders zou ik het ook niet uit willen leggen nee. Het grote Ajaks gaat niet uit van eigen kracht, maar koopt de concurrent leeg. Voor boertjes zijn ze bang tegenwoordig, kun je nagaan.
Ik hoop echt dat ze met dit kutbeleid hun eigen graf graven.
Ow, en nou moi den heh Nevland. Pff.
Omdat Ajax hem niet wou hebben knuppelquote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef ub40_bboy het volgende:
He jullie hadden Lindgren in eerste instantie ook van ajax dus niet blij doen.
Ja VoreG, je kunt wel arrogant gaan doen dat dat niet zo is, maar face it jongen, zo erg is je clubje aan het afglijden. Enne ik jank niet, want we kopen er vast een betere voor terug, waar jullie over 2 jaar weer grof geld voor gaan betalenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jank toch niet zo zeg.
Ajax zal inderdaad de spelers van Groningen kopen, omdat ze Groningen willen verzwakken dat is echt de rede.
Hij zal komen als vervanger van Maduro en opvolger voor Davids, die ook niet elke wedstrijd kan spelen.
Nou dat vraag ik me af. Lindren heeft imo toch wel wat meer kwaliteit dan Janssen. Lindgren was het hart van de ploeg!quote:Op zondag 27 januari 2008 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Janssen zou wel de ideale opvolger van Lindgren zijn.
Ach, dat Ajax een scoutingniveau heeft van het niveau van een gemiddelde 4de klasser....quote:
Inderdaad, ze kunnen nevland nu moeilijk houden. Die zal niet prettiger gaan voelen als twee mensen wel weg mogen en hij niet.quote:
Arrogant gaan doen? Het is te zielig voor woorden om te gaan roepen dat Ajax dit aan het doen is om Groningen te verzwakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja VoreG, je kunt wel arrogant gaan doen dat dat niet zo is, maar face it jongen, zo erg is je clubje aan het afglijden. Enne ik jank niet, want we kopen er vast een betere voor terug, waar jullie over 2 jaar weer grof geld voor gaan betalen
Nou nee hoor niets zieligs aan, daar heeft het toch alles van weg? Maar hé, je goed recht.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Arrogant gaan doen? Het is te zielig voor woorden om te gaan roepen dat Ajax dit aan het doen is om Groningen te verzwakken.
Dat Ajax dramatisch inkoopt is een feit, maar dat heeft geen reet te maken met Groningen.
quote:Full name Pierre Veiga Sodre
Date of birth May 31, 1987 (1987-05-31) (age 20)
Place of birth Encruzilhada do Sul, Brazil
Height 189cm
Playing position Midfielder
quote:Anco Jansen in beeld bij FC Groningen
zondag, 27 januari 2008
Anco Jansen is nadrukkelijk in beeld bij FC Groningen. De vleugspeler zal de komende week enkele keren meetrainen met de selectie van beloftentrainer Erwin van der Looi. Voor 31-januari zal er dan een beslissing worden genomen over de voetbaltoekomst van de geboren en getogen Zwollenaar.
Op 24 maart 2006 maakt Anco Jansen zijn debuut in het eerste elftal. In de thuiswedstrijd tegen HFC Haarlem mag hij de laatste minuten invallen. In het seizoen 2006/2007 behoort hij vast tot de eerste selectie en hij komt tot 29 wedstrijden in de hoofdmacht. Hij komt hierbij tot 1 doelpunt, de geboren Zwollenaar scoort thuis tegen aartsrivaal Go Ahead Eagles met een geweldige lob over de keeper.
Dit seizoen is de aanvaller meer uit de gratie geraakt bij trainer Jan Everse. Op vrijdag 26 oktober kwam Anco Jansen voor het laatst in actie voor het eerste elftal van FC Zwolle. Een overgang naar FC Groningen lijkt nu nabij.
(www.fczwolle.org)
Goede talentvolle speler, had gehoopt dat Heracles hem ook in de gaten zou houden.quote:
Die kan echt wel ballen hoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
WTF!!! wat moeten we met een uit de gratie geraakte spits van FC Zwolle??
Eens, ik zie ook liever wat Nederlandse voetballers erbij komenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:23 schreef The_Verve het volgende:
Wel jammer dat het weer een buitenlander is...
Het is toch nog niet bekend hoeveel Ajax voor Lindgren zal betalen?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:27 schreef Inca het volgende:
FC Groningen contracteert Pierre Sodre
Nog voordat Rasmus Lindgren officieel is gepresenteerd bij Ajax, de club die hem voor 3.7 miljoen euro heeft gecontracteerd, heeft de huidige werkgever van Lindgren als een vervanger aangekocht. Pierre Veige Sodre kwam vandaag aan in Groningen en zal binnenkort worden gepresenteerd in de Euroborg.
Sodre is een 20-jarige middenvelder die momenteel uitkomt voor het Braziliaanse Internacional. Het is een offensief ingestelde middenvelder die sinds twee jaar in de hoofdmacht van de Zuid-Amerikaanse topclub speelt.
Mogelijk haalt FC Groningen ook nog Theo Janssen van Vitesse. Technisch directeur Henk Veldmate bevestigde de interesse aan RTL Voetbal Insite-presentator Wilfred Genee.
Agh het compenseert weer wat. Nevland, Silva, Lindgren zijn ook geen Nederlandersquote:Op zondag 27 januari 2008 22:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eens, ik zie ook liever wat Nederlandse voetballers erbij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |