Had je het overquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ze nu in Amsterdam zeggen:"Gelukkig hebben we de foto's nog"
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:59 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de foto's nog
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar: "Wij leggen met Ajax alleen maar genoeg gewicht voor deze troostprijs in de schaal"
Tsja...quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax blijft gewicht leggen in de schaal
Dappere strijders![]()
![]()
Oh shitquote:
Was leuker als je iets met Ajax poetsmiddel had gedaan. Of bedoel je dat eigenlijk ook?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:06 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Huntelaar trotse winnaar Eindhovense schalenpoetswedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog maar een aantal die ik hier neerplemp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ZoneKill op 31-01-2008 12:45:32 ]![]()
Niks geen huisregel van Beschouw. Over uitslag wordt ALTIJD gecorrespondeerd.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is de huisregel, dat heeft Beschouw zo gewild. En we spelen toch ter zijn nagedachtenis?
Of leeft ie nog?
En als ik eens een dag niet opdaag, wil niet zeggen dat ik dood ben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: