Nog op je werk? Jee, daar ben je dus ook al langzaam.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
uitslag ga ik over 5 minuten mee beginnen. zit nog op mijn werk.
quote:-Beschouw-
-Mooie Hugo gevloerd door Parijse okselgeur-
quote:-ruud_fr-
-Spits laat weten een plek op het middenveld en het daar bij behorende rugnummer te willen-
quote:-SCH-
-Nieuwe Uri Geller al gevonden-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-Altijd al vliegende kiep willen worden-
je hebt geluk dat ik de uitslag al gemaakt heb voordat ik dit las.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog op je werk? Jee, daar ben je dus ook al langzaam.
Ik heb een goed betaalde baan hoor, ik heb geen burenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Naast dat van de buren
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je hebt geluk dat ik de uitslag al gemaakt heb voordat ik dit las.
Ik ook van jou modjequote:
Dank je welquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:57 schreef Beschouw het volgende:
Heeft iemand een teiltje?
Oh best. Druk op het werk. Ben aan vakantie toe. Duurt verdorie nog 4 weken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja goed, beetje druk lately met de studie. Met jou dan?
Pfoe, ff afzien nogquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Oh best. Druk op het werk. Ben aan vakantie toe. Duurt verdorie nog 4 weken.
je bent je "ouwe lullen"dagen ann het opmaken ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat heet pensioen, lieve olifantquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
quote:-Norrage-
-Mind-trick gevecht onbeslist-
quote:-Ruudt 2e plaats-
-Als je hem vangt, wil ik je als vervanger van Grandell-
quote:-Rumille-
-De bal moet tussen de andere palen, youssef-
De opmaak is hier te vinden.quote:-The Vulture-
-Alsjeblieft, een halal-bal-
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
van Hanegem:"Als jij 'm vangt mag je bij mijn in de selectie"
Wel mooi dat een gejat onderschrift tweede wordtquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:53 schreef Ruudt het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hem vangt wil ik je als vervanger van Grandel.
Niet gejat, ik had hem niet gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Wel mooi dat een gejat onderschrift tweede wordt
Grandel maakt het leukquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Wel mooi dat een gejat onderschrift tweede wordt
Heeft niets met jou te maken dan, meer met de juryquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Niet gejat, ik had hem niet gezien.![]()
Tweede plaats voor jou dus.
Oke, fair enough, maar er stond niet bij dat er niet gecorrespondeerd mocht wordenquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Grandel maakt het leuk
Bovendien wordt er over de uitslag niet gecorrespondeerd.
Dat is de huisregel, dat heeft Beschouw zo gewild. En we spelen toch ter zijn nagedachtenis?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oke, fair enough, maar er stond niet bij dat er niet gecorrespondeerd mocht worden
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:47 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste poedel in een jaar ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |