Had je het overquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ze nu in Amsterdam zeggen:"Gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nog
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar: "Wij leggen met Ajax alleen maar genoeg gewicht voor deze troostprijs in de schaal"
Tsja...quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax blijft gewicht leggen in de schaal
Dappere strijders![]()
![]()
Oh shitquote:
Was leuker als je iets met Ajax poetsmiddel had gedaan. Of bedoel je dat eigenlijk ook?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:06 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar trotse winnaar Eindhovense schalenpoetswedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar een aantal die ik hier neerplemp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ZoneKill op 31-01-2008 12:45:32 ]![]()
Niks geen huisregel van Beschouw. Over uitslag wordt ALTIJD gecorrespondeerd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is de huisregel, dat heeft Beschouw zo gewild. En we spelen toch ter zijn nagedachtenis?
Of leeft ie nog?
En als ik eens een dag niet opdaag, wil niet zeggen dat ik dood ben.![]()
![]()
'Na Theo Maassen nu ook Klaas-Jan Huntelaar betrapt op het stelen van prijzen van PSV'.
[ Bericht 8% gewijzigd door Imperatore op 31-01-2008 18:10:07 ]![]()
![]()
Klaas-Jan: "Kijk, ik heb mijn bord leeg"
[ Bericht 4% gewijzigd door Bayswater op 31-01-2008 19:48:55 ]Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Hoi Bayswater. Wanneer komt die stand van 2e helft 2007 nou eindelijk eens?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:50 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Klaas-Jan heeft zijn bord leeg![]()
![]()
hij is nog aan het natellen, volgens mij heb ik gewonnenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoi Bayswater. Wanneer komt die stand van 2e helft 2007 nou eindelijk eens?![]()
![]()
Kan zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij is nog aan het natellen, volgens mij heb ik gewonnen. gebruikersnaam in ieder geval niet, vertelde hij mij. Maar dat meldde ik hier eerder al.
![]()
Heb ik allang gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:32 schreef SCH het volgende:
Ga jij de afwasch nou maar doen, mevrouw Beschouw roept uit de keuken.
Stukjes al gelezen trouwens?![]()
Niet de stand van gisteravond?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoi Bayswater. Wanneer komt die stand van 2e helft 2007 nou eindelijk eens?
Life lies a slow suicide
Nee, die weet ik al. Was wel leuk trouwens. Alles is geoorloofd om Einstein maar niet te laten winnen. Otje terechte winnaar dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Niet de stand van gisteravond?![]()
Maar nou die eindstand van de onderschriften graag
![]()
![]()
En de uitslagFOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive![]()
Zie nog niksquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En de uitslag![]()
![]()
eindstand 2e helft 2007
Life lies a slow suicide
quote:Gordon_Shumway
'Theo, deze is voor jou!'quote:Bayswater
Klaas-Jan: "Kijk, ik heb mijn bord leeg"quote:ZoneKill
Ajax hanteert de verkeerde 'Schaal'De opmaak is hier te vinden.quote:Kleinzusje
Kijk van Gaal, wij de Beker jullie de schaal
Podium ligt dicht bij elkaar. Redelijk sterke ronde, meer kandidaten voor het podium. Zelfs de poedel was opzich leuk, maar AZ had niks met deze foto te maken. Dus sorry KZ.![]()
7e uiteindelijk. Heb die Kat nog ingehaald
En punten, goede juryFOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive![]()
21e Plaats![]()
en weer een Poedel![]()
( had ik verwacht ! mn inspiratie is onder het vriespunt, zelfs ge-edit door scheelheid)All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
dank je, maar wie had je anders verwachtquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:16 schreef Beschouw het volgende:
Dus toch gebruikersnaam. Eindelijk officieel. Van harte Spartapiet!
De concurentie was goed en allert, als er wat mis was met de telling had die gier of Heracliet het echt wel geweten.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje![]()
En terecht, kijkend naar de gemiddelden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
7e uiteindelijk. Heb die Kat nog ingehaald
En punten, goede jury
Zuur voor Gier dat ie net een paar dagen gemist had.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
![]()
Heitinga: "Waar is die Sneijder als je hem nodig hebt?"There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: