quote:-Bjoro-
-Ook Argentijns kampioen Haasje-Over springt wel eens mis !-
quote:-Beschouw-
-Banega als de dood voor Sneijder.
-
quote:-EnGCatjuh-
-Banega: "Ok, er zijn geen webcams bij. Doe je ding!"
-
De opmaak is hier te vinden.quote:-DivineJester-
-De verkrampte Banega wordt van het veld gedragen door een medespeler-
Ja, alles dat voor de 'aankondiging' van de uitslag zat is meegenomenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef SCH het volgende:
Heb je die van mij wel meegenomen?
Ik denk ik zoek ff plaatjesquote:Op zondag 27 januari 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
allemaal?
Graagquote:Op zondag 27 januari 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
Mogen onderschriften zonder verwijzingen naar Beschouw ook?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Ivoriaan had iets met een olifantenlul in zijn hoofd
Was inderdaad een twijfelgevalletje kwa plagiaat, maar hij is zo beter. Hoewel ik neigde naar niet.quote:
en ik wacht nog op mijn overwinnings avatarquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Bayswater zou toch nog een keer de eindstand van de vorige ronde plaatsen
Die moet je Kleinzusje laten makenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en ik wacht nog op mijn overwinnings avatar
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en ik wacht nog op mijn overwinnings avatar
Kleinzusje heeft sinds gister een 48-uurs ban. Als ze mazzel heeft, want yvonne was het spuugzat met alle DGK-bannelingen en ging ze misschien allemaal, zonder pardon, prullebakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet je Kleinzusje laten maken
Ik heb Bayswater vorige week gezien en hij vertelde dat gebruikersnaam helemaal niet gewonnen had.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Bayswater zou toch nog een keer de eindstand van de vorige ronde plaatsen
Dan mag ie dat wel een keer postenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik heb Bayswater vorige week gezien en hij vertelde dat gebruikersnaam helemaal niet gewonnen had.
wie dan wel:? vitessezuid soms ?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik heb Bayswater vorige week gezien en hij vertelde dat gebruikersnaam helemaal niet gewonnen had.
Nu je het zegt, wij zijn de enigen die nog geen ronde gemist hebben.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb nog geen ronde gemist, vandaar dat ik zo hoog sta.
Wie is Pantini?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Reincarnatie van Pantini tijdens Afrika Cup gespot.
Il Elefantinoquote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wij zijn de enigen die nog geen ronde gemist hebben.
[..]
Wie is Pantini?
Dat is niet Pantiniquote:
Doe nou eens niet zo dyslectisch en lees gewoon goedquote:Op maandag 28 januari 2008 16:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met Carnaval zijn de mensen regelmatig geschminkt.Of kennen ze daar geen carnaval?
Ook nietquote:
Pantuniquote:Op maandag 28 januari 2008 17:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook niet
Pant.ni
Nog één letter mensen, kom op! Aaah, het is zó simpel!
quote:ZoneKill
Zo te zien kan deze olifant het sprookje van Ivoorkust niet meer uitblazen.
quote:mastair
Enige overlevende gifschip.
quote:gebruikersnaam
ik zoek iemand die mijn ivoor kust
De opmaak is hier te vinden.quote:Haags_kwartiertje
Logo africa cup 2008 ietwat mislukt
Ooow lol, Pantani ja. Schande dat ik het fout spel, held was het.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo dyslectisch en lees gewoon goed
Hmmquote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
mooi om te zien dat de jury een woordspeling kan waarderen
nu nog een winnaar die een foto kan postenquote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
mooi om te zien dat de jury een woordspeling kan waarderen
Hij was zeker mooiquote:
Was je stout geweest?quote:Op maandag 28 januari 2008 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
TVP
Top TheVulture voor de tussenstand![]()
En gebruikersnaam, zag je nieuwe AVA van ruud![]()
quote:
Je hebt mazzel dat je account niet gedelete is volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat je account niet gedelete is volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jullie gemist![]()
weg is
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
THXS Ruud, ik had deze over het hoofd gezien.quote:
Ja maar ik weet niet waar zijn huis woont.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:47 schreef ruud_fr het volgende:
jij woont toch vlakbij?
Nog op je werk? Jee, daar ben je dus ook al langzaam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
uitslag ga ik over 5 minuten mee beginnen. zit nog op mijn werk.
quote:-Beschouw-
-Mooie Hugo gevloerd door Parijse okselgeur-
quote:-ruud_fr-
-Spits laat weten een plek op het middenveld en het daar bij behorende rugnummer te willen-
quote:-SCH-
-Nieuwe Uri Geller al gevonden-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-Altijd al vliegende kiep willen worden-
je hebt geluk dat ik de uitslag al gemaakt heb voordat ik dit las.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog op je werk? Jee, daar ben je dus ook al langzaam.
Ik heb een goed betaalde baan hoor, ik heb geen burenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Naast dat van de buren
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je hebt geluk dat ik de uitslag al gemaakt heb voordat ik dit las.
Ik ook van jou modjequote:
Dank je welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:57 schreef Beschouw het volgende:
Heeft iemand een teiltje?
Oh best. Druk op het werk. Ben aan vakantie toe. Duurt verdorie nog 4 weken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, beetje druk lately met de studie. Met jou dan?
Pfoe, ff afzien nogquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Oh best. Druk op het werk. Ben aan vakantie toe. Duurt verdorie nog 4 weken.
je bent je "ouwe lullen"dagen ann het opmaken ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat heet pensioen, lieve olifantquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
quote:-Norrage-
-Mind-trick gevecht onbeslist-
quote:-Ruudt 2e plaats-
-Als je hem vangt, wil ik je als vervanger van Grandell-
quote:-Rumille-
-De bal moet tussen de andere palen, youssef-
De opmaak is hier te vinden.quote:-The Vulture-
-Alsjeblieft, een halal-bal-
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
van Hanegem:"Als jij 'm vangt mag je bij mijn in de selectie"
Wel mooi dat een gejat onderschrift tweede wordtquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:53 schreef Ruudt het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hem vangt wil ik je als vervanger van Grandel.
Niet gejat, ik had hem niet gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Wel mooi dat een gejat onderschrift tweede wordt
Grandel maakt het leukquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Wel mooi dat een gejat onderschrift tweede wordt
Heeft niets met jou te maken dan, meer met de juryquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Niet gejat, ik had hem niet gezien.![]()
Tweede plaats voor jou dus.
Oke, fair enough, maar er stond niet bij dat er niet gecorrespondeerd mocht wordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Grandel maakt het leuk
Bovendien wordt er over de uitslag niet gecorrespondeerd.
Dat is de huisregel, dat heeft Beschouw zo gewild. En we spelen toch ter zijn nagedachtenis?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oke, fair enough, maar er stond niet bij dat er niet gecorrespondeerd mocht worden
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:47 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste poedel in een jaar ofzo
Had je het overquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ze nu in Amsterdam zeggen:"Gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nog
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar: "Wij leggen met Ajax alleen maar genoeg gewicht voor deze troostprijs in de schaal"
Tsja...quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax blijft gewicht leggen in de schaal
Dappere strijders![]()
![]()
Oh shitquote:
Was leuker als je iets met Ajax poetsmiddel had gedaan. Of bedoel je dat eigenlijk ook?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:06 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar trotse winnaar Eindhovense schalenpoetswedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar een aantal die ik hier neerplemp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ZoneKill op 31-01-2008 12:45:32 ]![]()
Niks geen huisregel van Beschouw. Over uitslag wordt ALTIJD gecorrespondeerd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is de huisregel, dat heeft Beschouw zo gewild. En we spelen toch ter zijn nagedachtenis?
Of leeft ie nog?
En als ik eens een dag niet opdaag, wil niet zeggen dat ik dood ben.![]()
![]()
'Na Theo Maassen nu ook Klaas-Jan Huntelaar betrapt op het stelen van prijzen van PSV'.
[ Bericht 8% gewijzigd door Imperatore op 31-01-2008 18:10:07 ]![]()
![]()
Klaas-Jan: "Kijk, ik heb mijn bord leeg"
[ Bericht 4% gewijzigd door Bayswater op 31-01-2008 19:48:55 ]Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Hoi Bayswater. Wanneer komt die stand van 2e helft 2007 nou eindelijk eens?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Klaas-Jan heeft zijn bord leeg![]()
![]()
hij is nog aan het natellen, volgens mij heb ik gewonnenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoi Bayswater. Wanneer komt die stand van 2e helft 2007 nou eindelijk eens?![]()
![]()
Kan zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij is nog aan het natellen, volgens mij heb ik gewonnen. gebruikersnaam in ieder geval niet, vertelde hij mij. Maar dat meldde ik hier eerder al.
![]()
Heb ik allang gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:32 schreef SCH het volgende:
Ga jij de afwasch nou maar doen, mevrouw Beschouw roept uit de keuken.
Stukjes al gelezen trouwens?![]()
Niet de stand van gisteravond?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoi Bayswater. Wanneer komt die stand van 2e helft 2007 nou eindelijk eens?
Life lies a slow suicide
Nee, die weet ik al. Was wel leuk trouwens. Alles is geoorloofd om Einstein maar niet te laten winnen. Otje terechte winnaar dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Niet de stand van gisteravond?![]()
Maar nou die eindstand van de onderschriften graag
![]()
![]()
En de uitslagFOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive![]()
Zie nog niksquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En de uitslag![]()
![]()
eindstand 2e helft 2007
Life lies a slow suicide
quote:Gordon_Shumway
'Theo, deze is voor jou!'quote:Bayswater
Klaas-Jan: "Kijk, ik heb mijn bord leeg"quote:ZoneKill
Ajax hanteert de verkeerde 'Schaal'De opmaak is hier te vinden.quote:Kleinzusje
Kijk van Gaal, wij de Beker jullie de schaal
Podium ligt dicht bij elkaar. Redelijk sterke ronde, meer kandidaten voor het podium. Zelfs de poedel was opzich leuk, maar AZ had niks met deze foto te maken. Dus sorry KZ.![]()
7e uiteindelijk. Heb die Kat nog ingehaald
En punten, goede juryFOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
21e Plaats![]()
en weer een Poedel![]()
( had ik verwacht ! mn inspiratie is onder het vriespunt, zelfs ge-edit door scheelheid)All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
dank je, maar wie had je anders verwachtquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:16 schreef Beschouw het volgende:
Dus toch gebruikersnaam. Eindelijk officieel. Van harte Spartapiet!
De concurentie was goed en allert, als er wat mis was met de telling had die gier of Heracliet het echt wel geweten.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
En terecht, kijkend naar de gemiddelden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
7e uiteindelijk. Heb die Kat nog ingehaald
En punten, goede jury
Zuur voor Gier dat ie net een paar dagen gemist had.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
![]()
Heitinga: "Waar is die Sneijder als je hem nodig hebt?"There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Ik sta alleen maar boven jou omdat ik wat vaker gepost heb. Maar heb nog aardig wat rondes gemist zie ik. Paar vakanties, maar hoger had ik dan toch niet gestaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En terecht, kijkend naar de gemiddelden.
Zuur voor Gier dat ie net een paar dagen gemist had.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
![]()
heitinga wanhopig opzoek naar opvolger sneijder
PSV leert Heitinga de grond beginselen van verdedigen
edit: aangepast omdat iemand 1 minuutje eerder zich ENORM bestolen voelt.
[ Bericht 17% gewijzigd door gebruikersnaam op 01-02-2008 07:30:32 ]Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
![]()
Heitinga: 'Fuck, ik ben Jeremain kwijt.'FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
heitinga wanhopig opzoek naar opvolger sneijder![]()
![]()
Alleen gejat van mijquote:
Hoezo vriendjespolitiek?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Sorry, die van jou stond verder terug. Niet gezienquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen gejat van mij
Hoezo vriendjespolitiek?![]()
Is een geheide winnaar.![]()
![]()
Bij mij, maar ik ben geen jury![]()
![]()
Bakkal tegen Johnny: "Even volhouden nog, één-en-twintig, twee-en-twintig, drie-en-twintig.. komop.."![]()
![]()
Heitinga: "He Kenneth, volgens mij heb ik hier je scorend vermogen gevonden, dat ben je toch kwijt?"Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
niks gejat, er zit 1 minuut tussen die post van jou en mij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen gejat van mij
Hoezo vriendjespolitiek?Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Hier valt het gewoon onder de noemer gejat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niks gejat, er zit 1 minuut tussen die post van jou en mij.![]()
bij ons thuis gewoon onder de noemer zeuren. maar ik heb hem al aangepastquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hier valt het gewoon onder de noemer gejat.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
Zelf zou je het ook doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niks gejat, er zit 1 minuut tussen die post van jou en mij.
Mij boeit het geen ruk, maar de jury meestal wel.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Sneijdergrappen zijn altijd gejat, maar ook altijd leuk.Life lies a slow suicide
Ik ben er een beetje klaar meequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:47 schreef Bayswater het volgende:
Sneijdergrappen zijn altijd gejat, maar ook altijd leuk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Heitinga raakt, net als in de wedstrijd tegen NEC, Lens kwijtForwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"![]()
Mannen, pak maar een teiltje![]()
Ff een groot compliment aan Bayswater !!! Voor het optellen van de punten, de excel invoer
en al het werk wat hij er in heeft gestoken.
Ook gloeilampenfabriek niet blij met ëlektrocuteren AJAX
[ Bericht 22% gewijzigd door kleinzusje op 01-02-2008 12:11:02 ]All I need is for my man to live up to his role
![]()
Heitinga driftig op zoek naar de door PSV gestolen hersenen van PerezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Helemaal eens mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:47 schreef Bayswater het volgende:
Sneijdergrappen zijn altijd gejat, maar ook altijd leuk.![]()
![]()
Shaun of the PerezLife lies a slow suicide
Sterke rondeFOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Is het niet Dawn?quote:
Ik heb niets gezegd, Shaun bestaat ook
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Ook, maar deze zeer grappige remake mocht er zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is het niet Dawn?
Ik heb niets gezegd, Shaun bestaat ookLife lies a slow suicide
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:41 schreef ZoneKill het volgende:
1st place!
[ afbeelding ]
Of ik morge tijd heb om te jureren weet ik niet..carnaval is begonnen hehe.
Bayswater, kom er maar in met de puntenVergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
het is ook gewoon een topplaatjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sterke ronde
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Ik ga de uitslag wel doen, als nummer 3FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
quote:-SCH-
-Bakkal "Zit je Sloggi weer te strak Johnny?"-quote:-TheVulture-
-Heitinga: "He Kenneth, volgens mij heb ik hier je scorend vermogen gevonden, dat ben je toch kwijt?"-quote:-EnGCatjuh-
-Heitinga: "Waar is die Sneijder als je hem nodig hebt?"-De opmaak is hier te vinden.quote:-DivineJester-
-Heitinga niet bekend met het begrip "Boks".-
Pech voor DivineJester, het was gewoon een sterke ronde. Thomas87 moet de volgende keer wel even kijken of zijn grap niet al gemaakt is.
Oja, ik vond die van mezelf podiumwaardig
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Vond die van jou inderdaad wel podiumwaardig, Shum. Maar toch bedankt voor de overwinning
Even een fotootje zoeken.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
![]()
Papa Bouba Diop en een Zuid-Afrikaan.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
![]()
Kleding in kleur van de bal blijkt nadeel voor Zuid-Afrika na misverstanden tussen wie of wat geraakt moet worden.![]()
Ach, als de foto het toelaat...quote:
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
![]()
Springbok blijkt angsthaasLife lies a slow suicide
Had hem idd niet gezien, maar ik ook al had ik hem gezien dan vond ik de woordspeling met 'lens' beter passen in het onderschrift. Sterke ronde in ieder gevalForwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"![]()
![]()
Sneijder niet in z'n nopjes met oerwoudgeluiden in VBL onderschrifttopic
![]()
Bouba Diop: "Niet bang zijn broer, dit is niet de ghetto, ik schiet nu alleen maar uit mijn slof"Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Voodoo zorgt op Afrika Cup nog altijd voor rare beelden.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Heeft die rechter nou in zijn broek gepist?Life lies a slow suicide
Ik ga mijn deskundige oordeel vellen.
Eerst even een boodschap doen.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
![]()
Afrika in beweging.
Nog even snel een onderschrift...helemaal vergeten...Ik win er vast niet mee, maar goed, ik hoop dat ie er nog wel doorkomt!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Hij is doorgekomen hoor, Norrage.quote:ruud_fr
Op de tribune ziet het niet bepaald zwart van de mensenquote:Norrage
Afrika in beweging.quote:Beschouw
Kinderen erg bang van Papa's manier van opvoedingDe opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Sneijder niet in z'n nopjes met oerwoudgeluiden in VBL onderschrifttopic
Het was een moeilijke ronde om te jureren, de meeste onderschriften zat qua niveau behoorlijk dicht op elkaar. Voor de poedel ging het tussen kleinzusje en het jumpstyle-onderschrift van Isiolo of iets dergelijks. Alleen had die van kleinzusje weinig met de foto te maken... Misschien moet ze de volgende keer wat beter dr best doen onder mijn bureau
De top 3 was ook redelijk gelijkwaardig. Vond die van Beschouw het leukst, was ook een woordgrap die echt wat met de mensen op de foto te maken. Die van Norrage vond ik ook erg leuk, best origineel ook wel. ruud_fr completeert het podium.
Voor klachten kunt u bellen naar 0900-8844 en voor donaties kunt u terecht bij de lokale kebabtent.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Pff, matige jury.
Ga maar weer boodschappen doenFOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
wtf gewoon tweede! Is dat omdat ik zei dat ik vast niet ging winnen?Dank je
Ik vond hem ergens ook wel goed
en KZ moet echt eens gaan leren onderschriften te bedenken die bij de foto passen hoe leuk ze misschien ook zijn
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Pff, matige jury.
Ga mijn boodschappen maar eens naar binnenwerkenLife lies a slow suicide
![]()
Staflid van NAC, na de overwinning gisteren op Twente. Denk dat het materiaalman Van Bilzen is, maar ben niet helemaal zeker. Hoe dan ook, maak er iets moois van.![]()
![]()
'Aan mijn rechterhand zie je het aantal goals van Twente en aan mijn linkerhand zie je het aantal goals van Twente.'
[ Bericht 1% gewijzigd door Rumille op 03-02-2008 16:50:46 ]![]()
![]()
'Ik ga zo die Purno op m'n hoofd effe fistfucken.'FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
![]()
hoi, ik kom Ernie hier opvolgen, neem Pino mee als assistentVergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
![]()
"Hoeveel meter bier ik op heb? Zo veel!"There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
![]()
Flugel: Ja........... het begon als een klein zwart bobbeltje aan m'n kont
[ Bericht 3% gewijzigd door Bjoro op 03-02-2008 17:55:56 ]256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005![]()
Nooit van Uitzending Gemist gehoord?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:42 schreef SCH het volgende:
Waarom zo laat?
Dan begint Boer zoekt Vrouw.
![]()
Boer zoekt vrouwLife lies a slow suicide
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:33 schreef Norrage het volgende:
KZ moet echt eens gaan leren onderschriften te bedenken die bij de foto passen hoe leuk ze misschien ook zijn![]()
Ik krijg alleen een punt als ik bij een katje onder z'n bureau duik
Doet Beschouw daar aan mee ?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:42 schreef SCH het volgende:
Waarom zo laat?
Dan begint Boer zoekt Vrouw.
quote:
Ach zo, kwam inderdaad een brief tegen![]()
Lieve vrouw
Ik ben een boer uit Brabant en heet Beschouw
Beloof je echt, eerlijke trouw !
Zeg elke ochtend: "Ik hou van jou"
Maar wil geen mokkel van een cow !
Graag eentje kleiner dan die Sneijder
Ook wel handig:
Graag tractor rijder !
Ach, as ze maar kan kaarten en kan tappen
Dat scheelt mij weer uren ......
Liefs je Olifantje
![]()
Life lies a slow suicide
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, as ze maar kan kaarten en kan tappen
Dat scheelt mij weer uren ......![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:-Bjoro-
- Flugel: Ja........... het begon als een klein zwart bobbeltje aan m'n kont-quote:-Gordon_Shumway-
- 'Ik ga zo die Purno op m'n hoofd effe fistfucken.’ -quote:-Isiolo-
-Nac blij met nieuwe hoofdsponser -De opmaak is hier te vinden.quote:-gebruikersnaam-
-hoi, ik kom Ernie hier opvolgen, neem Pino mee als assistent-
Ondanks grove taalfout is onderschrift van Isiolo veruit de beste, zo vindt de jury.
[ Bericht 0% gewijzigd door Beschouw op 03-02-2008 21:10:18 ]![]()
![]()
3e
256 goals !
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005![]()
Goede jury.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
is ook mijn wens voor de volgende rondequote:Op zondag 3 februari 2008 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goede jury.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
![]()
Deepak, Satiz en Joran nemen de benen na uitzending Peter R. de Vries256 goals !
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Forum Opties Forumhop: Hop naar: