Ik sta alleen maar boven jou omdat ik wat vaker gepost heb. Maar heb nog aardig wat rondes gemist zie ik. Paar vakanties, maar hoger had ik dan toch niet gestaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En terecht, kijkend naar de gemiddelden.
Zuur voor Gier dat ie net een paar dagen gemist had.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
heitinga wanhopig opzoek naar opvolger sneijder
Alleen gejat van mijquote:
Sorry, die van jou stond verder terug. Niet gezienquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen gejat van mij
Hoezo vriendjespolitiek?
niks gejat, er zit 1 minuut tussen die post van jou en mij.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen gejat van mij
Hoezo vriendjespolitiek?
Hier valt het gewoon onder de noemer gejat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niks gejat, er zit 1 minuut tussen die post van jou en mij.
bij ons thuis gewoon onder de noemer zeuren. maar ik heb hem al aangepastquote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hier valt het gewoon onder de noemer gejat.
Zelf zou je het ook doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 07:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niks gejat, er zit 1 minuut tussen die post van jou en mij.
Ik ben er een beetje klaar meequote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:47 schreef Bayswater het volgende:
Sneijdergrappen zijn altijd gejat, maar ook altijd leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Helemaal eens mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:47 schreef Bayswater het volgende:
Sneijdergrappen zijn altijd gejat, maar ook altijd leuk.
Is het niet Dawn?quote:
Ook, maar deze zeer grappige remake mocht er zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is het niet Dawn?
Ik heb niets gezegd, Shaun bestaat ook
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:41 schreef ZoneKill het volgende:
1st place!
[ afbeelding ]
Of ik morge tijd heb om te jureren weet ik niet..carnaval is begonnen hehe.
het is ook gewoon een topplaatjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sterke ronde
quote:-SCH-
-Bakkal "Zit je Sloggi weer te strak Johnny?"-
quote:-TheVulture-
-Heitinga: "He Kenneth, volgens mij heb ik hier je scorend vermogen gevonden, dat ben je toch kwijt?"-
quote:-EnGCatjuh-
-Heitinga: "Waar is die Sneijder als je hem nodig hebt?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-DivineJester-
-Heitinga niet bekend met het begrip "Boks".-
Ach, als de foto het toelaat...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |