quote:-Bjoro-
-Ook Argentijns kampioen Haasje-Over springt wel eens mis !-
quote:-Beschouw-
-Banega als de dood voor Sneijder.
-
quote:-EnGCatjuh-
-Banega: "Ok, er zijn geen webcams bij. Doe je ding!"
-
De opmaak is hier te vinden.quote:-DivineJester-
-De verkrampte Banega wordt van het veld gedragen door een medespeler-
Ja, alles dat voor de 'aankondiging' van de uitslag zat is meegenomenquote:Op zondag 27 januari 2008 20:01 schreef SCH het volgende:
Heb je die van mij wel meegenomen?
Ik denk ik zoek ff plaatjesquote:Op zondag 27 januari 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
allemaal?
Graagquote:Op zondag 27 januari 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
Mogen onderschriften zonder verwijzingen naar Beschouw ook?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:29 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Ivoriaan had iets met een olifantenlul in zijn hoofd
Was inderdaad een twijfelgevalletje kwa plagiaat, maar hij is zo beter. Hoewel ik neigde naar niet.quote:
en ik wacht nog op mijn overwinnings avatarquote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Bayswater zou toch nog een keer de eindstand van de vorige ronde plaatsen
Die moet je Kleinzusje laten makenquote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en ik wacht nog op mijn overwinnings avatar
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en ik wacht nog op mijn overwinnings avatar
Kleinzusje heeft sinds gister een 48-uurs ban. Als ze mazzel heeft, want yvonne was het spuugzat met alle DGK-bannelingen en ging ze misschien allemaal, zonder pardon, prullebakken.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die moet je Kleinzusje laten maken
Ik heb Bayswater vorige week gezien en hij vertelde dat gebruikersnaam helemaal niet gewonnen had.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Bayswater zou toch nog een keer de eindstand van de vorige ronde plaatsen
Dan mag ie dat wel een keer postenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik heb Bayswater vorige week gezien en hij vertelde dat gebruikersnaam helemaal niet gewonnen had.
wie dan wel:? vitessezuid soms ?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik heb Bayswater vorige week gezien en hij vertelde dat gebruikersnaam helemaal niet gewonnen had.
Nu je het zegt, wij zijn de enigen die nog geen ronde gemist hebben.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb nog geen ronde gemist, vandaar dat ik zo hoog sta.
Wie is Pantini?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Reincarnatie van Pantini tijdens Afrika Cup gespot.
Il Elefantinoquote:Op maandag 28 januari 2008 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, wij zijn de enigen die nog geen ronde gemist hebben.
[..]
Wie is Pantini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |